quote:Ik nouwelijks, ben er wel eens geweest, maar ken de baan nouwelijks.
Op zaterdag 24 januari 2004 22:41 schreef PeT het volgende:
N'avondom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoeveel lui die morgen op de meet zijn hebben al ervaring @ gaasbeek duiven?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lees datter behoorlijk gebeukt gaat worden?
Kart eigenlijk nooit.
Ik denk dat er weinig tot geen zijn welke de baan kennen, of jij wel
Is wel simpel baantje opzich, keer of 3 remmen en rest is bijna allemaal plank gas
quote:is ie nog open, kun je me ff les geven
Op zaterdag 24 januari 2004 22:50 schreef PeT het volgende:
Hm ik ken um op me duimpje ben der te vaak geweestom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Is wel simpel baantje opzich, keer of 3 remmen en rest is bijna allemaal plank gas
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met 2 rondjes weet je hoe het zit
[Dit bericht is gewijzigd door PeT op 24-01-2004 23:04]
quote:TOPPIE
Op zaterdag 24 januari 2004 23:01 schreef PeT het volgende:Edit
quote:JIJ BENT TOP
Op zaterdag 24 januari 2004 23:01 schreef PeT het volgende:
11 uur issie dichtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en hier stond onzinom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Met 2 rondjes weet je hoe het zit
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:btje competitie moet er zijn toch
Op zaterdag 24 januari 2004 23:38 schreef PeuRac het volgende:[..]
JIJ BENT TOP
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 23:49 schreef PeT het volgende:[..]
btje competitie moet er zijn toch
ik accepteer de cookies.
quote:mkay, eerste paar rondjes kun je dan pimpen en mjah de rest van de langzame rondjes geef je maar de schuld aan de kart.
Op zaterdag 24 januari 2004 23:51 schreef PeuRac het volgende:[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.niet dat ik nu ineens kan rijdenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Goed idee
Op zaterdag 24 januari 2004 23:57 schreef PeT het volgende:[..]
mkay, eerste paar rondjes kun je dan pimpen en mjah de rest van de langzame rondjes geef je maar de schuld aan de kart.
ik accepteer de cookies.
Je kunt mij bellen, Xtreem, misschien kun je mij jou nr sms'n? ik mail jou de mijne wel, t0n, k mail jou ook voor de mijne
Lijkt me een leuk topic
quote:Doe dat maar niet meer
Op zondag 25 januari 2004 01:13 schreef ook_gek het volgende:
ik dacht. Oke laat ik eens een topic openen. Dus bij deze dan maar gedaan. Jullie oldtimer droom prive museumLijkt me een leuk topic
ik accepteer de cookies.
quote:JA maar ik verveel me
Op zondag 25 januari 2004 01:22 schreef Boink het volgende:[..]
Doe dat maar niet meer
ik accepteer de cookies.
quote:rond 12 uur geloof ik
Op zondag 25 januari 2004 01:24 schreef ook_gek het volgende:[..]
JA maar ik verveel me
ik accepteer de cookies.
En hoe laat gaan jullie morgen weg?
quote:Ballebek en ik zo rond half 12
Op zondag 25 januari 2004 01:25 schreef Boink het volgende:[..]
rond 12 uur geloof ik
ik accepteer de cookies.
quote:hhehe pilsje?
Op zondag 25 januari 2004 01:26 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ballebek en ik zo rond half 12
ik accepteer de cookies.
We gaan effe wat drinken onderwegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Je lijkt GVD je broer wel
Op zondag 25 januari 2004 01:28 schreef Boink het volgende:[..]
hhehe pilsje?
ik accepteer de cookies.
Nee koffie gewoon koffie
quote:Ben je een Batty-boy ofzo! Koffie!! Echte mannen komen op eigen krachten vooruit!!
Op zondag 25 januari 2004 01:30 schreef ook_gek het volgende:[..]
Je lijkt GVD je broer wel
ik accepteer de cookies.
Die zat ook al van. Ah bierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Nee koffie gewoon koffie
ik accepteer de cookies.
quote:Ballebek drinkt koffie. Ik drink Thee
Op zondag 25 januari 2004 01:32 schreef Boink het volgende:[..]
Ben je een Batty-boy ofzo! Koffie!! Echte mannen komen op eigen krachten vooruit!!
ik accepteer de cookies.
quote:Theemutz
Op zondag 25 januari 2004 01:32 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ballebek drinkt koffie. Ik drink Thee
ik accepteer de cookies.
quote:Doet het altijd goed bij de vrouwen
Op zondag 25 januari 2004 01:33 schreef Boink het volgende:[..]
Theemutz
quote:
Op zondag 25 januari 2004 01:33 schreef ook_gek het volgende:[..]
Doet het altijd goed bij de vrouwen
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop