abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16948927
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 17:14 schreef Fugie het volgende:
Over 2 weken is het seizoen afgelopen, begint dan gelijk een nieuw seizoen ?
nee 2 weken 'zomerstop'
pi_16951291
Cool! .. Ik heb met de keeper-tool op hottrick.org uitgerekend op welk niveau m'n 22-jarige keeper nu ongeveer zit.. En da's niet ver van 'solid'

Heb hem gekocht als 'passable' keeper, z'n vorm was 'wretched' en heb er 87.000 voor betaald (hij was 145.000 waard). Vandaag is z'n vorm 'poor' en hij is van 145.000 naar 182.000 gegaan wat waarde betreft

Stel, je traint iemand naar excellent... Stel je schakelt over naar een ander type training (bijvoorbeeld van playmaking naar defensive) .. Zakken de getrainde spelers weer terug naar een lager niveau als je een tijd lang playmaking niet traint of blijven ze over het algemeen op hetzelfde niveau? (uitgaande van jonge spelers).

Bepalen wat ik ga trainen vind ik nog moeilijk .. playmaking zit rond het niveau poor/wretched (maar één passable, als hoogst), dus daar kan ik wel wat verbetering in gebruiken .. Heb ook veel jonge spelers met potentie tot defender.. begin wel met playmaking, al is het om m'n team wat ik nu heb wat sterker te maken (middenveld zuigt).

'Ee, ah wor 'ungry-loike!
pi_16953439
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 18:38 schreef qyn het volgende:
Cool! .. Ik heb met de keeper-tool op hottrick.org uitgerekend op welk niveau m'n 22-jarige keeper nu ongeveer zit.. En da's niet ver van 'solid'

Heb hem gekocht als 'passable' keeper, z'n vorm was 'wretched' en heb er 87.000 voor betaald (hij was 145.000 waard). Vandaag is z'n vorm 'poor' en hij is van 145.000 naar 182.000 gegaan wat waarde betreft

Stel, je traint iemand naar excellent... Stel je schakelt over naar een ander type training (bijvoorbeeld van playmaking naar defensive) .. Zakken de getrainde spelers weer terug naar een lager niveau als je een tijd lang playmaking niet traint of blijven ze over het algemeen op hetzelfde niveau? (uitgaande van jonge spelers).

Bepalen wat ik ga trainen vind ik nog moeilijk .. playmaking zit rond het niveau poor/wretched (maar één passable, als hoogst), dus daar kan ik wel wat verbetering in gebruiken .. Heb ook veel jonge spelers met potentie tot defender.. begin wel met playmaking, al is het om m'n team wat ik nu heb wat sterker te maken (middenveld zuigt).

Doe jij niet hattrick in het Nederlands? of vind je het makkelijk met 'passeble', 'poor' enzo?
pi_16953589
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 19:59 schreef nicomart het volgende:

[..]

Doe jij niet hattrick in het Nederlands? of vind je het makkelijk met 'passeble', 'poor' enzo?

Ik vind de vertaling van Hattrick niet altijd even goed, daarbij denk ik bijvoorbeeld aan doodskistschot e.d.
pi_16953711
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 19:59 schreef nicomart het volgende:

[..]

Ik vind 't eigenlijk wel makkelijk in 't Engels ... disastrous, wretched, poor, weak, passable, solid, excellent enz.

En de vertalingen naar het Nederlands zijn vervelend, met dingen als "waardeloos ervaring" enzo

pi_16968369
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 18:38 schreef qyn het volgende:

nee spelers worden niet meer slechter.
als ik jou was zou ik flink lang positiespel gaan trainen(2 seizoenen ofzo) want je zegt het zelf al, je middenveld zuigt. als je geld hebt moet je maar proberen een paar jonge passable middenvelders kopen, die heb je vaak wel voor minder dan 10000(wel beetje goed zoeken naar een die ook wat conditie en passen enzo heeft) dan is je middenveld al iets beter en gaat het trainen ook wat sneller
pi_16969275
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 20:07 schreef qyn het volgende:

[..]

Ik vind 't eigenlijk wel makkelijk in 't Engels ... disastrous, wretched, poor, weak, passable, solid, excellent enz.

En de vertalingen naar het Nederlands zijn vervelend, met dingen als "waardeloos ervaring" enzo

tja.. disastrous experience vind ik net zo raar klinken maar ja.. ik vind het juist wel grappig in het nederlands

Trouwens me keeper die in mijn allereerste wedstrijd geblesseerd raakte (in het strafschopgebied van de tegenstander ) is weer beter!!! ten minste... hij heeft een pleister en is sinds die tijd 25000 euro omhoog gegaan en zijn vorm is goed en dat met de meest belangrijke wedstrijd van het seizoen voor de boeg!! heerlijk

zaterdag 7 februari 2004 @ 16:48:27 #233
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_16973918
tijd voor de al beruchte bijdehandjes-mode om in te grijpen:

waardeloos ervaring is wretched experience ipv disastrous

ik doe trouwens zowel nederlands als engels, hattrick organizer is namelijk in engels

pi_16974112
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 16:48 schreef Grumpey het volgende:
tijd voor de al beruchte bijdehandjes-mode om in te grijpen:

waardeloos ervaring is wretched experience ipv disastrous

ik doe trouwens zowel nederlands als engels, hattrick organizer is namelijk in engels

bijdehandje!

maar als we dan toch bezig zijn Bij HO kan je bij optie kiezen voor Nederlands of Dutch een van die 2

pi_16977978
Add me

80-jb-gl met mijn 1.FC Nijmegen

speel nu net mijn eerste wedstrijd en sta 2-1 voor

Hardsoul (60) | rogue officer Justice | Talnivarr
M a X X u s
pi_16978126
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 19:12 schreef 80-jb-gl het volgende:
Add me

80-jb-gl met mijn 1.FC Nijmegen

speel nu net mijn eerste wedstrijd en sta 2-1 voor

heb je een team in duitsland dan
pi_16978206
Hardsoul (60) | rogue officer Justice | Talnivarr
M a X X u s
pi_16992960
volgende week oefenwedstrijdje dan?

heb trouwens vandaag met mijn matig jeugdopleiding een matig keeper eruit gehaald... krijg ik denk ik wel 20k voor op de transfermarkt
[edit] kijk net op de transfermarkt... laat ik niet te optimistisch zijn en voor 5 k gaan

zondag 8 februari 2004 @ 13:38:39 #239
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_16997045
3 jonge verdedigers te koop gezet:
quote:
Menno Kleijn (11479108)
21 years, wretched form, healthy
A pleasant guy who is calm and honest.
Has disastrous experience and poor leadership abilities.

Speciality: Powerful

Stamina: excellent Goaltending: disastrous
Playmaking: poor Passing: poor
Winger: inadequate Defending: inadequate
Scoring: weak Set Pieces: weak
-------------------------
Simon Stremmelaar (25548397)
17 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is fiery and dishonest.
Has disastrous experience and wretched leadership abilities.

Speciality: Powerful
Stamina: poor Goaltending: disastrous
Playmaking: wretched Passing: passable
Winger: poor Defending: weak
Scoring: poor Set Pieces: inadequate
--------------------------
Soufiane Spreeuwenberg (14409800)
19 years, weak form, healthy
A nasty fellow who is temperamental and dishonest.
Has disastrous experience and poor leadership abilities.

Stamina: weak Goaltending: disastrous
Playmaking: wretched Passing: poor
Winger: poor Defending: inadequate
Scoring: inadequate Set Pieces: poor

En m'n complete team is fit om vanavond aan te treden tegen de koploper
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
  zondag 8 februari 2004 @ 18:22:13 #240
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_17005726
ik heb mijn gelden al opgebruikt...

hoeveel stopt iedreen in jeudopleiding? ik 10.000, en ik zit al tijdje op matig, dus ik hoop dat ik snel naar redelijk ga

pi_17005760
ik denk dat 99% van de mensen 20k erin stoppen, behalve degene die in geldnood zitten, met 10k kan je jeugd volgens mij niet beter dan redelijk worden, en een jeugd die redelijk is schiet ook niet echt op
  zondag 8 februari 2004 @ 18:27:59 #242
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_17005842
dat klopt, maar ik heb nog niet zoveel inkomsten dat ik het me kan veroorloven om dat bedrag op te hoesten
pi_17006099
je moet gewoon niks investeren of 20k, nu is het zonde van je geld want je krijgt er tog niks fatsoenlijks uit, als je 20k investeert zal je jeugd denk ik meteen of na 1 of 2 weken al redelijk zijn, dan haal je al matig en redelijk keepers eruit die je kan verkopen, en na een seizoen is je jeugd goed en dan kan je ook best aardige veldspelers eruit halen. die veldspelers flink trainen en verkopen etc. etc.
  zondag 8 februari 2004 @ 18:41:33 #244
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_17006247
een vriend van mij is na 2 maanden redelijk met 20.000

en met 10.000 duurt het ongeveer 4 maanden...
gewoon 2 keer zo lang..alleen is redelijk wel je maximum...

pi_17006349
ja maar je zegt zelf al dat je al aardig lang 10k erin stopt
pi_17006411
quote:
Op zondag 8 februari 2004 18:37 schreef Kuijpie het volgende:
je moet gewoon niks investeren of 20k, nu is het zonde van je geld want je krijgt er tog niks fatsoenlijks uit, als je 20k investeert zal je jeugd denk ik meteen of na 1 of 2 weken al redelijk zijn, dan haal je al matig en redelijk keepers eruit die je kan verkopen, en na een seizoen is je jeugd goed en dan kan je ook best aardige veldspelers eruit halen. die veldspelers flink trainen en verkopen etc. etc.
gelul,mijn opleiding staat nog steeds op zwak heb al 3 wat goeds gekregen.

je moet gewoon mazzel hebben

life is a game....and im winning
pi_17006723
post dan wat je gekregen hebt
pi_17009070
Nog een klein half uur, en dan breekt de enige kans aan voor mij om dit seizoen nog iets te presteren... Tegen de nummer 1 uit de poule, heb al verloren met mijn 'fitte team' tegen zijn reserveteam

M'n middelveld was zwakker dan de zijne, de rest sterker .. Heb 't middenveld nu wat aangescherpt .. ben benieuwd wat ze d'r van bakken

En anders volgend seizoen maar, als ik dan nog niet failliet ben ..

zondag 8 februari 2004 @ 20:46:34 #249
32422 engessa
Who's dirty?
pi_17010172
Nog 15 minuten... Maar mijn dag kan al niet meer stuk, heb eindelijk een clown! Een populaire speler met goede leiderschap, schijnt wonderen te doen voor je teamgeest en dat kan ik goed gebruiken.

Hopen dat ik win, sta ik 4e, op dit moment zijn er nog 3 kanshebbers voor de 4 positie en dat scheelt toch weer 7500 euro's aan het einde van het seizoen.

pi_17010270
quote:
Op zondag 8 februari 2004 20:46 schreef engessa het volgende:
Nog 15 minuten... Maar mijn dag kan al niet meer stuk, heb eindelijk een clown! Een populaire speler met goede leiderschap, schijnt wonderen te doen voor je teamgeest en dat kan ik goed gebruiken.

Hopen dat ik win, sta ik 4e, op dit moment zijn er nog 3 kanshebbers voor de 4 positie en dat scheelt toch weer 7500 euro's aan het einde van het seizoen.

Een clown? Is dat een specifieke eigenschap van een speler of mis ik iets?

Overigens 18 minuten gespeeld nu, het staat nog 0-0 .. beiden taktiek 3-5-2, beiden aanval over het midden .. Ben benieuwd hoe dat afloopt

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')