quote:Wat psies? Rode port?
Op zaterdag 24 januari 2004 01:00 schreef Idril-2 het volgende:nog een slaapmutsje en dan
quote:Of Ricard, weinig water of Bruichladdich (whiskey, ook weinig water) moeilijk kiezen
Op zaterdag 24 januari 2004 01:03 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Wat psies? Rode port?
[Dit bericht is gewijzigd door Idril-2 op 24-01-2004 01:18]
Truste!!
quote:En wéér is er geen post voor mij mij.
Op zaterdag 24 januari 2004 09:02 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben al weer thuis van de post
quote:Het is pas 9:26. De post kan nog makkelijk komen vandaag....
Op zaterdag 24 januari 2004 09:18 schreef DennisMoore het volgende:[..]
En wéér is er geen post voor mij mij.
.
quote:Gelijk heb je. Hier komt 'ie meestal pas tegen 2 uur...
Op zaterdag 24 januari 2004 09:26 schreef Vlarp het volgende:[..]
Het is pas 9:26. De post kan nog makkelijk komen vandaag....
Wat vind ik het toch fijn om wakker te zijn.
lag net zo lekker te dromen
quote:Mwah... Weet je nog iets te doen op een sneeuwerige dag voor iemand wiens date niet doorgaat?
Op zaterdag 24 januari 2004 10:35 schreef Semisane het volgende:
Mogge Peeps!Wat vind ik het toch fijn om wakker te zijn.
![]()
lag net zo lekker te dromen
quote:Een nieuwe date maken?
Op zaterdag 24 januari 2004 11:35 schreef Twoflower het volgende:[..]
Mwah... Weet je nog iets te doen op een sneeuwerige dag voor iemand wiens date niet doorgaat?
quote:Awww... Arme TF...
Mwah... Weet je nog iets te doen op een sneeuwerige dag voor iemand wiens date niet doorgaat?
Ik ga straks shoppen bij de Bijenkorf en opzoek naar een AH waar het maisbrood niet al op is. .
quote:Nah, ik moet eerst al een tijdje (lees: paar weken/maanden) met iemand gechat hebben voordat ik 'm date hoor...
Op zaterdag 24 januari 2004 11:43 schreef Ang3l het volgende:[..]
Een nieuwe date maken?
www.chatboy.nl
quote:als ik denk: wat zou G_E op dit moment doen, dan stel ik me altijd een van deze twee dingen voor.
Op zaterdag 24 januari 2004 12:08 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Ik ga straks shoppen bij de Bijenkorf en opzoek naar een AH waar het maisbrood niet al op is.
.
quote:
Awww... Arme TF...
.
Ik ga straks shoppen bij de Bijenkorf en opzoek naar een AH waar het maisbrood niet al op is.
.
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 12:18 schreef ajuu het volgende:
de fotograaf helmut newton is overleden als gevolg van een auto-ongeluk.
je kent zijn (meestal zw/w) werk wel: langbeninge fotomodellen in manieristische SM-achtige poses. ik heb er nooit van gehouden. maar al googelend kwwam ik deze tegen die toch wel weer vrij geniaal is.
quote:hij is wel 83 geworden, maar dan in zo iets afschuwelijks aan je eind te komen is wel erg.
Op zaterdag 24 januari 2004 12:29 schreef beaverhausen het volgende:[..]
wat erg... Helmut Newton was een begrip in de modewereld.
quote:Sneeuw!?!? Goh ik moet maar eens mijn gordijnen opdoen en naar buiten kijken.
Ik heb geen idee om iets te doen. Ga straks boodschappen doen en hopen dat ik nog uberhaubt cash* heb om dat te doen en dan vanavond ga ik, denk ik, mijn vaderlandse plicht doen en The return of the King kijken. (Dwz als er nog cashflow is. )
Je mag wel mee hoor, heb je tenminste 3 uur van de avond gevuld.
*Bastards op mijn werk zullen het loon vast en zeker pas gisteren hebben gestort waardoor het pas maandag op de rekening staat....das handig voor in het weekend....dan kan je niks namelijk.
quote:Ik doe maar rondje super de boer denk ik...kan ik ook nog even op de Noordermark rond stuinen. :)l
Awww... Arme TF...
.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |