quote:En het is afhankelijk van... ?
Op vrijdag 23 januari 2004 19:26 schreef Riann het volgende:
zet mij maar op misschien
quote:Geld plus welke datum het precies is en vervoer en blah blah blah ben niet zo goed in voren plannen.
Op vrijdag 23 januari 2004 19:27 schreef Fannetje het volgende:[..]
En het is afhankelijk van... ?
Je mag me ook wel op mee zetten maar mocht ik af zeggen dan moet je niet boos worden. Daarom zet ik mezelf altijd graag op misschien
Ik ben van 24 februari tot 27februari vrij vanwege voorjaarsvakantie. Misschien dat we het in 1 van der weekenden er omheen kunnen plannen.
Dan kunnen er misschien meer mensen mee
quote:Dat vind ik persoonlijk niet zo'n goede optie. Het weekend ervoor (21 feb) ben ik jarig en het weekend erna (28 feb) heeft Isabeau al een meeting georganiseerd.
Op vrijdag 23 januari 2004 23:02 schreef octopussy het volgende:
ik vind het wel heel leuk klinken dus je mag me wel op het lijstje zetten.
Maar zoals Riann al zegt: het is natuurlijk wel afhankelijk van de datum.Ik ben van 24 februari tot 27februari vrij vanwege voorjaarsvakantie. Misschien dat we het in 1 van der weekenden er omheen kunnen plannen.
Dan kunnen er misschien meer mensen mee
De data waarop ik kan zijn:
7-8 feb
13-14 maart
20-21 maart
27-28 maart
Als iedereen zo'n lijstje post, kunnen we al zoeken naar een geschikte datum.
quote:het liefst in maart voor mij dan
Op zaterdag 24 januari 2004 12:35 schreef Fannetje het volgende:[..]
Dat vind ik persoonlijk niet zo'n goede optie. Het weekend ervoor (21 feb) ben ik jarig en het weekend erna (28 feb) heeft Isabeau al een meeting georganiseerd.
De data waarop ik kan zijn:
7-8 feb
13-14 maart
20-21 maart
27-28 maartAls iedereen zo'n lijstje post, kunnen we al zoeken naar een geschikte datum.
Van deurne naar nijmegen is trouwens wel K.U.T. Want dan moet je eerst naar Venlo
[Dit bericht is gewijzigd door Riann op 24-01-2004 12:39]
quote:ja die kan ik.
Op zaterdag 24 januari 2004 12:39 schreef Fannetje het volgende:
De tijd is natuurlijk nog niet duidelijk. Ik geloof dat sanadome van half tien tot half tien open is, dus tijd zat lijkt meMaar dat hoeven we nu nog niet te bepalen.
Riann, jij kunt dus alle weekends in maart die ik noemde?
Ik ga er nog even over nadenken.
Nijmegen is voor mij meer dan een uur rijden met de auto (net als Arnhem), dus ik moet dan ook wel de auto kunnen lenen
quote:het vervoer is voor mij ook HET probleem
Op zaterdag 24 januari 2004 23:07 schreef octopussy het volgende:
ik weet nog niet of ik die weekenden kan (eerste weekend ben ik iig nog op vakantie). Ik krijg als het goed is volgende week mijn nieuwe rooster en dan kan ik wat beter bepalen hoe het uitkomt.Nijmegen is voor mij meer dan een uur rijden met de auto (net als Arnhem), dus ik moet dan ook wel de auto kunnen lenen
quote:Gewoon doen joh, de vorige keer was het heel gezellig en dat zal nu ook wel zo zijn
Op zaterdag 24 januari 2004 17:09 schreef Brighteyes het volgende:
Pfoe, da's wel eng hoor.
Hoewel ik wel besloten had dat ik nou maar eens naar een 'meet' zou moeten gaan.
Het klinkt wel heel erg lekker.Ik ga er nog even over nadenken.
De data dat ik kan zijn: 6 en 7 maart, 13 en 14 maart, 20 en 21 maart en 27 en 28 maart.
octopussy: vanaf Utrecht kan je met mij meerijden als je dat wilt. Het is namelijk vanaf Utrecht naar Nijmegen al een uur rijden hoor!
Anderen mogen ook altijd meerijden .
Ik heb inmiddels 2 bonnen, dus er kunnen iig 8 mensen mee. Morgen probeer ik nog een derde te scoren, dan kunnen er 12 mensen mee.
Nog even over de datum: Ik besefte dat ik de 27e en 28e helemaal niet kan, dus de datum die vooralsnog iedereen kan is 20 maart.
Zullen we die dan maar vaststellen, dan kan iedereen gaan plannen
Ik hoor het wel!
Ik zal zelf ook even morgen op mijn werk navragen of mensen nog bonnen hebben uit het Brabants dagblad...
quote:Wij bijten niet
Op dinsdag 27 januari 2004 17:30 schreef Koenus het volgende:
ik weet niet of ik durf
Komt mij gewoon echt niet uit. Maar wil toch echt wel een keer graag mee meeten. Maar der zullen nog wel meer meetingen komen neem ik aan
Mijn moeder heeft de bon gevonden en bewaart hem voor me. Weer vier personen extra dus.
Dus ik kom ook misschien, kan helaas niet aan zo'n bon komen, maar als we met z'n allen de balie veroveren dan doen ze vast niet moeilijk als er een paar bonnen missen.
quote:Nah, vooralsnog gaan er nog geen 8 mensen mee, dus je kunt iig nog mee op mijn bonnen
Op woensdag 28 januari 2004 10:12 schreef nojojo het volgende:
Ik kan tot nu toe ook, maar weet nog niet of ik een wedstrijd met de paarden heb.Dus ik kom ook misschien, kan helaas niet aan zo'n bon komen, maar als we met z'n allen de balie veroveren dan doen ze vast niet moeilijk als er een paar bonnen missen.
Kom op mensen, meer aanmeldingen!
Jammer dat er maar zo weinig mensen enthousiast zijn... Ligt het aan het idee of willen mensen gewoon niet naar een meet?
quote:Het idee op zich lijkt me heel erg leuk maar ik ben nooit een held als het gaat om nieuwe mensen ontmoeten. En als ik dan ook nog eens niet mijn kleren kan aanhouden durf ik helemaal niet meer
Op woensdag 4 februari 2004 19:44 schreef Fannetje het volgende:
*schop*Jammer dat er maar zo weinig mensen enthousiast zijn... Ligt het aan het idee of willen mensen gewoon niet naar een meet?
quote:Dat vind ik ook heel eng
Op donderdag 5 februari 2004 09:32 schreef vriendinnie het volgende:[..]
En als ik dan ook nog eens niet mijn kleren kan aanhouden durf ik helemaal niet meer
quote:ja en ook al ben ik nu 83 kilo ik heb nog steeds behoorlijke vetrollen
Op donderdag 5 februari 2004 11:05 schreef YPPY het volgende:
Kom op! Iedereen die mee gaat is bezig met afvallen. We hebben allemaal wel eens iemand gezien die 'wat zwaarder' is.Gewoon doen!
quote:Je mag je badpak nog aanhouden
Op donderdag 5 februari 2004 09:32 schreef vriendinnie het volgende:[..]
Het idee op zich lijkt me heel erg leuk maar ik ben nooit een held als het gaat om nieuwe mensen ontmoeten. En als ik dan ook nog eens niet mijn kleren kan aanhouden durf ik helemaal niet meer
Maar serieus: De vorige keer was het echt hartstikke leuk. Een heel gezellige groep mensen. En we zijn natuurlijk allemaal niet erg slank, dus je valt vast niet op
quote:Leuk!
Op zaterdag 7 februari 2004 23:15 schreef Isabeau het volgende:
Als ik kan, wil ik wel mee
Wanneer weet je dat?
Maar ik ben een ster in het maken van dubbele en driedubbele afspraken Meestal kies ik dan het leukste uit (of het meest verplichte) en dit lijkt me erg leuk. Ook gezien het plezier dat ik de vorige keer heb gehad: leuke groep mensen! Ik hoef in ieder geval niet te werken op 20 maart en ik heb vrij reizen en al mijn familie woont in Arnhem; dus dan kan ik daar mooi even langs.
Het is echt de moeite waard om het te proberen hoor, geloof me. Ik heb vorige week elke dag in een bikini of in een badpak rondgelopen en ik voel me er nu prima in (en geloof mij, duikpakken zijn sowieso al niet heel elegant) !
quote:Vergeet de beruchte foto's dan niet he!
Op maandag 9 februari 2004 18:15 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij kan ik wel op 20 maart![]()
quote:Mee eens. Ik ben wel eens eerder in dat bad geweest en toen heb ik niet het idee gehad dat iedereen me liep aan te staren. Iedereen was daar meer aan het relaxen en let totaal niet op je
Op maandag 9 februari 2004 22:14 schreef octopussy het volgende:
En even voor de mensen die niet in hun badpak 'durven': als ik me druk zou maken om wat andere mensen van me denken, dan maak ik mezelf alleen maar gek. Je denkt misschien dat iedereen je aanstaart, maar dat zit vooral in je eigen hoofd. Je wilt toch geen leuke dingen missen vanwege een beetje onzekerheid?
Op de "ik kom" lijst staan bij mij nu:
Riann
octopussy
miss_dynastie
YPPY
Pandorah
Wendy-tje
nojojo
Isabeau
Fannetje
En vriendinnie en Koenus twijfelden nog, geloof ik
Dat zijn er iig al negen die meegaan (onder voorbehoud). YPPY, jij had ook nog zo'n bon hè, want ik schijn de derde kwijt te zijn!
quote:Die hangt op het prikbord.
Op vrijdag 13 februari 2004 17:06 schreef Fannetje het volgende:Dat zijn er iig al negen die meegaan (onder voorbehoud). YPPY, jij had ook nog zo'n bon hè, want ik schijn de derde kwijt te zijn!
Naja, misschien kan ik ze ergens goedkoop vinden of ik pak mijn tefa's mee. En helaas heb ik geen badjas, ik neem wel een grote badhanddoek mee. Vorige keer had ik dat allemaal niet bij me.... niet dat daar dus echt op gelet wordt.
quote:bij de schoenenreus of massa schoenen op scapino
Op zondag 15 februari 2004 14:25 schreef Pandorah het volgende:
Oei, slippers he? Die heb ik in mijn laatste opruimbui weggegooid omdat ik dacht dat ik ze toch niet nodig had.![]()
Naja, misschien kan ik ze ergens goedkoop vinden of ik pak mijn tefa's mee. En helaas heb ik geen badjas, ik neem wel een grote badhanddoek mee. Vorige keer had ik dat allemaal niet bij me.... niet dat daar dus echt op gelet wordt.
Volgens mij kan je daar ook eten maar het is daar niet goedkoopquote:Op maandag 1 maart 2004 09:05 schreef YPPY het volgende:
Kun je daar ook nog wat eten? Of is het in de stad in de buurt van een restaurant? Na een hele dag badderen heb ik vast ontzettend veel honger.
Vanuit Den Bosch gaat trouwens een gek stoptreintje naar Nijmegen.quote:Op maandag 1 maart 2004 14:59 schreef Riann het volgende:
gaat er ook nog iemand mee die een beetje in de buurt van helmond woont al denk ik niet of die langs eindhoven komt of zo anders moet ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel reizen met de trein ik kan niet rechtstreeks naar nijmegen
Als niemand langs eindhoven komt zal ik eens kijken of 1 van die steden korter zijn dat ik misschien vanuit daar mee kan rijden. En ik wil het 's avonds niet te laat maken omdat ik dan ook nog met de trein richting deurne moet. Maar dat was de vorige keer ook goed gelukt dat tijdstipquote:Op maandag 1 maart 2004 16:04 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Vanuit Den Bosch gaat trouwens een gek stoptreintje naar Nijmegen.
Zelf kan ik mensen oppikken in Utrecht, Arnhem en andere steden onderweg.
Misschien dat je met iemand anders kan meereizen vanaf Den Bosch en anders valt er vast wel wat te regelen.
Wat is er gek aan dat treintje?quote:Op maandag 1 maart 2004 16:04 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Misschien dat je met iemand anders kan meereizen vanaf Den Bosch en anders valt er vast wel wat te regelen.
In utrecht hoelaat zou ik er dan moeten zijn en in nijmegen centraal hoelaat zou ik er dan moeten zijn. Er zijn volgens mij geen dichterbij steden waar iemand langs komt???quote:Op maandag 1 maart 2004 16:04 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Als het niet te moeilijk is, wil ik wel langs een station rijden.quote:Op maandag 8 maart 2004 17:35 schreef Fannetje het volgende:
11 uur is prima. Maar ik moet nog wel kijken hoe ik van het station er kan komen, als niemand me daar op kan pikken. Dat doe ik deze week wel een keertje.
En ik zal ook eens de bonnetjes gaan zoeken
Die heb ik ook niet. Zo'n ramp is dat niet hoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geen slippers
Tuurlijk.quote:Op maandag 15 maart 2004 10:05 schreef Isabeau het volgende:
En kan je mij ook op het station oppikken, Yppy?
okie dokie komt voor elkaar half 11 nijmegenquote:Op maandag 15 maart 2004 10:50 schreef YPPY het volgende:
[..]
Tuurlijk.Kom je naar Nijmegen? Ik ben daar dan om half 11, dan moet 11 uur Sanadome hopelijk wel te halen zijn. Ik ben er nooit geweest, dus ik heb geen idee waar ik met de auto kan komen. Volgens een plattegrond komt er wel een weg tot bij het station, maar ik weet niet of je daar handig kort kunt parkeren. Als ik wat verder sta, loop ik wel naar het station.
Ik geloof dat Fannetje en Riann ook naar Nijmegen station komen. Mijn auto is dan vol, tenzij jullie met z'n drieen op de achterbank willen.
Ik ga wel voorinquote:Op maandag 15 maart 2004 10:50 schreef YPPY het volgende:
[..]
Tuurlijk.Kom je naar Nijmegen? Ik ben daar dan om half 11, dan moet 11 uur Sanadome hopelijk wel te halen zijn. Ik ben er nooit geweest, dus ik heb geen idee waar ik met de auto kan komen. Volgens een plattegrond komt er wel een weg tot bij het station, maar ik weet niet of je daar handig kort kunt parkeren. Als ik wat verder sta, loop ik wel naar het station.
Ik geloof dat Fannetje en Riann ook naar Nijmegen station komen. Mijn auto is dan vol, tenzij jullie met z'n drieen op de achterbank willen.
Dat wil ik eigenlijk ook wel weten. Ik wil niet TE laat naar huis omdat ik ook nogal wat reistijd heb.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:43 schreef Isabeau het volgende:
Tot hoe laat blijven we trouwens in Nijmegen en kun je daar eten?
Is onderweg.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:52 schreef Fannetje het volgende:
@YPPY: Ik ben je e-mailadres kwijt! Kun je me het even mailen. Ik heb namelijk belangrijke dingen om door te mailen
Het is gemaildquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:37 schreef YPPY het volgende:
[..]
Is onderweg.Ik ben benieuwd wat het is!
O ja, volgens mijn schoonmoeder is Sanadome leuk, maar het eten erg duur. We moesten dus maar boterhammen meenemen.
Riann, wil je je nummer mailen? Ik heb een @fok.nl adres.
You've got mail!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:37 schreef YPPY het volgende:
[..]
Is onderweg.Ik ben benieuwd wat het is!
Ik neem iig géen boterhammen mee. Als ik uit ga, ga ik ook uit eten!quote:O ja, volgens mijn schoonmoeder is Sanadome leuk, maar het eten erg duur. We moesten dus maar boterhammen meenemen.
Je weet het maar nooit met die bus of die op tijd vertrekt enzo. Zelf ben ik ook niet dol op die bussen en probeer ik ze altijd te vermijdenquote:Op donderdag 18 maart 2004 09:41 schreef Isabeau het volgende:
Jajajaja!! Via ArnhemOh, Pandorah
je bent een schat. Ik vond het al megafrustrerend dat ik nog een half uur in een bus moest gaan hobbelen en geen flauw idee had hoe laat ik zou aankomen.
Ik kan om 9:51, 10:21 en om 10:51 in Arnhem zijn. Zeg het maar(ik ben hier echt heel erg blij mee!)
ik ooooooooooooookquote:Op donderdag 18 maart 2004 12:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb er zooooooo'n zin in.
Ik ook nog niet, en ook niet van Isa.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:13 schreef Riann het volgende:
octopussy ik heb nog geen mailtje van je binnen
Ik ben er om 10.16, als ik de NS mag gelovenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:30 schreef Riann het volgende:
en ik heb het briefje al van wat naar wat ik moet overstappen en ik ben 10:11 in nijmegen
en jij fannetje
okiedokiequote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:43 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik ben er om 10.16, als ik de NS mag geloven
Ik pak hier de trein van 9.41
En ik kan uiterlijk nog om 0.16 terug, maar dat was ik niet van plan hoor
Ik neem mijn camera iig niet mee en ik wil ook niet dat er foto's van mij in badpak op internet rondzwervenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 20:51 schreef Riann het volgende:
Trouwens ik neem mijn digitale camera mee
ik weet niet of ik foto's ga maken
maar als ik dat wel doe dan moeten jullie maar zeggen of ze in dit topic mogen komen te staan ja of nee anders doen we dat niet en dan verstuur ik ze wel via mail of zo![]()
Deze 2 ideetjes vind ik okayquote:Op zondag 21 maart 2004 11:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook absoluut voor een volgende keer en er zijn al een paar dingen genoemd:In het kuurcentrum in Scheveningen (Pandorah zegt dat dat luxer, goedkoper en mooier is) en dan uit eten bij Biblios (goed bevallen bij zowel Pandorah als Isabeau) Een dagje strand op Scheveningen en aansluitend eten bij Pandorah thuis.
Vervang al die Pandorah's in je bericht voor Octopussies en je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 21 maart 2004 11:48 schreef Isabeau het volgende:
I
Ik ben ook absoluut voor een volgende keer en er zijn al een paar dingen genoemd:In het kuurcentrum in Scheveningen (Pandorah zegt dat dat luxer, goedkoper en mooier is) en dan uit eten bij Biblios (goed bevallen bij zowel Pandorah als Isabeau) Fietsen op de Veluwe (een dagje sportief met de dieetclub). Van te voren restaurantjes rondbellen om te vragen of ze chocoladetaart hebben. Een dagje strand op Scheveningen en aansluitend eten bij Pandorah thuis. ...vul aan
quote:Op zondag 21 maart 2004 14:31 schreef octopussy het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zondag 21 maart 2004 11:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond het trouwens supergezellig, jammer dat sanadome beetje tegenviel (geen sauna). Volgende keer gewoon naar scheveningen. Dat is dus wel zonder badkleding, maar dat durft gewoon iedereen wel (lees: jullie worden gedwongen om mee te gaan
).
Idd dat in je bloodje meetenquote:Op maandag 22 maart 2004 07:47 schreef YPPY het volgende:
Alles is weer droog, ik kan mijn geld weer uitgeven.
In Scheveningen is er toch meer dan een sauna? Ik weet namelijk ook nog niet of ik er zin in heb in mijn blootje te gaan meeten. Als er meer is, dan kan ik de sauna gewoon overslaan.
Als het slot Loevestein wordt, kunnen we gezond een wandeling maken rond het oude centrum hier. Dat kan over de oude stadwalllen, die liggen er nog bijna helemaal.
Zo denk ik er ook over. Ik denk dat ik nog net met jullie naar de sauna durfquote:Op maandag 22 maart 2004 12:12 schreef Riann het volgende:
Idd dat in je bloodje meetenis wel een beetje eng. nu heb ik jullie al 2 keer gezien maar als er vreemde mensen bij komen vind ik dat wel een beetje raar. maar die loevestein lijkt me wel leuk.
Zeer gezond en weer lekker uiteten dat we weer niet aankomen.![]()
Eigenlijk wel jaquote:Op zondag 21 maart 2004 18:14 schreef Isabeau het volgende:
Fannetje: vond je die mintsauna in Sanadome ook te warm?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |