quote:nee sleutel, maar idd dan probeer ik dat wel even
Op donderdag 29 januari 2004 14:31 schreef djkoelkast het volgende:[..]
Gewoon even van de DVD opnemen.
Requests doen we niet aan = illegaal = mag niet hier = jammer.
Bij welke serie hoort ie ook alweer? plaaggeest?
quote:even in andere topic, maar wat mij betreft: super!
Op donderdag 29 januari 2004 14:33 schreef Mr_Miyagi het volgende:[..]
nee sleutel, maar idd dan probeer ik dat wel even
trouwens nog even over die film...ik heb 3 jaar achlang op een grimeercursus gezeten, en doe het nog steeds zeer regelmatig bij voorstellingen, dus bij deze
quote:tuurlijk iedereen die van B&A houdt mag bij de Familie
Op zaterdag 31 januari 2004 10:06 schreef gimeone het volgende:
dit topic is tog wel zeer geslaagd naar mijn zeggen.
De echte fans komen hier en praten wat over ditjes en datjes....heel leuk om te lezen. Het is echt een soort family aan het worden vind ik
B&A da best....mag ik ook in de family?
quote:Dat vind ik ook!
Op zaterdag 31 januari 2004 18:24 schreef Joostve het volgende:[..]
tuurlijk iedereen die van B&A houdt mag bij de Familie
quote:ik heb er 2 maanden terug ofzo de cd van Peru besteld
Op zaterdag 31 januari 2004 22:48 schreef warboel het volgende:
Wie heeft er hier eigenlijk ervaring met Groove.nl? Het is nu alweer meer dan een week geleden dat ik het juiste bedrag heb overgemaakt, en ik heb nog steeds niets ontvangen. Weet iemand of dat nog veel langer kan gaan duren?
Nederlands: http://www.bassieenadriaan.nl/fragmenten/begin-europa.mp3
Frans: http://www.bassieenadriaan.nl/fragmenten/fransbegin2.mp3
Ik heb het natuurlijk niet over de taal die gesproken wordt (voor de slimmeriken onder ons).
De fragmenten komen natuurlijk van www.bassieenadriaan.nl
quote:Ik heb het nummer van Continets tot nu toe nog niet gevonden. Als ik het had, had ik het je graag toegestuurd.
Op maandag 2 februari 2004 22:19 schreef Frey het volgende:
Mijn pc is geformateerd en nu ben ik het liedje continents kwijtIs er misschien iemand die het heeft en het me kan sturen?
quote:Ja, bij dat stuk 'wat we allemaal belven' hoor j bij de ned versie riedeltjes en bij de franse versie een hele boventoon erdoorheen.
Op woensdag 4 februari 2004 18:52 schreef FreekM het volgende:
Hebben jullie gemerkt dat de begintune van De Reis door Europa in het Frans anders is dan die in het Nederlands?
Moet je eens goed luisteren naar de melodie.Nederlands: http://www.bassieenadriaan.nl/fragmenten/begin-europa.mp3
Frans: http://www.bassieenadriaan.nl/fragmenten/fransbegin2.mp3Ik heb het natuurlijk niet over de taal die gesproken wordt (voor de slimmeriken onder ons).
quote:Ook het begin van beide nummers klinkt anders.
Op woensdag 4 februari 2004 18:52 schreef FreekM het volgende:
Hebben jullie gemerkt dat de begintune van De Reis door Europa in het Frans anders is dan die in het Nederlands?
Moet je eens goed luisteren naar de melodie.Nederlands: http://www.bassieenadriaan.nl/fragmenten/begin-europa.mp3
Frans: http://www.bassieenadriaan.nl/fragmenten/fransbegin2.mp3Ik heb het natuurlijk niet over de taal die gesproken wordt (voor de slimmeriken onder ons).
quote:Ik heb het gelukkig weer gevonden, na lang zoeken
Op woensdag 4 februari 2004 18:53 schreef FreekM het volgende:[..]
Ik heb het nummer van Continets tot nu toe nog niet gevonden. Als ik het had, had ik het je graag toegestuurd.
quote:Wellicht voor de degene die Continents van Peru al meerdere keren heeft gehoord een domme vraag, maar toch. Ik heb het eindelijk gevonden en gedownload. Maar ik hoor telkens zo´n lelijke valse toon er doorheen. Alsof het zo´n plaatopname is van een oude LP. Klopt dit, of zeggen jullie nee dit hoor niet ?
Op donderdag 5 februari 2004 17:45 schreef Frey het volgende:[..]
Ik heb het gelukkig weer gevonden, na lang zoeken
quote:knip eens een stukje van 25 seconden uit die mp3 die je hebt en zet die online
Op donderdag 5 februari 2004 23:03 schreef Mr_Miyagi het volgende:[..]
Wellicht voor de degene die Continents van Peru al meerdere keren heeft gehoord een domme vraag, maar toch. Ik heb het eindelijk gevonden en gedownload. Maar ik hoor telkens zo´n lelijke valse toon er doorheen. Alsof het zo´n plaatopname is van een oude LP. Klopt dit, of zeggen jullie nee dit hoor niet ?
quote:Nou ja, je kunt het in ieder geval horen. Ik zit nog stééds te wachten op die CD. Wat is dat daar bij Groove?
Op donderdag 5 februari 2004 23:03 schreef Mr_Miyagi het volgende:[..]
Wellicht voor de degene die Continents van Peru al meerdere keren heeft gehoord een domme vraag, maar toch. Ik heb het eindelijk gevonden en gedownload. Maar ik hoor telkens zo´n lelijke valse toon er doorheen. Alsof het zo´n plaatopname is van een oude LP. Klopt dit, of zeggen jullie nee dit hoor niet ?
Het ene muziekje dat uit de Walkman van Bassie (geheimzinnige opdrachtgever) komt zou ik graag willen hebben. Weten jullie waar dit pingeltje vandaag komt?
quote:Het is het instrumentale stukje dat hoort bij het oude B&A-titelliedje. Het komt meteen na "en zie je Bassie gaan, dan komt Adriaan eraan".
Op vrijdag 6 februari 2004 15:29 schreef Freddie_Taylormaycon het volgende:
Hey, ik weet niet of jullie deze titel weten, vast wel, maar ik zou hem graag ook willen weten.Het ene muziekje dat uit de Walkman van Bassie (geheimzinnige opdrachtgever) komt zou ik graag willen hebben. Weten jullie waar dit pingeltje vandaag komt?
Je kunt het vinden op www.bassieenadriaan.nl, onder Originele Begin- en eindtunes: "Eindtune van de Diamant (extra lang jazzy)".
Wraaknemen op Bassie en Adriaan
Waar rijden we nu?
De neus van onze auto!
Adriaan, ik zie wat
Scene in de ruïne (5 minuten)
Je hebt die draad losgetrokken!
En nog een uit Het Geheim van de Schatkaart:
Het onbekende spannende muziekje (Begint met gelach van boeven dus hou je volume laag!)
EDIT: Links aangepast
[Dit bericht is gewijzigd door FreekM op 08-02-2004 19:52]
Dit is van Carl Orff volgens mijquote:Op zondag 25 januari 2004 17:46 schreef hinse het volgende:
[..]
Bedankt voor het zoeken De_Maestro. In mijn vrienden en familiekring kent helaas ook niemand dit nummer.
zo dat is even een topic kickquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:47 schreef digispeed het volgende:
[..]
Dit is van Carl Orff volgens mij
jij moet je echt inschrijven op ons forum: een paradijs voor alle B&A fans en vooral: officieel erkend door B&Aquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:24 schreef thatsme het volgende:
geweldig dit topic ga ik onthouden, heb binnenkort een bassie en adriaan weekend
haha moet je je ook inschrijven, zie paar posts naar bovenquote:Op woensdag 21 juli 2004 12:01 schreef Prep2Fight het volgende:
Bassie en adriaan ownen
ik dacht op stap met b&aquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:56 schreef djkoelkast het volgende:
geweldig nieuw ik ga direct zoeken en kijken waar het op de band staat
weet je toevallig op welke shortyband hij staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |