Vervolg van:
Slank de zomer in!
Slank de zomer in II
Slank de zomer in III
Slank de zomer in IV
Slank de zomer in V
Slank voor de feestdagen VI
Slank voor de feestdagen VII
Slank voor de feestdagen VIII
Slank voor de feestdagen IX
Slank de zomer in VI
Aanvulling op dit topic:
"dieet' recepten
Heb je je aangemeld, maar sta je hier niet bij? Er is een apart topic voor degenen die een ongezond BMI (Body Mass Index) hebben. Dit is het geval als het getalletje achter je lengte hoger is dan 25. Heb jij dat? Dan sta je in dit topic: Fok! Dieetclub deel XXXIII
Let op: ondergewicht is erg ongezond. Heb je dus een begingewicht of streefgewicht dat onder BMI 18,5 komt, dan kom je niet in de lijst. Wil je toch afvallen? Vraag aan je huisarts of dieetist hoe je dat aan kunt pakken.
Je BMI kunt je uitrekenen op www.overgewicht.nl
De dieeters die meedoen in dit topic:
Afvlif (1m88) (24,0) was 86,5 kg, is nu 84,7 kg en wil graag onder de 75 wegen -1,8
Babbelzz (1m78) (25,2) was 89 kg, is nu 80,0 kg en wil graag 69-70 wegen -9,0
Chayenn (1m80) (23,2) was 80,3 kg, is nu 75,1 kg en wil graag 68 wegen 5,2
Confidential (1m64) (22,4) was 67 kg, is nu 60,2 kg en wil graag 59 wegen -6,7
derrudy (1m92) (23,6) was 98 kg, is nu 87 kg en wil graag 85 wegen 11,0
Dissolved (1m74) (24,6), taille was 79cm, nu 78cm, wil graag 74cm; heup is 102cm, wil graag 98cm
Ereshkigal (1m70) (24,0) was 69,5 kg, is nu 69,5 kg en wil graag 63 wegen -0
Imago (1m76) (21,3) was 68,3 kg, is nu 66,1 kg en wil graag iets van 63 kg wegen -2,2
Kiezel (1m80) (23) was 75 kg, is nu 74,5 kg en wil graag 69 wegen-0,5
Kleintje (1m63) (24,4) was 67,6 kg, is nu 64,8 kg en wil graag 58 wegen -2,8
Kontiki (1m83) was 84,5 kg, is nu 81,8 kg en wil graag ? wegen -2,7
Kroeltroel (1m83) (24,2) was 90 kg, is nu 80,9 kg en wil graag 73 wegen -9,1
Kyara (1m68) (23,2) was 80 kg, is nu 65,5 kg en wil graag 62 wegen -14,5
Liejannuh (1m79) (24,5) was 85 kg, is nu 78,4 kg en wil graag minder dan 75 kg wegen -6,6
Lurky (1m64) (24,4) was 80 kg, nu 65,6 kg, wil graag 62 kg wegen -14,4
Maryse (1m74) (23,1) Was 65,9 is nu 70,0 en wil onder de 60 wegen +4,1
miesjuh (1m65) (23,9) was 65 kg, is nu 65 kg en wil graag 56 wegen -0
miss_cee (1m68) (24,1) was 67,2 kg, is nu 68 en wil graag 56,5 wegen +0,8
Mookdeliefste (1m70) (22,1) was 64 kg, is nu 64 kg en wil graag onder de 60 wegen -0
M1RR1E (1m63) (22) was 59 kg, is nu 58,5 kg en wil graag 55,5 wegen -0,5
Pauline (1m70) (24,2) was 70 kg, is nu 70 kg en wil graag 65 wegen -0
Shantee (1m73) (22,7) was 70 kg, is nu 68 kg en wil graag onder de 60 wegen -2
Shark.Bait (1m92) (23,6) was 89 kg, is nu 87 kg en wil graag 81 wegen -2
Spargo (1m65) (24,6) was 67, is nu 67 en wil graag 55 wegen -0
texelonia (1m68) (21,6) was 64 kg, is nu 61 kg en wil graag 58 wegen -3,0
Timo20 (1m93) (22,3) was 88 kg, is nu 83 kg en wil graag 80 wegen -5
Together-Alone (1,91) (24,1) was 90 kg, weegt nu 87 kg, en wil graag 75 kg wegen -3
wendy-tje (1m60) (24,0) was 64 kg, is nu 61,5 kg en wil graag 58 wegen -2,5
Yppy (1m72) (23,5) was 95 kg, is nu 69,5 kg en wil graag 65 wegen -25,5
Yuki (1m81) (22,6) was 74 kg, is nu 74,2 kg en wil graag 64 wegen +0,2
Overzichtje topics over lijnen en andere tips op Fok!:
Met succes gewicht verliezen
Mijn hongerdieet dagboek
TE DIK! Lijnen, maar hoe?
Bloedgroepen en verwante karaktertrekken/ dieten?
Afvallen
(On)gezonde levensstijl (qua eten), vòel jij dat?
Hoe de laatste kilotjes snel kwijt raken?
Hoe raak ik zo snel mogelijk mijn buikje kwijt!
Superhongerdieet! :)
Herbalife
Het grote dieet-topic!
Hoe lang ben je en hoeveel weeg je?
Vetvrij vet
ervaring met Appelslank?
De oefeningen van Lurky: Slank de zomer in!
Genoeg tips dus!
Links:
www.overgewicht.nl - bereken of je te zwaar bent en je kan er je voeding online voor elke dag invoeren!
Voedingsmiddelentabel van het voedingscentrum - wat heb je nou per dag eigenlijk nodig?
www.jojoclub-afslanken.com - erg leuke en volledige site!
www.opdieet.nl - zeer nuttige link over alles wat maar met lijnen te maken heeft
www.opdieet.nl/beweging.htm - alles over beweging/sport en lijnen
www.opdieet.nl/erfelijkheid.htm - gewicht en erfelijkheid
www.opdieet.nl/obesitas.htm - bereken hier of je te zwaar bent
www.sportjefit.nl/ - prima sporttips/sportplan voor wie wil afvallen en sporten
De voedingssite van gezondheidsplein.nl - uitgebreide site over alles wat met voeding te maken heeft
Diëtistensite - medisch advies van/over diëtisten
digitale-dietist - met online caloriëntabel, hoeveel verbruik je met sporten knop en voedingswijzer!
gezondgewicht redelijk informatieve site
smulweb - leuke site met veel recepten en dagmenu's voor 10 weken
Nederlandse Obesitas Vereniging - site van de Nederlandse Obesitas Vereniging
http://onlijnclub.com/ - online dieetclub, lijkt me gratis, maar zie het zo snel niet
Yahoo group over lijnen/ - uitwisselingsmogelijkheid voor info en recepten (net als dit, maar dan anders)
Recepten!! - heel veel slanke recepten! (kijk bij de subgroep slank)
Dieten informatie - uitstekende printbare uitleg (en hoe je het moet volgen) over veel verschillende bekende en onbekende diëten
Vochtafdrijvend voedsel - Site over voedingsmiddelen die vochtafdrijvend werken
Calorieëntabel
Engelse sites:
fitday - houd hier je eigen dieetdagboek bij (gratis)
.weight-loss-diet-i - heeeel erg veel dieet advies!
how-can-i-lose-weight - ook veel info en met allemaal online calorie rekenapparaatjes e.d.
realage - test hier hoe gezond je eigenlijk bezig bent en hoe je dat kan verbeteren!
ivillage.com - zeeeer overzichtelijke en volledige site
Recipefinder - heel veel recepten die je op een overzichtelijke manier kunt zoeken
3fatchicks - geweldig leuke site met een enorme hoeveelheid links naar (slanke) receptensites (en een enorm groot dieet-forum)
Dieetrecepten!!! - site met de meeste dieetrecepten wat ik tot nu toe heb gezien
caloriefreak - veel produkten met voedingswaarde
Commercieel:
thermocare - over Herbalife
slank-klup - de site van Slankklub Nederland
weightwatchers - weight watchers
afslanken - afslankclub online (duur!) en ik zag niets wat wij je ook niet kunnen bieden (gratis!)
weightcare - site van weightcare, met wat tips om af te vallen
eganederland site van E.G.A (afslankclubs die een stuk goedkoper zijn dan bijv. weight watchers)
slimfast - met veel light recepten
bodysolution - enkele Fok!kers doen aan bodysolution. Wat is dat nou precies?
En nogmaals: dit is een topic voor mensen die gewicht willen kwijtraken! Als je te licht bent en wat wilt aankomen zijn dit misschien topics voor je:
ik wil aankomen help me!
Hoe snel aankomen?
Niet afvallen, maar aankomen
Ik ben te licht....
Welke guys wegen te weinig?
Ik ben te licht....
Snel dikker worden?
Tips om aan te komen
Ik wil gewicht winnen!
Heb je ook nog een link die je regelmatig gebruikt? Laat het even weten!
Mensen die tegen afvallen zijn, of van dik houden of gewoon flauw, denigrerend of vervelend zijn mogen wegblijven. Je berichten kunnen worden verwijderd en bij herhaling volgt een waarschuwing.
Succes allemaal!
op www.xs4all.nl/~isp/fok.xls vinden jullie een leuk excel werkblad dat jullie heel wat rekenwerk gaat besparen. De huidige gegevens heb ik er al in gezet, zodat jullie elke week alleen de nieuwe gewichten hoeven in te vullen en klaar ben je.
In Sheet 1 vinden jullie de invul gegevens
en in blad 2 de resultaten die je direct hier naar toe kan kopieren. Succes!
Als jullie het blad iedere week even invullen en doormailen naar de volgende die het moet invullen is het nog makkelijker voor degene die het overzicht moet maken.
Voor vragen: laat het hier eventjes weten.
Ow ja: over een paar weken haal ik dat bestand weer weg, dus sla hem alvast ergens op zou ik zeggen
Edit 2: Dissolved past helaas niet zo goed in dit lijstje, misschien dat de Updaters hem/haar er met de hand in kunnen zetten
[Dit bericht is gewijzigd door afvlif op 23-01-2004 17:50]
Imago (1,76) (21,3) was 68,3 kg, is nu 66,1 ( 41,5% ) kg en wil graag 63,0 kg wegen.-2,2
quote:Dat je op 41,5% van je doel bent, als je huidige gewicht 63,0 kg wordt staat er 100%
Op vrijdag 23 januari 2004 19:01 schreef imago het volgende:
wat zijn die procenten erbij?Imago (1,76) (21,3) was 68,3 kg, is nu 66,1 ( 41,5% ) kg en wil graag 63,0 kg wegen.-2,2
quote:was maar een uurtje werk dit, en ik kreeg een beetje medelijden met de mensen die elke week alles met de hand uit moesten rekenen terwijl het zo veel sneller kan.
Op vrijdag 23 januari 2004 22:25 schreef Confidential het volgende:
Ziet er goed uit afvlif! Tijd over?
Dat is een grappig ding afvlif, maar ik snap het niet zo goed. Om het te proberen heb ik net een gewicht veranderd, maar dat blijft in het 2e schema staan op het oude gewicht. Is dat de bedoeling? Het gewicht dat je afgevallen bent, veranderde wel mee en het bmi ook. Kun je er ook iemand in toevoegen? Niet onderaan dan, maar ertussen in? Als ik het snap, kan het wel veel tijd besparen denk ik.
Dat is leuk Kyara! Veel makkelijker kleren kopen dan.
Succes MaRySe. Laat je weten hoe het was?
quote:Dat is toch niet zo veel? Soep met brood beschouw ik eigenlijk altijd als een lichte avondmaaltijd
[b]Op vrijdag 23 januari 2004 19:52 schreef Kiezel het volgende:Soepie en 3 oven broodjes met tapenini op!
En het is weer weekend, dus ik heb het weer zwaar En dan staat er voor vanavond ook nog kaasfondue op het menu...
En nu moeten jullie ook allemaal naar de meet komen, zodat ik niet de enige uit dit topic ben: Fok! Dieetclub meeting feb/maart '04
quote:Ik ben niet meer zo van de meetings
Op zondag 25 januari 2004 14:05 schreef YPPY het volgende:
Kaasfondue! Lekker!En nu moeten jullie ook allemaal naar de meet komen, zodat ik niet de enige uit dit topic ben: Fok! Dieetclub meeting feb/maart '04
quote:De meeste sla ik ook over, maar deze meets zijn echt leuk! En dan weet ik tenminste wie je bent.
Op zondag 25 januari 2004 14:33 schreef imago het volgende:[..]
Ik ben niet meer zo van de meetings
quote:Ehh als ik het gewicht wijzig veranderd het wel in het 2e overzicht, je hoeft alleen het "huidige gewicht" te veranderen.
Op zondag 25 januari 2004 12:51 schreef YPPY het volgende:
Dat is een grappig ding afvlif, maar ik snap het niet zo goed. Om het te proberen heb ik net een gewicht veranderd, maar dat blijft in het 2e schema staan op het oude gewicht. Is dat de bedoeling? Het gewicht dat je afgevallen bent, veranderde wel mee en het bmi ook. Kun je er ook iemand in toevoegen? Niet onderaan dan, maar ertussen in? Als ik het snap, kan het wel veel tijd besparen denk ik.
Je kunt gewoon mensen toevoegen door ze onder aan te zetten, blad 2 kun je dan sorteren op naam, waardoor de mensen gewoon alfabetisch blijven staan.
Overigens kun je ook sorteren op startgewicht, huidig gewicht, bmi, lengte, percentage voltooid, verandering etc...
quote:Ja zal ik doen..
Op zondag 25 januari 2004 12:51 schreef YPPY het volgende:Succes MaRySe. Laat je weten hoe het was?
quote:Neem lekker je rust joh! Dat moest ik ook met mijn bekken, maar dan is alles wel weer het eerst over... Misschien een beetje jezelf verwennen
Op maandag 26 januari 2004 14:05 schreef imago het volgende:
Blugh, het gaat niet zo lekker hier. Veel te vet weekend gehad, en ik kan het er niet vanaf sporten want ik ben van de trap gevallen en alles doet pijn, dus ik zie mezelf nog niet op de crosstrainer sporten of buikspieroefeningen doen..
Ik ben overgestapt op heel veel water ipv mijn eerdere cola-light verslaving en heb er echt last van. Hoofdpijn, en ik moet elke 3 minuten naar het toilet.
Ik zit sinds vanmorgen wel op 65,5 dus dat gaat
liefs, Nina
quote:Jeutje
Op dinsdag 27 januari 2004 17:43 schreef Little_Angel het volgende:
ik ben 1.70 m lang, weeg 61,5 kilo.
Ik vind mezelf echt te zwaar!
Ben ruim 10 kilo afgevallen in twee weken (helaas niet zo gezond, maar door te overgeven..) Ik heb nu maatje 38 maar vind dit dus ECHT niet goed! Het liefst zou ik maatje 34/36 willen hebben, maar kan dit wel met mijn lengte? Ik ben zelfs weer aan het overgeven wat ik een tijd niet meer had gedaan. Ben erg onzeker hierdoor en heeeeel erg verlegen
Zaterdag wil ik een navelpiercing nemen maar ben ik daar te dik voor? Ik heb een KLEIN!! buikje maar wil helemaal geen ''buikje'' hebben. Klinkt alsof ik een eetprobleem heb hè. Volgens mij heb ik dat ook. Ik eet namelijk bijna niks meer. Daardoor ben ik snel moe en slaap ik ook slecht de laatste tijd. Op school gaat het ook niet goed daardoor. Heb laatst drie keer een 6 gehaald wat heeeel laag is vergeleken met de rest van mijn cijfers! Ik hoop dat ik echt meer zelfvertrouwen krijg want dit is niks
Ik weet trouwens niet waarom ik zo negatief over mezelf denk.. Heb al met iemand gepraat hierover maar niemand neemt het serieus. Ze denken dat het goed met me gaat (wat dus niet zo is want dat ''vrolijke meisje'' is erg depri aan het worden). Echt, het enige wat ik wil weten is of ik dan echt zo dik ben als dat ik denk? En kan die navelpiercing wel
? Ik ben niet zo vaak on-line maar houd deze topic wel in de gaten
liefs, Nina
Ik ben zelf geen ervaringsdeskundige wat betreft eetproblemen, maar mijn idee zou zijn om een keer langs de huisarts te gaan en je problemen (met jezelf en met je gewicht) op tafel te gooien. Als je al daadwerkelijk bezig bent met overgeven, moet je het probleem nú stoppen en zorgen dat het niet nóg erger wordt. Maar ik denk dat je de hulp daarvoor in je echte leven (vrienden, ouders, huisarts) moet zoeken, en niet op een forum.
quote:Aaaw, gaat het al weer een beetje?
Op maandag 26 januari 2004 14:05 schreef imago het volgende:
Blugh, het gaat niet zo lekker hier. Veel te vet weekend gehad, en ik kan het er niet vanaf sporten want ik ben van de trap gevallen en alles doet pijn, dus ik zie mezelf nog niet op de crosstrainer sporten of buikspieroefeningen doen..
Ben net bij fitness geweest, echt heel leuk!
En het aller leukste was dat ik, om 17:30,
met kleren, 65,5 woog!!
Vanochtend was het nog +70 kg. op mijn eigen weegschaal
*hoera*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |