quote:Hoe doe je dat?
Op vrijdag 23 januari 2004 16:39 schreef Tjabbo het volgende:[..]
waar staan die w en g voor in je voorletters?
quote:met de telefoongids
Op vrijdag 23 januari 2004 16:42 schreef PeuRac het volgende:[..]
Hoe doe je dat?
quote:Bluf dus
Op vrijdag 23 januari 2004 16:46 schreef darkwing het volgende:[..]
met de telefoongids
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:nee.
Op vrijdag 23 januari 2004 16:46 schreef darkwing het volgende:[..]
met de telefoongids
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik werk op een universteit, ik weet hoe die websites daar werken en wat je ermee kunt. ik heb zijn studentnummer ook
quote:hehe
Op vrijdag 23 januari 2004 16:49 schreef Tjabbo het volgende:[..]
nee.
niet met de tel gids.ik werk op een universteit, ik weet hoe die websites daar werken en wat je ermee kunt. ik heb zijn studentnummer ook
ik accepteer de cookies.
tiender.... ???
[Dit bericht is gewijzigd door Tjabbo op 23-01-2004 16:54]
quote:Pas maar op you're next
Op vrijdag 23 januari 2004 16:49 schreef darkwing het volgende:[..]
hehe
ik accepteer de cookies.
quote:is ook niet moeilijk.
Op vrijdag 23 januari 2004 16:42 schreef MutZ het volgende:
Ok, t0n heeft mij nu dus gevonden... Hij zat goed... Was best grappig...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Das waar...
Op vrijdag 23 januari 2004 16:57 schreef Tjabbo het volgende:[..]
is ook niet moeilijk.
je pa en ma staan in de gids.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 16:58 schreef MutZ het volgende:[..]
Das waar...
nu nog afwachten of ik het nummer van Xtreem goed heb.
lijkt me wel lachen namelijk
quote:Idd...
Op vrijdag 23 januari 2004 17:00 schreef Tjabbo het volgende:[..]
ik accepteer de cookies.nu nog afwachten of ik het nummer van Xtreem goed heb.
lijkt me wel lachen namelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En ik hoor een turbo op de achtergrond
quote:Hoe heb jij dat dan, t0n en ik konden t niet vinden nl.
Op vrijdag 23 januari 2004 17:00 schreef Tjabbo het volgende:[..]
ik accepteer de cookies.nu nog afwachten of ik het nummer van Xtreem goed heb.
lijkt me wel lachen namelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En Tjabbo, jij schijnt eens NL te moeten leren praten
quote:Ballebek heeft een flaptop bij zich. Kan hij z,n tekst typen
Op vrijdag 23 januari 2004 17:20 schreef PeuRac het volgende:En Tjabbo, jij schijnt eens NL te moeten leren praten
ik accepteer de cookies.
[Dit bericht is gewijzigd door ook_gek op 23-01-2004 17:21]
quote:Wat hoorde ik, kende jij t0n gewoon al
Op vrijdag 23 januari 2004 17:20 schreef ook_gek het volgende:
Heb ik dat. Er zit iemand aan de telefoon.
Die denkt mij te kennenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.En ik hoor een turbo op de achtergrond
ik accepteer de cookies.
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 17:20 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ballebek heeft een flaptop bij zich. Kan hij z,n tekst typen
ik accepteer de cookies.
(tjabbo moet dat typen dan he )
edit - jij schijnt fokking makkelijk te vinden te zijn op je werk, prive alleen
quote:JA
Op vrijdag 23 januari 2004 17:21 schreef PeuRac het volgende:[..]
Wat hoorde ik, kende jij t0n gewoon al
ik accepteer de cookies.
Die kop van hem komt me zo bekend voor
quote:Ja, Tjabbo, die verhalen hoor ik ook...
Op vrijdag 23 januari 2004 17:20 schreef PeuRac het volgende:[..]
Hoe heb jij dat dan, t0n en ik konden t niet vinden nl.
En Tjabbo, jij schijnt eens NL te moeten leren praten
ik accepteer de cookies.
quote:Werk wel jha. Prive niet.
Op vrijdag 23 januari 2004 17:21 schreef PeuRac het volgende:[..]
ik accepteer de cookies.edit - jij schijnt fokking makkelijk te vinden te zijn op je werk, prive alleen
ik accepteer de cookies.
quote:er shijnen er iets te veel met jou achternaam bij jou in de buurt te wonen.
Op vrijdag 23 januari 2004 17:23 schreef ook_gek het volgende:[..]
Werk wel jha. Prive niet.
Maar dat laten we ook zo. 06 en werk is wel redelijk OK.
Thuis worden me ouders helemaal lijp. Dus dat doen we maar nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en 06-???
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 16:51 schreef Tjabbo het volgende:
Xtreem. 06 ...............512 op het eind?tiender.... ???
jammer....
quote:t0n belt ze eerdaags wel ff allemaal langs... Heeft hij bij mij ook gedaan...
Op vrijdag 23 januari 2004 17:24 schreef PeuRac het volgende:[..]
er shijnen er iets te veel met jou achternaam bij jou in de buurt te wonen.
en 06-???
quote:Maar ik ben onvindbaar
Op vrijdag 23 januari 2004 17:29 schreef MutZ het volgende:[..]
t0n belt ze eerdaags wel ff allemaal langs... Heeft hij bij mij ook gedaan...
quote:Niemand is onvindbaar
Op vrijdag 23 januari 2004 17:30 schreef Xtreem het volgende:[..]
Maar ik ben onvindbaar
ik accepteer de cookies.
quote:vooralsnog wel
Op vrijdag 23 januari 2004 17:33 schreef PeuRac het volgende:[..]
Niemand is onvindbaar
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop