Wij zijn van plan daar heen te gaan maar ik lees er niks van op dit forum. Beetje leuke ligging en dicht bij het centrum?
Leuke ligging idd. Ligt best rustig maar dan houd het wel op ![]()
Ik hoorde verhalen over een zeikerige hoteleigenaresse? Iv.m borg enzo?
Als ze je kan naaien dan doet ze dat... O ja ze doet net alsof ze geen Engels spreekt maar dat verstaat ze maar al te goed.
Don Juan is leuk? QK is leuk? Waikiki is leuk?
Don Juan is cool (niks drinken daar ... te duur!!!)
QK was te ver lopen
(niks drinken daar ... te duur!!!)
Waikiki was cool (zuipen!! 5 eurie voor een liter mix
)
Asterix was cool (goed voor een 'hollandse avond')
Tropicana heeft voor de heren wel een leuke avond ![]()
Tmf is cool voor de Breezah chicks die gaan ![]()
(zuipen!! 5 eurie voor een liter mix
)
(niks aan dus
)
Wat is nog meer leuk?
Strand!!! ![]()
je gaat via GoGo??
Beachparty is wel cool!!! en best goedkoop!!!
Let wel op dat de hamburgers die je neemt gaar zijn (was niet altijd zo)
Nog ff een paar puntjes
Bereid je maar vast voor de meeste bedden zijn 'doorgeneukt' wat ik daar mee bedoel merk je vanzelf ![]()
Zorg dat je een kamer hebt aan de straat kant op min 3 hoog
Voordeur open balkon deur open en het waait lekker door blijft het tenminste fris/koel in app. De andere kamers niet aan de straat zijn heel snel heel warm binnen.
(ben alleen bang dat je niks te kiezen hebt maar kan het altijd probern, word namelijk gewoon toegewezen)
Wat weten jullie van het appartementencomplex Bellamar?
Veel we zaten daar vorig jaar.
Wij zijn van plan daar heen te gaan maar ik lees er niks van op dit forum. Beetje leuke ligging en dicht bij het centrum?
Leuke ligging idd. Ligt best rustig maar dan houd het wel op ![]()
Ik hoorde verhalen over een zeikerige hoteleigenaresse? Iv.m borg enzo?
Als ze je kan naaien dan doet ze dat... O ja ze doet net alsof ze geen Engels spreekt maar dat verstaat ze maar al te goed.
Don Juan is leuk? QK is leuk? Waikiki is leuk?
Don Juan is cool (niks drinken daar ... te duur!!!)
QK was te ver lopen
(niks drinken daar ... te duur!!!)
Waikiki was cool (zuipen!! 5 eurie voor een liter mix
)
Asterix was cool (goed voor een 'hollandse avond')
Tropicana heeft voor de heren wel een leuke avond ![]()
Tmf is cool voor de Breezah chicks die gaan ![]()
(zuipen!! 5 eurie voor een liter mix
)
(niks aan dus
)
Wat is nog meer leuk?
Strand!!! ![]()
je gaat via GoGo??
Beachparty is wel cool!!! en best goedkoop!!!
Let wel op dat de hamburgers die je neemt gaar zijn (was niet altijd zo)
(parasol is ook geen opverbodige luxe dan. afdingen bij shop onder bellamar kan goed!!!)
Nog ff een paar puntjes
Bereid je maar vast voor de meeste bedden zijn 'doorgeneukt' wat ik daar mee bedoel merk je vanzelf ![]()
Zorg dat je een kamer hebt aan de straat kant op min 3 hoog
Voordeur open balkon deur open en het waait lekker door blijft het tenminste fris/koel in app. De andere kamers niet aan de straat zijn heel snel heel warm binnen.
(ben alleen bang dat je niks te kiezen hebt maar kan het altijd probern, word namelijk gewoon toegewezen)
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 13:02 schreef SG_Tannus het volgende:
Wat weten jullie van het appartementencomplex Bellamar?
We hebben er 12 dagen gezeten in 2002Wij zijn van plan daar heen te gaan maar ik lees er niks van op dit forum. Beetje leuke ligging en dicht bij het centrum?
Ik vond de ligging wat tegenvallen. Het ligt in een winkelstraat in het centrum van Malgrat. Let wel, het oude centrum van Malgrat. Dat ligt in feite nog een stuk van de boulevard af, je moet wel een paar minuutjes lopen. Terwijl 'het bij de boulevard allemaal gebeurt'. De boulevard is het nieuwe gedeelte en hoort voor een deel bij Santa Susanna.
Je moet een beetje geluk hebben met leuke buren in Bellamar, anders valt er niet zo heel veel te beleven. Bij ons zaten er alleen maar jongerenIk hoorde verhalen over een zeikerige hoteleigenaresse? Iv.m borg enzo?
Verschrikkelijk schreeuwerig ***-w**f. Ben diverse malen wakker geworden omdat ze bij de deuropening stond te schreeuwen om niks (we hadden wat meubels verzet).Don Juan is leuk? QK is leuk? Waikiki is leuk?
Don Juan is cool; harde muziek
QK is ook erg leuk, maar muziek is wat minder. Interieur is wel veel mooier dan DJ.
Waikiki was leuk; liter-bekers!
Asterix vond ik zelf weinig aan. Echt zo'n skihut tent met alleen maar Nederlanders. Kutmuziek.
Tropicana zijn we 1x geweest. Ik vond het erg leuk. Zat helemaal vol met Spanjaarden maar dat schijnen de meeste vakantiegangers niet leuk te vinden.Tmf cafe is wel ok, ondanks dat de naam een bepaald 'soort' mensen trekt (brEezaH!)
Wat is nog meer leuk?
Leuke restaurantjes, tour naar Lloret, Barcelona etc. Malgrat is overdag behoorlijk saai vond ik zelf (meer dan op het strand liggen is er niet te doen), dus ga wat leuks doen zou ik zeggen.Nog ff een paar puntjes
Neem inderdaad een appartement aan de straatkant, dat is al wat gezelliger.
Dus we moeten even zorgen dat we aan de straatkant komen op een hoge etage om alles beetje door te laten waaien? Kijken of we de reisleiding even kunnen manipuleren ![]()
Hebben jullie ook veel excursies gedaan? Welke van de volgende zijn aan te raden:?
Excursie prijzen
Kroegentocht ca. ¤ 10,-
Beachparty ca. ¤ 42,-
Barcelona ca. ¤ 27,-
Late Night on the Beach ca. ¤ 15,-
Waterworld ca. ¤ 19,-
Jeepsafari ca. ¤ 38,-
Canyoning ca. ¤ 47,-
Lloret by Night ca. ¤ 18,-
Holiday Clubcard ca. ¤ 12,-
En daarnaast, wat is vooral af te raden de hele vakantie, waar moeten we niet heen, wat moeten we niet doen of wat moeten we juist wel doen? Graag tips want is de eerste keer naar Costa Brava!
Ik weet nu al een stuk meer van Bellamar, dank voor jullie hulp, hoop dat jullie me nog een beetje verder kunnen helpen!
Wat ik vooral niet zou doen, is teveel rondhangen in dat Nederlandse straatje, met Nederlandse kroegen en een snackbar. Verneukt een beetje het vakantiegevoel vond ik zelf.
Vorig jaar zaten we in Montagut, bij de QK. Top hotel!
Naast de QK zit ook een straatje waar je wat hollandse tentjes vindt. Bijvoorbeeld snackbar Lisa waar je een hollandse bak friet naar binnen kan werken, en dat gaat er goed in tijdens zo'n vakantie ![]()
Daarnaast ligt café de Boemel. Ook een aanrader! Enorm gezellig om aan het begin van de avond even te zitten. Toen wij er waren kon je 3 avonden per week Tequilla en bier drinken voor 1 euro. En de bardames van afgelopen zomer waren sweeeet
Bovendien is het de enige tent in Malgrat waar je om 3 uur 's nachts een overheerlijke tosti kan eten ![]()
Verder kan ik alleen maar meepraten met de andere reply's. De QK was onze favo tent afgelopen zomer. We waren vroeg in het seizoen dus in de Don Juan was nog niets te beleven. Probeer voor beide discotheken alleen wel veel aanbiedingen te verzamelen van de proppers op je eerste avond. Je betaalt namelijk 3 euro voor een cola. En als je wat dingetjes ritselt bij de proppers kan je in ieder geval goedkoop drinken.
Voor echt goedkoop drinken is Waikiki inderdaad een aanrader. Alles wat je kan verzinnen voor ongeveer 5 euro. Het terras zit echter wel vaak vol, en binnen is het al gauw erg warm.
De Asterix is een echte Hollandse tent. Beetje boers ook. De kreet luidt daar ook "Het gaat beter, met een meter (bier)." Tis maar waar je van houdt ![]()
De Beachparty kan ik niets over zeggen, wij hadden ons verslapen en dus de boot gemist. Weg 50 euro ![]()
De stranden zijn verder wel ok. Maar als je een fijn zwembad bij je hotel hebt kan je daar beter gebruik van maken.
Enne, dames genoeg! Alleen lopen er wel veel omhoog gevallen en gebonden types rond
Hey! goed keus hoor, hotel Papi. Ben er in 2002 ook geweest en is me zeer goed bevallen!quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:13 schreef Knucklezz het volgende:
Hallow allemaal,
Ook wij gaan dit jaar voor het eerst naar malgrat. We gaan met vrienden die al 3 keer geweest zijn. We verblijven in hotel papi...we gaan van 17 tot 25 augustus.
Weet iemand of het vanaf daar ver lopen is naar QK?
- Kroegentocht zou ik niet doen. Malgrat is niet zo groot.quote:Op woensdag 18 februari 2004 09:54 schreef mark_dabomb het volgende:
Hebben jullie ook veel excursies gedaan? Welke van de volgende zijn aan te raden:?<p> Excursie prijzen <br>Kroegentocht ca. ¤ 10,- <br>Beachparty ca. ¤ 42,- <br>Barcelona ca. ¤ 27,- <br>Late Night on the Beach ca. ¤ 15,- <br>Waterworld ca. ¤ 19,- <br>Jeepsafari ca. ¤ 38,- <br>Canyoning ca. ¤ 47,- <br>Lloret by Night ca. ¤ 18,- <br>Holiday Clubcard ca. ¤ 12,- <p>En daarnaast, wat is vooral af te raden de hele vakantie, waar moeten we niet heen, wat moeten we niet doen of wat moeten we juist wel doen? Graag tips want is de eerste keer naar Costa Brava!
vind ik ookquote:Op maandag 7 juni 2004 18:43 schreef Magnifiko het volgende:
Hotel Papi is inderdaad best goed, paar jaar geleden had ik met 8 vrienden de 3 kamers met die grote balkons (boven de ingang aan de achterkant), echt ideaal.
Eten valt goed mee, er wordt voldoende gepoetst, maar extreme luxe moet je niet verwachten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |