[Dit bericht is gewijzigd door RijstNatie op 25-01-2004 23:50]
quote:En nog steeds drie punten los
Op zondag 25 januari 2004 20:01 schreef RijstNatie het volgende:
Een superieus PSV& Dramatisch Ajax
Maar goed was het niet vandaag, gelukkig werd er gewoon bier getapt
quote:
quote:Als ze zelf bij de Nos al zeggen dat PSV superieur is
Op zondag 25 januari 2004 20:33 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
blijven jullie maar lekker superieuS
quote:Was Groningen zo zwak
Op zondag 25 januari 2004 20:48 schreef pascalheister het volgende:[..]
Als ze zelf bij de Nos al zeggen dat PSV superieur is
quote:PSV was positioneel en tactisch zeer behoorlijk en Groningen had een offday, mede dankzij het spel van PSV. Goede collectieve prestatie.
Op zondag 25 januari 2004 20:49 schreef Againzender het volgende:
Was Groningen zo zwak
Ajax was dramatisch, maar NEC kon er weinig tegenin brengen, derhalve is er weinig tegen de overwinning in te brengen. Alleen hoop ik dat Ajax zo door blijft spelen de komende weken, want als ze zo blijven spelen zie ik Heerenveen en PSV zonder al te veel problemen winnen
quote:PSV deed het inderdaad gigantisch veel beter, laatst tegen NEC.
quote:Ik ben vanmiddag bij Ajax-NEC geweest, en inderdaad, de onmacht van NEC zorgde ervoor dat Ajax alsnog kon winnen.
Op zondag 25 januari 2004 20:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
PSV was positioneel en tactisch zeer behoorlijk en Groningen had een offday, mede dankzij het spel van PSV. Goede collectieve prestatie.
Ajax was dramatisch, maar NEC kon er weinig tegenin brengen, derhalve is er weinig tegen de overwinning in te brengen. Alleen hoop ik dat Ajax zo door blijft spelen de komende weken, want als ze zo blijven spelen zie ik Heerenveen en PSV zonder al te veel problemen winnen
Over twee weken kunnen Ajax en PSV het uitvechten, en als wij weer net zo spelen als vandaag, dan blijft PSV ongeslagen in de competitie in de arena
quote:Sonck maakte uiteindelijk toch netjes dat doelpunt. Ik heb spitsen gezien die na zo'n dramatisch eertse uur geen bal meer met vertrouwen aannemen, maar daar heeft Sonck niet zoveel last van.
Op zondag 25 januari 2004 21:08 schreef superjoden het volgende:
wat een drama wedstrijd zeg.... sonck speelde slecht maar ja de rest was ook niet best... de punten zijn in ieder geval binnen....
VdV zal zich toch afvragen wat hij vandaag op het veld deed. Hij heeft denk ik twee fatsoenlijke ballen gekregen, en dat was het.
quote:dat vragen de meeste denk ik zich al heel het seizoen af
Op zondag 25 januari 2004 21:12 schreef Againzender het volgende:[..]
VdV zal zich toch afvragen wat hij vandaag op het veld deed. Hij heeft denk ik twee fatsoenlijke ballen gekregen, en dat was het.
quote:VDV was niet echt fit, maar Koeman had geen keus dus hij moest hem opstellen.
Op zondag 25 januari 2004 21:12 schreef Againzender het volgende:[..]
Als straks galasék ook nog wegvalt denk ik dat het voor PSV niet moeilijk gaat worden
quote:Mja, PSV - Ajax zou toch wat spannender zijn dan PSV - Ajax 2
Op zondag 25 januari 2004 21:16 schreef HomerJ het volgende:
Als straks galasék ook nog wegvalt denk ik dat het voor PSV niet moeilijk gaat worden
quote:VdV als diepe spits, ik vind het niet echt een oplossing. Stuur dan Sonck de diepte in, en VdV daarachter.
Op zondag 25 januari 2004 21:16 schreef HomerJ het volgende:[..]
VDV was niet echt fit, maar Koeman had geen keus dus hij moest hem opstellen.
Overigens vind ik dat veel leuker dan van die walk-over wedstrijden
Overigens vind ik die zweetwedstrijden en stuk leuker dan van die walk-over wedstrijden
quote:Dan wordt het tijd dat men eens zeer kritisch naar de medische staf gaat kijken. Het kan niet zo zijn dat je straks 12 spelers ofzo mist door blessures. Dat is geen pech meer, maar een falende medische staf
Op zondag 25 januari 2004 21:16 schreef HomerJ het volgende:
VDV was niet echt fit, maar Koeman had geen keus dus hij moest hem opstellen.
quote:Ik vind het ook vreemd. Ajax kampt al jaren met een veel te hoge blessurelast. Bij Heitinga meen ik me te herinneren dat er de nodige fouten zijn gemaakt tijdens de revalidatie.
Op zondag 25 januari 2004 21:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dan wordt het tijd dat men eens zeer kritisch naar de medische staf gaat kijken. Het kan niet zo zijn dat je straks 12 spelers ofzo mist door blessures. Dat is geen pech meer, maar een falende medische staf
quote:Als het nou alleen dit seizoen was, maar het is al tijden zo. De ene na de andere komt 'half' terug, en valt weer terug in blessureleed. Dan klopt er toch iets niet?
Op zondag 25 januari 2004 21:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dan wordt het tijd dat men eens zeer kritisch naar de medische staf gaat kijken. Het kan niet zo zijn dat je straks 12 spelers ofzo mist door blessures. Dat is geen pech meer, maar een falende medische staf
Ik heb al sinds de blessure van Danny Hesp mijn vraagtekens bij de kunde van de medische staf van Ajax en b.v. het VU ziekenhuis.
Werkt Ajax eigenlijk nog samen met het VU?
maar het station was leuker dan het stadion
quote:Ik vond het station anders weer aardig in de weg staan tijdens mijn fietstocht
Op zondag 25 januari 2004 23:32 schreef Maxximus het volgende:
spel was kut maar jah slechte wedstrijden moet je ook winnen wil je kampioen worden.maar het station was leuker dan het stadion
![]()
![]()
Aan de andere kant is het typerend voor een kampioensploeg dat je ook de wedstrijden die je slecht speelt wint.
quote:Was volgens mij bij vdv zijn eerste blessure ook het geval, en dat van Zlatan hebben ze ook niet goed aangepakt hadden ze al in de winterstop moeten doen
Op zondag 25 januari 2004 21:26 schreef El_Bassie het volgende:[..]
Ik vind het ook vreemd. Ajax kampt al jaren met een veel te hoge blessurelast. Bij Heitinga meen ik me te herinneren dat er de nodige fouten zijn gemaakt tijdens de revalidatie.
quote:Idd. Alsof psv altijd zo goed speelde als kampoensploeg
Op maandag 26 januari 2004 06:44 schreef Speed1971 het volgende:Aan de andere kant is het typerend voor een kampioensploeg dat je ook de wedstrijden die je slecht speelt wint.
Als we gewoon van psv eens winnen, dan maak ik mij geen zorgen meer over het feit of Ajax nou wel of niet kampioen wordt. Hup Ajax
quote:zo gewoon is dat niet
Op maandag 26 januari 2004 09:57 schreef StarGazer het volgende:[..]
Idd. Alsof psv altijd zo goed speelde als kampoensploeg
Als we gewoon van psv eens winnen, dan maak ik mij geen zorgen meer over het feit of Ajax nou wel of niet kampioen wordt. Hup Ajax
quote:haha, dan was ajax ook superieur. NEC had in de hele wedstrijd maar 1 redelijk gevaarlijk schot op doel.
Op maandag 26 januari 2004 11:54 schreef skinnievinnie het volgende:
psv was in die zin superieur omdar ze het hele spel domineerde en gronigen eigenlijk nooit gevaarlijk kon worden.
Maar...... als je dan de hele tweede helft niet eens 1 goaltje weet te maken, hoe superieur is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |