A.s. papa's en mama's:
12 januari 2004: 70four (papa)
27 januari 2004: Belana & Kbot2000
22 februari 2004: Catootje
24 februari 2004: Gaoxing
* 01 maart 2004: Swetsenegger & E.T.
05 april 2004: ezzi
07 april 2004: Jambo
17 april 2004: MikMau
21 april 2004: Tan
14 mei 2004 : Noukie
25 mei 2004: Psyche2003 (papa)
21 juni 2004: dutchie
26 juni 2004: poemojn
26 juni 2004: Rottdog en Berkery
* 27 juni 2004: Elegantly Wasted en Digger
02 juli 2004: Xeliana
* 03 juli 2004: pluisje en rickmans
07 juli 2004: bop
09 juli 2004: dolfg
14 juli 2004: LadyS
16 juli 2004: Moots
27 juli 2004: snoopy
5 augustus 2004: Little-Angel
06 augustus 2004: Sjeen en to_Davy
15 augustus 2004: Tinkepink
27 augustus 2004: Sugar
02 september 2004: Loena-tik-
* 08 september 2004: Knorretje en Danny
13 september 2004: Girly
17 september 2004: piglet
20 september 2004: Xanthe
* vermeldingen in het rood zijn (as) officiele fokbaby's
De perssmilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/push.gif
De emo-smilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/emo-smilie
quote:Gelukkig wel
Op vrijdag 23 januari 2004 14:30 schreef Tan het volgende:[..]
Jippie, dat is best snel al!! En dan is er tenminste wel een hartje te zien (of twee
)
Maar als ik dus wat gestressed ben wat Plopje dus actiever, maar het is niet schadelijk?
[Dit bericht is gewijzigd door dutchie op 23-01-2004 14:42]
quote:Ik ook met met m'n grote mond
Op vrijdag 23 januari 2004 14:35 schreef piglet het volgende:
Volgens mij moeten we wat rustiger aan gaan doen, anders wordt de baby van Belana toch nog in deeltje 27 pas geboren
quote:Door de stress duurde het even voor ik de openingspost goed had
Op vrijdag 23 januari 2004 14:41 schreef dutchie het volgende:
En ik maar F5-en.Ik dacht als het nog lang duurt met een nieuw topic, maak ik 'm zelf aan.
quote:Oh lief...
Op vrijdag 23 januari 2004 14:31 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Gewoon even op zijn site kijken
http://www.aiken.nl/fotoalbum/
quote:Volgens mijn VK niet nee. Zolang ik maar voldoende rust nam. Wanneer je ook aan de harde buiken raakt door je actieve gedoe moet je jezelf pas écht terugfluiten.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:41 schreef dutchie het volgende:
Maar als ik dus wat gestressed ben wat Plopje dus actiever, maar het is niet schadelijk?
gogogogoogogogogogogogog
quote:Hey psst Jessie... jij doet steeds de boze smilie, maar je bedoelt toch de perssmilie?
Op vrijdag 23 januari 2004 14:45 schreef jessie het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Belana en Kbot, ik leef ook nog steeds mee!
Xanthe, wat fijn dat alles goed is! Tuurlijk is het hartje pas echt een geruststelling, maar ehm.... ik ben de laatste die mag zeggen dat je na het zien van het hartje geen twijfels en zorgen kunt hebben....! Geniet zoveel mogelijk van dit goede gevoel!
quote:Kijk eens onderaan de openingspost, Jessie
Op vrijdag 23 januari 2004 14:50 schreef jessie het volgende:
Hahahahaha ja die bedoel ik ook, maar die staan hier neit en die weet ik neit zo 1, 2, 3 te vinden dus doe ik ze zo (als je je heeeeel boos maakt gaat het persen vanzelf)
Die url hoef je alleen maar te kopiëren en dan tussen [img] en [/img] te zetten
quote:Yep, wij allemaal! En in dit deeltje moet Belana bevallen, dus niet tee snel vullen hoor mensen!
Op vrijdag 23 januari 2004 14:51 schreef Sugar het volgende:
Hihihi, ja, Jessie!!!!!!!!
Belana en Kbot, ik leef ook nog steeds mee!
quote:
Xanthe, wat fijn dat alles goed is! Tuurlijk is het hartje pas echt een geruststelling, maar ehm.... ik ben de laatste die mag zeggen dat je na het zien van het hartje geen twijfels en zorgen kunt hebben....! Geniet zoveel mogelijk van dit goede gevoel!
Met mij gaat het trouwens steeds beter (speciaal antwoord voor Piglet ) Ik ben bijna niet meer misselijk en het supermoe-gedoe is er ook ver vanaf. Ben ook al 12 weken vandaag
Ben wel gisteren naar de begrafenis van de tante van vriendje geweest, dat was minder leuk. Maar het hoort bij het leven... Heb wel hele leuke reacties gekregen op het zwanger zijn.
Zo Belana, strakkies als ik terugkom kijken, dan hoop ik een heleboel feli-berichtjes hier te zien...
Knuffels
Sjeen
quote:Wat heerlijk dat je alweer 12 weken bent! ik snap alleen niet hoe het kan dat jouw mededeling nog niet zo lang geleden lijkt, terwijl mijn eigen positieve test voor mijn gevoel alweer een eeuw geleden is geweest
Op vrijdag 23 januari 2004 14:57 schreef Sjeen het volgende:
Met mij gaat het trouwens steeds beter (speciaal antwoord voor Piglet) Ik ben bijna niet meer misselijk en het supermoe-gedoe is er ook ver vanaf. Ben ook al 12 weken vandaag
Ben wel gisteren naar de begrafenis van de tante van vriendje geweest, dat was minder leuk. Maar het hoort bij het leven... Heb wel hele leuke reacties gekregen op het zwanger zijn.
Nog gecondoleerd met de tante van je vriendje. Dat blijven toch wel nare dingen, ook al hoort het inderdaad bij het leven...
Goed nog anderhalf uur tot mijn voorspelling, alleen jammer dat ik dan net iemand over heb om een bakkie thee te drinken.
Hehe, dames! Nu gaan we toch echt Belana in dit deeltje laten bevallen hoor!!
(Xanthe, pfieuwwwwwwwwwwwwww!! 5 februari, dan moet ik ook naar de gyn, he gezellig, weer met zijn allen op pad )
quote:Mijn vriendin (die me al een maand was 'vergeten' te bellen) belde of ze langs kon komen. Uhhh, buiten het feit dat ik hier toch echt in huis wat moet doen.... doe maar even niet
Op vrijdag 23 januari 2004 15:03 schreef Mariposa het volgende:
Goed nog anderhalf uur tot mijn voorspelling, alleen jammer dat ik dan net iemand over heb om een bakkie thee te drinken.
Dames alvast bedankt voor de geruststellingen en ik zal die harde buiken even in de gaten houden. Heb ze gelukkig nog niet gehad.
quote:Pas bevallen, nee, niet echt
Op vrijdag 23 januari 2004 15:21 schreef Xanthe het volgende:
miss_dynastie ben je pas bevallen? Ken jouw verhaal niet zo goed , maar omdat je het hebt over die vriendin die je was "vergeten" te bellen...
Zou Belana al bezig zijn met ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |