quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 19:25 schreef Tjabbo het volgende:[..]
mobiele nummer eindigt op 007?
quote:* Tjabbo rulez
Op vrijdag 23 januari 2004 19:29 schreef Xtreem het volgende:[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Tjabbo speelt vals
Op vrijdag 23 januari 2004 19:32 schreef Tjabbo het volgende:[..]
* Tjabbo rulez
* Tjabbo heeft een archiefom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Tjabbo speelt vals!
* Tjabbo rulez
* Tjabbo heeft een archiefom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:great minds
Op vrijdag 23 januari 2004 19:36 schreef PeuRac het volgende:[..]
Tjabbo speelt vals
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:* Tjabbo heeft alleen oude nummer(s) van /me
* Tjabbo rulez
ik accepteer de cookies.
quote:sterker nog, helemaal niet.
Op vrijdag 23 januari 2004 19:37 schreef slashme het volgende:[..]
* Tjabbo heeft alleen oude nummer(s) van /me
heb jij wel es aan een nieuwjaarsloop meegedaan?
quote:lang geleden.
Op vrijdag 23 januari 2004 19:45 schreef Tjabbo het volgende:[..]
heb jij wel es aan een nieuwjaarsloop meegedaan?
quote:dus dit ben jij niet?
Op vrijdag 23 januari 2004 19:47 schreef slashme het volgende:[..]
lang geleden.
quote:Tjabbo, dan woon je in een kleine gemeente,
Op vrijdag 23 januari 2004 20:06 schreef Tjabbo het volgende:
oh ja en slash,zit het getal 2500 in je tel. ?
en dan nog BUITEN t dorp ook
quote:?
Op vrijdag 23 januari 2004 20:08 schreef PeuRac het volgende:[..]
Tjabbo, dan woon je in een kleine gemeente,
en dan nog BUITEN t dorp ook
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.erger kan nietJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Hij woont buiten de bebouwdekom van Vroomshoop
Op vrijdag 23 januari 2004 20:09 schreef Xtreem het volgende:[..]
?
zie het alsof je net over t spoor "in" Vorden woont
quote:hoe de neuk kom je daar nu bij? dat is echt bull weet je dat!
Op vrijdag 23 januari 2004 20:11 schreef PeuRac het volgende:[..]
Hij woont buiten de bebouwdekom van Vroomshoop
ik accepteer de cookies.zie het alsof je net over t spoor "in" Vorden woont
ik ga zo lekker stuiteren op een gezonde portie Drum n Bass is Tivoli
quote:Ik keek ff op www.goudengids.nl die geven ook kaartjes, en bij jou stond t rondje zeker een kilometer buiten Vroomshoop
Op vrijdag 23 januari 2004 20:12 schreef Tjabbo het volgende:[..]
hoe de neuk kom je daar nu bij? dat is echt bull weet je dat!
quote:Hello enter the matrix
Op vrijdag 23 januari 2004 19:26 schreef Xtreem het volgende:[..]
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.*zet msn aan*
quote:hij speelde vals
Op vrijdag 23 januari 2004 20:16 schreef ook_gek het volgende:[..]
Hello enter the matrix
ik accepteer de cookies.
heb eddow al bijna
quote:Vraag meteen of die nog komt morgen
Op vrijdag 23 januari 2004 20:20 schreef Xtreem het volgende:[..]
hij speelde vals
ik accepteer de cookies.heb eddow al bijna
ik accepteer de cookies.
quote:haha die straat waar ik aan woon loop idd naar buiten de bebouwde kom.
Op vrijdag 23 januari 2004 20:13 schreef PeuRac het volgende:[..]
Ik keek ff op www.goudengids.nl die geven ook kaartjes, en bij jou stond t rondje zeker een kilometer buiten Vroomshoop
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.kijk zelf maarJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Vaag, maar je zat wel op de kast
Op vrijdag 23 januari 2004 20:28 schreef Tjabbo het volgende:[..]
haha die straat waar ik aan woon loop idd naar buiten de bebouwde kom.
maar da's 1km verderop pas.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 13:58 schreef PeuRac het volgende:code:927 swopfile 3659 5 Zaterdag 8 december 2001
928 PeuRac 3650 13 Dinsdag 8 april 2003
929 Knuffelbeertje 3648 5 Woensdag 3 oktober 2001
code:Netjes he913 Sai 3715 11 Woensdag 5 februari 2003
914 Lievebees 3712 11 Woensdag 22 januari 2003
915 PeuRac 3709 13 Dinsdag 8 april 2003
916 Robert_Jensen 3707 13 Maandag 31 maart 2003
917 Oom_Agent 3707 4 Maandag 18 juni 2001
dan ga ik maar een spelletje spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop