quote:!!!
Op donderdag 22 januari 2004 21:46 schreef SterkStaaltje het volgende:
Amateur
quote:A4 te dun, wat meer in de buurt komt zijn cd-r de blaadjes die in de hoesjes zitten, of het groene kartonnetje van je rizla/mascotte ....De kaft van de PCM, Of ander game/pc blad ...kortom ...gebruik je fantasie ...
Op vrijdag 23 januari 2004 16:40 schreef cohen het volgende:
ow je schijnt ze gewoon zelf van papier te kunnen maken
quote:gast, ga dr ff serieus op in...
Op vrijdag 23 januari 2004 16:43 schreef method21 het volgende:[..]
A4 te dun, wat meer in de buurt komt zijn cd-r de blaadjes die in de hoesjes zitten, of het groene kartonnetje van je rizla/mascotte ....De kaft van de PCM, Of ander game/pc blad ...kortom ...gebruik je fantasie ...
quote:Da's precies waarom ik na 12 jaar Mascotte onlangs ben overgestapt op Rizla -- omdat dat kartonnetje er bij Mascotte steeds vaker niet bij zat.
Op donderdag 22 januari 2004 21:56 schreef Unknown_Drunk het volgende:
Neem het kartonnetje uit je lege pakje rizla vloei.
quote:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op donderdag 22 januari 2004 21:46 schreef SterkStaaltje het volgende:
Amateur
quote:Ja er zijn zoveel mogelijkheden maar het kartonnetje uit je lege pakje rizla komt toch het best in de buurt vind ik.
Op vrijdag 23 januari 2004 16:43 schreef method21 het volgende:[..]
A4 te dun, wat meer in de buurt komt zijn cd-r de blaadjes die in de hoesjes zitten, of het groene kartonnetje van je rizla/mascotte ....De kaft van de PCM, Of ander game/pc blad ...kortom ...gebruik je fantasie ...
En van flyers ook wel aardig.
quote:Visitekaartjes owneren ook
Op vrijdag 23 januari 2004 17:19 schreef Unknown_Drunk het volgende:[..]
Ja er zijn zoveel mogelijkheden maar het kartonnetje uit je lege pakje rizla komt toch het best in de buurt vind ik.
En van flyers ook wel aardig.
quote:owneren???????
Op vrijdag 23 januari 2004 17:52 schreef danos het volgende:[..]
Visitekaartjes owneren ook
quote:Wie moet die stokstaartjes voeren als jij stoned bent!
Op vrijdag 23 januari 2004 18:42 schreef cohen het volgende:[..]
owneren???????
Trouwens Cohen, jij was toch degene die voor een keer heroine wou proberen? Hoe is dat afgelopen?
quote:Het is klaarblijkelijk nooit meer goed gekomen.
Op vrijdag 23 januari 2004 19:47 schreef Hephaistos het volgende:
Trouwens Cohen, jij was toch degene die voor een keer heroine wou proberen? Hoe is dat afgelopen?
quote:ja klopt dat was ik, maar doe het voorlopig nog niet...ik heb goede tips gehad. check het topic nog maar s
Op vrijdag 23 januari 2004 19:47 schreef Hephaistos het volgende:
Hmm als je nergens een tippie van kan maken, verdien je het niet om te blowenTrouwens Cohen, jij was toch degene die voor een keer heroine wou proberen? Hoe is dat afgelopen?
quote:ik had toch geen tippie...er is dus niks gerookt
Op vrijdag 23 januari 2004 18:45 schreef Zwansen het volgende:[..]
Wie moet die stokstaartjes voeren als jij stoned bent!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |