Het vorige deeltje:
Het enige echte AJAX-topic deeltje 44
Relevante Links:
www.ajax.nl (Ajax Amsterdam website)
www.ajaxct.com (Ajax Cape Town website)
www.amsterdamarena.nl (ArenA website)
www.f-side.nl (F-Side website)
www.ajaxonline.org (Nederlandse fansite)
www.ajaxfanclub.de (Duitse fansite)
www.ajax-usa.com (Amerikaanse fansite)
www.rafaelvdvaart.nl (Rafael van der Vaart website)
www.wesleysneijder.nl (Wesley Sneijder website)
www.zlatan.net (Zlatan Ibrahimovic fansite)
http://ajax.netwerk.to (Ajax Netwerk)
www.tifosivak410.nl : 410 (sfeervak) website
www.afca.tk : A.F.C.A. fanatics website
www.afamersfoort.nl : fanatics website
www.ajaxfotoside.nl : DE fotoside van nederland
www.dapprestrijders.nl : Fanzine website
www.ofa.nl : Fanclub website
www.f-side.nl/test_carlo_2002 : Remember Carlo
[Dit bericht is gewijzigd door Suijk op 23-01-2004 12:22]
quote:Uiteraard.
Op vrijdag 23 januari 2004 12:21 schreef sugarnieuws het volgende:
kan www.vak410.nl veranderd worden naar www.tifosivak410.nlDank,
quote:
Ronald Koeman heeft Jason Culina aan de A-selectie toegevoegd. De 23-jarige tweede-elftalspeler is de vervanger van Zlatan Ibrahimovic, die door een liesoperatie zes tot acht weken uit de roulatie is.
De Australiër speelt al jaren bij Ajax, maar wist nooit door te breken. Vorig seizoen werd hij uitgeleend aan De Graafschap. Het jaar daarvoor speelde hij in België voor Germinal Beerschot Antwerpen.
De Amsterdamse club overweegt om nog een spits aan te trekken, maar trainer Koeman gaf al eerder aan die kans niet erg groot te achten.
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 13:24 schreef Sloggi het volgende:
Hihi nog een aanvaller
Aanvallers zat. Misschien in de spitsen wat krap, maar De Ridder komt eraan
quote:Zelfs met alleen Ibra en Sonck zijn er spitsen te weinig. De Ridder is geen spits, maar meer een rechter-middenvelder of rechtsbuiten (aangezien de midden-rechts positie al bezet is, en sowieso niet mogelijk is met VdV en/of Sneijder ernaast - te aanvallend)
Op vrijdag 23 januari 2004 13:42 schreef Sloggi het volgende:
Ze overwegen nog een spits aan te trekken.Aanvallers zat. Misschien in de spitsen wat krap, maar De Ridder komt eraan
quote:Zoals je weet, grapjas, wordt een competitie beslist over 34 speelronden en als je dan op de laatste dag genoeg hebt aan een bloedeloze 0-0 is dat niet jouw schuld, maar die van de concurrenten die zo slecht waren dat ze in de 33 voorgaande wedstrijden onvoldoende punten pakten
Op vrijdag 23 januari 2004 12:12 schreef skinnievinnie het volgende:
Het maakte alleen maar nog even duidelijker wie er eigenlijk kampioen had moeten zijn vorig seizoen.
quote:Maakte toen die geweldige gelijkmaker met het tweede tegen Twente in de laatste minuut
Op vrijdag 23 januari 2004 14:12 schreef keeper het volgende:
Ben wel benieuwd naar Culina. Doet het in het tweede behoorlijk goed. Speelt trouwens al behoorlijk lang bij Ajax, is nog onder Morten Olsen aangetrokken.
Het was weer een rustige training vanochtend:
quote:
Vrijdagmorgen tijdens de training van Ajax werd duidelijk dat het blessureleed nog niet over is. Aan de training deden 12 fitte spelers mee.
Naast de afwezigheid van negen spelers eerder deze week, was vrijdag ook Van der Vaart absent (buikgriep). Of hij zondag speelt tegen NEC is onzeker. Soetaers trainde ook niet vanwege een voetblessure, opgelopen tegen Roda JC.
Grygera trainde wel, maar liep apart. Sonck had last van zijn teen, net als Ibrahimovic al enige tijd. En Sneijder verliet uit voorzorg voortijdig het veld. Trainer Koeman moest zo nu en dan meedoen om gaten op te vullen.
quote:Ja, vind je het gek als in al 5 jaar bij bij Ajax speelt maar nog nooit in het eerste hebt meegedaan.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:20 schreef Speed1971 het volgende:
Hoorde dat Culina eigenlijk weg wou bij Ajax......
quote:Ik kan het me ook voorstellen. Maar dat was eigenlijk het laatste wat ik over hem hoorde. Nu dan dus bericht.......iig erg leuk voor hem. Scoren kan hij iig wel.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:25 schreef keeper het volgende:[..]
Ja, vind je het gek als in al 5 jaar bij bij Ajax speelt maar nog nooit in het eerste hebt meegedaan.
quote:Die ja!
Op vrijdag 23 januari 2004 14:30 schreef keeper het volgende:
CAZZO kent deze vast nog wel:
[afbeelding]
Het team brokkelt zo onderhand uit elkaar. Elke wedstrijd staat er in principe weer een ander volledig team op het veld. Er worden nieuwe spelers aangetrokken. Maar door deze situatie kan het team zich niet op elkaar in spelen.
Ieder team kan wel eens een aantal blessures hebben, maar seizoen in seizoen uit constante blessure golven lijkt me toch geen toeval meer...
quote:Pure pech. Heeft niets te maken met de trainingsmethoden of de medische staf. Laatst genomende heeft in het verleden wel eens geblunderd maar om nu de gehele medische staf af te zeiken, ja dat is typisch iets voor een PSVer
Op vrijdag 23 januari 2004 15:26 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Is dit nou pure pech dat er zoveel spelers (langdurig) geblesseerd zijn, of moet men binnen de club eens kijken naar de medische staf danwel de trainingsmethodes.Ieder team kan wel eens een aantal blessures hebben, maar seizoen in seizoen uit constante blessure golven lijkt me toch geen toeval meer...
quote:maar volgens mij is dit niet iets typisch voor dit seizoen,het is de afgelopen jaren toch ook wel vaker gebeurd dat er van die blessuregolven waren?
Op vrijdag 23 januari 2004 15:46 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Pure pech. Heeft niets te maken met de trainingsmethoden of de medische staf. Laatst genomende heeft in het verleden wel eens geblunderd maar om nu de gehele medische staf af te zeiken, ja dat is typisch iets voor een PSVer
quote:Pech.
Op vrijdag 23 januari 2004 15:26 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Is dit nou pure pech dat er zoveel spelers (langdurig) geblesseerd zijn, of moet men binnen de club eens kijken naar de medische staf danwel de trainingsmethodes.Ieder team kan wel eens een aantal blessures hebben, maar seizoen in seizoen uit constante blessure golven lijkt me toch geen toeval meer...
Kijk, van Nistelrode die op de training bij psv door z'n enkel gaat: dat is pech. Maar deze continue stroom van kleine pijntjes die steeds weer de kop op steken en er voor zorgen dat er altijd wel een paar spelers niet mee kunnen doen, kan je eigenlijk geen pech noemen. De medische gang van zaken bij Ajax mag m.i. best eens onderzocht worden.
quote:Een beetje stoken kan nooit kwaad
Op vrijdag 23 januari 2004 15:46 schreef Speed1971 het volgende:
Pure pech. Heeft niets te maken met de trainingsmethoden of de medische staf. Laatst genomende heeft in het verleden wel eens geblunderd maar om nu de gehele medische staf af te zeiken, ja dat is typisch iets voor een PSVer
Maar serieus, ieder jaar zijn er waslijsten aan blessures, ik vraag me echt af of het allemaal pech is...
quote:Wij missen idd ook 3 basisspelers, waaronder Kezman, maar wij hebben niet te maken met een chronische blessure golf
Maar goed Ajax heeft voor hetere vuren gestaan. Dit boontje wordt ook gewoon gedopt. Ennuh PSV heeft ook bij lange na geen fitte selectie dus dat wordt nog leuk gezien het programma van PSV.
quote:Aha, bij jullie voeren ze dus geen fuck uit.
Op vrijdag 23 januari 2004 17:11 schreef Tony_Montana67 het volgende:Wij missen idd ook 3 basisspelers, waaronder Kezman, maar wij hebben niet te maken met een chronische blessure golf
Geen wonder dat ze dan bij het kaarten geblesseerd raken.
Kan hem nergens meer vinden
quote:Check your mail
Op vrijdag 23 januari 2004 20:58 schreef Saekerhett het volgende:
Mensen, wie weet waar ik dat filmpje kan downloaden van Wesley Sneijder in Oranje tegen Schotland, die compilatie van 15 MB met House Of The Rising Sun als achtergrondmuziek?Kan hem nergens meer vinden
quote:Heel begrijpelijk hoor, maar het is toch een taak van de medische staf in samenspraak met de technische staf om dit soort dingen te voorkomen. Jonge spelers hebben niet de fysieke capaciteiten om zo'n zwaar seizoen te draaien, dat is wetenschappelijk bewezen en ik denk dat men daar in Amsterdam te weinig rekening mee heeft gehouden
Op zaterdag 24 januari 2004 15:03 schreef methodmich het volgende:
Die blessures komen deels nog voort uit het vorig seizoen, wat nogal stevig belast was. Sommigen zijn toen te lang doorgegaan, ook voor de winterstop (toch die CL-duels meepakken).
quote:Zit wat in, maar klopt niet helemaal. Met name Sneijder en de Jong wisselden vorig jaar veelvuldig.
Op zaterdag 24 januari 2004 15:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Heel begrijpelijk hoor, maar het is toch een taak van de medische staf in samenspraak met de technische staf om dit soort dingen te voorkomen. Jonge spelers hebben niet de fysieke capaciteiten om zo'n zwaar seizoen te draaien, dat is wetenschappelijk bewezen en ik denk dat men daar in Amsterdam te weinig rekening mee heeft gehouden
Maar dat ze er eens goed naar gaan kijken is niet zo'n rare suggestie. Laszlo Jambor is al ontslagen trouwens, o.a. hierom.
quote:klopt, maar die hebben ook minder last van die kleine pijntjes. Sneijder op dit moment dus wel, al weet ik niet waar hij last van heeft/had
Op zaterdag 24 januari 2004 15:39 schreef methodmich het volgende:Zit wat in, maar klopt niet helemaal. Met name Sneijder en de Jong wisselden vorig jaar veelvuldig.
quote:Dat lijkt me niet meer dan logisch, als het een leek al opvalt, dan moeten professionals zich er toch over gaan buigen. Ik zag vanochtend een reportage over AC Milan, waar voor iedere speler een apart trainingsschema gemaakt is, waardoor ze minder overbelast raken.
Maar dat ze er eens goed naar gaan kijken is niet zo'n rare suggestie. Laszlo Jambor is al ontslagen trouwens, o.a. hierom.
In Nederland zijn de financiële middelen voor zo'n programma niet toerijkend, maar een individueler programma moet toch mogelijk zijn. Niet alleen bij Ajax overigens, maar bij iedere Nederlandse "Topclub"
quote:Kleine pijntjes vind ik iets voor mietjes.
Op vrijdag 23 januari 2004 17:03 schreef keeper het volgende:
Ik vind het wel erg toevallig om het als pech te betitelen. Het is ook niet de eerste keer dat dit gebeurt he.Kijk, van Nistelrode die op de training bij psv door z'n enkel gaat: dat is pech. Maar deze continue stroom van kleine pijntjes die steeds weer de kop op steken en er voor zorgen dat er altijd wel een paar spelers niet mee kunnen doen, kan je eigenlijk geen pech noemen. De medische gang van zaken bij Ajax mag m.i. best eens onderzocht worden.
quote:Gewoon tussen het normale volk op de tribune ben ik nog nooit gevraagd om m'n ID. Dus op de skybox zal dat wel meevallen
Op zaterdag 24 januari 2004 13:53 schreef mliez het volgende:
Ik ga morgen naar Ajax-NEC, maar ben mijn identiteitsbewijs vergeten, is een rijbewijs ook goed om naar binnen te mogen??
(ga met mn pa mee naar skybox geval)
Maar als je zekere voor het onzekere wilt nemen, een rijbewijs is ook wel goed hoor.
quote:Dat zou echt vet zijn!
Op zaterdag 24 januari 2004 18:29 schreef F1Bas het volgende:
De geruchten gaan dat Kanu voor een half jaar wordt gehuurd.
Maar dat kan dus duiden op een langere blessure bij Zlatan, of dat men Sonck gewoon flut vindt.
quote:bron
Ondanks dat Ronald Koeman heeft laten weten dat er geen (tijdelijke) vervanger voor Zlatan Ibrahimovic zal komen, meldt de Zweedse krant Aftonbladet het gericht dat Arsenal-spits Nwankwo Kanu het seizoen wel eens bij Ajax af zou kunnen gaan maken. De voormalige Ajacied komt bij Arsenal weinig aan spelen toe.Ondanks dat het een gerucht is, is het niet helemaal onwaarschijnlijk. Het grootste bezwaar van Koeman om een andere spits aan te trekken was gelegen in de overweging dat het een aan te trekken spits tijd zou kosten zich het Ajax-spelletje eigen te maken. Zoals bekend speelde de thans 27-jarige Kanu in het Ajax van de huidige technisch directeur van Ajax, Louis van Gaal.
quote:Das toch die kerel die ooit een PSV shirt aantrok, omdat ie 'm zo mooi vond?
quote:Zie m'n sig
Op zaterdag 24 januari 2004 19:01 schreef Heero het volgende:
Heeft er iemand toevallig een filmpje met de samenvatting van Roda JC - Ajax? Of gewoon de goals van Sikora en Soetaers?
quote:Nee
Op zaterdag 24 januari 2004 18:56 schreef Zapper het volgende:[..]
Das toch die kerel die ooit een PSV shirt aantrok, omdat ie 'm zo mooi vond?
quote:dan ben je niet op de hoogte
Op zaterdag 24 januari 2004 19:07 schreef F1Bas het volgende:Nee
quote:Als je een plaatje of wat dan ook voor me hebt geloof ik je....zal me trouwens een worst wezen als hij er maar niet gespeeld heeft.
Op zaterdag 24 januari 2004 19:29 schreef Zapper het volgende:[..]
dan ben je niet op de hoogte
quote:Samen met Kluivert want die kun je nu toch voor een prikkie halen.
Op zaterdag 24 januari 2004 19:34 schreef Kremers het volgende:
Dat zou heel tof zijn, Kanu is
quote:Ja, maar zijn salaris eis is dan net weer iets tè
Op zaterdag 24 januari 2004 19:44 schreef The_Coach het volgende:[..]
Samen met Kluivert want die kun je nu toch voor een prikkie halen.
![]()
quote:Ach, rood en wit is gewoon een mooie combi
Op zaterdag 24 januari 2004 18:56 schreef Zapper het volgende:
quote:Kan je mij de link of het filmpje ook effe sturen was er ook op zoek naar. Jobvanos@home.nl. Alvast bedankt.
Op zaterdag 24 januari 2004 14:47 schreef Me_Wesley het volgende:[..]
Check your mail
quote:Er was ook een gerucht dat Ajax interesse had in een Kroaat, genaamd Goran Ljubojevic
quote:Doe mij dan toch maar liever Mr. Sleep himself, Kanu
Op zondag 25 januari 2004 00:26 schreef RednaZ het volgende:
Er was ook een gerucht dat Ajax interesse had in een Kroaat, genaamd Goran Ljubojevic
quote:Lijkt jullie Kanu een goede "tijdelijke" vervanger voor Zlatan?
: 24/1/2004 - Aftonbladet: "Kanu vervanger Zlatan"Ondanks dat Ronald Koeman heeft laten weten dat er geen (tijdelijke) vervanger voor Zlatan Ibrahimovic zal komen, meldt de Zweedse krant Aftonbladet het gericht dat Arsenal-spits Nwankwo Kanu het seizoen wel eens bij Ajax af zou kunnen gaan maken. De voormalige Ajacied komt bij Arsenal weinig aan spelen toe.
Ondanks dat het een gerucht is, is het niet helemaal onwaarschijnlijk. Het grootste bezwaar van Koeman om een andere spits aan te trekken was gelegen in de overweging dat het die spits tijd zou kosten zich het Ajax-spelletje eigen te maken. Zoals bekend speelde de thans 27-jarige Kanu in het Ajax van de huidige technisch directeur van Ajax, Louis van Gaal.
(Bron: Aftonbladet/AN)
Voor mij mag hij echt wel komen!!
quote:Lijkt me sterk met zo'n lelijk shirt dat psv heeft.
Op zaterdag 24 januari 2004 18:56 schreef Zapper het volgende:[..]
Wissels: Boschker; Yakubu, Vermaelen, Culina, De Mul, Babel, Mitea.
7 Nederlanders in de basis
quote:waar is stekelenburg?
Op zondag 25 januari 2004 14:13 schreef mitt het volgende:
kijk die bank van AjaxWissels: Boschker; Yakubu, Vermaelen, Culina, De Mul, Babel, Mitea.
quote:In de basis.
Op zondag 25 januari 2004 14:16 schreef snowwie2 het volgende:[..]
waar is stekelenburg?
quote:In de goal.
Op zondag 25 januari 2004 14:16 schreef snowwie2 het volgende:[..]
waar is stekelenburg?
quote:Was 'ie tegen Roda ook al hoor
Op zondag 25 januari 2004 14:44 schreef snowwie2 het volgende:
aha lobont is geblesseerd ofzo?
quote:We gaan De Mul en Babel straks hard nodig hebben...
Op zondag 25 januari 2004 14:13 schreef mitt het volgende:
kijk die bank van AjaxWissels: Boschker; Yakubu, Vermaelen, Culina, De Mul, Babel, Mitea.
quote:Kanu pas 9 x meegedaan en 1 goal. Lijkt me dat ie best wil verkassen...
Op zondag 25 januari 2004 12:35 schreef Reddiablo het volgende:
Volgens mij doet Kanu het dit seizoen wel aardig bij Arsenal, en komt 'ie dus van zn langzalzeleven niet
Bij groningen - psv hebben helaas niet weer een akkoordje gezien maar ja psv had dit keer ook gewoon 3 punten nodig.
quote:jammer he
Op zondag 25 januari 2004 17:33 schreef F1Bas het volgende:
Was weer een hele saaie wedstrijd, we moeten nu echt wel weer beter gaan spelen.Bij groningen - psv hebben helaas niet weer een akkoordje gezien maar ja psv had dit keer ook gewoon 3 punten nodig.
quote:Dat is als het uit een toilet vissen van een drol en zeggen dat'ie beter smaakt dan vorige week.
Op zondag 25 januari 2004 18:41 schreef jimjim1983 het volgende:
Verder vond ik Sikora best goed spelen voor een Sikora.
quote:
Op zondag 25 januari 2004 18:45 schreef Leshy het volgende:[..]
Dat is als het uit een toilet vissen van een drol en zeggen dat'ie beter smaakt dan vorige week.
hij was de 1e helft wel opvallender (op een goede manier) dan De Ridder
Oja, Kanu mag van mij terug komen.
Ik vond de Ridder en Mul best goed spelen vandaag.
[Dit bericht is gewijzigd door RijstNatie op 25-01-2004 23:50]
quote:En nog steeds drie punten los
Op zondag 25 januari 2004 20:01 schreef RijstNatie het volgende:
Een superieus PSV& Dramatisch Ajax
Maar goed was het niet vandaag, gelukkig werd er gewoon bier getapt
quote:
quote:Als ze zelf bij de Nos al zeggen dat PSV superieur is
Op zondag 25 januari 2004 20:33 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
blijven jullie maar lekker superieuS
quote:Was Groningen zo zwak
Op zondag 25 januari 2004 20:48 schreef pascalheister het volgende:[..]
Als ze zelf bij de Nos al zeggen dat PSV superieur is
quote:PSV was positioneel en tactisch zeer behoorlijk en Groningen had een offday, mede dankzij het spel van PSV. Goede collectieve prestatie.
Op zondag 25 januari 2004 20:49 schreef Againzender het volgende:
Was Groningen zo zwak
Ajax was dramatisch, maar NEC kon er weinig tegenin brengen, derhalve is er weinig tegen de overwinning in te brengen. Alleen hoop ik dat Ajax zo door blijft spelen de komende weken, want als ze zo blijven spelen zie ik Heerenveen en PSV zonder al te veel problemen winnen
quote:PSV deed het inderdaad gigantisch veel beter, laatst tegen NEC.
quote:Ik ben vanmiddag bij Ajax-NEC geweest, en inderdaad, de onmacht van NEC zorgde ervoor dat Ajax alsnog kon winnen.
Op zondag 25 januari 2004 20:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
PSV was positioneel en tactisch zeer behoorlijk en Groningen had een offday, mede dankzij het spel van PSV. Goede collectieve prestatie.
Ajax was dramatisch, maar NEC kon er weinig tegenin brengen, derhalve is er weinig tegen de overwinning in te brengen. Alleen hoop ik dat Ajax zo door blijft spelen de komende weken, want als ze zo blijven spelen zie ik Heerenveen en PSV zonder al te veel problemen winnen
Over twee weken kunnen Ajax en PSV het uitvechten, en als wij weer net zo spelen als vandaag, dan blijft PSV ongeslagen in de competitie in de arena
quote:Sonck maakte uiteindelijk toch netjes dat doelpunt. Ik heb spitsen gezien die na zo'n dramatisch eertse uur geen bal meer met vertrouwen aannemen, maar daar heeft Sonck niet zoveel last van.
Op zondag 25 januari 2004 21:08 schreef superjoden het volgende:
wat een drama wedstrijd zeg.... sonck speelde slecht maar ja de rest was ook niet best... de punten zijn in ieder geval binnen....
VdV zal zich toch afvragen wat hij vandaag op het veld deed. Hij heeft denk ik twee fatsoenlijke ballen gekregen, en dat was het.
quote:dat vragen de meeste denk ik zich al heel het seizoen af
Op zondag 25 januari 2004 21:12 schreef Againzender het volgende:[..]
VdV zal zich toch afvragen wat hij vandaag op het veld deed. Hij heeft denk ik twee fatsoenlijke ballen gekregen, en dat was het.
quote:VDV was niet echt fit, maar Koeman had geen keus dus hij moest hem opstellen.
Op zondag 25 januari 2004 21:12 schreef Againzender het volgende:[..]
Als straks galasék ook nog wegvalt denk ik dat het voor PSV niet moeilijk gaat worden
quote:Mja, PSV - Ajax zou toch wat spannender zijn dan PSV - Ajax 2
Op zondag 25 januari 2004 21:16 schreef HomerJ het volgende:
Als straks galasék ook nog wegvalt denk ik dat het voor PSV niet moeilijk gaat worden
quote:VdV als diepe spits, ik vind het niet echt een oplossing. Stuur dan Sonck de diepte in, en VdV daarachter.
Op zondag 25 januari 2004 21:16 schreef HomerJ het volgende:[..]
VDV was niet echt fit, maar Koeman had geen keus dus hij moest hem opstellen.
Overigens vind ik dat veel leuker dan van die walk-over wedstrijden
Overigens vind ik die zweetwedstrijden en stuk leuker dan van die walk-over wedstrijden
quote:Dan wordt het tijd dat men eens zeer kritisch naar de medische staf gaat kijken. Het kan niet zo zijn dat je straks 12 spelers ofzo mist door blessures. Dat is geen pech meer, maar een falende medische staf
Op zondag 25 januari 2004 21:16 schreef HomerJ het volgende:
VDV was niet echt fit, maar Koeman had geen keus dus hij moest hem opstellen.
quote:Ik vind het ook vreemd. Ajax kampt al jaren met een veel te hoge blessurelast. Bij Heitinga meen ik me te herinneren dat er de nodige fouten zijn gemaakt tijdens de revalidatie.
Op zondag 25 januari 2004 21:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dan wordt het tijd dat men eens zeer kritisch naar de medische staf gaat kijken. Het kan niet zo zijn dat je straks 12 spelers ofzo mist door blessures. Dat is geen pech meer, maar een falende medische staf
quote:Als het nou alleen dit seizoen was, maar het is al tijden zo. De ene na de andere komt 'half' terug, en valt weer terug in blessureleed. Dan klopt er toch iets niet?
Op zondag 25 januari 2004 21:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dan wordt het tijd dat men eens zeer kritisch naar de medische staf gaat kijken. Het kan niet zo zijn dat je straks 12 spelers ofzo mist door blessures. Dat is geen pech meer, maar een falende medische staf
Ik heb al sinds de blessure van Danny Hesp mijn vraagtekens bij de kunde van de medische staf van Ajax en b.v. het VU ziekenhuis.
Werkt Ajax eigenlijk nog samen met het VU?
maar het station was leuker dan het stadion
quote:Ik vond het station anders weer aardig in de weg staan tijdens mijn fietstocht
Op zondag 25 januari 2004 23:32 schreef Maxximus het volgende:
spel was kut maar jah slechte wedstrijden moet je ook winnen wil je kampioen worden.maar het station was leuker dan het stadion
![]()
![]()
Aan de andere kant is het typerend voor een kampioensploeg dat je ook de wedstrijden die je slecht speelt wint.
quote:Was volgens mij bij vdv zijn eerste blessure ook het geval, en dat van Zlatan hebben ze ook niet goed aangepakt hadden ze al in de winterstop moeten doen
Op zondag 25 januari 2004 21:26 schreef El_Bassie het volgende:[..]
Ik vind het ook vreemd. Ajax kampt al jaren met een veel te hoge blessurelast. Bij Heitinga meen ik me te herinneren dat er de nodige fouten zijn gemaakt tijdens de revalidatie.
quote:Idd. Alsof psv altijd zo goed speelde als kampoensploeg
Op maandag 26 januari 2004 06:44 schreef Speed1971 het volgende:Aan de andere kant is het typerend voor een kampioensploeg dat je ook de wedstrijden die je slecht speelt wint.
Als we gewoon van psv eens winnen, dan maak ik mij geen zorgen meer over het feit of Ajax nou wel of niet kampioen wordt. Hup Ajax
quote:zo gewoon is dat niet
Op maandag 26 januari 2004 09:57 schreef StarGazer het volgende:[..]
Idd. Alsof psv altijd zo goed speelde als kampoensploeg
Als we gewoon van psv eens winnen, dan maak ik mij geen zorgen meer over het feit of Ajax nou wel of niet kampioen wordt. Hup Ajax
quote:haha, dan was ajax ook superieur. NEC had in de hele wedstrijd maar 1 redelijk gevaarlijk schot op doel.
Op maandag 26 januari 2004 11:54 schreef skinnievinnie het volgende:
psv was in die zin superieur omdar ze het hele spel domineerde en gronigen eigenlijk nooit gevaarlijk kon worden.
Maar...... als je dan de hele tweede helft niet eens 1 goaltje weet te maken, hoe superieur is dat?
quote:in die zin is dat ook zo, maar ajax was weer niet superieur omdat ze zelf gewoon zwaar onder niveau speelden en er nooit een echte wedstrijd van konden maken.
Op maandag 26 januari 2004 11:56 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
haha, dan was ajax ook superieur. NEC had in de hele wedstrijd maar 1 redelijk gevaarlijk schot op doel.
groningen-psv vorig seizoen anyone??
quote:Verdedigend waren ze superieur, aanvallend slordig en laconiek. En of het totaal beeld dan superieur is of niet boeit eigenlijk niet. Het was een degelijke wedstrijd die makkelijker gewonnen werd dan verwacht
Op maandag 26 januari 2004 11:54 schreef skinnievinnie het volgende:
psv was in die zin superieur omdar ze het hele spel domineerde en gronigen eigenlijk nooit gevaarlijk kon worden.
Maar...... als je dan de hele tweede helft niet eens 1 goaltje weet te maken, hoe superieur is dat?
quote:0-2 is acceptabel. Niet meer dan dat. Als je makkelijker wint dan verwacht wordt het 4 of 5-0
Op maandag 26 januari 2004 12:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Verdedigend waren ze superieur, aanvallend slordig en laconiek. En of het totaal beeld dan superieur is of niet boeit eigenlijk niet. Het was een degelijke wedstrijd die makkelijker gewonnen werd dan verwacht
Dat bij beide tegenstanders het niveau compleet ontbreekt is geen excuus om tevreden te zijn, ondanks de 3 punten. Bij mij steekt vooral het feit dat Ajax gewoon op doelsalde weer in had moeten lopen, omdat PSV het nalaat om meer dan 2 keer te scoren tegen Groningen.
quote:Omdat het na zo'n kloterige baggerwedstrijd leuker is om de prestaties van de concurrent te bagatelliseren.
Op maandag 26 januari 2004 12:37 schreef keeper het volgende:
Waarom gaat het hier in godsnaam over die eindhovense club?
quote:het is toch een VBL forum, er moet dus over voetbal gepraat worden, iets wat Ajax dit weekend niet gedaan heeft
Op maandag 26 januari 2004 12:37 schreef keeper het volgende:
Waarom gaat het hier in godsnaam over die eindhovense club?
quote:Maar Als je ff tellen
Op maandag 26 januari 2004 12:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
het is toch een VBL forum, er moet dus over voetbal gepraat worden, iets wat Ajax dit weekend niet gedaan heeft
4 a 5 basis spelers mist, heb je zowat een heel nieuw elftal dus dat heeft ook weer tijd nodig.
Maar hopelijk staan ze er 8 feb. wel.
In Eindhoven weten ze trouwens wel wat resultaat voetbal is, zie groningen-psv vorig jaar.
Ook een bagger wedstrijd, maar het gaat om de punten!!!!!
quote:
Op maandag 26 januari 2004 13:00 schreef Mendos het volgende:[..]
In Eindhoven weten ze trouwens wel wat resultaat voetbal is, zie groningen-psv vorig jaar.
begin daar aub niet over want ik kan me ook nog een NEC-ajax herinneren van een paar jaar terug...
quote:Voor de winterstop was het ook al niet om aan te zien.
Op maandag 26 januari 2004 13:13 schreef jimjim1983 het volgende:
ik vind het wel kut dat Ajax zo slecht speelt, normaal geniet ik altijd van Ajax maar de laatste 2 wedstrijden waren niet om aan te zien.
quote:ja de laatste 2 weken, maar daarvoor was het nog wel goed.
Op maandag 26 januari 2004 13:15 schreef Mendos het volgende:[..]
Voor de winterstop was het ook al niet om aan te zien.
PSV heeft inderdaad ook niet altijd subliem gespeeld in het jaar dat ze kampioen werden. En tja als ze echt zo subliem zijn hadden er nog wel iets meer in mogen prikken. Ook PSV zag er echt heel slecht uit achterin dus ik wil gewoon effe afwachten na 8 feb en daarna pas conclusies gaan trekken.
Als je zo praat vond ik het ook overdreven hoe ze gister over Feyenoord spraken dat het een terechte pingel was want die gast liet zich zo vallen. Het zijn allemaal incidenten wat voor komt in het voetbal.
quote:Feyenoord heeft gister op z'n Rotterdams gewonnen. Puur op karakter. Terechte penalty of niet.
Op maandag 26 januari 2004 13:19 schreef jobosrulez het volgende:
Ik vind dat Ajax - PSV of PSV - Ajax. Altijd een wedstrijd op zich is. Ik zal pas na 8 feb. zeggen of die slechte lijn is door gezet. Na 1 of 2 of 3 wedstrijden minder gespeeld te hebben wil dat nog niks zeggen.PSV heeft inderdaad ook niet altijd subliem gespeeld in het jaar dat ze kampioen werden. En tja als ze echt zo subliem zijn hadden er nog wel iets meer in mogen prikken. Ook PSV zag er echt heel slecht uit achterin dus ik wil gewoon effe afwachten na 8 feb en daarna pas conclusies gaan trekken.
Als je zo praat vond ik het ook overdreven hoe ze gister over Feyenoord spraken dat het een terechte pingel was want die gast liet zich zo vallen. Het zijn allemaal incidenten wat voor komt in het voetbal.
quote:
Op maandag 26 januari 2004 15:39 schreef Sloggi het volgende:[..]
Feyenoord heeft gister op z'n duits gewonnen. Laatste minuut. onterechte penalty of niet.
Een wedstrijd duurt 90 minuten hoor
quote:
Ook PSV zag er echt heel slecht uit achterin dus ik wil gewoon .
Ze hebben 1 kans weggegeven en voor de rest zijn ze niet of nauwelijks in de buurt van Waterreus geweest. Als dat al slecht verdedigen is, hoe speelden de andere verdedigingen afgelopen week dan wel niet
Trouwens 2 lichtpuntjes:
de Ridder
Sikora die steeds beter begint te spelen.
quote:ja was mooi maar daarna was weer kut.
Op maandag 26 januari 2004 16:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Diepoort
van Sikora
quote:Je gaat toch niet menen dat je deze twee wedstrijden met elkaar gaat vergelijken he?
Op maandag 26 januari 2004 13:04 schreef DutchGooner het volgende:[..]
quote:vond hem wel beter spelen.
Op maandag 26 januari 2004 16:29 schreef Maxximus het volgende:[..]
ja was mooi maar daarna was weer kut.
quote:Heb je PSV - Groningen wel eens gezien
Ook PSV zag er echt heel slecht uit achterin dus ik wil gewoon effe afwachten na 8 feb en daarna pas conclusies gaan trekken.
quote:Lijkt erop dat ze problemen verwachten.
Voor de wedstrijd tegen ADO Den Haag is een bijzondere maatregel getroffen. Het duel in de Holland Casino Eredivisie wordt gespeeld op zondag 1 februari aanstaande.
Zondag 1 februari is de doorloop aan de noordzijde van het trainingsveld afgesloten.
Supporters komende vanaf NS station Duivendrecht of metro station Strandvliet worden omgeleid langs het trainingsveld.
Bron
quote:
Op maandag 26 januari 2004 20:56 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Lijkt erop dat ze problemen verwachten.
quote:
quote:bedoelde eigenlijk het vervolg naar die poort dat was kut.
Op maandag 26 januari 2004 18:54 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
vond hem wel beter spelen.
die goal van sonck begon door een voorzet van sikora.
het was idd. een van zijn betere wedstridjen, maar desondank vind ik hem nog steeds Ajax onwaardig
quote:5 mei 2002 NEC 0 - 2 Ajax
Op maandag 26 januari 2004 13:04 schreef DutchGooner het volgende:
begin daar aub niet over want ik kan me ook nog een NEC-ajax herinneren van een paar jaar terug...
gedegen overwinning toch?
quote:Het is niet vaak dat die VI dingetjes leuk zijn, maar om deze moest ik toch wel lachen.
Ajax had zondag tegen NEC zeven Nederlandse spelers in de basis. Zit Ronald Koeman dan toch stiekem te denken aan een overgang naar Barcelona?
Maarten Sinnema
quote:Is dat aan de kant van het supportershonk? Want dat is wat ik de noordkant van het trainingsveld noem.
quote:
quote:Mooi man.
Op dinsdag 27 januari 2004 17:08 schreef twi het volgende:
* stuk of tachtig videobanden binnen gehad, Real - Ajax (0-2) uit 1996 zit erbij *
quote:Ga je um meteen rippen, zet hem dan meteen ff naar DVD om
Op dinsdag 27 januari 2004 17:08 schreef twi het volgende:
* stuk of tachtig videobanden binnen gehad, Real - Ajax (0-2) uit 1996 zit erbij *
quote:Da's het plan ja
Op dinsdag 27 januari 2004 17:30 schreef F1Bas het volgende:[..]
Ga je um meteen rippen, zet hem dan meteen ff naar DVD om
quote:Als je hem dan zou sharen zou het helemaal mooi zijn
Op dinsdag 27 januari 2004 17:55 schreef twi het volgende:[..]
Da's het plan ja
Ga ik denk van 't weekend mee beginnen. Jammergenoeg is het geen fantastische kwaliteit, maar nog altijd erg leuk!
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 18:09 schreef F1Bas het volgende:[..]
Als je hem dan zou sharen zou het helemaal mooi zijn
quote:Geloof je het zelf? Hoeveel was het de vorige keer ook alweer?
Op dinsdag 27 januari 2004 18:37 schreef HarrieXL het volgende:
ik kom jullie ff vertellen dat 1 februari er geen punten worden binnengehaald door ajax, bedankt voor de aandacht
quote:tja maar ado uit en ado thuis is niet hetzelfde dit jaar, en we hebben aardig versterkt en ajax zit een beetje in een dip dusss...... , joden we komen! en we pakken 3 punten!
Op dinsdag 27 januari 2004 18:40 schreef F1Bas het volgende:[..]
Geloof je het zelf? Hoeveel was het de vorige keer ook alweer?
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 18:47 schreef HarrieXL het volgende:[..]
tja maar ado uit en ado thuis is niet hetzelfde dit jaar, en we hebben aardig versterkt en ajax zit een beetje in een dip dusss...... , joden we komen! en we pakken 3 punten!
jou spreken we zondagavond wel
quote:Als Ajax weer zo kut speelt en ADO weer zo goed maken ze best een kans
Op dinsdag 27 januari 2004 18:50 schreef F1Bas het volgende:[..]
jou spreken we zondagavond wel
quote:O'Brien gewoon laten staan en Maxwell op het middenveld
Op dinsdag 27 januari 2004 19:16 schreef jimjim1983 het volgende:
aah dat is goed nieuws.
hoewel ik O'Brien het niet echt slecht vond doen, misschien aanvallend nog niet goed genoeg.
quote:Ja, de enige die dit zegt, is zijn zaakwaarnemer en hij zelf.
Op dinsdag 27 januari 2004 19:48 schreef RednaZ het volgende:
Trabelsi is vrijwel zeker transfervrij weg.![]()
Als hij het echt zover wil laten komen laat de FIFA maar eerst eens een uitspraak doen.
quote:dit heb ik sinds dat ht bekend is dat jullie weer in de eredivisie zitten al duizende keren gelzen en gehoord
Op dinsdag 27 januari 2004 18:47 schreef HarrieXL het volgende:joden we komen!
maar tot nu toe nog nix gezien
dus
quote:Ja, hallo, jullie speelden tegen fucking FC Groningen. Dat zou verdomme wat zijn, als die het de verdediging van psv echt moeilijk hadden gemaakt zeg.
Op maandag 26 januari 2004 16:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ze hebben 1 kans weggegeven en voor de rest zijn ze niet of nauwelijks in de buurt van Waterreus geweest.
quote:Nou die laatste wedstrijd van vorig seizoen kan ik me nog levendig voor de geest halen anders
Op dinsdag 27 januari 2004 20:48 schreef keeper het volgende:[..]
Ja, hallo, jullie speelden tegen fucking FC Groningen. Dat zou wat zijn, als die het de verdediging van psv echt moeilijk hadden gemaakt zeg.
quote:Lijkt me ook een goed plan!
Op dinsdag 27 januari 2004 19:48 schreef Leshy het volgende:
O'Brien gewoon laten staan en Maxwell op het middenveld
quote:Toen waren ze in de middencirkel aan het kaarten en kreeg de verdediging van psv het ook niet erg druk.
Op dinsdag 27 januari 2004 21:31 schreef sqlsmurft het volgende:
Nou die laatste wedstrijd van vorig seizoen kan ik me nog levendig voor de geest halen anders
Die van Groningen ook niet trouwens .
quote:
Duitse media: Bayern Munchen wil Wesley SneijderHet Beierse boulevardblad TZ meldde maandag groot dat Bayern Munchen zijn peilen zou hebben gericht op het aantrekken van Ajacied Sneijder nu de transfer van de Argentijn Tevez mislukt is. Bayern Munchen maakt op haar eigen site zelf melding van het bericht in TZ. 'Bayern will den Super-Holländer' aldus de kop van de krant. Gesproken wordt over een bedrag van 20 miljoen euro.
Bron: http://ajax.netwerk.to/nieuws/news.php?b=5708
quote:Zegt al genoeg.
Op dinsdag 27 januari 2004 22:08 schreef Leshy het volgende:Duitse media: Bayern Munchen wil Wesley Sneijder
Het Beierse boulevardblad TZ meldde maandag groot dat Bayern Munchen zijn peilen zou hebben gericht op het aantrekken van Ajacied Sneijder nu de transfer van de Argentijn Tevez mislukt is. Bayern Munchen maakt op haar eigen site zelf melding van het bericht in TZ. 'Bayern will den Super-Holländer' aldus de kop van de krant. Gesproken wordt over een bedrag van 20 miljoen euro.
quote:De beste kans (en idd dat was er maar eentje) was voor Groningen....
Op dinsdag 27 januari 2004 21:45 schreef keeper het volgende:[..]
Toen waren ze in de middencirkel aan het kaarten en kreeg de verdediging van psv het ook niet erg druk.
Die van Groningen ook niet trouwens
.
quote:Hier wordt je toch helemaal hondsdol van zo langzamerhand
Ook Sonck twijfelgeval bij Ajax27/1/2004 20:36
Ronald Koeman heeft er een nieuwe zorg bij. Het is nog twijfelachtig of hij Wesley Sonck kan opstellen in het uitduel met SC Heerenveen, komende woensdag.
De Belg kampt al langere tijd met een teenblessure. 'We denken niet dat de teen gebroken is, maar hij speelde zondag wel met een verdoving', aldus Koeman na de training dinsdag. 'Vanmiddag (dinsdag, red.) bespreken we of hij met rust moet herstellen of dat hij morgen mee kan naar Heerenveen.'Zondag, in de thuiswedstrijd tegen NEC was Sonck nog matchwinner. Hij maakte halverwege de tweede helft het enige doelpunt, dat uiteindelijk de 1-0 zege opleverde.
Waar Koeman misschien weer een speler ziet afhaken, daar verwelkomde Foppe de Haan Gerald Sibon terug. De aanvaller miste de laatste twee competitieduels door een blessure, maar is weer hersteld. Ook al mist hij wedstrijdritme, De Haan vindt hem zó belangrijk dat hij de Drent laat starten.
Dit jaar is het alleen wel heel erg gesteld met de blessures....
Hou www.rafaelvdvaart.nl en www.tifosivak410.nl goed in de gaten voor de start van de veiling, want iedereen met een goed hart voor TIFO410 mag dit niet missen! Voor vragen kan je terecht bij info@rafaelvdvaart.nl
Rafael signeert het speciale shirt voor TIFO410
Je kan je bod uitbrengen via onderstaande url:
http://www.aphax.nl/syco/veiling/
Uiteraard hopen wij dat het shirt zoveel mogelijk opbrengt, dus schroom niet, breng een bod uit en word eigenaar van dit unieke shirt!
wordt hier gewoon ziek van
bah
quote:Dat ontken ik ook niet, ik ging alleen in op een debiele reactie waarin gezegd werd dat PSV zeer zwak verdedigde en dat was dus niet het geval. Natuurlijk was het "maar" Groningen, maar dat wil nog niet zeggen dat je dan automatisch zwak verdedigd zoals werd gesuggereerd
Op dinsdag 27 januari 2004 20:48 schreef keeper het volgende:Ja, hallo, jullie speelden tegen fucking FC Groningen. Dat zou verdomme wat zijn, als die het de verdediging van psv echt moeilijk hadden gemaakt zeg.
quote:Met de huidige medische staf was dat aantal ook snel tot onder de 8 gereduceerd
Op dinsdag 27 januari 2004 23:47 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Gaat lekker daar in Amsterdam, ze zouden bijna terug gaan verlangen naar de periode dat ze nog 40 of meer contract spelers hadden, dan zou je altijd 16 fitte spelers hebben
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 23:47 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Gaat lekker daar in Amsterdam, ze zouden bijna terug gaan verlangen naar de periode dat ze nog 40 of meer contract spelers hadden, dan zou je altijd 16 fitte spelers hebben
gaat heen
quote:dusssss onze eerste uitwedstrijd tegen de joden sinds we weer in de eredivisie zitten, dus nu zie je ons ook echt komen he, beetje logisch nadenken komt het wel goed pik
Op dinsdag 27 januari 2004 20:47 schreef Maxximus het volgende:[..]
dit heb ik sinds dat ht bekend is dat jullie weer in de eredivisie zitten al duizende keren gelzen en gehoord
maar tot nu toe nog nix gezien
dus
![]()
![]()
quote:als je het zo bedoeld heb je gelijk
Op woensdag 28 januari 2004 02:47 schreef HarrieXL het volgende:[..]
dusssss onze eerste uitwedstrijd tegen de joden sinds we weer in de eredivisie zitten, dus nu zie je ons ook echt komen he, beetje logisch nadenken komt het wel goed pik
hup Ajax!
quote:Ik ga ervan uit dat de wedstrijd vanavond wordt afgelast. Met sneeuw op het veld zullen er vanavond weinig wedstrijden worden gespeeld.
Op woensdag 28 januari 2004 09:24 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:
Ben niet zo bang voor vanavond, het spelletje ligt Ajax wel en van onderschatting is tegen Heerenveen nooit sprake. Tegen ADO daarentegen denken ze het wel even te gaan klaren en dat kan dus wel eens zwaar tegen gaan vallen.hup Ajax!
quote:Idd., laten ze eens wat aan die prutsers doen
Op dinsdag 27 januari 2004 23:50 schreef Leshy het volgende:[..]
Met de huidige medische staf was dat aantal ook snel tot onder de 8 gereduceerd
quote:Vergeet het maar.
Op woensdag 28 januari 2004 09:32 schreef mbn het volgende:[..]
Ik ga ervan uit dat de wedstrijd vanavond wordt afgelast. Met sneeuw op het veld zullen er vanavond weinig wedstrijden worden gespeeld.
quote:Sonck is er tegen Heerenveen en ADO niet bij, hij krijgt rust. Dat meld de Telegraaf vandaag.
Heerenveen verwacht veel sneeuwVolgens de weersvoorspellingen kan er voor woensdagavond mogelijk een pak sneeuw vallen in Heerenveen. Om afgelasting te voorkomen heeft de club het veld afgedekt met plastic welke het vlak voor de wedstrijd zal verwijderen.
Bron: AN
Desondanks heb ik er wel vertrouwen in voor vanavond Gelukkig word het deze keer wel live uitgezonden door anal+, integrale shit zuigt
Aangezien Soetaers waarschijnlijk weer fit is, zou het ook kunnen dat de Ridder op '10' speelt, vd Vaart in de spits en Sikora en Soetaers op de vleugels
Ik hou op met speculeren, ik zie het vanavond wel
Ik zit igg in het Abe Lenstra stadion vanavond maar ben er allerminst gerust op dat Ajax 3 punten pakt vanavond.
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 12:51 schreef Speed1971 het volgende:
Babel zou idd wel eens zijn debuut kunnen gaan maken vanavond.
quote:
Ten opzichte van de selectie van afgelopen zondag tegen NEC is er nog een wijziging: Ryan Babel is achtergebleven in Amsterdam.
quote:Las ik ook net op de ajax-site...
Op woensdag 28 januari 2004 13:13 schreef zjroentje het volgende:[..]
[..]
Alsof Ajax een overvloed aan spitsen ter beschikking heeft...
quote:Die had ook tijdelijk geen gevaarlijke medische staf om zich heen
Op woensdag 28 januari 2004 13:35 schreef zjroentje het volgende:
Maar gelukkig isMaxwell
weer terug.
quote:Hij heeft gelukkig nog niet eens kunnen trainen sinds zijn terugkomst.
Op woensdag 28 januari 2004 15:35 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Die had ook tijdelijk geen gevaarlijke medische staf om zich heen
100% fit dus.
quote:Mja, ik hoorde dat hij waarschijnlijk op de bank zal beginnen
Op woensdag 28 januari 2004 13:35 schreef zjroentje het volgende:
Maar gelukkig isMaxwell
weer terug.
quote:waar
Op woensdag 28 januari 2004 16:43 schreef RednaZ het volgende:
Ik hoor net dat Galasek ook niet mee doet vanavond..nee he
Mij zou je niet horen klagen hoor
quote:Onzin.nl?
Op woensdag 28 januari 2004 16:48 schreef skinnievinnie het volgende:
aaaaahh! das toch niet echt waar toch? bron!
Is weer eens wat anders
quote:Voetbalzone.nl
Op woensdag 28 januari 2004 16:48 schreef skinnievinnie het volgende:
aaaaahh! das toch niet echt waar toch? bron!
quote:Niet dat dat een betrouwbare bron is
(Mogelijke) afwezigen Ajax: Tomás Galásek, Wesley Sonck, Tom Soetaers, Zdenek Grygera, Jari Litmanen, Tom de Mul, Rafael van der Vaart, Zlatan Ibrahimovic, Hatem Trabelsi, Maxwell Cabelino Andrade, Anthony Obodai, Bogdan Lobont, Steven Pienaar en Jelle van Damme
quote:Der staat ook (mogelijke)
Op woensdag 28 januari 2004 18:41 schreef RednaZ het volgende:[..]
Voetbalzone.nl
[..]Niet dat dat een betrouwbare bron is
want Maxwell staat ook op dat lijstje maar die is gister teruggekomen uit Brazilie.
En er was toch al sprake dat Galasek en Maxwell niet helemaal fit zijn?
Maakt niet uit want Ajax verliest toch, maar dat terzijde.
quote:Uit dat lijstje kun je toch best een leuk elftalletje opstellen, dacht ik zo
Op woensdag 28 januari 2004 18:41 schreef RednaZ het volgende:
Voetbalzone.nl
quote:Jammer dat ze dan allemaal geblesserd zijn, niet?
Op woensdag 28 januari 2004 19:07 schreef Leshy het volgende:[..]
Uit dat lijstje kun je toch best een leuk elftalletje opstellen, dacht ik zo
Moet nog zien of dat niet gaat doorzetten in de tweede competitiehelft, want dan kan Ajax daar nog wel eens de zure druiven van moeten plukken.
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 19:09 schreef DivineJester het volgende:[..]
Jammer dat ze dan allemaal geblesserd zijn, niet?
Moet nog zien of dat niet gaat doorzetten in de tweede competitiehelft, want dan kan Ajax daar nog wel eens de zure druiven van moeten plukken.
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 17:57 schreef Sloggi het volgende:[..]
Onzin.nl?
leuk zeg
quote:wees maar blij, jullie zouden flink gaan verliezen
Op woensdag 28 januari 2004 19:42 schreef mitt het volgende:
leuk zeg
leuk truukje trouwens dat plastic van Heerenveen, alleen jamer dat het voor geen meter werkt.
wie?
quote:Een dikzak.
Op woensdag 28 januari 2004 19:58 schreef Reddiablo het volgende:
volgens de VI heeft Ajax interesse in spits Nikola Zigic van Crvena Zvezda (Rode Ster Belgradio)
wie?
24 jaar, 2.02 m lang en 96 kg zwaar.
Scoorde dit seizoen al aardig wat goals in de competitie en UEFA Cup en is linksbenig.
quote:Ah, Gabric.
Op woensdag 28 januari 2004 20:00 schreef methodmich het volgende:[..]
Een dikzak.
Scoorde dit seizoen al aardig wat goals in de competitie en UEFA Cup en is linksbenig.
Van Gaal hethaalt zich .
zie dat 'ie ook voor St-Etienne heeft gespeeld.... nou ja... gespeeld..
schijnt echter niet een goede dribbelaar te zijn en wat betreft techniek het tegenovegestelde van Ibrahimovic.
Ik ga in elk geval nog even met Ajax bellen en ze Cabañas maar weer eens doorgeven
quote:96 kilo voor 2 meter 2 is vrij normaal hoor.
Op woensdag 28 januari 2004 20:00 schreef methodmich het volgende:[..]
Een dikzak.
quote:Ikke: 80 kilo voor 1.92 meter...
Op woensdag 28 januari 2004 22:03 schreef F1Bas het volgende:[..]
96 kilo voor 2 meter 2 is vrij normaal hoor.
quote:tsja
Op woensdag 28 januari 2004 22:06 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Ikke: 80 kilo voor 1.92 meter...
Kortom ik hoop voor hem dat het spieren zijn
Ajax supporters zijn echt TE rustig!
quote:geen nood, wij zullen de arena wel ff laten beven
Op woensdag 28 januari 2004 23:12 schreef Versie1 het volgende:
Wilde alleen melden dat ik zondag ook eens ben ga kijken in de arena en dat er minder sfeer was dan bij me thuis voor de tv. Je kon verdomme een speld horen vallen. En zo lekker ging het niet met Ajax.Ajax supporters zijn echt TE rustig!
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:00 schreef HarrieXL het volgende:[..]
geen nood, wij zullen de arena wel ff laten beven
quote:Gaan jullie collectief een harde wind laten ofzo?
Op donderdag 29 januari 2004 00:00 schreef HarrieXL het volgende:[..]
geen nood, wij zullen de arena wel ff laten beven
quote:Maar wel meer kans op een 0 tegen 2, met een geniale goal van de debuterende RYAN BABEL vijf minuten voor tijd, om aan alle Friese hoop een eind te maken.
Op woensdag 28 januari 2004 19:58 schreef methodmich het volgende:
Dus geen 5 tegen 0, door 3 x de Ridder en 2 x de Mul...
quote:Jammer alleen dat hij niet bij de selectie zat.
Op donderdag 29 januari 2004 01:52 schreef keeper het volgende:Maar wel meer kans op een 0 tegen 2, met een geniale goal van de debuterende RYAN BABEL vijf minuten voor tijd, om aan alle Friese hoop een eind te maken.
quote:Beetje aan de zware kant maar ook weer niet te zwaar.
Op woensdag 28 januari 2004 22:03 schreef F1Bas het volgende:[..]
96 kilo voor 2 meter 2 is vrij normaal hoor.
quote:Bang voor H'veen m'n jong?
Op donderdag 29 januari 2004 01:52 schreef keeper het volgende:[..]
Gaan jullie collectief een harde wind laten ofzo?
[..]Maar wel meer kans op een 0 tegen 2, met een geniale goal van de debuterende RYAN BABEL vijf minuten voor tijd, om aan alle Friese hoop een eind te maken.
quote:Had ik aan het begin van het seizoen al gezegd ...
Op donderdag 29 januari 2004 09:32 schreef Mendos het volgende:
Ze moeten er gewoon nog een spits bij halen desnoods huren ze er eentje maar zo gaat het niet!
Enneh, 4-4-2
quote:Nou, ik kan met nog een 5-1 levendig voor de geest halen niet zo gek lang terug
Op donderdag 29 januari 2004 09:27 schreef twi het volgende:
Bang voor H'veen m'n jong?
Nu hebben ze dus anderhalve week om een aantal spelers fit te krijgen, want ADO moet zelfs met de B-garnituur een makkie zijn.
quote:jep tegen Nec moest iedereen echt ff bijkomen volgens mij. Het was erg stil
Op woensdag 28 januari 2004 23:12 schreef Versie1 het volgende:
Wilde alleen melden dat ik zondag ook eens ben ga kijken in de arena en dat er minder sfeer was dan bij me thuis voor de tv. Je kon verdomme een speld horen vallen. En zo lekker ging het niet met Ajax.Ajax supporters zijn echt TE rustig!
ach zondag staan we er wel weer
quote:Als jij je daar gelukkig mee voelt.
Op donderdag 29 januari 2004 10:00 schreef SCH het volgende:
Zullen we gewoon doen alsof het 3-1 is geworden?En dan mats ik jullie nog
![]()
quote:Ik ben alleen gelukkig als jij dat ook bent, zjroentje
Op donderdag 29 januari 2004 10:00 schreef zjroentje het volgende:[..]
Als jij je daar gelukkig mee voelt.
quote:Dan hebben jullie gisteren met 3-1 gewonnen.
Op donderdag 29 januari 2004 10:05 schreef SCH het volgende:[..]
Ik ben alleen gelukkig als jij dat ook bent, zjroentje
Als wij dan de inhaalwedstrijd met 1-3 mogen winnen dan ben ik tevree.
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 10:08 schreef zjroentje het volgende:[..]
Dan hebben jullie gisteren met 3-1 gewonnen.
Als wij dan de inhaalwedstrijd met 1-3 mogen winnen dan ben ik tevree.
Ongelooflijk jammer: als Ajax weer eens te verslaan was
geweest (wie dacht er niet even terug aan de 5-1 onder
leiding van Allbäck en De Nooijer) was het gisteren, maar
de weergoden besloten zolang te wachten met de sneeuw dat
het precies op de wedstrijdtijd in Heerenveen neerdonderde.
Lucky Ajax!
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 10:24 schreef SCH het volgende:
Uit de nieuwsbrief van de fansite:Ongelooflijk jammer: als Ajax weer eens te verslaan was
Lucky Ajax!
quote:Hehe, kan idd niet zeggen dat ik rouwig was om de afgelasting
Uit de nieuwsbrief van de fansite:Ongelooflijk jammer: als Ajax weer eens te verslaan was
Lucky Ajax!
quote:Ik denk Speed1971 wel
Op donderdag 29 januari 2004 10:26 schreef aldostuta het volgende:[..]
Hehe, kan idd niet zeggen dat ik rouwig was om de afgelasting
Uit het AD:
quote:Begrijpelijke reactie. Maar ik ben volgens mij nog nooit zo happy geweest met een afgelasting
Tot laat in de namiddag was het nog prima voetbalweer geweest in Heerenveen en omgeving. Vanaf een uur of zes begon het te sneeuwen en binnen een mum van tijd lag er zeker 10 centimeter. Met Van der Velde reageerden ook de meegereisde fans van Ajax cynisch op de afgelasting. Mietjes, mietjes scandeerden ze richting de spelers die nog wel de moeite namen de supportersschare te bedanken.
quote:Had je goed begrepen. De heen weg viel wel mee. Er was namelijk ook een familielid jarig en dat werd gecombineerd met die wedstrijd. Wat alleen wel een echt drama was, was dat er door de onstaane verkeersopstopping niet gestrooid kon worden in Hveen.
Op donderdag 29 januari 2004 10:36 schreef Sjwerver het volgende:
Ik denk Speed1971 welHij was naar H'veen toe als ik et goed begrepen heb. Met al dat gladheid heeft hij er zeker lang over gedaan.
Maar goed ik was wel blij dat het niet doorging. Jammer voor Hveen want dit was een uitgelezen mogelijkheid om van Ajax te winnen.
Ennuh de terug weg was wel een drama.......maar wel spannend
[Dit bericht is gewijzigd door Speed1971 op 29-01-2004 11:20]
quote:Nee.
Op donderdag 29 januari 2004 12:21 schreef skinnievinnie het volgende:
Als ik het goed begrepen heeft wil van persie weg bij feyenoord, ik persoonlijk zou hem graag bij ajax zien!
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe anderen daar over denken
quote:Hahaha.
Als ik het goed begrepen heeft wil van persie weg bij feyenoord, ik persoonlijk zou hem graag bij ajax zien!
quote:NEE!, geen kakkerlak bij Ajax, en al helemaal geen kakkerlak allá v. Persie.....
quote:Wij hebben beter nummer tiens rondlopen............
quote:Ben jij serieus?
quote:
Lucky Ajax!
quote:Denk het niet
quote:
Supporters zullen rondom het duel tegen ADO Den Haag een inzamelingsactie houden om de boete te kunnen betalen die de openbare aanklager van de KNVB eist voor het afsteken van vuurwerk en het overtreden van het stadionverbodenbeleid tijdens de thuiswedstrijd tegen FC Urecht, zondag 14 december jl, rondom het afscheid van Para Het gaat om een boete van 25.000 euro. "Wij hebben op onze manier waardig afscheid van hem kunnen nemen. Laten wij als supporters óók onze verantwoordelijkheid nemen." aldus de fans.
quote:
Lucky Ajax!
quote:Pfff zelfs als we niet voetballen blijven we bovenaan
Op donderdag 29 januari 2004 14:28 schreef ErikT het volgende:[..]
Kutajax. PSV had bovenaan moeten staan nu
quote:Ja idd. En met mij een aantal ajacieden in dit topic...
Op donderdag 29 januari 2004 14:31 schreef Kremers het volgende:Jij gaat er automatisch van uit de ze verloren zouden hebben, maar dat hoeft helemaal niet
quote:same here. als je het niet gezegd had, was het me nog niet opgevallen
Op donderdag 29 januari 2004 14:15 schreef Kremers het volgende:
Waarom heeft iedereen dan Alice icoon, denk steeds dat die irri Viper aan het posten is, begreep de post hierboven dan ook niet, zag het woord jood nergens staan dus en toen ik daarna naar de username keek zag ik pas dat het Viper niet maar Keeper was
quote:Ach, als ajax idd altijd lucky is, hadden we ook wel gewonnen
Op donderdag 29 januari 2004 14:35 schreef ErikT het volgende:[..]
Ja idd. En met mij een aantal ajacieden in dit topic...
quote:Kliekjesgrapje
Op donderdag 29 januari 2004 14:15 schreef Kremers het volgende:
Waarom heeft iedereen dan Alice icoon, denk steeds dat die irri Viper aan het posten is, begreep de post hierboven dan ook niet, zag het woord jood nergens staan dus en toen ik daarna naar de username keek zag ik pas dat het Viper niet maar Keeper was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |