quote:Deze ben ik 200% zeker van dat hij niet geraden wordt... Volgens de statistieken zou de naam de afgelopen 5 jaar niet in nederland gebruikt zijn zelf!
Op vrijdag 23 januari 2004 21:50 schreef livelink het volgende:
Belana, ik hoop dat het nu snel voorbij zal zijn, volgens mij is het nu echt niet leuk meer. Ik hoop dat we snel een verlossend (voor jou dan) berichtje van Lois zullen krijgen.En Psyche2003, gefeliciteerd met je meisje!
En wees er maar niet al te zeker van dat de naam zo geheim is. Wij hadden werkelijk aan niemand de naam verteld, maar ik schijn vroeger als kind en puber (daarna echt nooit meer) vaak gezegd te hebben dat ik dat zo'n leuke naam vond. Mijn moeder had hem dus al feilloos geraden en dat vrolijk aan iedereen verteld. Dus toen wij trots de naam Katja onthulden was dat voor niemand een verrassing
. Gelukkig gold dit niet voor Job, dat had niemand geraden.
En voor Belana zet hem op meid de laatste loodjes
quote:maak ons nou niet nieuwsgieriger
Op vrijdag 23 januari 2004 21:58 schreef Psyche2003 het volgende:[..]
Deze ben ik 200% zeker van dat hij niet geraden wordt... Volgens de statistieken zou de naam de afgelopen 5 jaar niet in nederland gebruikt zijn zelf!
quote:Leuk hé
Op vrijdag 23 januari 2004 22:01 schreef Girly het volgende:[..]
maak ons nou niet nieuwsgieriger
Sorry, vrouw en mijn moeder zijn even de hort op, kan ik me hier dus op niemand uitleven, dus dan maar op Fok!
quote:Ik heb ook een naam vastliggen voor onze nog ongeplande en onverwachte en ongeboren dochter (laat daar dus geen misverstanden over bestaan
Deze ben ik 200% zeker van dat hij niet geraden wordt... Volgens de statistieken zou de naam de afgelopen 5 jaar niet in nederland gebruikt zijn zelf!
Moussy, welke naam hadden jullie eigenlijk voor Mink bestemd?
Daan dus, helemaal overheen gelezen... dan vind ik Mink een veel mooiere naam voor het ventje!
quote:is-was
Op vrijdag 23 januari 2004 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Moussy, welke naam hadden jullie eigenlijk voor Mink bestemd?Daan dus, helemaal overheen gelezen... dan vind ik Mink een veel mooiere naam voor het ventje!
quote:Is het ook
Op vrijdag 23 januari 2004 22:05 schreef moussy het volgende:[..]
is-was
het ook
En het past(te?) veel beter bij ons.
quote:Hmm, dat kan een aantal dingen betekenen. Of het is een hele ouderwetse naam die in onbruik is geraakt de laatste jaren of het is een beetje buitenissige, misschien zelfs zelfverzonnen naam of het is een buitenlandse naam die in Nederland niet voorkomt.
quote:Ok, ik hoop dat je niet heel hard gaat huilen dan, maar je weet het zo rond de 25e mei
Op vrijdag 23 januari 2004 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Ik heb ook een naam vastliggen voor onze nog ongeplande en onverwachte en ongeboren dochter (laat daar dus geen misverstanden over bestaan
) die de afgelopen vijf jaar niet is voorgekomen. Als het dezelfde is, ga ik heel hard huilen. Er is maar één iemand op de hoogte van deze naam: ik heb hem papa op zijn sterfbed nog even toevertrouwd
... hij gaf me zijn zegen en heeft me ten stelligste aangeraden het kind niet, en zeker niet letterlijk, naar hem te vernoemen. Mijn moeder heeft dus al helemaal in haar hoofd zitten dat een zoontje Bernardus en een dochtertje Bernarda zal gaan heten, maar ja, die heeft ook een behoorlijke plaat voor haar kop.
Moussy, welke naam hadden jullie eigenlijk voor Mink bestemd?
Daan dus, helemaal overheen gelezen... dan vind ik Mink een veel mooiere naam voor het ventje!
quote:Of mensen met een kind met die naam hebben niks met spaarbeleg
Op vrijdag 23 januari 2004 22:09 schreef livelink het volgende:[..]
Hmm, dat kan een aantal dingen betekenen. Of het is een hele ouderwetse naam die in onbruik is geraakt de laatste jaren of het is een beetje buitenissige, misschien zelfs zelfverzonnen naam of het is een buitenlandse naam die in Nederland niet voorkomt.
Ik hoop eigenlijk stiekem het eerste.
quote:Zijn meerdere van die lijsten hoor
Op vrijdag 23 januari 2004 22:10 schreef moussy het volgende:[..]
Of mensen met een kind met die naam hebben niks met spaarbeleg
quote:LOL, dat kan natuurlijk ook, ja
Op vrijdag 23 januari 2004 22:10 schreef moussy het volgende:[..]
Of mensen met een kind met die naam hebben niks met spaarbeleg
Belana kom op meissie , het is je niet gegund he? Maar straks heb je je kleintje in je armen.... en word me jaloers ![]()
Ik hoop dat het nu een beetje gaat opschieten in elk geval en dat ik morgen ochtend lees hoe hij/zij heet.
Psyche gefeliciteerd!
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 22:48 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga ook slapen, morgen is MiniBelana er beslist! Zal ik de wekker maar zetten? Neh, toch maar niet![]()
quote:Lois wordt volgens mij sowieso wakker gebeld
Op vrijdag 23 januari 2004 22:52 schreef livelink het volgende:
Ik vrees dat ik het ook niet meer al te laat ga maken. Lois blijft wel op, namens ons, toch?
quote:Ik ook...
Op vrijdag 23 januari 2004 22:53 schreef Karin het volgende:
Ik vind het wel lang duren hoor
Zal toch allemaal wel goed zijn...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |