abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16528798
Mensen, wie weet waar ik dat filmpje kan downloaden van Wesley Sneijder in Oranje tegen Schotland, die compilatie van 15 MB met House Of The Rising Sun als achtergrondmuziek?

Kan hem nergens meer vinden

pi_16543087
Ik ga morgen naar Ajax-NEC, maar ben mijn identiteitsbewijs vergeten, is een rijbewijs ook goed om naar binnen te mogen??
(ga met mn pa mee naar skybox geval )
pi_16544495
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 20:58 schreef Saekerhett het volgende:
Mensen, wie weet waar ik dat filmpje kan downloaden van Wesley Sneijder in Oranje tegen Schotland, die compilatie van 15 MB met House Of The Rising Sun als achtergrondmuziek?

Kan hem nergens meer vinden

Check your mail
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_16544888
Die blessures komen deels nog voort uit het vorig seizoen, wat nogal stevig belast was. Sommigen zijn toen te lang doorgegaan, ook voor de winterstop (toch die CL-duels meepakken).
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_16545596
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 15:03 schreef methodmich het volgende:
Die blessures komen deels nog voort uit het vorig seizoen, wat nogal stevig belast was. Sommigen zijn toen te lang doorgegaan, ook voor de winterstop (toch die CL-duels meepakken).
Heel begrijpelijk hoor, maar het is toch een taak van de medische staf in samenspraak met de technische staf om dit soort dingen te voorkomen. Jonge spelers hebben niet de fysieke capaciteiten om zo'n zwaar seizoen te draaien, dat is wetenschappelijk bewezen en ik denk dat men daar in Amsterdam te weinig rekening mee heeft gehouden
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16545637
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 15:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Heel begrijpelijk hoor, maar het is toch een taak van de medische staf in samenspraak met de technische staf om dit soort dingen te voorkomen. Jonge spelers hebben niet de fysieke capaciteiten om zo'n zwaar seizoen te draaien, dat is wetenschappelijk bewezen en ik denk dat men daar in Amsterdam te weinig rekening mee heeft gehouden

Zit wat in, maar klopt niet helemaal. Met name Sneijder en de Jong wisselden vorig jaar veelvuldig.

Maar dat ze er eens goed naar gaan kijken is niet zo'n rare suggestie. Laszlo Jambor is al ontslagen trouwens, o.a. hierom.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_16545876
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 15:39 schreef methodmich het volgende:

Zit wat in, maar klopt niet helemaal. Met name Sneijder en de Jong wisselden vorig jaar veelvuldig.

klopt, maar die hebben ook minder last van die kleine pijntjes. Sneijder op dit moment dus wel, al weet ik niet waar hij last van heeft/had
quote:
Maar dat ze er eens goed naar gaan kijken is niet zo'n rare suggestie. Laszlo Jambor is al ontslagen trouwens, o.a. hierom.
Dat lijkt me niet meer dan logisch, als het een leek al opvalt, dan moeten professionals zich er toch over gaan buigen. Ik zag vanochtend een reportage over AC Milan, waar voor iedere speler een apart trainingsschema gemaakt is, waardoor ze minder overbelast raken.

In Nederland zijn de financiële middelen voor zo'n programma niet toerijkend, maar een individueler programma moet toch mogelijk zijn. Niet alleen bij Ajax overigens, maar bij iedere Nederlandse "Topclub"

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16547191
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 17:03 schreef keeper het volgende:
Ik vind het wel erg toevallig om het als pech te betitelen. Het is ook niet de eerste keer dat dit gebeurt he.

Kijk, van Nistelrode die op de training bij psv door z'n enkel gaat: dat is pech. Maar deze continue stroom van kleine pijntjes die steeds weer de kop op steken en er voor zorgen dat er altijd wel een paar spelers niet mee kunnen doen, kan je eigenlijk geen pech noemen. De medische gang van zaken bij Ajax mag m.i. best eens onderzocht worden.

Kleine pijntjes vind ik iets voor mietjes.
pi_16548956
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 13:53 schreef mliez het volgende:
Ik ga morgen naar Ajax-NEC, maar ben mijn identiteitsbewijs vergeten, is een rijbewijs ook goed om naar binnen te mogen??
(ga met mn pa mee naar skybox geval )
Gewoon tussen het normale volk op de tribune ben ik nog nooit gevraagd om m'n ID. Dus op de skybox zal dat wel meevallen .

Maar als je zekere voor het onzekere wilt nemen, een rijbewijs is ook wel goed hoor.

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_16549541
De geruchten gaan dat Kanu voor een half jaar wordt gehuurd.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_16550060
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 18:29 schreef F1Bas het volgende:
Dat zou echt vet zijn!

Maar dat kan dus duiden op een langere blessure bij Zlatan, of dat men Sonck gewoon flut vindt.

pi_16550095
quote:
Ondanks dat Ronald Koeman heeft laten weten dat er geen (tijdelijke) vervanger voor Zlatan Ibrahimovic zal komen, meldt de Zweedse krant Aftonbladet het gericht dat Arsenal-spits Nwankwo Kanu het seizoen wel eens bij Ajax af zou kunnen gaan maken. De voormalige Ajacied komt bij Arsenal weinig aan spelen toe.

Ondanks dat het een gerucht is, is het niet helemaal onwaarschijnlijk. Het grootste bezwaar van Koeman om een andere spits aan te trekken was gelegen in de overweging dat het een aan te trekken spits tijd zou kosten zich het Ajax-spelletje eigen te maken. Zoals bekend speelde de thans 27-jarige Kanu in het Ajax van de huidige technisch directeur van Ajax, Louis van Gaal.

bron
  zaterdag 24 januari 2004 @ 18:56:05 #38
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_16550113
quote:
Das toch die kerel die ooit een PSV shirt aantrok, omdat ie 'm zo mooi vond?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_16550253
Heeft er iemand toevallig een filmpje met de samenvatting van Roda JC - Ajax? Of gewoon de goals van Sikora en Soetaers?
  zaterdag 24 januari 2004 @ 19:04:15 #40
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_16550346
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 19:01 schreef Heero het volgende:
Heeft er iemand toevallig een filmpje met de samenvatting van Roda JC - Ajax? Of gewoon de goals van Sikora en Soetaers?
Zie m'n sig
pi_16550387
Thx!!
pi_16550448
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 18:56 schreef Zapper het volgende:

[..]

Nee
  zaterdag 24 januari 2004 @ 19:29:58 #43
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_16551057
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 19:07 schreef F1Bas het volgende:

Nee

dan ben je niet op de hoogte
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_16551125
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 19:29 schreef Zapper het volgende:

[..]

dan ben je niet op de hoogte

Als je een plaatje of wat dan ook voor me hebt geloof ik je....zal me trouwens een worst wezen als hij er maar niet gespeeld heeft.
pi_16551225
Dat zou heel tof zijn, Kanu is
pi_16551523
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 19:34 schreef Kremers het volgende:
Dat zou heel tof zijn, Kanu is
Samen met Kluivert want die kun je nu toch voor een prikkie halen.
pi_16551740
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 19:44 schreef The_Coach het volgende:

[..]

Samen met Kluivert want die kun je nu toch voor een prikkie halen.

Ja, maar zijn salaris eis is dan net weer iets tè
pi_16551792
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 18:56 schreef Zapper het volgende:
Ach, rood en wit is gewoon een mooie combi .
pi_16553718
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 14:47 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Check your mail

Kan je mij de link of het filmpje ook effe sturen was er ook op zoek naar. Jobvanos@home.nl. Alvast bedankt.
pi_16558417
quote:
Er was ook een gerucht dat Ajax interesse had in een Kroaat, genaamd Goran Ljubojevic
Ajax landskampioen 2004-2005, 2005-2006, 2006-2007, 2007-2008, 2008-2009, 2009-2010, 2010-2011, 2011-2012 en ga zo maar door!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')