Een foto van 22 maart. T oen was het toch nog niet gebeurd?quote:Op donderdag 1 april 2004 15:50 schreef Chadi het volgende:
[afbeelding] Zo zien amerikaanse aannemers eruit volgens de VS
Strak in het pak , dat welquote:Op donderdag 1 april 2004 15:50 schreef Chadi het volgende:
maar dan zonder de vlammen neem ik aanquote:Op donderdag 1 april 2004 15:50 schreef Chadi het volgende:
Ach ja hoor. Dat soort gedrag is doodnormaal en moet gewoon getolereerd worden! Lekker suggestief, "willekeurige inwoners tegen de muur zetten". Wat dacht je van de daders oppakken en berechten? Nee, dat zeg je niet want dat past niet in je anti-Amerikaanse straatjequote:Op donderdag 1 april 2004 01:03 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Vergelden? Tien willekeurige bewoners van Fallujah oppakken en tegen een muur zetten?
Of wil men nog steeds volhouden dat het 'terroristen' zijn of Al Quada leden van buitenaf?
jah foto is ook wel niet van die dag hoor maar was ter illustratie hoe die mensen er gisteren uit hebben gezien. Waren ook in Leger uniform en dergelijke. Wapens waren er volgens ooggetuigen ook aanwezig maar heb er op de beelden niks van gezien.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar dan zonder de vlammen neem ik aan
Ja, ja, diezelfde getuigen die laserschietende tanks Irakezen zien smelten zeker?quote:Op donderdag 1 april 2004 15:57 schreef Chadi het volgende:
Wapens waren er volgens ooggetuigen ook aanwezig maar heb er op de beelden niks van gezien.
je kon geen foto van een Amerikaan zonder vlammen vinden??quote:Op donderdag 1 april 2004 15:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
jah foto is ook wel niet van die dag hoor maar was ter illustratie hoe die mensen er gisteren uit hebben gezien. Waren ook in Leger uniform en dergelijke. Wapens waren er volgens ooggetuigen ook aanwezig maar heb er op de beelden niks van gezien.
Nee, dan moeten ze ook niet miepen als het volk zich daartegen verzet.quote:Op donderdag 1 april 2004 13:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan mag dat niet van de VS, dat is duidelijk gemaakt bij de onderhandelingen over de voorlopige grondwet.
Het Laatste Nieuwsquote:"Chirac voorstander Franse betrokkenheid Irak"
(Belga) WASHINGTON 01/04 (BELGA/AG) = De Franse president Jacques Chirac is voorstander van een inzet van de NAVO in Irak onder VN-mandaat, en hij zou niet gekant zijn tegen uitzending van Franse troepen naar Irak. Dat heeft de Amerikaanse democratische senator Joseph Biden woensdag gezegd. "De heer Chirac zou de inzet van de NAVO in Irak steunen en zou bereid zijn Franse militairen uit de zenden", aldus Biden, verwijzend naar "een gesprek van twee uur" met de Franse president. Hij lichtte niet toe waar en wanneer dat gesprek heeft plaatsgevonden. Volgens Biden, de nummer twee van de commissie voor Buitenlandse Zaken van de Senaat, heeft Chirac hem ook gezegd dat instemming van de vijf leden van de Veiligheidsraad met een inzet van de NAVO "voldoende zou zijn". (BVH)
Dan nog blijft het niet echt democratisch. Als het volk een Islamitische Staat naar Irans model willen moet dat gewoon kunnen.quote:Op donderdag 1 april 2004 16:06 schreef sp3c het volgende:
Een islamitische staat mag wel degenlijk
zolang het maar niet naar Iraans model was, dat is de enige kanttekening die de Amerikanen erbij hebben gezet
Nou ja, het zou mij niets verbazen als het uiteindelijk toch op een Islamitsche Staat uitdraait.quote:Op donderdag 1 april 2004 16:19 schreef sp3c het volgende:
het moet er niet slechter worden dan het al was
Toch mooi dat jij vanuit je luie stoel kunt bepalen wat goed is voor iemand die in een compleet ander land in een heel andere omgeving woontquote:Op donderdag 1 april 2004 16:19 schreef sp3c het volgende:
het moet er niet slechter worden dan het al was
luie stoel?quote:Op donderdag 1 april 2004 17:40 schreef matthijst het volgende:
[..]
Toch mooi dat jij vanuit je luie stoel kunt bepalen wat goed is voor iemand die in een compleet ander land in een heel andere omgeving woont![]()
Wel goed je geweldsinstructies lezen he.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
luie stoel?
met een beetje geluk sta ik over vier maanden in die hele andere omgeving de teringbende op te knappen
quote:Op donderdag 1 april 2004 17:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wel goed je geweldsinstructies lezen he.
quote:Op donderdag 1 april 2004 15:50 schreef Chadi het volgende:
--origineel plaatje weg--
Zo zien amerikaanse aannemers eruit volgens de VS
[afbeelding]
origineel plaatje (hier) vervangen voor neutraler plaatje
Dat is een Britse soldaat.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:50 schreef Chadi het volgende:
origineel plaatje (hier) vervangen voor neutraler plaatje
Ja als je wat mensen via bijvoorbeeld die videobeelden op laat pakken (wat Bremer daadwerkelijk van plan is geloof ik) is dat imo ongeveer hetzelfde als willekeurig wat mensen oppakken. Heb je gezien hoe'n meute dat was? Of wou je ze allemaal oppakken en berechten?quote:Op donderdag 1 april 2004 15:55 schreef Kaensterle het volgende:
[..]
Ach ja hoor. Dat soort gedrag is doodnormaal en moet gewoon getolereerd worden! Lekker suggestief, "willekeurige inwoners tegen de muur zetten". Wat dacht je van de daders oppakken en berechten? Nee, dat zeg je niet want dat past niet in je anti-Amerikaanse straatje
Je kan degenen waarvan duidelijk te zien is dat ze meedoen toch berechten (als je ze weet op te sporen)? Ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 1 april 2004 19:31 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja als je wat mensen via bijvoorbeeld die videobeelden op laat pakken (wat Bremer daadwerkelijk van plan is geloof ik) is dat imo ongeveer hetzelfde als willekeurig wat mensen oppakken. Heb je gezien hoe'n meute dat was? Of wou je ze allemaal oppakken en berechten?
Jij begint toch?quote:En hou svp eens op met dat domme pro en anti gelul.
Dat soort simpele hokjes denken slaat elke discussie hier dood.
Dat zal vast ook wel gebeuren, (Saddams cellen raken niet voor niets al weer aardig vol) en anders pakken ze er gewoon een paar willekeurig uit.quote:Op donderdag 1 april 2004 20:57 schreef Kaensterle het volgende:
Je kan degenen waarvan duidelijk te zien is dat ze meedoen toch berechten (als je ze weet op te sporen)? Ik zie het probleem niet.
Ehh pardon? Waar slaat dit op?quote:Op donderdag 1 april 2004 21:16 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat zal vast ook wel gebeuren, (Saddams cellen raken niet voor niets al weer aardig vol) en anders pakken ze er gewoon een paar willekeurig uit.
Ik heb daarop geantwoord. De dader straffen = vergelding.quote:Maar dat is wat anders dan dit voorval vergelden, waar mijn reactie op sloeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |