Zet hem op meid, het gaat erg hard als ik het zo lees. Mini-Belana komt er nu vast snel aan. Kbot, lukt het allemaal net de massage en de washandjes?
Zet 'm op Belana!!! Nog even en je hebt een beebie-belana op je buik ![]()
Knuffels Sjeen
Kbot is al een poosje stil, ik denk dat ie het nu te druk heeft voor ons. Als strax de kraamhulp er is, kan zij toch wel even ons op de hoogte houden he.
quote:Ha die Sjeen! Hoe gaat het tegenwoordig met jou? Nog spannende ontwikkelingen?
Op vrijdag 23 januari 2004 13:03 schreef Sjeen het volgende:
Spannend!!!! Sjeen ging even kijken wat ze gemist had... Bijna een hele live bevallingZet 'm op Belana!!! Nog even en je hebt een beebie-belana op je buik
Knuffels Sjeen
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 12:49 schreef Angel22 het volgende:
x héél veel
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 13:04 schreef easy-going het volgende:
er staan toch geen perssmilies in je notulen he Rewimo
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 13:11 schreef Rewimo het volgende:[..]
Zo Sven slaapt, hij ligt al vanaf 12 uur in bed, normaal slaapt hij dan tot een uur of 1 - half 2 en ik had het plan om daarna met hem te gaan wandelen. Maar nu zal hij wel tot ca. half 3 slapen, dan nog wat eten en drinken, dus dan ga ik maar rond half 4 wandelen met hem. Heb ik mooi nog een paar uur de tijd om Belana en Kbot´s zoontje
te bewonderen.
Go Belana Go
Xanthe nog niet terug??
quote:Ik heb net zitten schoonmaken! Gelukkig heb ik nog niets gemist
Op vrijdag 23 januari 2004 12:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat spannend, wat snel... ik moet eigenlijk schoonmaken, maar ja, dit gaat even voor
Logician! Hoe is het met Chavez, Jasper en Tom? Zijn ze al wat aan elkaar gewend?
En Belana, hou vol!!! Ik hoop dat de vk er al is en dat ze een hoop extra centimeters kan melden.
Had vanmorgen al ff gelezen maar ik moest weg, nu ben ik redelijk in de buurt ![]()
Xanthe wat een verhaal zeg, van Ezra.
Hopelijk kan de echo je wat geruststellen!
quote:Belana zet er vaart achter
Op vrijdag 23 januari 2004 13:39 schreef Kbot2000 het volgende:
5 cm and counting...
quote:Goh, het gaat goed dus, geen problemen met de ontsluiting zo te zien. Hartstikke goed. Houdt ze het een beetje vol? En hoe is het met jou?
5 cm and counting...
quote:We gaan goed!
5 cm and counting...
Nou ja, Belana vooral, maar wij puffen mee
quote:Dat gaat de goeie kant op!!!
5 cm and counting...
quote:Dat gaat helemaal niet slecht
5 cm and counting...
Misschien kunnen jullie nog een andere naam vinden met de letters van Ezra erin?
quote:hihi ik hoop dat ze zo hard moet lachen dat er gelijk een paar cm bijkomen
Op vrijdag 23 januari 2004 13:47 schreef Spindizzy het volgende:
[afbeelding] B [afbeelding] E [afbeelding] L [afbeelding] A [afbeelding] N [afbeelding] A [afbeelding]
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 13:54 schreef clauwheee het volgende:[..]
hihi ik hoop dat ze zo hard moet lachen dat er gelijk een paar cm bijkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |