Edit: http://www.wehrmacht-awards.com/iron_cross/ironcrossmain.htm
[Dit bericht is gewijzigd door eNaSnI op 22-01-2004 23:22]
quote:Nee das een hakenkruis, en dit is geen hakenkruis.
Op donderdag 22 januari 2004 23:21 schreef qu63 het volgende:
das toch zo'n swatsika oid???
quote:Ik vroeg niet of tattoo's goed of fout zijn. Ik heb er al 18 dus die ene maakt ook niks meer uit.
Op donderdag 22 januari 2004 23:21 schreef TheFrankey het volgende:
tatoo = foutdat logo is nog erger
quote:wat dan wel?
Op donderdag 22 januari 2004 23:21 schreef koekfront_nl het volgende:[..]
Nee das een hakenkruis, en dit is geen hakenkruis.
quote:* erikkll wacht op foto's
Op donderdag 22 januari 2004 23:22 schreef koekfront_nl het volgende:[..]
Ik vroeg niet of tattoo's goed of fout zijn. Ik heb er al 18 dus die ene maakt ook niks meer uit.
quote:Op m'n heup.
Op donderdag 22 januari 2004 23:23 schreef Mouw het volgende:
Ligt er trouwens ook aan waar je 'em neemt.
quote:ja.... op je balzak ziet ie er vast niet zo strak uit
Op donderdag 22 januari 2004 23:23 schreef Mouw het volgende:
Ligt er trouwens ook aan waar je 'em neemt.
quote:Yep, staat ook op de vliegtuigen van de duitse luchtmacht
Op donderdag 22 januari 2004 23:23 schreef _The_General_ het volgende:
Dit teken is een IJzere kruis, helemaal niets mis mee aangezien de bunderwehr deze onderscheiding nog steeds uitdeelt
Je geeft aan dat je het logo graag als tatoo zou willen, omdat je het een mooi logo vindt, en dat je niet de intentie hebt daarmee iets uit te dragen...
Het is jouw lichaam, en jouw keuze... Is het zo belangrijk wat anderen ervan vinden? Ik zou zeggen, ga morgen naar die tatoo-shop
[Dit bericht is gewijzigd door TheDon18 op 22-01-2004 23:28]
quote:Waarschijnlijk wel ja.
Op donderdag 22 januari 2004 23:26 schreef Mes het volgende:
En...doe je het nog?
quote:dat is de 39 versie, maar het staat los van het fasisme aangezien het VOOR en NA de oorlog nog steeds gebruikt word
Op donderdag 22 januari 2004 23:27 schreef kLowJow het volgende:
[afbeelding]
quote:
The Iron Cross was established as a military honor by King Friedrich Wilhelm III of Prussia in 1813 in the Napoleonic Wars. The new Order was designed by the neo-classical architect Karl Friedrich Schinkel. When the Goddess of Peace in her quadrigia was retrieved from Paris at Napoleon's fall the following year and re-established atop Berlin's Brandenburg Gate, an Iron Cross was substituted for her laurel wreath, making her into a goddess of Victory.The Iron Cross was awarded again in 1870 in the Franco-Prussian War and then in 1914 in World War I.
Adolf Hitler again restored the award in 1939, instituting four grades: 2nd Class, 1st Class, Knights Cross to the Iron Cross, and Grand Cross to the Iron Cross. The award was for bravery in battle as well as other military contributions (e.g. planning). The Knight's Cross of the Iron Cross was awarded to enlisted men for the first time. Awardees progressed through the award hierarchy to the top.
Since 1957, German law prohibits the wearing of an Iron Cross with a Swastika. Today's Luftwaffe uses a stylized Iron Cross as its symbol.
quote:te vroeg, staat er al
Op donderdag 22 januari 2004 23:23 schreef _The_General_ het volgende:
Dit teken is een IJzere kruis, helemaal niets mis mee aangezien de bunderwehr deze onderscheiding nog steeds uitdeelt
[Dit bericht is gewijzigd door Killer_Mom op 22-01-2004 23:29]
[Dit bericht is gewijzigd door Pietverdriet op 22-01-2004 23:29]
quote:Gaat niet echt om goedkeuring.
Op donderdag 22 januari 2004 23:27 schreef TheDon18 het volgende:
Waarom vraag je die ''goedkeuring'' eigenlijk?Je geeft aan dat je het logo graag als tatoo zou willen, omdat je het een mooi logo vindt, en dat je niet de intentie hebt daarmee iets uit te dragen...
Het is jouw lichaam, en jouw keuze... Is het zo belangrijk wat anderen ervan vinden? Ik zou zeggen, ga morgen naar die tatoo-shop :p
quote:Die verdien je, ik zal een artikel posten waar ik aan bezig ben, het is nog niet af!
Op donderdag 22 januari 2004 23:28 schreef Killer_Mom het volgende:[..]
waarvoor krijg je die? of verdien je die?
quote:In dat geval: Ik vindt het geen mooi logo, maar smaken verschillen nou eenmaal...
Op donderdag 22 januari 2004 23:28 schreef koekfront_nl het volgende:[..]
Gaat niet echt om goedkeuring.
Ik vraag gewoon meningen.
quote:Precies, als ik het maar mooi vind
Op donderdag 22 januari 2004 23:31 schreef TheDon18 het volgende:[..]
In dat geval: Ik vindt het geen mooi logo, maar smaken verschillen nou eenmaal...:7
Het ijzeren Kruis is waarschijnlijk de meest bekende duitse onderscheiding. De onderscheiding stamt uit 1813. Het Kruis werd toen nog uitgereikt in twee klassen: IJzeren Kruis 1ste en 2de klasse 1813. Koning Friedrich Willem III van Pruisen was toen in oorlog met Keizer Napoleon Bonaparte van Frankrijk.
IJzeren Kruis 1813
Het IJzeren Kruis was eingelijk alleen bedoeld als een medaille voor die zogenaamde Bevrijdingsoorlog maar tijdens de Franco Pruisische oorlog in 1870 werd de onderscheiding weer in het leven geroepen.
Hitler vond het ijzeren kruis goed passen in zijn geromantiseerde idee van heldhaftige pruisische krijgers en paste het Kruis aan aan zijn eigen denkbeelden door het toevoegen van het Hakenkruis en het jaartal 1939.
Ook stelde hij nieuwe categorieën in: Ridder Kruis van het IJzeren Kruis en Het Groot Kruis van Het IJzeren Kruis. Zo kwam het totaal aan categorieën tegen het eind van de oorlog op acht.
Om de helden uit de eerste wereldoorlog te eren die al eerder waren onderscheiden met het IJzeren Kruis maar die in de tweede wereldoorlog weer hun moed hadden bewezen werden de zogenaamde Spangen 1939 ingesteld. Als een militiar het IJzeren Kruis 1ste of 2de klasse 1914 had behaald kreeg hij zo'n Spangen. Afhankelijk van de plaats waar dit werd gedragen op het uniform stond die spange voor het IJzeren Kruis 1ste of 2de klasse 1939.
Het Ridder Kruis werd niet vaak uitgereikt en de gelukkige ontvangers werden dan ook door het propaganda ministerie tot nationale helden uitgeroepen.
Het was traditie dat met eerst het 2de klasse Kruis kreeg voor men kans maakte op het 1ste Klasse kruis, wel zijn er gevallen bekend van militairen die ze beide tegelijkertijd kregen.
De categorieën van hoog naar laag:
Groot Kruis van het IJzeren Kruis:
Datum van instelling: 1 Sep 1939
Vereisten: Uitgereikt aan Generale staf officieren die strategische beslissingen hadden genomen die de uitkomst van de oorlog positief beïnvloede voor Duitse zijde.
Aantal uitgereikt: 1 aan Reichsmarschall Hermann Goring.
Helaas geen fotos van bekend, enigste exemplaar verloren gegaan tijdens de laatste dagen van het derde rijk.
Ridderkruis met gouden eikenbladeren, zwaarden en diamanten:
Datum van instelling: 29 Dec 1944
Vereisten: In het bezit zijn van het Ridderkruis met eikenbladeren, zwaarden en diamanten, herhaalde daden van grote moed die belangrijk waren voor de uitkomst van een veldslag.
Aantal uitgereikt: 1 aan stuka piloot Oberst Hans-Ulrich Rudel.
Ridderkruis met eikenbladeren, zwaarden en diamanten:
Datum van instelling: 15 Juli 1941
Vereisten: In het bezit zijn van het Ridderkruis met eikenbladeren en zwaarden, Herhaalde daden van grote moed.
Aantal uitgereikt: 27
Ridderkruis met eikenbladeren en zwaarden:
Datum van instelling: 15 Juli 1941
Vereisten: In het bezit van het Ridderkruis met eikenbladeren, Herhaaldelijke acties van grote moed.
Aantal uitgereikt: 160
Ridderkruis met eikenbladeren:
Datum van instelling: 3 Juni 1940
Vereisten: In het bezit van het Ridderkruis, Herhaaldelijke acties van grote moed.
Aantal uitgereikt: 882
Ridderkruis:
Vereisten: In het bezit van het IJzeren Kruis 1ste klas, Herhaaldelijke acties van grote moed.
Aantal uitgereikt: 7.318
IJzeren Kruis 1ste klas:
Vereisten: In het bezit van het IJzeren Kruis 2de klas, drie tot vijf acties van grote moed.
Aantal uitgereikt: 450.000
IJzeren Kruis 2de klas:
Vereisten: Een daad van grote moed.
Aantal uitgereikt: 3.000.000
Spange van het 1914 IJzeren Kruis
Vereisten: IJzeren kruis 1ste of 2de klasse behaald tijdens woI.
Aantal uitgereikt: Onbekend
quote:Dat doen ze ook als je een Lonsdale of Fred Perry trui aan hebt, boeit me eigenlijk weinig.
Op donderdag 22 januari 2004 23:32 schreef kLowJow het volgende:
Mij lijkt het niet echt een probleem. Het enige wat mij vervelend lijkt is dat veel mensen dit toch zullen associeren met hitler of nazi's ofzo.
quote:ik las t eerdere wat je gepost had, lijkt me al een behoorlijk goed beeld te geven,
Op donderdag 22 januari 2004 23:30 schreef _The_General_ het volgende:[..]
Die verdien je, ik zal een artikel posten waar ik aan bezig ben, het is nog niet af!
hou dat in gedachte!
quote:hij staat hierboven, er moet nog vanalles aan gesleuteld worden, en er moeten foto's tussen maar je hebt in iedergeval wat te lezen
Op donderdag 22 januari 2004 23:33 schreef Killer_Mom het volgende:[..]
ik las t eerdere wat je gepost had, lijkt me al een behoorlijk goed beeld te geven,
alles wat ooit goed was, en later met de nazie's in verband wordt gebracht , krijgt een andere betekenis, veelal beladen.
maar ik ben wel benieuwd
quote:Niet iedereen zal 'm zien, komt op m'n heup.
Op donderdag 22 januari 2004 23:34 schreef _The_General_ het volgende:
Maar het feit, dat ik en sommige fokkers de historische achtergrond kennen wilt niet zeggen dat iedereen dat zal begrijpen.hou dat in gedachte!
quote:Plaatje werkt niet
Op donderdag 22 januari 2004 23:33 schreef Mes het volgende:
Wees verstandig en neem deze:
quote:Bij mij niet.
Op donderdag 22 januari 2004 23:37 schreef Mes het volgende:
Welles!
quote:Klopt, het is tattoo
Op donderdag 22 januari 2004 23:21 schreef TheFrankey het volgende:
tatoo = fout
Uhmz ik zou geen tattoo nemen als ik jou was, als je hier al vraagt of zoiets kan en of dat wel leuk is enzovoorts heb jij er nog niet goed genoeg over nagedacht.
quote:thanks, geschiedenis boeit me mateloos.
Op donderdag 22 januari 2004 23:34 schreef _The_General_ het volgende:[..]
hij staat hierboven, er moet nog vanalles aan gesleuteld worden, en er moeten foto's tussen maar je hebt in iedergeval wat te lezen
al is t maar om een tatoe af te raden
quote:Ik vraag meningen omdat mensen in m'n omgeving zeggen dat ik het beter niet kan doen (dat kruis). Als ik met al mijn tattoo's aan mensen had moeten vragen of het leuk was, had ik er nu geen 18 gehad
Op donderdag 22 januari 2004 23:38 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Klopt, het is tattoo
Uhmz ik zou geen tattoo nemen als ik jou was, als je hier al vraagt of zoiets kan en of dat wel leuk is enzovoorts heb jij er nog niet goed genoeg over nagedacht.
quote:Een woord; huppelkut.
Op donderdag 22 januari 2004 23:40 schreef lilia het volgende:
Twee woorden; White Trash
quote:nah, wel ff foto!
Op donderdag 22 januari 2004 23:41 schreef koekfront_nl het volgende:[..]
Ik vraag meningen omdat mensen in m'n omgeving zeggen dat ik het beter niet kan doen (dat kruis). Als ik met al mijn tattoo's aan mensen had moeten vragen of het leuk was, had ik er nu geen 18 gehad
quote:Webcam is niet aangesloten. Zal ik morgen ff doen
Op donderdag 22 januari 2004 23:42 schreef Killer_Mom het volgende:[..]
nah, wel ff foto!
quote:en als ie een hakenrkuis zo willen had je hetzelfde gezegd?
Op donderdag 22 januari 2004 23:27 schreef TheDon18 het volgende:
Waarom vraag je die ''goedkeuring'' eigenlijk?Je geeft aan dat je het logo graag als tatoo zou willen, omdat je het een mooi logo vindt, en dat je niet de intentie hebt daarmee iets uit te dragen...
Het is jouw lichaam, en jouw keuze... Is het zo belangrijk wat anderen ervan vinden? Ik zou zeggen, ga morgen naar die tatoo-shop
quote:Vraagje he, hoe denk je dat mensen gaan reageren op die tattoo? Mensen asocieren het snel met een hakenkruis etc.. nou think.. hoe vinden mensen dat?
Op donderdag 22 januari 2004 23:41 schreef koekfront_nl het volgende:[..]
Ik vraag meningen omdat mensen in m'n omgeving zeggen dat ik het beter niet kan doen (dat kruis). Als ik met al mijn tattoo's aan mensen had moeten vragen of het leuk was, had ik er nu geen 18 gehad
...
...
...
quote:Wat je ook doet, er zijn altijd mensen die het niet leuk zullen vinden
Op donderdag 22 januari 2004 23:58 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Vraagje he, hoe denk je dat mensen gaan reageren op die tattoo? Mensen asocieren het snel met een hakenkruis etc.. nou think.. hoe vinden mensen dat?
...
...
...
quote:Dat was mijn vraag hier.
Op donderdag 22 januari 2004 23:58 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Vraagje he, hoe denk je dat mensen gaan reageren op die tattoo? Mensen asocieren het snel met een hakenkruis etc.. nou think.. hoe vinden mensen dat?
...
...
...
quote:Helse pijn
Op vrijdag 23 januari 2004 00:00 schreef eendagsvlinder het volgende:
Ik wil ook graag een tattoo,doet dit erg veel pijn?
quote:Ikke bijvoorbeeld.
Op vrijdag 23 januari 2004 00:03 schreef koekfront_nl het volgende:[..]
Dat was mijn vraag hier.
Zullen best mensen zijn die niet zo snel oordelen.
quote:En zo zijn er nog wel meer.
Op vrijdag 23 januari 2004 00:04 schreef eendagsvlinder het volgende:[..]
Ikke bijvoorbeeld.
quote:Ok dan,dan neem ik er ook een paar.
Op vrijdag 23 januari 2004 00:04 schreef koekfront_nl het volgende:[..]
Helse pijn
Nee hoor, valt heel erg mee.
quote:Goed plan. Neem ook zo'n kruis
Op vrijdag 23 januari 2004 00:06 schreef eendagsvlinder het volgende:[..]
Ok dan,dan neem ik er ook een paar.
quote:ligt eraan waar je ze laat zetten.
Op vrijdag 23 januari 2004 00:00 schreef eendagsvlinder het volgende:
Ik wil ook graag een tattoo,doet dit erg veel pijn?
quote:Jah waarom niet
Op vrijdag 23 januari 2004 00:06 schreef koekfront_nl het volgende:[..]
Goed plan. Neem ook zo'n kruis
quote:daar houd ik je aan
Op donderdag 22 januari 2004 23:43 schreef koekfront_nl het volgende:[..]
Webcam is niet aangesloten. Zal ik morgen ff doen
quote:En op je scheen van je voet tot je knie?
Op vrijdag 23 januari 2004 00:07 schreef Killer_Mom het volgende:[..]
ligt eraan waar je ze laat zetten.
heeft met spiermassa te maken,
een vriend heeft een draak, in 3 kleuren, helemaal vanaf zijn borst tot zijn rug laten zetten,
en "de weke delen " onder zijn arm, bv , die doen pijn,
en op bepaalde spieren , was t minder....
quote:Valt mee met de pijn.
Op vrijdag 23 januari 2004 00:10 schreef eendagsvlinder het volgende:[..]
En op je scheen van je voet tot je knie?
quote:Een troetelbeertje op je schouder is wel heel wat anders dan zo'n kruis op je schouder.. Het troetelbeertje komt dan net ietwat waardiger over..
Op vrijdag 23 januari 2004 00:01 schreef eendagsvlinder het volgende:[..]
Wat je ook doet, er zijn altijd mensen die het niet leuk zullen vinden
quote:Die zijn in de minderheid en dat weet jij zelf ook wel..
Op vrijdag 23 januari 2004 00:03 schreef koekfront_nl het volgende:[..]
Dat was mijn vraag hier.
Zullen best mensen zijn die niet zo snel oordelen.
quote:He he he he he,alles wat ik zet is waardig,is pure kunst.
Op vrijdag 23 januari 2004 00:13 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Een troetelbeertje op je schouder is wel heel wat anders dan zo'n kruis op je schouder.. Het troetelbeertje komt dan net ietwat waardiger over..
quote:Troetelbeertje is niet leuk als tattoo.
Op vrijdag 23 januari 2004 00:13 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Een troetelbeertje op je schouder is wel heel wat anders dan zo'n kruis op je schouder.. Het troetelbeertje komt dan net ietwat waardiger over..
quote:Ja, maar ik hoef me niet aan te passen aan de meerderheid. Ik ben geen meeloper.
Op vrijdag 23 januari 2004 00:14 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Die zijn in de minderheid en dat weet jij zelf ook wel..
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 00:16 schreef koekfront_nl het volgende:[..]
Ja, maar ik hoef me niet aan te passen aan de meerderheid. Ik ben geen meeloper.
quote:dus omdat JIJ het ziet met nazi's is het niet goed>
Op donderdag 22 januari 2004 23:23 schreef LeT0W het volgende:
geloof wel dat het iets met nazi's te maken heeft.
zou het niet doen dus
we zijn ne9t allemaal doemdenkers hoor
quote:mee lopers......
Ja, maar ik hoef me niet aan te passen aan de meerderheid. Ik ben geen meeloper.
doe je dat wel, dan vind ik t een verminking van je lichaam, je zit er jaren aan vast.
eerst denken en dan doen.
of iets laten doen dat niemand t ziet, in zijn of haar wekkring.
niet iedere werkgever is er van gediend
*edit*
met werkgevers geen last gehad trouens
[Dit bericht is gewijzigd door greedkillingz op 23-01-2004 00:27]
quote:Nee, daarom zoek je ook nog even bevestiging op fok!
quote:eerlijk ,
Op vrijdag 23 januari 2004 00:25 schreef eendagsvlinder het volgende:
Ik heb een groot tribal kruis tussen me buik en borst staan,en neem van mij aan gelovig ben ik niet.
wil niet zeggen dat je achter het idee van een tattooplaatje staat.
quote:Ik vraag gewoon om meningen, maar dat wil niet zeggen dat ik door die meningen mijn besluit neem.
Op vrijdag 23 januari 2004 00:25 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Nee, daarom zoek je ook nog even bevestiging op fok!
quote:Maar een tattoo al is het een knuffelbeertje doet het net zo slecht in de kerk ben ik bang,denk dat je altijd wel van dat soort problemen blijft houden met een tattoo watvoor tattoo dan ook,maar fuck dat tattoo`s zijn gewoon tering mooi.
Op vrijdag 23 januari 2004 00:25 schreef greedkillingz het volgende:
aan elke kant een spinnenweb in je nek,
doet het ook erg goed in de kerk.*edit*
met werkgevers geen last gehad trouens
quote:Dat kan
Op vrijdag 23 januari 2004 00:28 schreef Biancavia het volgende:
Ik vind het lelijk.
quote:Dat gaat helemaal niet over doemdenkers, het kwetst sommige mensen om anderen te zien lopen met zulke tekens op het lichaam. Maar ach, wat kan jou dat ook schelen.. verleden is verleden he.
Op vrijdag 23 januari 2004 00:24 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
dus omdat JIJ het ziet met nazi's is het niet goed>
we zijn ne9t allemaal doemdenkers hoor
quote:Jij snapt het echt niet he? Een tattoo is een tattoo en dat maakt reacties los bij de mensen. Maar er is wel degelijk een verschil tussen bijvoorbeeld de kop van hitler op je rug laten zetten of je naam in chinese tekens.
Op vrijdag 23 januari 2004 00:28 schreef eendagsvlinder het volgende:[..]
Maar een tattoo al is het een knuffelbeertje doet het net zo slecht in de kerk ben ik bang,denk dat je altijd wel van dat soort problemen blijft houden met een tattoo watvoor tattoo dan ook,maar fuck dat tattoo`s zijn gewoon tering mooi.
quote:Als ik een kogelgat tattoeer dat wil niet zeggen dat ik dat echt graag wil,dus heb ik het omdat ik het mooi vind niet omdat ik achter het idee van een kogel gat had ik maar een echte.
Op vrijdag 23 januari 2004 00:28 schreef Killer_Mom het volgende:[..]
eerlijk ,
wat bedoel je?
quote:Kijken ze lekker de andere kant op. Je kan niet met iedereen rekening houden.
Op vrijdag 23 januari 2004 00:29 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Dat gaat helemaal niet over doemdenkers, het kwetst sommige mensen om anderen te zien lopen met zulke tekens op het lichaam. Maar ach, wat kan jou dat ook schelen.. verleden is verleden he.
quote:Helemaal mee eens .
Op vrijdag 23 januari 2004 00:28 schreef eendagsvlinder het volgende:[..]
Maar een tattoo al is het een knuffelbeertje doet het net zo slecht in de kerk ben ik bang,denk dat je altijd wel van dat soort problemen blijft houden met een tattoo watvoor tattoo dan ook,maar fuck dat tattoo`s zijn gewoon tering mooi.
quote:Jij vraagt niet om meningen, jij wil reacties.. Op de meningen die jij hier krijgt reageer jij niet tenzij die meningen negatief zijn dus dan is het:
Op vrijdag 23 januari 2004 00:28 schreef koekfront_nl het volgende:[..]
Ik vraag gewoon om meningen, maar dat wil niet zeggen dat ik door die meningen mijn besluit neem.
1. Geklier op de late avond om zoveel mogelijk reacties los te krijgen
2. Serieus, onzekerheid en vragen om bevestiging
3. Horen hoe stoer je wel niet bent omdat je een tattoo hebt/wilt
4. Je leest alleen maar selectief
quote:Ja maar er is ook weer een heel groot verschil tussen portret van hitler en dit kruis.heb je zelf tattoo`s?
Op vrijdag 23 januari 2004 00:30 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Jij snapt het echt niet he? Een tattoo is een tattoo en dat maakt reacties los bij de mensen. Maar er is wel degelijk een verschil tussen bijvoorbeeld de kop van hitler op je rug laten zetten of je naam in chinese tekens.
quote:Goh echt?
Op vrijdag 23 januari 2004 00:33 schreef eendagsvlinder het volgende:[..]
Ja maar er is ook weer een heel groot verschil tussen portret van hitler en dit kruis.heb je zelf tattoo`s?
Maarre op deze manier omschreven snap je het wel wat ik bedoel?
quote:Je houd gewoon niet van tattoo`s,of je kan ze niet betalen.
Op vrijdag 23 januari 2004 00:33 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Jij vraagt niet om meningen, jij wil reacties.. Op de meningen die jij hier krijgt reageer jij niet tenzij die meningen negatief zijn dus dan is het:
quote:Hoe weet jij nou waar ik om vraag?
Op vrijdag 23 januari 2004 00:33 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Jij vraagt niet om meningen, jij wil reacties.. Op de meningen die jij hier krijgt reageer jij niet tenzij die meningen negatief zijn dus dan is het:
quote:Tjonge, wat ben jij slim! Jij hebt me helemaal door
Op vrijdag 23 januari 2004 00:34 schreef eendagsvlinder het volgende:[..]
Je houd gewoon niet van tattoo`s,of je kan ze niet betalen.
quote:Ik snap wat je bedoel alleen ik vind het nergens op slaan.
Op vrijdag 23 januari 2004 00:34 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Goh echt?
Maarre op deze manier omschreven snap je het wel wat ik bedoel?
quote:Jaja maar was niet zo moeilijk hoor
Op vrijdag 23 januari 2004 00:36 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Tjonge, wat ben jij slim! Jij hebt me helemaal door
quote:Dat weet ik niet, vandaar ook die meerkeuze mogelijkheden
Op vrijdag 23 januari 2004 00:35 schreef koekfront_nl het volgende:[..]
Hoe weet jij nou waar ik om vraag?
En onzeker ben ik zeker niet over het nemen van een tattoo.
Ik vraag me gewoon af hoe mensen erover denken, maar dat wil niet zeggen dat ik 'm niet neem als mensen het raar of lelijk vinden.
Maar goed, ik snap gewoon niet waarom je hier vraagt wat men van dat plaatje als tattoo vind. Als jij het een mooi plaatje vind, als jij dat plaatje graag als tattoo wilt dan doe je dat toch gewoon. Waarom dan vragen wat anderen er van vinden als je het voor jezelf toch allang hebt besloten? Tenminste dat denk ik, aangezien je zo over komt...
quote:Soms moet je het verschil net even wat groter maken zodat ook echt iedereen het verschil ziet.
Op vrijdag 23 januari 2004 00:36 schreef eendagsvlinder het volgende:[..]
Ik snap wat je bedoel alleen ik vind het nergens op slaan.
18 tattoos...tsss...freak, en dan nu nog zo'n nazikruis erbij ook nog....nice
Je moeder moet heel fier op je zijn
-edit- typo-
[Dit bericht is gewijzigd door Boogje op 23-01-2004 00:40]
quote:Maar je geeft geen antwoord op me vraag,
Op vrijdag 23 januari 2004 00:36 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Tjonge, wat ben jij slim! Jij hebt me helemaal door
quote:Oh sorry.. maar nee ik heb nog geen ontwerp gevonden waarvan ik dacht.. ja dit is hem!
Op vrijdag 23 januari 2004 00:39 schreef eendagsvlinder het volgende:[..]
Maar je geeft geen antwoord op me vraag,
heb je zelf tattoo`s en zo ja welke?
quote:De belgen in de aanval,jullie zijn zulke wereld verbeteraars waarom dan niet iedereen in ze waarde laten
Op vrijdag 23 januari 2004 00:39 schreef Boogje het volgende:
one big sicko u are ...18 tattoos...tsss...freak, en dan nu nog zo'n nazikruis erbij ook nog....nice
-edit- typo-
quote:Moet ik een reden hebben om iemand zijn mening te vragen?
Op vrijdag 23 januari 2004 00:38 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Dat weet ik niet, vandaar ook die meerkeuze mogelijkheden
Maar goed, ik snap gewoon niet waarom je hier vraagt wat men van dat plaatje als tattoo vind. Als jij het een mooi plaatje vind, als jij dat plaatje graag als tattoo wilt dan doe je dat toch gewoon. Waarom dan vragen wat anderen er van vinden als je het voor jezelf toch allang hebt besloten? Tenminste dat denk ik, aangezien je zo over komt...
quote:Ho Stop!
Op vrijdag 23 januari 2004 00:41 schreef eendagsvlinder het volgende:[..]
De belgen in de aanval,jullie zijn zulke wereld verbeteraars waarom dan niet iedereen in ze waarde laten
Nounou geen ruzie hoor, lief zijn voor mekaar!
quote:Mijn moeder heeft er geen problemen mee hoor, is toch mijn lichaam.
Op vrijdag 23 januari 2004 00:39 schreef Boogje het volgende:
one big sicko u are ...18 tattoos...tsss...freak, en dan nu nog zo'n nazikruis erbij ook nog....nice
-edit- typo-
quote:topic doorlezen voordat je uitspraken doet die historisch niet correct zijn!
Op vrijdag 23 januari 2004 00:39 schreef Boogje het volgende:18 tattoos...tsss...freak, en dan nu nog zo'n nazikruis erbij ook
quote:Aandachtvragers suck, Belgisch of Nederlands...who cares...
Op vrijdag 23 januari 2004 00:41 schreef eendagsvlinder het volgende:[..]
De belgen in de aanval,jullie zijn zulke wereld verbeteraars waarom dan niet iedereen in ze waarde laten
Goe bezig
quote:Jaja dat weet ik nu wel (wat nog niet wil zeggen dat ik het ook daadwerkelijk geloof) maarre jij wilt weten wat men van dat plaatje vind... elk normaal helder denkend mens weet hoe de meerderheid over dit plaatje denkt. En nee, dat is niet een kwestie van meeloperij.. vroegah enzo weetjewel..
Op vrijdag 23 januari 2004 00:42 schreef koekfront_nl het volgende:[..]
Moet ik een reden hebben om iemand zijn mening te vragen?
Ik wil gewoon weten wat mensen van dat plaatje als tattoo vinden.
En dat wil dan niet zeggen dat ik daar mijn besluit door neem, ben gewoon nieuwsgierig.
quote:Bedankt voor de informatie trouwens
Op vrijdag 23 januari 2004 00:44 schreef _The_General_ het volgende:[..]
topic doorlezen voordat je uitspraken doet die historisch niet correct zijn!
quote:Historisch niet, maar 90% van de mensen zal het wel daarmee verwarren of vergelijken....
quote:one big sicko u are ...
Op vrijdag 23 januari 2004 00:43 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Ho Stop!
Deze belg geeft zijn mening, daar werd toch om gevraagt in de openings postNounou geen ruzie hoor, lief zijn voor mekaar!
Vind je dit een mening,?????? en is geen nazikruis,duitsers gebruiken het nu nog steeds ,als je niet weet waar je het over heb moet je er geen mening over vormen,anders slaat het nergens op.
quote:Zoveel negatieve reacties heb ik hier nog niet gezien, dus zal allemaal wel meevallen denk ik.
Op vrijdag 23 januari 2004 00:45 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Jaja dat weet ik nu wel (wat nog niet wil zeggen dat ik het ook daadwerkelijk geloof) maarre jij wilt weten wat men van dat plaatje vind... elk normaal helder denkend mens weet hoe de meerderheid over dit plaatje denkt. En nee, dat is niet een kwestie van meeloperij.. vroegah enzo weetjewel..
quote:dat klopt, en dat heb ik ts ook gezegt,
Op vrijdag 23 januari 2004 00:46 schreef Boogje het volgende:[..]
Historisch niet, maar 90% van de mensen zal het wel daarmee verwarren of vergelijken....
quote:Mee eens, ik heb zelf ook niks tegen dat plaatje trouwens maar ik weet wel dat dat plaatje veel mensen tegen het hoofd stoot. Dat lijkt me nu niet bepaald de bedoeling van een tattoo
quote:offtopic/
Op vrijdag 23 januari 2004 00:46 schreef _The_General_ het volgende:[..]
dat klopt, en dat heb ik ts ook gezegt,
Historisch werd gezegt mss zo geschreven, maar tegenwoordig is het gezegD
Graptjen é pol
offtopic/
quote:De meeste mensen slapen al..
Op vrijdag 23 januari 2004 00:46 schreef koekfront_nl het volgende:[..]
Zoveel negatieve reacties heb ik hier nog niet gezien, dus zal allemaal wel meevallen denk ik.
quote:Jij doet het wel bij iemand die tattoo`s heb.
Op vrijdag 23 januari 2004 00:45 schreef Boogje het volgende:[..]
Aandachtvragers suck, Belgisch of Nederlands...who cares...
Omdat ik nou net over die denkbare zuidergrens geboren ben wordt ik weer aangevallen....reageer je ook zo op andere rassen, nationaliteiten, karaktertrekken, ...Goe bezig
quote:Nee, een tattoo neem je voor jezelf. Het is niet de bedoeling dat je een tattoo neemt die andere mensen leuk vinden, maar iets wat je zelf graag wil.
Op vrijdag 23 januari 2004 00:48 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Mee eens, ik heb zelf ook niks tegen dat plaatje trouwens maar ik weet wel dat dat plaatje veel mensen tegen het hoofd stoot. Dat lijkt me nu niet bepaald de bedoeling van een tattoo
quote:Ach, had het bij "aandachtvragers" niet over tattoodragers, maar over degene die topics openen als deze omdat ze zelf niet slim genoeg zijn om een eigen mening te hebben...
Op vrijdag 23 januari 2004 00:49 schreef eendagsvlinder het volgende:[..]
Jij doet het wel bij iemand die tattoo`s heb.
quote:Mijn spelling word s'avonds laat slechter
Op vrijdag 23 januari 2004 00:49 schreef Boogje het volgende:[..]
offtopic/
Historisch werd gezegt mss zo geschreven, maar tegenwoordig is het gezegD
![]()
Graptjen é pol
offtopic/
quote:Watjes, nu al slapen
Op vrijdag 23 januari 2004 00:49 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
De meeste mensen slapen al..
quote:Ik heb geen eigen mening volgens jou?
Op vrijdag 23 januari 2004 00:50 schreef Boogje het volgende:[..]
Ach, had het bij "aandachtvragers" niet over tattoodragers, maar over degene die topics openen als deze omdat ze zelf niet slim genoeg zijn om een eigen mening te hebben...
quote:Haha, meneer voelt hem aangesproken...lol
Op vrijdag 23 januari 2004 00:52 schreef koekfront_nl het volgende:[..]
Ik heb geen eigen mening volgens jou?
En jij hebt zeker ook geen vooroordelen?
quote:Ben geen meneer. En lees je eigen post ff terug.
Op vrijdag 23 januari 2004 00:52 schreef Boogje het volgende:[..]
Haha, meneer voelt hem aangesproken...lol
Wil al veel zeggen
quote:
maar over degene die topics openen als deze omdat ze zelf niet slim genoeg zijn om een eigen mening te hebben...
Get a life zeg
quote:Als je niet erg vind neem ik dit persoonlijk op,maar dus jij gaat op basis van iemand ze keus voor een tattoo die jij toevallig en mischien de meerderheid van de nederlandse bevolking niet mooi vind of er aanstoot aan neemt ,dan ben je maar dom en heb je geen mening ik stoor me eraan als zondags de kerktoren tekeer gaat halen ze hem er toch ook niet af,iedereen mag laten tattoeeren wat ie zelf wil en mooi vind en niet wat de rest van de wereld er van vind blijven altijd mensen die zeiken over een tattoo of wat dan ook.
Op vrijdag 23 januari 2004 00:50 schreef Boogje het volgende:[..]
Ach, had het bij "aandachtvragers" niet over tattoodragers, maar over degene die topics openen als deze omdat ze zelf niet slim genoeg zijn om een eigen mening te hebben...
quote:Dat is jouw mening. Ben blij dat niet iedereen jouw mening deelt
Op vrijdag 23 januari 2004 00:57 schreef Boogje het volgende:
Een vrouw dan nog met 18 tattoos...dat noemen ze hier nen kleurboek...tof voor de klein mannekes maar voorbijgestreefd voor de volwassenen dus...Get a life zeg
(hoezo vooroordelen???)
wat een loser!
MIJN MENING
quote:Gewoon ff uit nieuwsgierigheid. Een spinneweb in je nek, heeft dat een betekenis?
Op vrijdag 23 januari 2004 01:04 schreef greedkillingz het volgende:
Daaaaagggggg boogje(hoezo vooroordelen???)
wat een loser!
MIJN MENING
quote:totdat je vel beetje gaat meerekken als ge wa ouder wordt...tzal dan nog kunstiger worden
Op vrijdag 23 januari 2004 01:08 schreef eendagsvlinder het volgende:
Tattoeages zijn kunst,de een vind er geen flikker aan de ander vind het prachtig.
[Dit bericht is gewijzigd door Boogje op 23-01-2004 01:10]
quote:Niet perse
Op vrijdag 23 januari 2004 01:08 schreef koekfront_nl het volgende:[..]
Gewoon ff uit nieuwsgierigheid. Een spinneweb in je nek, heeft dat een betekenis?
quote:Oke
Op vrijdag 23 januari 2004 01:10 schreef greedkillingz het volgende:[..]
Niet perse
Dat vind ik gewoon mooi
quote:Thanx
Op vrijdag 23 januari 2004 01:10 schreef koekfront_nl het volgende:[..]
Oke
Is idd tof.
quote:We weten het nou wel, je vind tattoo's niet mooi.
Op vrijdag 23 januari 2004 01:09 schreef Boogje het volgende:[..]
totdat je vel beetje gaat meerekken als ge wa ouder wordt...tzal dan nog kunstiger worden
quote:Is niet gezegd dat het dan lelijk zal worden je kan het bijwerken.
Op vrijdag 23 januari 2004 01:09 schreef Boogje het volgende:[..]
totdat je vel beetje gaat meerekken als ge wa ouder wordt...tzal dan nog kunstiger worden
quote:Tja er zijn geloof ik ook mensen die buiten internet nog een echt leven hebben (jaja dat kan ik me allang niet meer voorstellen) en dan werken die mensen ook nog ofzo.. drukjes hoor, kost veel slaaptijd!
Op vrijdag 23 januari 2004 00:51 schreef koekfront_nl het volgende:[..]
Watjes, nu al slapen
quote:Ik heb buiten internet ook een echt leven, alleen niet zoveel slaap nodig
Op vrijdag 23 januari 2004 01:26 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Tja er zijn geloof ik ook mensen die buiten internet nog een echt leven hebben (jaja dat kan ik me allang niet meer voorstellen) en dan werken die mensen ook nog ofzo.. drukjes hoor, kost veel slaaptijd!
quote:We staat voor koekfront en eendagsvlinder?
Op vrijdag 23 januari 2004 01:11 schreef koekfront_nl het volgende:[..]
We weten het nou wel
quote:Ja, en waarschijnlijk nog wel meer mensen ook. Aan zijn reacties te zien is hij niet echt dol op tattoo's.
Op vrijdag 23 januari 2004 01:29 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
We staat voor koekfront en eendagsvlinder?
quote:Uit ervaring weet ik dat je nooit tussen debaterende vrouwen moet gaan staan.
Op vrijdag 23 januari 2004 01:29 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
We staat voor koekfront en eendagsvlinder?
maar ik nijg toch naar koekfront en eendagsvlinder.
quote:Juist ja vooroordelen, je moet er maar net tegen kunnen. De rest van je leven gefluister, scheldpartijen en nawijzingen door wild vreemde mensen omdat je een een of ander kruis op je huid hebt laten krassen. Het is maar net waar je zelf voor kiest, ik zelf zou geen tattoo kiezen die een ander voor het hoofd zou kunnen stoten.. mijn mening dus.
Op vrijdag 23 januari 2004 00:57 schreef eendagsvlinder het volgende:
vooroordelen.
quote:Tja dat kan, zijn reacties zijn ook niet bepaald vriendelijk te noemen. Maar goed jij wilde hier reacties hebben op je plaatje, ik denk dat die morgen nog wel meer zullen komen. Nu is het eigenlijk een dood bloedende discussie aan het worden, wat op zich erg jammer is aangezien het wel een leuke discussie kan worden.
Op vrijdag 23 januari 2004 01:30 schreef koekfront_nl het volgende:[..]
Ja, en waarschijnlijk nog wel meer mensen ook. Aan zijn reacties te zien is hij niet echt dol op tattoo's.
quote:Ik neem tattoo's die ik mooi vind, dus wat een ander daar van vind is niet mijn probleem. Ik ga geen tattoo nemen die andere mensen leuk vinden. En ik wil dat kruis op mijn heup, dus niet veel mensen zullen hem zien, dus dat nawijzen door die tattoo zal wel niet.
Op vrijdag 23 januari 2004 01:33 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Juist ja vooroordelen, je moet er maar net tegen kunnen. De rest van je leven gefluister, scheldpartijen en nawijzingen door wild vreemde mensen omdat je een een of ander kruis op je huid hebt laten krassen. Het is maar net waar je zelf voor kiest, ik zelf zou geen tattoo kiezen die een ander voor het hoofd zou kunnen stoten.. mijn mening dus.
quote:nummer 1 kruis is er niet ingekrast heb ik zelf heel netjes gezet ten 2e alles doen wat anderen leuk vinden dan hebbie echt hulp nodig,doe wat je wil en fuck de mensen
Op vrijdag 23 januari 2004 01:33 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Juist ja vooroordelen, je moet er maar net tegen kunnen. De rest van je leven gefluister, scheldpartijen en nawijzingen door wild vreemde mensen omdat je een een of ander kruis op je huid hebt laten krassen. Het is maar net waar je zelf voor kiest, ik zelf zou geen tattoo kiezen die een ander voor het hoofd zou kunnen stoten.. mijn mening dus.
quote:Ik wilde inderdaad reacties ja.
Op vrijdag 23 januari 2004 01:35 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Tja dat kan, zijn reacties zijn ook niet bepaald vriendelijk te noemen. Maar goed jij wilde hier reacties hebben op je plaatje, ik denk dat die morgen nog wel meer zullen komen. Nu is het eigenlijk een dood bloedende discussie aan het worden, wat op zich erg jammer is aangezien het wel een leuke discussie kan worden.
quote:Ik heb het ook niet specifiek over jou, jij moet het allemaal maar zelf weten. Echt, voor mijn part zet je een tattoo van de drol van Bush op je voorhoofd. Jij bent degene die er mee moet lopen.. Ik had het over mezelf, ik zou zoiets niet zo snel doen..
Op vrijdag 23 januari 2004 01:36 schreef koekfront_nl het volgende:[..]
Ik neem tattoo's die ik mooi vind, dus wat een ander daar van vind is niet mijn probleem. Ik ga geen tattoo nemen die andere mensen leuk vinden. En ik wil dat kruis op mijn heup, dus niet veel mensen zullen hem zien, dus dat nawijzen door die tattoo zal wel niet.
quote:*zucht*
Op vrijdag 23 januari 2004 01:37 schreef eendagsvlinder het volgende:[..]
nummer 1 kruis is er niet ingekrast heb ik zelf heel netjes gezet ten 2e alles doen wat anderen leuk vinden dan hebbie echt hulp nodig,doe wat je wil en fuck de mensen
quote:Dus jij zou een tattoo nemen die andere mensen leuk vinden, ook al wil je een tattoo van iets waarvan je weet dat andere het niet mooi zullen vinden?
Op vrijdag 23 januari 2004 01:39 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Ik heb het ook niet specifiek over jou, jij moet het allemaal maar zelf weten. Echt, voor mijn part zet je een tattoo van de drol van Bush op je voorhoofd. Jij bent degene die er mee moet lopen.. Ik had het over mezelf, ik zou zoiets niet zo snel doen..
quote:Blijkbaar heb jij die tattoo al als ik bericht van eendagsvlinder moet geloven..
Op vrijdag 23 januari 2004 01:37 schreef koekfront_nl het volgende:[..]
Ik wilde inderdaad reacties ja.
Positief of negatief maakt mij niet uit.
Gaat mij om meningen, en die hoeven niet allemaal hetzelfde te zijn als die van mij.
quote:Nee, ik heb hem nog niet. Morgen waarschijnlijk wel.
Op vrijdag 23 januari 2004 01:41 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Blijkbaar heb jij die tattoo al als ik bericht van eendagsvlinder moet geloven..
quote:juh heb het toch over een kruis ik vind je echt een miena meuta man nie zo bekrompen zal je zien is het leven veel leuker
Op vrijdag 23 januari 2004 01:40 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
*zucht*
Tja jij kan er ook niks aan doen dat jij blijkbaar overal je eigen naam in leest..
quote:Nee ik neem wat ik mooi vind alleen zorg ik er wel voor dat ik geen tekens neem die anderen voor het hoofd stoten. Bijvoorbeeld de kop van hitler of Bin laden, vervloekingen richting de kerk of plaatje van een of andere bekende serie moordenaar. Ook al zou ik dat mooi vinden, dan nog zou ik dat niet laten zetten uit respect voor de medemens.
Op vrijdag 23 januari 2004 01:40 schreef koekfront_nl het volgende:[..]
Dus jij zou een tattoo nemen die andere mensen leuk vinden, ook al wil je een tattoo van iets waarvan je weet dat andere het niet mooi zullen vinden?
quote:Leg die fles alcohol eens weg en probeer het eens opnieuw..
Op vrijdag 23 januari 2004 01:42 schreef eendagsvlinder het volgende:[..]
juh heb het toch over een kruis ik vind je echt een miena meuta man nie zo bekrompen zal je zien is het leven veel leuker
quote:have fun dan morgen in de prikstoel
Op vrijdag 23 januari 2004 01:42 schreef koekfront_nl het volgende:[..]
Nee, ik heb hem nog niet. Morgen waarschijnlijk wel.
quote:Dat kan, alleen ik denk er heel anders over.
Op vrijdag 23 januari 2004 01:43 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Nee ik neem wat ik mooi vind alleen zorg ik er wel voor dat ik geen tekens neem die anderen voor het hoofd stoten. Bijvoorbeeld de kop van hitler of Bin laden, vervloekingen richting de kerk of plaatje van een of andere bekende serie moordenaar. Ook al zou ik dat mooi vinden, dan nog zou ik dat niet laten zetten uit respect voor de medemens.
quote:Gelukkig wel
Op vrijdag 23 januari 2004 01:45 schreef koekfront_nl het volgende:[..]
Meningen verschillen he.
quote:die fles alcohol staat netjes op de kast waar die hoort en heb geen druppel op zeg het goed vertaald staat er mien kut en dat vind ik je eerlijk gezeg ook wel een heel erg beetje veel,jij stemt zeker extreem links
Op vrijdag 23 januari 2004 01:44 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Leg die fles alcohol eens weg en probeer het eens opnieuw..
quote:Ach de ene keer links, de andere keer rechts..
Op vrijdag 23 januari 2004 01:51 schreef eendagsvlinder het volgende:[..]
die fles alcohol staat netjes op de kast waar die hoort en heb geen druppel op zeg het goed vertaald staat er mien kut en dat vind ik je eerlijk gezeg ook wel een heel erg beetje veel,jij stemt zeker extreem links
quote:IK HAAT LEESTEKENS
Op vrijdag 23 januari 2004 01:54 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Ach de ene keer links, de andere keer rechts..
Leestekens wil ook wel eens helpen
quote:Je doet me denken aan zo'n blauwe smurf..
Op vrijdag 23 januari 2004 02:00 schreef eendagsvlinder het volgende:[..]
IK HAAT LEESTEKENS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |