En dat is nu allemaal eruit!quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:37 schreef Wesley_210 het volgende:
Hoi DrDurden,
Dat nummer wat je bedoelt, is volgens mij van Peru - Savane. Dit nummer werd volgens mij ook nog vaker gebruikt in deze serie.
Groetjes
Was dat niet Temptations - Papa was a rolling stone intro?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:28 schreef bas8090 het volgende:
hallo,
Ik zoek het nummer van de sleutel als bassie onvoerd word.
ik kan een stukje van 10 seconden mailen.
Gr bas
Nee bedankt dat is inderdaad als adriaan duikt maar bedankt voor je reactie.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Was dat niet Temptations - Papa was a rolling stone intro?
Staat op youtube zie pagina 8 ik hoop dat jij het weet!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:09 schreef Flaccid het volgende:
Racebaan? Ik wil graag helpen, ik kan er alleen even niet opkomen. Is er een sampletje?
meestal wel die man moet altijd geld zien!!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:41 schreef debilitasmentis het volgende:
fantastisch nummer, ik ben ook heel hard op zoek, maarja er is nou al 5 jaar 'forum' overheen gegaan en nog steeds niks gevonden....
is er trouwens nog ergens een verzameling van alle andere nummers? of stalkt bassie 24/7, en word alles wat je er opzet meteen verwijderd?
Jammer dat je zelf met de eer wil strijken. Iemand heeft dat nummer gevonden en naar Adriaan gemaild en het is te lezen op www.adriaan-homepage.nlquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:45 schreef plaaggeestboevenbaas het volgende:
Hallo allemaal! Dit is mijn eerste post hier, ik volg het forum wel al lang.
Ik zie dat het hier nog niet staat, dus ik post het hier maar:
Het Racenummer van Het Geheim van de Sleutel is:
Musical 2000 van Los Pekenikes. Hier is een sample!
Geweldig nummer xD Ik heb trouwens vandaag de orginele CNR-banden van De Schatkaart, De Kroon en De Verzonken Stad verkregen, ben er ook dolgelukkig mee, wat een spannende achtergrondmuziek kan die Aad Klaris makenToem...Toem toem....Tie tie tie.....Toem Toem Toem TIe..... Toem ...Toem Toem Tie Tie TIe...
Maarja dit was mijn post;)
Groeten, PlaaggeestBoevenbaas.
koelkast beter lees je volgende keer beter, ik zei "ik zie dat het hier nog niet staat" ,quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jammer dat je zelf met de eer wil strijken. Iemand heeft dat nummer gevonden en naar Adriaan gemaild en het is te lezen op www.adriaan-homepage.nl
Er staat ook niet dat jij het niet hebt gevonden dus...quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:12 schreef plaaggeestboevenbaas het volgende:
[..]
koelkast beter lees je volgende keer beter, ik zei "ik zie dat het hier nog niet staat" ,
Ik zei niet dat ik er zelf achter ben gekomen.
Ik ben erachter komen door een youtube-reactie op het cirquit-filmpje, dus doe niet zo wijs;)
Tja dat is wel zo, ik wou alleen helpen omdat ik zag dat het nog niet in het forum stond,quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er staat ook niet dat jij het niet hebt gevonden dus...
Hee bas, bedankt! Leuke plaatjes, en handig dat het nummer nu ook op youtube staat.quote:
quote:Op maandag 15 december 2008 20:37 schreef DJ-Chris het volgende:
Hallo,
Ik heb onlangs een LP gekocht getitled "Stereo-Muziek voor Filmers" uit 1977 . Ik weet niet of die muziek al bekend is bij jullie maar er staan een aantal nummers op die gebruikt zijn bij het geheim v/d diamant.
Move - Gebruikt tijdens de autorit naar de tentoonstelling van de diamant.
Stormy Cruise - Veel gebruikt in spannende scene's, met name in en om het kasteel (ook voor het binnentreden van de grot als B1 zecht "kom we gaan naar binnen")
Divers Mood - Als bassie en adriaan (verkleed) op het eiland zijn en de grot binnenlopen waar de boeven de diamant willen verkopen.
Fear Syndrome 2 - Als bassie en adriaan een brandlucht ruiken en er achter komen dat hun caravan in brand staat.
Helaas staat het rocknummer er niet op maar het zou kunnen dat dit ook door zo'n rechtenvrije film muziek plaat is uitgebracht.
hey, Kan je niet een keert wat sample`s maken van die elpee of op youtube zetten.
Ik zou ze graag willen luistern
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |