"zo jong en nu al als een God worden beschouwd"
Cidade de Deus, Playing God, The Last Emperor etc......maar waarom In godsnaam Hercules? (Hercules is een half-god) En waarom dan geen Herculesverfilming met Kevin Sorbo en juist de Disneyversie? Hoe kun je nu iets concreets afleiden uit deze vraag?
quote:tis idd moeilijk, maar het gaat al wat meer de goede kant op met'em
Op donderdag 22 januari 2004 20:24 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
Mensen kunnen me misschien weer heel flauw vinden, maar ik snap weer echt geen ene moer van de vraag. Ik weet absoluut niet wat we zoeken en waar ik dat uit moet halen. En weer erg multi-interpretabel:"zo jong en nu al als een God worden beschouwd"
Cidade de Deus, Playing God, The Last Emperor etc......maar waarom In godsnaam Hercules? (Hercules is een half-god) En waarom dan geen Herculesverfilming met Kevin Sorbo en juist de Disneyversie? Hoe kun je nu iets concreets afleiden uit deze vraag?
quote:daarom staat er teneerste ook ALS een god en ten tweede is daarom ook nog een ander film bijgezet zodat de acteur makkelijker te achterhalen valt. in dit geval dus Dany DeVito(aangezien die redelijk bekend is in Junior).
Mensen kunnen me misschien weer heel flauw vinden, maar ik snap weer echt geen ene moer van de vraag. Ik weet absoluut niet wat we zoeken en waar ik dat uit moet halen. En weer erg multi-interpretabel:"zo jong en nu al als een God worden beschouwd"
?
[Dit bericht is gewijzigd door Arcee op 22-01-2004 20:30]
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 20:28 schreef Arcee het volgende:
Tim Robbins
Morgan Freeman
Frank Darabont
============== +
The Shawshank Redemption?
quote:Ja, ik was 't al weer aan 't deleten.
Op donderdag 22 januari 2004 20:29 schreef fox3011 het volgende:[..]
quote:
Maar ik wist er gelukkig nog wel wat uit te halen....lang leve 10 voor taal!
[Dit bericht is gewijzigd door Just_for_Pooks op 22-01-2004 20:36]
1) Zelfs Harrisson Ford kan niet de kern van zijn rol vinden.
The Core / ???? = ????
Tip: het gaat dus om een rol (Naam) van Harrisson Ford
2) Zo jong en dan al als een god vereerd worden.
Hercules / Junior = Danny DeVito
3) Het is toch nog een onaardse en kleurrijke onderneming om die afstand af te leggen.
The Green Mile / Galaxy Quest = Sam Rockwell
[Dit bericht is gewijzigd door fox3011 op 22-01-2004 20:43]
quote:'Als een God' betekent toch niet 'Halfgod'? Eerder iemand met veel aanzien of iemand die als een Messias wordt gezien. (oa Life of Brian) En weet je hoeveel titels er af te leiden zijn uit de aanwijzing 'zo jong'? Tienduizenden! Dit is echt niet om je te dissen hoor, maar we doen zo steeds uren over een vraag. En ik puzzel graag hoor, daar niet van.
Op donderdag 22 januari 2004 20:27 schreef fox3011 het volgende:[..]
daarom staat er teneerste ook ALS een god en ten tweede is daarom ook nog een ander film bijgezet zodat de acteur makkelijker te achterhalen valt. in dit geval dus Dany DeVito(aangezien die redelijk bekend is in Junior).
quote:Tja blijft altijd een probleem, het zijn dingen die je ziet of niet ziet (soms heel snel en soms kan je er op blijven staren). Ik zal ze volgende keer wat eenduidiger maken
Op donderdag 22 januari 2004 20:37 schreef Fabulousbakerboy het volgende:[..]
'Als een God' betekent toch niet 'Halfgod'? Eerder iemand met veel aanzien of iemand die als een Messias wordt gezien. (oa Life of Brian) En weet je hoeveel titels er af te leiden zijn uit de aanwijzing 'zo jong'? Tienduizenden! Dit is echt niet om je te dissen hoor, maar we doen zo steeds uren over een vraag. En ik puzzel graag hoor, daar niet van.
maar nu zijn we toch redelijk op een punt aan beland dat je aan de hand van de antwoorden tot een film kan komen
quote:Oeh Very Close, alleen Gene zit er niet in
Op donderdag 22 januari 2004 20:43 schreef dolle_hond het volgende:
je zoekt natuurlijk the heist
met danny, sam en gene
quote:dan met delroy lindo
Op donderdag 22 januari 2004 20:45 schreef fox3011 het volgende:[..]
Oeh Very Close, alleen Gene zit er niet in
quote:Als er minder twijfel is dan ben ik helemaal tevreden hoor!
Op donderdag 22 januari 2004 20:41 schreef fox3011 het volgende:[..]
Tja blijft altijd een probleem, het zijn dingen die je ziet of niet ziet (soms heel snel en soms kan je er op blijven staren). Ik zal ze volgende keer wat eenduidiger maken
(Kan er ook minder twijfel over bestaan)
maar nu zijn we toch redelijk op een punt aan beland dat je aan de hand van de antwoorden tot een film kan komen
quote:laat maar
Op donderdag 22 januari 2004 20:48 schreef dolle_hond het volgende:[..]
dan met delroy lindo
quote:Zeur niet kerel, je hebt alle antwoorden toch?
Op donderdag 22 januari 2004 20:48 schreef fox3011 het volgende:[..]
yep, kan het alleen goed rekenen als het in 1 post staat (regels)
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 20:47 schreef Handym4n het volgende:
je zoekt natuurlijk the heist
met danny, sam en delroy Linde
Het is inderdaad Heist
1) Zelfs Harrisson Ford kan niet de kern van zijn rol vinden.
The Core / Mr. Jones = Delroy Lindo
2) Zo jong en dan al als een god vereerd worden.
Hercules / Junior = Danny DeVito
3) Het is toch nog een onaardse en kleurrijke onderneming om die afstand af te leggen.
The Green Mile / Galaxy Quest = Sam Rockwell
Handym4n +1
Uit welke films komen deze quotes?
1. Very good. But brick not hit back!
2. Don't think....feel!
3. You're gonna eat lightnin' and you're gonna crap thunder!
4. There's something terribly wrong here in Derry, and you know it!
5. I've never heard Glenn Miller play out of a flower before.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |