quote:nee 2 weken 'zomerstop'
Op vrijdag 6 februari 2004 17:14 schreef Fugie het volgende:
Over 2 weken is het seizoen afgelopen, begint dan gelijk een nieuw seizoen ?
Heb hem gekocht als 'passable' keeper, z'n vorm was 'wretched' en heb er 87.000 voor betaald (hij was 145.000 waard). Vandaag is z'n vorm 'poor' en hij is van 145.000 naar 182.000 gegaan wat waarde betreft
Stel, je traint iemand naar excellent... Stel je schakelt over naar een ander type training (bijvoorbeeld van playmaking naar defensive) .. Zakken de getrainde spelers weer terug naar een lager niveau als je een tijd lang playmaking niet traint of blijven ze over het algemeen op hetzelfde niveau? (uitgaande van jonge spelers).
Bepalen wat ik ga trainen vind ik nog moeilijk .. playmaking zit rond het niveau poor/wretched (maar één passable, als hoogst), dus daar kan ik wel wat verbetering in gebruiken .. Heb ook veel jonge spelers met potentie tot defender.. begin wel met playmaking, al is het om m'n team wat ik nu heb wat sterker te maken (middenveld zuigt).
quote:Doe jij niet hattrick in het Nederlands? of vind je het makkelijk met 'passeble', 'poor' enzo?
Op vrijdag 6 februari 2004 18:38 schreef qyn het volgende:
Cool!.. Ik heb met de keeper-tool op hottrick.org uitgerekend op welk niveau m'n 22-jarige keeper nu ongeveer zit.. En da's niet ver van 'solid'
![]()
Heb hem gekocht als 'passable' keeper, z'n vorm was 'wretched' en heb er 87.000 voor betaald (hij was 145.000 waard). Vandaag is z'n vorm 'poor' en hij is van 145.000 naar 182.000 gegaan wat waarde betreft
![]()
Stel, je traint iemand naar excellent... Stel je schakelt over naar een ander type training (bijvoorbeeld van playmaking naar defensive) .. Zakken de getrainde spelers weer terug naar een lager niveau als je een tijd lang playmaking niet traint of blijven ze over het algemeen op hetzelfde niveau? (uitgaande van jonge spelers).
Bepalen wat ik ga trainen vind ik nog moeilijk .. playmaking zit rond het niveau poor/wretched (maar één passable, als hoogst), dus daar kan ik wel wat verbetering in gebruiken .. Heb ook veel jonge spelers met potentie tot defender.. begin wel met playmaking, al is het om m'n team wat ik nu heb wat sterker te maken (middenveld zuigt).
quote:Ik vind de vertaling van Hattrick niet altijd even goed, daarbij denk ik bijvoorbeeld aan doodskistschot e.d.
Op vrijdag 6 februari 2004 19:59 schreef nicomart het volgende:[..]
Doe jij niet hattrick in het Nederlands? of vind je het makkelijk met 'passeble', 'poor' enzo?
quote:Ik vind 't eigenlijk wel makkelijk in 't Engels ... disastrous, wretched, poor, weak, passable, solid, excellent enz.
Op vrijdag 6 februari 2004 19:59 schreef nicomart het volgende:[..]
Doe jij niet hattrick in het Nederlands? of vind je het makkelijk met 'passeble', 'poor' enzo?
En de vertalingen naar het Nederlands zijn vervelend, met dingen als "waardeloos ervaring" enzo
quote:nee spelers worden niet meer slechter.
Op vrijdag 6 februari 2004 18:38 schreef qyn het volgende:
Stel, je traint iemand naar excellent... Stel je schakelt over naar een ander type training (bijvoorbeeld van playmaking naar defensive) .. Zakken de getrainde spelers weer terug naar een lager niveau als je een tijd lang playmaking niet traint of blijven ze over het algemeen op hetzelfde niveau? (uitgaande van jonge spelers).Bepalen wat ik ga trainen vind ik nog moeilijk .. playmaking zit rond het niveau poor/wretched (maar één passable, als hoogst), dus daar kan ik wel wat verbetering in gebruiken .. Heb ook veel jonge spelers met potentie tot defender.. begin wel met playmaking, al is het om m'n team wat ik nu heb wat sterker te maken (middenveld zuigt).
quote:tja.. disastrous experience vind ik net zo raar klinken
Op vrijdag 6 februari 2004 20:07 schreef qyn het volgende:[..]
Ik vind 't eigenlijk wel makkelijk in 't Engels ... disastrous, wretched, poor, weak, passable, solid, excellent enz.
![]()
En de vertalingen naar het Nederlands zijn vervelend, met dingen als "waardeloos ervaring" enzo
Trouwens me keeper die in mijn allereerste wedstrijd geblesseerd raakte (in het strafschopgebied van de tegenstander ) is weer beter!!! ten minste... hij heeft een pleister en is sinds die tijd 25000 euro omhoog gegaan en zijn vorm is goed
en dat met de meest belangrijke wedstrijd van het seizoen voor de boeg!! heerlijk
waardeloos ervaring is wretched experience ipv disastrous
ik doe trouwens zowel nederlands als engels, hattrick organizer is namelijk in engels
quote:bijdehandje!
Op zaterdag 7 februari 2004 16:48 schreef Grumpey het volgende:
tijd voor de al beruchte bijdehandjes-mode om in te grijpen:waardeloos ervaring is wretched experience ipv disastrous
ik doe trouwens zowel nederlands als engels, hattrick organizer is namelijk in engels
maar als we dan toch bezig zijn Bij HO kan je bij optie kiezen voor Nederlands of Dutch een van die 2
80-jb-gl met mijn 1.FC Nijmegen
speel nu net mijn eerste wedstrijd en sta 2-1 voor
quote:heb je een team in duitsland dan
Op zaterdag 7 februari 2004 19:12 schreef 80-jb-gl het volgende:
Add me80-jb-gl met mijn 1.FC Nijmegen
speel nu net mijn eerste wedstrijd en sta 2-1 voor
heb trouwens vandaag met mijn matig jeugdopleiding een matig keeper eruit gehaald... krijg ik denk ik wel 20k voor op de transfermarkt
[edit] kijk net op de transfermarkt... laat ik niet te optimistisch zijn en voor 5 k gaan
quote:En m'n complete team is fit om vanavond aan te treden tegen de koploper
Menno Kleijn (11479108)
21 years, wretched form, healthy
A pleasant guy who is calm and honest.
Has disastrous experience and poor leadership abilities.Speciality: Powerful
Stamina: excellent Goaltending: disastrous
Playmaking: poor Passing: poor
Winger: inadequate Defending: inadequate
Scoring: weak Set Pieces: weak
-------------------------
Simon Stremmelaar (25548397)
17 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is fiery and dishonest.
Has disastrous experience and wretched leadership abilities.Speciality: Powerful
Stamina: poor Goaltending: disastrous
Playmaking: wretched Passing: passable
Winger: poor Defending: weak
Scoring: poor Set Pieces: inadequate
--------------------------
Soufiane Spreeuwenberg (14409800)
19 years, weak form, healthy
A nasty fellow who is temperamental and dishonest.
Has disastrous experience and poor leadership abilities.Stamina: weak Goaltending: disastrous
Playmaking: wretched Passing: poor
Winger: poor Defending: inadequate
Scoring: inadequate Set Pieces: poor
hoeveel stopt iedreen in jeudopleiding? ik 10.000, en ik zit al tijdje op matig, dus ik hoop dat ik snel naar redelijk ga
en met 10.000 duurt het ongeveer 4 maanden...
gewoon 2 keer zo lang..alleen is redelijk wel je maximum...
quote:gelul,mijn opleiding staat nog steeds op zwak heb al 3 wat goeds gekregen.
Op zondag 8 februari 2004 18:37 schreef Kuijpie het volgende:
je moet gewoon niks investeren of 20k, nu is het zonde van je geld want je krijgt er tog niks fatsoenlijks uit, als je 20k investeert zal je jeugd denk ik meteen of na 1 of 2 weken al redelijk zijn, dan haal je al matig en redelijk keepers eruit die je kan verkopen, en na een seizoen is je jeugd goed en dan kan je ook best aardige veldspelers eruit halen. die veldspelers flink trainen en verkopen etc. etc.
je moet gewoon mazzel hebben
M'n middelveld was zwakker dan de zijne, de rest sterker .. Heb 't middenveld nu wat aangescherpt .. ben benieuwd wat ze d'r van bakken
En anders volgend seizoen maar, als ik dan nog niet failliet ben ..
Hopen dat ik win, sta ik 4e, op dit moment zijn er nog 3 kanshebbers voor de 4 positie en dat scheelt toch weer 7500 euro's aan het einde van het seizoen.
quote:Een clown? Is dat een specifieke eigenschap van een speler of mis ik iets?
Op zondag 8 februari 2004 20:46 schreef engessa het volgende:
Nog 15 minuten... Maar mijn dag kan al niet meer stuk, heb eindelijk een clown! Een populaire speler met goede leiderschap, schijnt wonderen te doen voor je teamgeest en dat kan ik goed gebruiken.Hopen dat ik win, sta ik 4e, op dit moment zijn er nog 3 kanshebbers voor de 4 positie en dat scheelt toch weer 7500 euro's aan het einde van het seizoen.
Overigens 18 minuten gespeeld nu, het staat nog 0-0 .. beiden taktiek 3-5-2, beiden aanval over het midden .. Ben benieuwd hoe dat afloopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |