quote:Danku
Op woensdag 4 februari 2004 14:39 schreef imago het volgende:
Oh en natuurlijk welkom enzoEn heaven7 ook weer
En we maken nooit meer ruzie
Laatste dagen gaat het lijnen erg goed
Gewoon gezond gegeten en niets gesnoept! Nu ik eindelijk een beetje in een goed ritme zit, hoop dat ik dit zo een tijdje kan volhouden
ongi-vocht
Zo, ik denk, doe het ook maar even, lijkt me wel handig voor degene die het lijstje moet maken.
Afgelopen dagen eigenlijk nog steeds teveel gesnoept. Vandaag ging het heel goed. Ik heb wel steeds de neiging om me na iedere maaltijd te gaan wegen. Behoorlijk irritant.
Ik heb trouwens 2 weegschalen. Op de ene weeg ik 58,5 en op de andere dus rond de 62. Iemand enig idee hoe dat kan?
En verder denk ik erover na om de Bun & Thigh Max bij wehkamp te kopen. Denken jullie dat dat helpt? Ervaringen misschien? Staat onder Vrije tijd » Sport & vrije tijd » Fitness » Klein fitness-assortiment » Bun & Thigh Max
Ik hoop dat jullie reageren. Groetjes Ingrid
----------------------------------------------
Bun & Thigh Max
De Bun & Thigh Max pakt billen en dijen meedogenloos aan. Ze worden stevig en welgevormd!
Met 5 vetverbrandende oefeningen, speciaal ontwikkeld om elke spier in uw binnendijen, buitendijen, kuiten en billen te verstevigen. Zelfs de buikspieren worden aangepakt. Met 3 weerstandsniveaus. Inclusief de video Five Minutes To Perfect Buns, Hips and Thighs en de Slim Max voedingsgids om het lichaam supersnel in vorm te brengen! Nu met gratis Ab-Tronic.
-------------------------------------------------
Mijn zusje heeft namelijk het figuur van een heus fotomodel maar ze heeft ook een bolletje onder haar navel.
Oja:
Maryse (1,74) (23,1) was 70,0 kg, is nu 69,0 ( -69,5%??? ) kg en wil graag 60,0 kg wegen. -1,0
Dat gaat echt lekker... De ene week 65 kg. Dan weer 70 en nu weer een tijdje 69.. Gaat lekker
Ik was ook nog eens opzoek naar naar voedsel voor het ontbijt/ voor bij de lunch. Ik varieer sowieso niet zo heel erg, en nu het allemaal niet vet/zoet mag zijn blijven er naar mijn idee zowat alleen nog rijstwavels over.
Nou had ik bedacht dat brinta/ banaan/ appel/ mandarijn/ rijstwafel/ ham/ krentenbollen en ontbijtkoek wel oké waren..
Maar het is zo saai en niet gevarieerd.. Zijn er ook nog dingen die je ook op brood kunt eten dan pindakaas/chocopasta/hagelslag.. Want dat at ik normaal..
Ik weet echt niet wat ik op brood kan doen wat ook nog een beetje eetbaar is.. Want qua vlees heb ik alleen maar ham en salami gegeten en van slatjes alleen huzaren salade een keertje..
Haha.. Misschien een beetje vaag.. Maar of er iemand is die dus iets lekkers weet voor op brood want ik ben niet zo een expert daar in, of iets in plaats van brood!
Oja.. Ik ben nog steeds fanatiek aan het fitnessen, en aan het gymen! Ik ben echt vet trots op mijzelf, ben eigenlijk ziek maar heb als nog de piepjes test ingehaald en heb na 3x proberen eindelijk een voldoende!! En ben vandaag ook nog 2 uur wezen fitnessen.. Het komt ooit nog goed
Enne.. YPPY.. Echt mooie buik! Je bent echt ZO veel afgevallen aan je broek te zien... Wow
Fijn dat het zo goed gaat Tex! Het wordt steeds makkelijker. Je komt inderdaad in een ritme en dan wordt het raar om iets ongezonds te doen. Blijkbaar went een lichaam wel snel aan gezond leven.
Dat is er zo weer af Confidential. En nu moet je langer in dit topic blijven posten.
Weegschalen zijn vaak verschillend ansjela. Het handigste is dan om altijd dezelfde weegschaal te gebruiken en die steeds op dezelfde plaats neer te zetten. De ondergrond kan ook verschil maken namelijk als je je weeg. In de slaapkamer ben ik bijvoorbeeld zwaarder dan in de badkamer. Als je snoept, wat neem je dan? Als je niks ongezonds in huis hebt, kun je het ook niet opeten. Je kunt ook op zoek gaan naar gezonder alternatieven voor als je toch iets wilt eten.
Heb je de oefeningen van Lurky al geprobeerd Ingrid? Misschien maken die al verschil. Brede heupen of het bolletje op je buik zijn zo ongeveer niet weg te krijgen.
Nu ik het toch over Lurky heb, hoe gaat het? Is het lunchen nog steeds zo niet-dieet-verantwoord?
Krentenbollen zijn niet zo gezond MaRySe. Op brood eet ik meestal magere smeerkaas in verschillende smaakjes, light pate, 20+ kaas met komkommer of tomaat, kip of geroosterd brood met een dun laagje boter. Niet vreselijk afwisselend, maar ik moet het meenemen naar mijn werk en iets creatiefs ligt toch in puin voordat ik daar aan kom. Wat goed dat het sporten zo goed gaat!
Jij ook bedankt voor je compliment, nu is het wel weer genoeg geweest geloof ik. Ik moet nog bijna nieuwe schoenen gaan kopen.
quote:Krentebollen en ontbijtkoek zitten vol met suiker. Suiker maakt dik. Die moet je dus laten liggen.
Ik was ook nog eens opzoek naar naar voedsel voor het ontbijt/ voor bij de lunch. Ik varieer sowieso niet zo heel erg, en nu het allemaal niet vet/zoet mag zijn blijven er naar mijn idee zowat alleen nog rijstwavels over.
Nou had ik bedacht dat brinta/ banaan/ appel/ mandarijn/ rijstwafel/ ham/ krentenbollen en ontbijtkoek wel oké waren..
Maar het is zo saai en niet gevarieerd.. Zijn er ook nog dingen die je ook op brood kunt eten dan pindakaas/chocopasta/hagelslag.. Want dat at ik normaal..
Ik weet echt niet wat ik op brood kan doen wat ook nog een beetje eetbaar is.. Want qua vlees heb ik alleen maar ham en salami gegeten en van slatjes alleen huzaren salade een keertje..
Haha.. Misschien een beetje vaag.. Maar of er iemand is die dus iets lekkers weet voor op brood want ik ben niet zo een expert daar in, of iets in plaats van brood!
Veel vezelen eten. Bruin brood enzo. En daar mag best een plak kaas op (30+ ofzo). Maar wat ik gemerkt heb is dat bewegen echt werk. En als je dan een beetje op je eten let kan kan je zelfs meer eten dan daarvoor terwijl je afvalt.
Het keyword is dat je het moet verbranden. Rijst, aardappelen en pasta's zijn onwijze dikmakers... Maar als je daarbij goed beweegt dan is er geen probleem. Dan zal je afvallen. Al mijn broeken zitten ondertussen te ruim. En dat in 3 weken!
Suc6 (ben zelf ook nog flink bezig hoor)
Ik heb ook een soort 8-figuurtje rond mijn navel dat ik niet weg krijg Ingrid. Ik ben nu een begonnen met wat Pilates-oefingen en volgens die instructrice op de video's even creatief P2P uitoefenen heb ik het altijd fout gedaan... ze zegt dat je, als je je buikspieroefeningen doet, je navel naar je ruggegraat moet drukken omdat je anders je buik niet plat traint maar 'naar buiten' (of zoiets). Ach, eigenlijk vind ik het niet zo erg zo'n kussentje maar ik ga toch proberen of het wat strakker kan.
De oefeningen vallen lang niet mee, maar ik leer er zo langzamerhand steeds meer bij en volgens mij zijn ze wel effectiever dan degene die ik altijd deed (de gewone situp).
Voor op brood heb ik fruitstroop ontdekt MaRySe, stroop van appels en peren. Het is gezond (en lekker), alleen natuurlijk niet als je al je boterhammen met dat spulletje besmeert. Volgens het streep je slank is stroop meen ik 5 hokjes. Als je dan daarnaast bijvoorbeeld slanke smeerkaas (2 hokjes), slanke kaas (3 hokjes), rookvlees (1 hokje per plakje) of kip (3 hokjes) neemt, dan heb je afwisselend en verantwoord gegeten volgens mij! 1 hokje is 10 kCal
Ik blijf toch nog wel even posten hoor YPPY, want volgens mij is het ook lang niet makkelijk om stabiel te blijven - je moet toch een soort van evenwicht vinden en je kunt niet ineens weer voluit gaan eten als je 'klaar' bent, het was toch levenslang.... En ik ben inmiddels aan het werken aan een gestroomlijnder geheel - zie boven
MaRySe, de tips die al zijn gegeven wilde ik hier ook posten Wat ik eet is slankie smeerkaas (in alle smaakjes!), rookvlees, kipfilet, kalkoenfilet, ham, stroop, slank-jam (maar dat alleen als 'feestboterham', en niet elke dag), gecombineerd met sla, komkommer, tomaat, kruiden. Wat ook lekker is is kwark op je brood. Je besmeert je geroosterde boterham met kwark zoals je normaal jam ofzo erop zou smeren. Dit kun je dan opwaarderen met gezonde dingen zoals hierboven al genoemd. Smullen gegarandeerd!
Hoe komt het dat je je weer moet melden Flying_Vee? Ben je vervallen in je oude eetgewoontes? Wil je weer terug in het lijstje? Post je dan even je regeltje, zet ik je er gelijk bij. Succes weer!
Zo! Volgende week ga ik weer eens beginnen met sporten. Heb er nu al zin in Dat rare gewicht van mij, gister, wordt alweer minder. Ik snap er helemaal niks van... Al de tijd dat ik lijn heb ik nog nooit ineens 2,5 kg meer gewogen dan de week ervoor, zonder verklaarbare reden. Ik heb me toch redelijk netjes gedragen qua eten. Het is wel demotiverend; gisteravond op de bank "Ach, ik kan best nootjes eten, ik val van al die sla enzo toch niet meer af", maar ik heb me sterk gehouden
Vanochtend stond de teller alweer 0.9 kg lager
Voor de handigheid laat ik mijn gewicht van vorige week dus maar in de update staan, en kijk ik even aan hoe het gaat deze week...
quote:Het gaat goed, dank je maar ik ben ongi. Vind het nogal dwaas om elke maand mijn exacte hoeveelheid opgehoopt vocht hier te melden. Gaat de lurkers ook geen zak aan hoe mijn menstruatie verloopt. Het is mijn lijf en geen lees-amusement.
Op woensdag 4 februari 2004 19:44 schreef YPPY het volgende:
Nu ik het toch over Lurky heb, hoe gaat het? Is het lunchen nog steeds zo niet-dieet-verantwoord?
Kwa dieet is niks veranderd: 'smorgens 2 volkorenboterhammen met linera en 1 dun plakje dieetkaas 20+ ertussen, tussen de middag idem en tussendoor veel waterhoudend fruit. Savonds een bord warm eten met veel groenten en magere saus en mager vlees. Drank is water, Rivella Light en CristalClear.
Geen koek, snoep of snacks meer: levens lang dieet he
Heb mij er inmiddels bij neergelegd dat ik nooit meer tienerslank worden zal
Mijn gewicht blijft ongeveer wat het al topics lang is. Heb dus inmiddels tijd zat gehad ermee te leren leven.
Binnenkort ga ik naar een chique bal en dan wil ik uit bezuiniging graag in mijn 'oude' baljapon passen. Alles wat ik daarvoor kan doen is flink blijven oefenen om de boel een beetje te shapen tot een mooi zandloperfiguur. Dat is inmiddels mijn streef. Meer niet.
Ik meld mij dus volgende week wel weer als ik kan want ben druk elders bezig en wat forummoe. Heb nu ook met een search mn naam hieruit gevist en ben verder niet op de hoogte. Na anderhalf jaar denk ik wel te weten wat ik jullie zondermeer kan wensen:
Fijne dieetweek allemaal en maak je geen zorgen als je niet afvalt: als je er maar goed uit ziet en er niks bij komt.
Ik ben niet dik en heb ook niet teveel overgewicht maar van de 8 die ik er zeker kwijt wil kom ik maar steeds tot de 3 a 4 terwijl ik toch streetdance en fitness *zucht*
quote:Ik ben nu in m'n derde week en nu begin ik het een beetje moeilijk te krijgen. Heb mezelf voor de lunch dan maar op een Turkse pizza getrakteerd (valt best mee qua calorieën, zie het Turkse pizza-topic in CUL).
Op donderdag 5 februari 2004 12:54 schreef Partygurl het volgende:
ik weet niet hoor maar ik snap echt niet waar jullie de discipline vandaan halenMij lukt het steeds 2 weken wel en dan ook weer net zo goed 2 weken niet
Ik ben in die tijd wel al 4 kg afgevallen dus da's wel een stimulans. Wel zie ik nu dat ik m'n streefgewicht naar beneden moet bijstellen.
's Avonds eet ik "gewoon", maar dat is nooit ongezond geweest. Wel ben ik van de mayo afgestapt.
Tussendoortjes heb ik vrijwel volledig geschrapt, alleen af en toe een pakje toostjes. In 't weekend wel 's een muffin ofzo. Eerst at ik echt véél tussendoor, ik verving vaak de lunch door gewoon een aantal keer koekjes of chips of saucijzenbroodjes e.d. te eten. Nu eet ik gewoon drie maaltijden.
Drinken: weinig veranderd eigenlijk, ben alleen meer water gaan drinken. Verder drink (en dronk) ik alleen wat cola light en veel vruchtensap, dus da's geen probleem.
In 't weekend veel bier, en ik weet uit ervaring dat als ik daarmee stop ik in korte tijd veel afval, maar daar ben ik toch echt niet toe bereid. Ik val zo ook af en bovendien moet ik nog maar een paar kilo. Ook moet ik hieraan toevoegen dat ik in 't weekend lang uitslaap en derhalve dan sowieso maar 2 maaltijden per dag eet.
quote:Ehmm,
Op donderdag 5 februari 2004 11:23 schreef Kroeltroel het volgendeHoe komt het dat je je weer moet melden [b]Flying_Vee? Ben je vervallen in je oude eetgewoontes? Wil je weer terug in het lijstje? Post je dan even je regeltje, zet ik je er gelijk bij. Succes weer!
Nou ik heb dus een abbo voor 2 keer in de week fitnessen, maar ja dat schiet er dus steeds vaker bij in.
En toen ik echt aan het afvallen was sportte ik regelmatig ook nog buiten scaten en wielrennen etc.
Met dit weer zit ik gewoon te veel te compjuteren en de pondjes vliegen er weer aan
ik weeg nu dus 81 kg
In juni 2003 woog ik 67,5 kg
Ik wil nu ongeveer 70 kg wegen.
dieeten helpt bij mij niet, dat hou ik niet vol sporten werkt wel (alleen moet ik eens een baan vinden tijdens kantoortijden) de ploegendienst is erg slecht met name het sporten is erg lastig
[Dit bericht is gewijzigd door Flying_Vee op 05-02-2004 15:26]
quote:Heh, dat is ook precies wat ik eet als ontbijt!
Op donderdag 5 februari 2004 19:44 schreef Elanor het volgende:
Waarom is iedereen hierzo tegen jam? Het is ongeveer de helft van linera + slankie kaas en superlekker (behalve lightjams die zijn echt). Als "sandwhich" dus boterham besmeerd met jam en boterham erop prima licht ontbijtje en er zullen vast wel meer mensen zijn die net als ik 's ochtends nog geen zin hebben in hartig.
Als je een beetje actief bent verbrand je die suikers binnen no time.
Ik heb trouwens besloten me op de weegschaal die het meeste aangeeft voortaan te wegen. Dan kan het altijd minder zijn !!
quote:Dat laatste heb je goed
Op donderdag 5 februari 2004 20:44 schreef ansjela het volgende:
Ik eet 's morgens meestal magere yoghurt met een smaakje en speciale cornflakes met rozijntjes en van alles, met weinig vet. Op de verpakking stond dat ze dat ook bij de Weight Watchers aanraden. 's Middags eet ik 2 boterhammen met 17 + Leerdammer. Echt hele lekker kaas. En 's avonds gewoon warm, waarbij meestal groente en vlees. Tussendoor drink ik water en eet ik fruit. Dat moet eigenlijk wel een aantal weken vol te houden zijn.Ik heb trouwens besloten me op de weegschaal die het meeste aangeeft voortaan te wegen. Dan kan het altijd minder zijn
!!
Ik heb het ook een poosje geprobeerd met cornflakes als ontbijt maar na een 1.5 uur werd ik zo vreselijk slap en flauw dat ik erachter ben dat dat niet het goeie ontbijt voor me is.
'S ochtend MOET ik echt 2 boterhammen eten anders heb ik geen goede dag. Merk dan ook dat ik veel meer zin heb in tussendoortjes.
Jammer dat je bent afgekomen Flying_Vee. Gelukkig weet je wel hoe het er weer aan is gekomen. Is er niet een sportschool in de buurt die veel open is? Of je kunt alleen gaan sporten. Niet zo gezellig, maar je hebt dan tenminste wel beweging.
Afvallen is niet makkelijk Partygurl. Je hebt inderdaad veel discipline nodig en je moet het écht, écht willen. Anders lukt het toch niet of het zit er net zo snel weer aan. Als het makkelijk was, zouden er vast geen dikke mensen bestaan.
Wat voor vruchtensap drink je Kaensterle? Daar kan stiekem veel (fruit)suiker in zitten.
Vul je nog ergens in wat je eet Heaven7? Of overgewicht.nl ofzo? Dan kun je voor jezelf mooi controleren hoe het gaat.
Ik ben niet tegen jam Elanor, ik vind het alleen niet lekker. Daarom eet ik het nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |