Wachten op een 2de streepje deel 13 is nog helemaal niet vol joh!
quote:Goeiemorgen,
Op donderdag 22 januari 2004 11:27 schreef Little-Angel het volgende:
Doe ik de kick-off wel.Stiekumerd van harte met je positieve test!
Nou jij slaapmeisje!
Ff voor de duidelijkheid ik ben niet zwanger! Was foutje van Little Angel
Hier voor de rest nog steeds geen RD. Ook geen pms kwalen meer....
Slaapmeisje, klote dat je test negatief was!!!!
quote:misschien met je nog maar een keertje testen?
Op maandag 26 januari 2004 09:28 schreef Stiekemurd het volgende:[..]
Goeiemorgen,
Ff voor de duidelijkheid ik ben niet zwanger! Was foutje van Little Angel
Hier voor de rest nog steeds geen RD. Ook geen pms kwalen meer....
Slaapmeisje,klote dat je test negatief was!!!!
Slaapmeisje.....super niet leuk zeg!
Donders.....thuis heb ik ivm de verhuizing nog geen internet dus ik las het vanmorgen pas!
Ik zelf ben nog steeds niet ongesteld, dus ik wacht nog steeds rustig af eigenlijk!
Durf nog niet te testen.......
quote:Ik zat me net af te vragen hoe het met jou was!!!
Op maandag 26 januari 2004 09:48 schreef Beaker het volgende:
Goedemorgen!Slaapmeisje.....super niet leuk zeg!
Donders.....thuis heb ik ivm de verhuizing nog geen internet dus ik las het vanmorgen pas!Ik zelf ben nog steeds niet ongesteld, dus ik wacht nog steeds rustig af eigenlijk!
Durf nog niet te testen.......
* LadyS moet helaas zo weg, maar dan lees ik het vanmiddag/vanavond wel als ik thuis kom
De vorige keer viel het zo tegen dat hij negatief was.....
Moeten allemaal nog ff geduld hebben dus!
brrrr...spannend hoor!!
Tot morgen allemaal!
Okay ik heb nu een probleem met mezelf..
heb vol goed emoed de digitale zw test gedaan van cb, en negatief, maaarrrrrrrr als ik het stripje eruit haal en hem tegen het licht in hou (misschien stom) zie ik heeel vaag wel een tweede streepje iemand ervaring mee????????
quote:Jaaaa!!!
Op maandag 26 januari 2004 17:44 schreef Renegate het volgende:
AARRGGHHHOkay ik heb nu een probleem met mezelf..
heb vol goed emoed de digitale zw test gedaan van cb, en negatief, maaarrrrrrrr als ik het stripje eruit haal en hem tegen het licht in hou (misschien stom) zie ik heeel vaag wel een tweede streepje iemand ervaring mee????????
Maar misschien dat het lijntje er altijd staat na testen dus ik ga als ik strakkies weer pie pie moet doen weer testen of zow.. staat ie er niet gebruik ik de laatste over een dag of 4
Was een nieuwe FAQ dat je verplicht voor 9 uur moet melden
En renegate ook
dus we wachten af.. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Zie je die 2e streep zelf nog wel dan?
Op maandag 26 januari 2004 19:17 schreef Renegate het volgende:
een vriendin van mij ziet bij de eerste een streep en bij de tweede niet... ohw ik heb het niet meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!8)7!!!!!!
een vriendin van mij zag hem na lang kijken ook zonder hem tegen de lamp te houden..
Maar dit is an die digitale test he.. heb begrepen dat als je er twee streepjes op heb staan ook al zegt dat stomme ding negatief dat je gewoon zw bent.. maar kan het niet zijn dat ik gewooon zo goed gekeken heb en het streepje zie dat er nogmaal hoort te staan??
nu is DE vraag toen jij dat tweede streepje zag? en later niet meer?? was je toen zwanger?
En nu dit!!! maar als ik eerlijk ben denk ik van niet.. denk ik :S pfff kan geen dagen wachten hoor denk ik..
Ben bang van het streepje is erg dun namelijk dus zal me wel weer blij maken met niets..
denk dat het gewoon een standaart streepje is ..
of zow
denk dat ik morgenochtend of anders vanacht ;-) maar even ga testen nog een keer..
En inderdaad gewoon aan mijn arts een bloedtest vragen.. bij ons gebruiken ze gewoon predictor namelijk dus moet wel bloedtest zijn.
Nou mijn streepje is echt veeeeel vager dan dat haha maar goed! ;-)
Ff een vraagje he, ik krijg nu allemaal rode vlekjes in mijn gezicht hoort dat nu ook bij een van die ontzettend vele zwangerschapsverschijnselen? of ga ik me nu ales inbeelden..
Wel superrrrr gaaf dat je nu eindelijk zwanger bent.. hoever ben je nu eigenlijk?
quote:dat wilde ik inderdaad ook vragen..
Op maandag 26 januari 2004 20:06 schreef Brighteyes het volgende:
Renegate, ik snap alleen jouw verhaal over digitale test en streepje niet. Die digitale geeft toch een plusje?
Nu hoor ik allemaal mensen zeggen dat ze een min kregen maar toch twee streepjes hadden, en die bleken alsnog zwanger.
En heb de clear blue opgebeld en die zeggen dat de digitale een bepaald aantal hcg moet constateren om positief aan te geven dus nee het tijdperk van vage streepjes is nog niet voorbij ;-)
denk dat ik maar gewoon ervanuit ga dat het niet zo is, is misschien het beste..
denk dat ik nu naar de apotheek sprint voor een gewone test of zow..
kijken wat die aangeeft..
we zien wel we wachten af..
Maar waarom weet je niet of je overtijd bent?
quote:Wat voor een soort test is dit eigenlijk?? herken hem niet namelijk.
[
mijn laatste ongi dag was 14 november, en heb het idee dat ik nu zo een beetje wel weer ongi zou moeten worden, maar net zoals ik zeg kan maar zo zijn van niet.
Maar ga 3 maart naar de gyn, vind het alleen net even te lang duren om af te wachten, misschien stom maar ben niet zo een geduldig type ;_)
quote:Dat is een Romed test , heb ik online gekocht omdat dit aanzienlijk scheelde qua prijs, maar ben niet heel erg tevreden over deze testen omdat ze een wisselend resultaat geven.
Op maandag 26 januari 2004 20:24 schreef Renegate het volgende:[..]
Wat voor een soort test is dit eigenlijk?? herken hem niet namelijk.
quote:Dat is inderdaad erg vervelend.
Op maandag 26 januari 2004 20:25 schreef Renegate het volgende:
Mijn cyclus is geen peil op te trekken vandaar..mijn laatste ongi dag was 14 november, en heb het idee dat ik nu zo een beetje wel weer ongi zou moeten worden, maar net zoals ik zeg kan maar zo zijn van niet.
Maar ga 3 maart naar de gyn, vind het alleen net even te lang duren om af te wachten, misschien stom maar ben niet zo een geduldig type ;_)
quote:Heeft mijn vriend gemaakt die heeft voor een prikkie een Digitale camera kunnen overnemen van zijn broer en die geeft best goede foto's.
Op maandag 26 januari 2004 20:40 schreef Renegate het volgende:
Maar nog eeeen vraagje hoe krijgen jullie zo een goede foto??
die van mij word heel erg wazig en niet goed zichtbaar
Nou ik heb ook een digitale camera maar die word wazig 4 miljoen pixel baal als een stekker... wil meningen weten hhaha
even tussendoor van de laatste test is het streepje niet meer zichtbaar van de eerste wel ;-)
maar inderdaad ik ga naar de ha word hier niet goed van.... liever negatief dan onzekerheid!!
***sorry voor het gezeur hoor, maar moet het ff kwijt***
quote:Vorige maand niet ongesteld geweest, 2 keer getest negatief en nu ben ik nog steeds niet ongesteld!?
Op maandag 26 januari 2004 17:53 schreef Xanthe het volgende:
Beaker hoeveel dagen ben je nu overtijd?
Dusssss.......ff de dokter bellen denk ik!
Heb gisteren vreselijke pijn gehad in mijn onderrug en mijn buik heeft heel de nacht gerommeld, dus wat ik vorige maand niet heb gehad krijg ik nu dubbel op denk ik
Bah...iemand ervaring hiermee?
Heeft iemand nog iets gehoord van Slaapmeisje? Vind het zo vreselijk voor haar!
[Dit bericht is gewijzigd door Beaker op 27-01-2004 09:02]
quote:Beaker, het blijft spannend bij jou hè? De klachten die je hebt kunnen een voorbode zijn van een hevige menstruatie
Op dinsdag 27 januari 2004 08:57 schreef Beaker het volgende:
Vorige maand niet ongesteld geweest, 2 keer getest negatief en nu ben ik nog steeds niet ongesteld!?Dusssss.......ff de dokter bellen denk ik!
Heb gisteren vreselijke pijn gehad in mijn onderrug en mijn buik heeft heel de nacht gerommeld, dus wat ik vorige maand niet heb gehad krijg ik nu dubbel op denk ik
quote:Nee, eigenlijk niet
Op dinsdag 27 januari 2004 09:02 schreef piglet het volgende:[..]
Beaker, het blijft spannend bij jou hè? De klachten die je hebt kunnen een voorbode zijn van een hevige menstruatie
of juist niet natuurlijk
Lastig hoor. Heb je niet de neiging om zelf weer te gaan testen?
quote:Ik zou denk ik nog een test doen om zeker te weten dat ik niet zwanger ben. En als die negatief is en ik word nog niet ongesteld, zou ik de HA bellen
Op dinsdag 27 januari 2004 09:04 schreef Beaker het volgende:[..]
Wat zou jij doen?
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:05 schreef LadyS het volgende:[..]
heb je een test in huis?
Die klachten die ik gisteren had (zere rug enzo) heb ik overigens nooit als ik ongesteld moet worden
Ik weet wel dat het bij mijn zus precies zo was en zij was wel zwanger!
Ben je het niet, dan misschien nog even wachten of je niet toch echt ongi aan het worden bent. En anders zeker de huisarts bellen
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:33 schreef LadyS het volgende:
Beaker, heb je de 2e-streepjes-FAQ gelezen?zo rond 09.00 uur het resultaat posten
quote:Ergens in deeltje 13 hebben we bedacht dat we te lang moesten wachten op de resultaten
Op dinsdag 27 januari 2004 09:36 schreef Beaker het volgende:[..]
Snap t niet
![]()
Wat bedoel je??
Ik hoop zooooo voor je dat de plusjes puntjes en streepjes je om de oren vallen..
duim
duim
duim
duim
Maar....ik geloof dat ik erg bezig ben met ongesteld worden!
quote:Ik vroeg er net ook al naar, vind het zo naar voor haar!
Op dinsdag 27 januari 2004 09:47 schreef Loena-tik- het volgende:
Slaapmeisje, heb het zo te doen met je!!! Hoe is het nu?
Vreselijk!
Slaapmeisje.....
Ja slaapmeisje, hoe is het nou? Ik had gehoopt dat je ondertussen wat gepost had.
Misschien dat we een kleine faq in de openingspost van elk nieuw topic kunnen zetten
Er is vast wel iemand die er een grappig verhaaltje van kan maken
Hoewel iedere maand lang is voor je gevoel natuurlijk..
quote:Volgens mij komt ze al aardig in de buurt van 2 jaar proberen, maar ik kan het mis hebben.
Op dinsdag 27 januari 2004 10:08 schreef Renegate het volgende:
was slaapmeisje al lang bezig?Hoewel iedere maand lang is voor je gevoel natuurlijk..
Das niet mis hey!
Maar is ze onder begeleiding van een arts? Zo niet si het misschien slim om eens een afspraak te maken.
sorry slaapmeisje..
Renegate hoe is ie bij jou?
Slaapmeisje ook namens mij hoe gaat het nu?
Als je echt al 2 jaar bezig bent zou ik toch maar eens contact opnemen
met de HA om door te verwijzen.
Bij de grote ziekenhuizen sta je dan nl. nog gemiddeld een half jaar tot een jaar op de wachtlijst voordat ze de 1e onderzoekjes gaan doen....
Nou ik heb nu ook een gewone cb gedaan negatief als maar kan!!
dus denk nu twee dingen of de digitale test is inderdaad superrrrgevoelig! (kleine kans)
of dat rotstreepje is altijd al te zien en heb ik gewoon goeie ogen.
dus ikw acht nog een weekje af. maar heb er weinig vertrouwen meer in
quote:ben rustig aan het afwachten!
Op dinsdag 27 januari 2004 10:42 schreef Xanthe het volgende:
Beaker ik wil je geen valse hoop geven maar bij mijn schoonzusje duurde het 9 weken voordat de test positief uit sloeg.
Dus gewoon testen hoor!!!
Super lief dat je zo aan me denkt
Ben overigens nog steeds niet onegsteld......
Slaapmeisje!! als je dit leest of ziet laat ff wat van je horen......
[Dit bericht is gewijzigd door Beaker op 27-01-2004 10:57]
quote:Als ik jou was zou ik helemaal niet meer afwachten , maar een afspraak gaan maken bij de HA!
Op dinsdag 27 januari 2004 10:49 schreef Renegate het volgende:
Hoi xanthe!Nou ik heb nu ook een gewone cb gedaan negatief als maar kan!!
dus denk nu twee dingen of de digitale test is inderdaad superrrrgevoelig! (kleine kans)
of dat rotstreepje is altijd al te zien en heb ik gewoon goeie ogen.
dus ikw acht nog een weekje af. maar heb er weinig vertrouwen meer in
quote:Dus ze zijn al bezig met stappen in de MMM.
Op zaterdag 27 december 2003 13:44 schreef Slaapmeisje het volgende:[...]
Wij zijn 24 december naar de dokter geweest en mogen een afspraak maken met de fertiliteitskliniek Heel vreemd allemaal want met mij is alles in orde. Zelfs voor de bloedtest ben ik met vlag en wimpel geslaagd. Helaas zijn de zwemmertjes van Slaapvriendje niet goed te beoordelen. Door de taaiheid van zijn sperma hebben ze niet genoeg bewegingsvrijheid om op een natuurlijk manier hun weg te vinden. Het zal een lange weg worden in die medische molen, maar het is zeker niet hopeloos.
[...]Liefs,
Slaapmeisje
Slaapmeisje, excuses als ik voor mijn beurt praat hoor.
Slaapmeisje.... ik ben benieuwd hoe het met je gaat voor jou
Beaker, morgen testen, toch?
edit: kwas net te laat Brighteyes had het net opgezocht
quote:Ja, tenzij ik ongesteld ben natuurlijk!
Op dinsdag 27 januari 2004 11:08 schreef LadyS het volgende:
Slaapmeisje was wel al bezig met de medische molen geloof ikSlaapmeisje.... ik ben benieuwd hoe het met je gaat
voor jou
Beaker, morgen testen, toch?
edit: kwas net te laat
Brighteyes had het net opgezocht
Jullie horen het gelijk hoor donderdag (voor 9 uur!!)
Niet ongi = niet zwanger dan ga ik ff naar de HA!!
quote:En je wilt zwanger worden?
Op dinsdag 27 januari 2004 11:15 schreef Renegate het volgende:
jaa inderdaad 14 november maar ja mijn ongi komt wanneer hijzin heeft :S
Oke, dat ik een zere buik en onderrug heb kan dat iets met "zwanger" zijn te maken hebben?
Help!!
Vind het zo onzeker
Moeders gaat een truitje breien voor mijn " kleine Klaske " als het zover is
Ik begin om half negen dus zal direct laten weten of de uitslag negatief of positief is!
Beloofd!!
quote:Jajajaja....die blauwe plekkenpijn-tieten wat een drama!!
Op dinsdag 27 januari 2004 14:00 schreef LadyS het volgende:
De eerst dagen dat ik wist dat ik zwanger was, voelde ik steeds gerommel in mijn buik.. Geen last van ofzo, maar gewoon gerommel en gedoe. en dan natuurlijk die blauwe-plekkenpijn-tieten
quote:jaa.. dat als je er in prikt dat ze bont en blauw lijken
Op dinsdag 27 januari 2004 14:06 schreef Beaker het volgende:[..]
Jajajaja....die blauwe plekkenpijn-tieten wat een drama!!
Heb er al een maand last van en nou dit weer
quote:Slapen en liggen erop is pijnlijk!
Op dinsdag 27 januari 2004 14:18 schreef LadyS het volgende:[..]
jaa.. dat als je er in prikt dat ze bont en blauw lijken
Of als je te snel een trap oploopt (of af natuurlijk). Kan je nog op je buik (lees: je tieten) slapen?
![]()
Hoe laat ga je de test doen?
ow nee je deed hem donderdag pas he? grrrrrr
quote:Mijn tepels zijn pas de laatste weken wat donkerder geworden
Op dinsdag 27 januari 2004 14:24 schreef Beaker het volgende:[..]
Slapen en liggen erop is pijnlijk!
Buik is hard en bollend.......mijn tepels zijn gevoelig maar niet verkleurd, kan dat ook
Niet te hard de trap op inderdaad enzo![]()
Whaaaaa...hoor mij nou![]()
![]()
quote:Twijfels slaan toe hoor!!
Op dinsdag 27 januari 2004 14:35 schreef LadyS het volgende:[..]
Mijn tepels zijn pas de laatste weken wat donkerder geworden
Het moet wel heeeeeel gek lopen wil jij niet zwanger zijn
[Dit bericht is gewijzigd door Beaker op 27-01-2004 14:44]
groetjes ........ en heel veel succes voor die gene die nog moeten testen deze maand
quote:Ow wat jammer
Op dinsdag 27 januari 2004 14:44 schreef Githa het volgende:
heb vandaag voor het eerst getest.....was negatief...
Nou was ik ook vrij snel ( 2 dagen over tijd ) maar kon me gewoon niet inhouden.
mag ook eigenlijk nog helemaal niet klagen ben pas net begonnen maar een beetje jammer is het welgroetjes ........ en heel veel succes voor die gene die nog moeten testen deze maand
quote:Ik kan niet wachten
Op dinsdag 27 januari 2004 14:44 schreef Beaker het volgende:[..]
Twijfels slaan toe hoor!!
En dat alleen maar omdat ik een fout heb gemaakt met de pil wat een toestand!
Maarja....wel een leuke toestand![]()
Donderdag 8.30 zijn jullie de eerste!!
quote:Owhhhhh...das naar nieuws!
Op dinsdag 27 januari 2004 14:44 schreef Githa het volgende:
heb vandaag voor het eerst getest.....was negatief...
Nou was ik ook vrij snel ( 2 dagen over tijd ) maar kon me gewoon niet inhouden.
mag ook eigenlijk nog helemaal niet klagen ben pas net begonnen maar een beetje jammer is het welgroetjes ........ en heel veel succes voor die gene die nog moeten testen deze maand
quote:de allerlaatste keer dat ik ongi werd was ik zelfs 2 maanden overtijd, ben toen naar dokter geweest en hij zei dat het vrij normaal was aangezien ik gestopt was met de pil, en ik was toen net 4 maanden gestopt.. hij zei rond de 6 maanden is normaal dat je cyclus in de war ligt.. en toen werd ik gelukkig ongesteld.. en voor ik het wist werd ik gwoon zwanger... eigenlijk allemaal veels te snel dan verwacht.. maar misschien ligt het bij jouw wel anders, want ik weet niet hoelang je gestopt ben..
Op dinsdag 27 januari 2004 08:57 schreef Beaker het volgende:[..]
Vorige maand niet ongesteld geweest, 2 keer getest negatief en nu ben ik nog steeds niet ongesteld!?
Dusssss.......ff de dokter bellen denk ik!
Heeft iemand nog iets gehoord van Slaapmeisje? Vind het zo vreselijk voor haar!
quote:Ik slik de pil nog steeds! Ik ben er een vergeten
Op dinsdag 27 januari 2004 16:08 schreef Girly het volgende:[..]
de allerlaatste keer dat ik ongi werd was ik zelfs 2 maanden overtijd, ben toen naar dokter geweest en hij zei dat het vrij normaal was aangezien ik gestopt was met de pil, en ik was toen net 4 maanden gestopt.. hij zei rond de 6 maanden is normaal dat je cyclus in de war ligt.. en toen werd ik gelukkig ongesteld.. en voor ik het wist werd ik gwoon zwanger... eigenlijk allemaal veels te snel dan verwacht.. maar misschien ligt het bij jouw wel anders, want ik weet niet hoelang je gestopt ben..
quote:OK das dus een heel ander verhaal, totaal onvergelijkbaar *mijn excuses* indd maar ff vragen aan de dokter, zoiets heb ik nog nooit gehoord namelijk. veel succes meid
Op dinsdag 27 januari 2004 16:32 schreef Beaker het volgende:[..]
Ik slik de pil nog steeds! Ik ben er een vergeten
en sinds die tijd niet meer ongesteld geweest!
quote:Geeft niks hoor!
Op dinsdag 27 januari 2004 16:34 schreef Girly het volgende:[..]
OK das dus een heel ander verhaal, totaal onvergelijkbaar *mijn excuses* indd maar ff vragen aan de dokter, zoiets heb ik nog nooit gehoord namelijk. veel succes meid
Tja ..... het is echt afwachten nu!
Ik heb het al eerder gezegt, mijn zus was al twee maanden zwanger en toen pas gaf de test aan dat ze zwanger was!
Zij had al drie testen gedaan!!
Tot donderdag!!
Toch nog even een berichtje van mij. Om mezelf een beetje in bescherming te nemen heb ik besloten even wat afstand te nemen van dit topic en zeker het zwangerschaps en geboortetopic. Ik kan er gewoon op dit moment niet tegen om berichtjes te lezen over positieve testen, bolle buikjes, mooie kindjes enzo. Wel waardeer ik heel erg jullie medeleven in de afgelopen paar dagen. Het doet me heel goed om het te lezen, maar elke keer als ik het doe dan staan de tranen weer in mijn ogen. Zelfs nu, een paar dagen na de rampzalige zondag, kan ik het niet goed aan.
We gaan 5 maart naar de fertiliteitspoli om te bekijken wat er in onze situatie nog gedaan kan worden. Om eerlijk te zijn heb ik er zelfs over nagedacht om maar helemaal niet meer te proberen zwanger te worden omdat het voor mij emotioneel gezien heel erg zwaar is geworden. Zondag heb ik de hele dag lopen huilen en zelfs zo erg dat Slaapvriendje mij hoorde huilen terwijl ik een etage boven hem in bed lag. Ik was op, kapot en kon niet meer verder, wilde zelfs onze babyplannen afblazen. Nu, twee dagen later, heb ik toch de moed opgepakt om dit gebeuren in ieder geval een stap verder door te zetten en vandaar onze afspraak bij de fertiliteitsarts.
Voor iedereen hier wens ik dat jullie snel dat verdraaide streepje te zien krijgen en dat jullie een lange wachttijd bespaart blijft. Bedenk wel dat er nog steeds meer vrouwen zijn die binnen een jaar zwanger zijn dan (in mijn geval) diegenen die er wat langer over doen of zelfs helemaal geen kinderen kunnen krijgen.
Liefs,
Slaapmeisje
Nog even een vreemd verschijnsel.... na twee dagen ongi is het alweer voorbij. Zo lijkt het tenminste... erg vreemd en ik ga er geen hoop aan verbinden. Meestal ben ik toch wel 5 dagen aan de rode duivels. Het zal we zo zijn dat ik het mentaal aan het tegenhouden ben omdat ik echt niet ongesteld wilde worden...
Echt balen dat het niet lukt op deze manier, maar toch fijn dat je een afspraak hebt gemaakt bij de fertiliteitsarts...zo kan er misschien wat aan gedaan worden.
En dat de ongesteldheid maar 2 dagen duurt kan natuurlijk idd goed komen omdat je het niet wil.
Heel heel heel veel sterkte met alles, ik denk aan jullie (Slaapvriendje natuurlijk ook)
Ook de periode in de MMM heeft me op een bepaalde manier sterker gemaakt , meer bewust van mezelf en mijn omgeving.
Maar ook van de kwetsbaarheid van een mensen leven.
Daarom juist slaapmeisje , blijf altijd geloven in jezelf , dat heb je nodig om de kracht te putten om je wens in vervulling te laten gaan....
Als het alleen het zaad is van je vriend is hier waarschijnlijk vrij simpel nog wel wat aan te doen en helemaal als er verder niets aan jou "mankeert" (wat een rot woord eigenlijk) heb ik er wel vertrouwen in.
Vertrouwen moet je ook blijven houden , want juist het vertrouwen geeft weer een stuk kracht en moed om door te zetten.
1 Tip die ik je mee wil geven , wees open naar de mensen die dichtbij je staan , die kunnen je steunen en zullen vaak erg meeleven...
En als je van je af wilt babbelen je mag me altijd komen irriteren hoor
Echt ik heb er vertrouwen in dat je dit jaar als nog een 2e streep krijgt, al zul je wat geduld nodig hebben.
Zeker in de MMM word je geduld extra op de proef gesteld.
En denk af en toe aan mij , de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
, merk dat ik het zo rot vind voor je dat ik zelfs een traantje weg moet pinken....
Kom op meis zet m op!
Eerst maar eens 5 maart afwachten en dan weten we meer. Ooit zal ook ik een klein hummeltje in mijn armen houden. Daar ga ik weer (gelukkig zit ik nu niet op mijn werk en kan ik de tranen de vrije loop laten). Tja, het was een goede beslissing om hier even weg te gaan, maar het is toch erg moeilijk om niet te reageren blijkt maar weer.
Zodra ik weer (echt) nieuws heb zal ik me zeker weer melden hoor
Nog even een paar 'tips':
- van hormoonbehandelingen kan je je behoorlijk klote voelen, zorg dat je iemand hebt die je echt door die periode heen kan helpen (ow, en als ze je wijsmaken dat je van een lage dosering niet depri kan worden: ze lullen! Wel dus)
- Niet elke behandeling of test hoeft perse. Een samenlevingstest bijvoorbeeld kan ook best later. Wat mijn ervaring is is dat je in een trein zit die in principe doorstoomt, tot jij aan de rem trekt. En soms kan dat heel nuttig zijn, omdat ze dan doorhebben dat ze een grens bereiken. Voor het ziekenhuis is het natuurlijk een soort zakelijke toestand, voor jou is het van invloed op je dagelijkse leven.
- tot slot: elke keer dat je een eisprong hebt van de hormoonbehandeling, is een goede kans. En voor je het weet ben je hier terug MET STREEPJE!
Heel veel sterkte en succes en moed en dat je eitjes maar goede vriendjes mogen worden met die zaadjes van je man!
quote:ze zal het niet voor haar lol gedaan hebben
Op dinsdag 27 januari 2004 23:09 schreef melonovy het volgende:
Xanthe, lees en reken ik het nu goed dat jij 10 was toen je de pil slikte? Is dat niet een beetje vroeg?
[Dit bericht is gewijzigd door just me op 27-01-2004 23:15]
quote:Ik was 9 toen ik ongesteld werd en had daar zoveel last van (3 dagen ziek , hyperventileren van de pijn en onder de pukkels en zeer onregelmatig) dat mijn ouders na een jaar met mij naar de HA zijn gegaan.
Op dinsdag 27 januari 2004 23:09 schreef melonovy het volgende:
Xanthe, lees en reken ik het nu goed dat jij 10 was toen je de pil slikte? Is dat niet een beetje vroeg?
quote:Natúúrlijk mag je klagen!! Je hoeft niet ineens de thug girl te zijn, alleen maar omdat er mensen zoveel meer langer bezig zijn dan jij. Klaag, huil, kreun, steun en huil nog meer wat je wilt, want 2 jaar is ook een behoorlijke tijd!
Op dinsdag 27 januari 2004 22:21 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dank je Xanthe! Jij hebt er 7 jaar over gedaan dus eigenlijk mag ik niet eens klagen.
Ontzettend veel sterkte vanaf mijn plekje en het is dat knuffels niet uploadbaar zijn, anders had ik dat ook nog gedaan!
Ik weet niet of je dit nog zult lezen, maar ik wil het toch even schrijven.
Ik vind het heel erg begrijpelijk als je afstand neemt van het forum. Nu is even niet het moment dat je dagelijks geconfronteerd wil worden met blije zwangeren en zo. Neem lekker wat rust tot 5 maart (misschien kunnen jullie tussendoor nog een weekendje weg om een beetje op adem te komen?) en ga met vernieuwde energie die nieuwe spannende periode in (je zult het nodig hebben als ik de verhalen zo hoor). En zorg ervoor dat je steun aan elkaar blijft houden! Dat is het allerbelangrijkste.
Ik ga er eigenlijk nog steeds van uit dat je dit jaar wel het felbegeerde 2e streepje zult zien. En je bent verplicht om je dan onmiddelijk te melden hier natuurlijk
Maar het zal je niet aan komen waaien en dat blijft moeilijk. Heel veel sterkte en succes de komende tijd. En we zien je graag weer verschijnen als je er weer behoefte aan hebt
Dikke en knuffel,
piglet
Sterkte met de MMM.
groetjes,Edith.
Wil ik alleen nog even zeggen dat ik echt bewondering heb voor je doorzettingsvermogen ondanks alle tegenslagen. Ik vindt je een Topper meid!
Ik ken je alleen van de verhalen die ik doorgelezen heb op dit forum, maar daaruit blijkt dat je een supersterk persoon bent ook al twijfel je daar misschien zelf nu aan.
Heel veel sterkte de komende tijd, en ga vooral doen waar jij je goed bij voelt..
veel liefs, licht, hoop en kracht gewenst
Renegate
Ik weet niet zeker of je nu echt wilde aangeven dat je een tijd niet meer post, maar voel je ook vrij om dat wel te doen! Bijvoorbeeld als na twee dagen blijkt dat je het toch nodig hebt om je hoofd er op een bepaalde manier mee bezig te laten zijn. Ik wilde soms liever niet stilstaaan bij iets, waardoor het juist hele dagen en nachten in mijn hoofd en hart bleef! Bij mij hielp een concrete uiting dan beter dan er niet bij stilstaan.
Meis, ik kijk er onwijs naar uit je te mogen feliciteren met heel veel uitroeptekens, smilies en duimen! En dat gaat gebeuren! I swear.
Zorg goed voor jezelf.
Lief groot klein Slaapmeisje- en vriendje, kom tot rust en heb vertrouwen in elkaar. Vergeet niet waar het uiteindelijk allemaal mee begon. En dat is jullie liefde voor elkaar en voor wie wanneer dan ook in jullie leven stapt.
Lief groot klein Slaapmeisje, hele dikke
Dutchie
quote:Ownee correctie , ze zei dat ze het voor 9 uur zou laten weten en dat ze om half 9 begon met werken.
Op donderdag 29 januari 2004 08:36 schreef Xanthe het volgende:
Beaker houd zich niet aan de afspraak!
(maakte ze nota bene zelf)
ff uitleggen, Ben gisteren bij de dokter geweest omdat ik nog steeds niet ongesteld ben. Had zelf uit voorzorg nog een test gedaan, maar die was negatief. Dokter vermoed wel iets, omdat mijn borsten erg gespannen zijn. ik moest vanmorgen met een potje ochtendurine terug komen en dan daar nogmaals een test doen, ook deze was negatief.
Ik heb verteld van mijn zus die na meerdere malen testen er pas na 2 maanden achter kwam wel zwanger te zijn.
Wat de huisarts nu gaat doen is overleggen met de gynacoloog (rond 12.00 uur) dus daar moet ik nu ff op wachten. De ha wil dat ik een echo laat maken om te zien wat er dan wel is!
Maar de huisarts vermoed niet zomaar iets natuurlijk
Je houdt ons toch wel op de hoogte he?
Blijft vreselijk spannend he ?
Ik ben Marit, 25, samenwonend en studie geneeskunde aan het afronden.
Slik de pil, maar gesprekken met "parit"gaan regelmatig over hoe/wanneer/wat mbt tot stoppen pil.
Als het mag; lees ik hier mee !
Ik weet het echt niet!
Natuurlijk horen jullie van mij hoe het af gaat lopen en wat de volgende stap wel of niet is
Beloofd!
Ik ben vanmorgen naar de ha geweest, omdat mn menstruatie zo aan het rommelen is. Hij wist ook niet echt wat hij ermee moest, dus ik ben doorverwezen naar het zh om een echo te laten maken of mijn baarmoeder en eierstokken nog goed zijn
Na een jaar proberen word ik pas doorverwezen naar een gyneacoloog. Dus eigenlijk moeten we gewoon nog wat aanmodderen..
Leuk dat je er bent marit, ik lees ook heel veel mee, ben niet echt een actieve poster, dus wees welkom
[Dit bericht is gewijzigd door mallemeid op 29-01-2004 09:21]
quote:Tuurlijk welkom hier Marit!
Op donderdag 29 januari 2004 09:08 schreef marit1978 het volgende:
En..even voorstellen maar. Sorry..Ik ben Marit, 25, samenwonend en studie geneeskunde aan het afronden.
Slik de pil, maar gesprekken met "parit"gaan regelmatig over hoe/wanneer/wat mbt tot stoppen pil.
Als het mag; lees ik hier mee !
Spannend
Oja dat word dus na twaalf uur..................
Marit welkom
Marit welkom!
Ik heb er geen woorden voor....jeetje!
Ik wens je heel veel succes en zeer veel sterkte toe in deze, voor jou moeilijke periode!
Hopelijk gaat het snel goed met je en zodra je terug bent op deze basis ons kan vertellen dat het erg goed gaat met je!
Slaapmeisje, neem er de tijd voor!
Dikke , Beaker
Ben zenuwachtig
woei.. spannend hoor!
AAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHH........poeh....dat lucht op!
12 uur gyn bellen en overleggen daarna Beaker bellen zei ze, zal je net zien dat er nergens een gyn te bereiken is! Zou echt wat voor mij zijn!
Moeten nog een dag wachten, moet morgen om 10.00 uur een echo laten maken!
Nog langer wachten dus!
inwendige echo
Zoniet....nog langer wachten
Man lief gaat mee, dus dat ik wel fijn
Daarna gewoon weer werken, dus jullie horen uiteraard hoe het afloopt!
Dat zel wel tegen 12 uur zijn dan!
* LadyS zit morgen om 12 uur weer voor de comp
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 12:40 schreef LadyS het volgende:
Spannend hoor jaja ik blijf het zeggen* LadyS zit morgen om 12 uur weer voor de comp
![]()
inwendig klinkt niet fijn
Spannend, maar wat fijn dat ze je eigenlijk zo snel uit je onzekerheid kunnen helpen. Petje af voor die artsen!
quote:Klinkt erger dan het is, hoor!
Op donderdag 29 januari 2004 12:45 schreef Beaker het volgende:
inwendig klinkt niet fijn
quote:Kan je vast wennen voor de bevalling joh
Op donderdag 29 januari 2004 12:50 schreef LadyS het volgende:[..]
Klinkt erger dan het is, hoor!
Het ging bij mij meer op die manier waarop je erbij ligt, als de echo zelf
Ik ga de hele dag op mijn werk duimen en hopen,
en hoop zooooo voor je dat het waar is wat de gyn dnekt!1
veel gedult gewenst Renegate
Super!!
misschien een rare vraag maar heb laatst gehoor dvan een tampontest die zou je voor je ongi kunnen vertellen of het eraan zit te komen.
kan iemand mij vertellen hoe lang je die tampon erin moet houden, en of het uberhaupt een plausibel iets is??
Liefs
quote:mijn schoonmoeder zei:
Op donderdag 29 januari 2004 13:06 schreef pluisje het volgende:[..]
Kan je vast wennen voor de bevalling joh
Misschien was het omdat het bij mij een spoedecho was, ivm bloedverlies, maar al had ik met mijn benen wijd op mijn kop moeten gaan staan, het maakte me op dat moment echt niet meer uit, als ze me maar even heel snel gingen vertellen of alles ok was
Bij mij was het inderdaad geen spoedecho, dus dan let je wat meer op de manier waarop je erbij ligt enzo
quote:Ik heb altijd begrepen dat het niet zo goed is om een tampon in te doen als je niet ongesteld bent.
Op donderdag 29 januari 2004 13:37 schreef Renegate het volgende:
Hoi allemaal,misschien een rare vraag maar heb laatst gehoor dvan een tampontest die zou je voor je ongi kunnen vertellen of het eraan zit te komen.
kan iemand mij vertellen hoe lang je die tampon erin moet houden, en of het uberhaupt een plausibel iets is??
Liefs
Je brengt een (kleine) tampon in en laat deze een paar minuten zitten. Dan haal je hem er weer uit. Als je bijna ongi moet worden is er meestal al wat op de tampon te zien...
nou heb het uitgeprobeert, maar heb smakelijkere dingen gezien haha..
maar geen rooiige goedjes of wat er op lijkt dus hopen dat het een betrouwbaar iets is ;-)
Als je toch ongesteld moet worden...merk je dat na een paar uur alsnog.
Nou eindelijk hebben we een bevestiging, ik ben niet zwanger!
Alles zag er keurig uit en kan vandaag gewoon weer met de pil beginnen.
Ik heb wel het advies gehad, als we besluiten zwanger te worden moeten wij er rekening houden dat mijn menstruatie pas na een half jaar op gang gaat komen!
Voorlopig willen we er samen nog even van gaan genieten en we zien wel waar het schip strand
Heb wel aangegeven aan mijn vriend dat ik echt geen vjif jaar meer wil wachten, hij denkt daar echter anders over!
Wij gaan lekker ons weekend, samen vieren in Antwerpen. Ik wens jullie ook een heel fijn weekend toe!
Beaker komt hier gewoon lurken!!
Kus, Beaker
Hele dikke knuffel, en binnen 5 jaar zien we je gewoon terug hoor
Nou ja, belangrijkste is dat je zekerheid hebt, toch?
Heel goed weekend, geniet van elkaar en tot na het weekend!
doei
Ik vind het wel gezellig hier dus, wachten of niet ik klets gewoon mee!!
Ik heb dus een paar aders op mijn borsten die duidelijker zichtbaar worden, en als me nipples zacht zijn zitten ze ook daaronder.
is het mogenlijk dat die daar zitten als je niet zw bent??:?
of hebben vrouwen dar altijd rond de menstruatie?:?
Renate
Rot voor je meis dat het niet zo is!
Maar zoals alle anderen hier gezegt hebben heb je nu wel eindelijk zekerheid en dat teld ook 100% mee toch?
Wel super dat je mee blijft kletsen
knufff Renegate
quote:Whahaha weten jullie meteen me echte naam..
Op vrijdag 30 januari 2004 16:52 schreef Renegate het volgende:
Okay meiden ik heb ff advies nodig!!!Ik heb dus een paar aders op mijn borsten die duidelijker zichtbaar worden, en als me nipples zacht zijn zitten ze ook daaronder.
of hebben vrouwen dar altijd rond de menstruatie?:?Renate
quote:Ik heb het eigenlijk altijd, ook als ik niet ongesteld ben...
Op vrijdag 30 januari 2004 16:52 schreef Renegate het volgende:
Okay meiden ik heb ff advies nodig!!!Ik heb dus een paar aders op mijn borsten die duidelijker zichtbaar worden, en als me nipples zacht zijn zitten ze ook daaronder.
of hebben vrouwen dar altijd rond de menstruatie?:?Renate
dus probeer heel nuchter te zijn en te denken dat dit door eventuele menstruatie kan komen, maar heb me man gevraagt en die zegt ook dat ik het nooit zo erg gehad heb.
en aan de andere kant durf ik het ook niet goed..
ja ik weet het kop in het zand heeft geen nut maar kan het ff niet...
Ik hoor wel weer,wie er nog meer aan het klussen is,of in spanning zit te wachten op de nod
Groetjes,minoes.
Ik heb zelf geen idee meer wanneer mijn eisprong is, of mijn NOD...dus we klooien gewoon maar wat aan
Maar ik dnek dat ik volgende week ergens ga testen als ik genoeg moed verzameld heb ;-)
quote:iig veel sterkte met moed verzamelen Renegate en ik duim voor je!!!
Op zondag 1 februari 2004 19:00 schreef Renegate het volgende:
Loena nou ik heb geeen idee of ik wel overtijd ben, wat ik al zei mijn menstruatie komt wanneer dat kreng zin heeft hihi..Maar ik dnek dat ik volgende week ergens ga testen als ik genoeg moed verzameld heb ;-)
Heb best veel klachtjes maar ja dat zie je (helaas!!!!!!!) wel bij onder andere slaapmeisje dat het weinig zegt..
Maar we gaan ervoor!
quote:Wat voor klachten heb je dan? (blauwe aders op je borsten vertelde je gisteren en...)
Op zondag 1 februari 2004 19:20 schreef Renegate het volgende:
Dank je..Heb best veel klachtjes maar ja dat zie je (helaas!!!!!!!) wel bij onder andere slaapmeisje dat het weinig zegt..
Maar we gaan ervoor!
Vooral savonds beurse borsten en niples.
Veel pipi doen
Rare misselijkheid (alsof je lang niet gegeten heb)
Blauwe aders op boobies en tepelhoven.
Vlekken in me gezicht.
Dat waren wel de belangrijkste..
en nee nog steeds niet ongi, had wel de tampontest gedaan en had gisterochtend een dun sliertje bloed (alsof er rood garen doorheen zat) door mijn afscheiding.
Maar vandaag niet ongi en ook na tampontest niks geen roods te zien.
Renagate, hoe is het nou?
Spannend hoor!!
Ons weekendje in Antwerpen was super geslaagd, het weer zat alleen een beetje tegen vooral veel regen
Iemand anders hier die daat ook ervaring mee had?
Misschien heeft de ha wel een betere oplossing!
Renegate meid test nou gewoon nog een keer,wat Marit ook zegt,
de klachten die lijken op een zwangerschap houden nu al een tijdje aan.
Ipv. steeds maar de tampontest te doen , wat toch niet goed en zelfs problemen kan gaan veroorzaken, kun je beter nog een test doen.
Je maakt het jezelf ook alleen maar moeilijker door steeds maar die tampontest te gaan doen en niets wijzer te worden.
Als de test weer niets uit wijst zou ik toch echt de HA bellen en alles voorleggen dat de test negatief is en van je klachten die lijken op een zwangerschap.
Poehee.....die Renagate die houd van spanning
Kom op testen die handel!
Gooi er nou gewoon even een testje tegenaan! Al is het maar voor ons.
Want jouw symptomen wijzen echt op een zwangerschap hoor!
quote:Helemaal als je zwanger bent omdat dan je vagina extra doorbloed en gevoelig is.
Op maandag 2 februari 2004 11:29 schreef Brighteyes het volgende:
En volgens mij kan je met die tampontest ook zelfs bloedingen veroorzaken waardoor je weer ongeruster gaat worden.
Ik zal jullie steun nodsig hebben positief en negatief!
quote:Ok, je kent de regels he?
Op maandag 2 februari 2004 13:26 schreef Renegate het volgende:
Ja heb besloten ik ga morgen testen..!!!Ik zal jullie steun nodsig hebben positief en negatief!
Vroeg testen is zowieso beter vanwege het verhoogde gehalte HCG in de ochtendurine en dan is doorlopen naar Fok! een kleine moeite.
Oh ja, we zouden eventueel geen bezwaar hebben tegen een live web-cam registratie hoor.
(Van het testen dan, niet van het plassen )
En dan vergeet ik nog helemaal te zeggen dat ik voor je zal duimen.
quote:Owh!!! GOED!!!!
Op maandag 2 februari 2004 13:26 schreef Renegate het volgende:
Ja heb besloten ik ga morgen testen..!!!Ik zal jullie steun nodig hebben positief en negatief!
De spelregels ken je he?! Van wachten houden wij niet
Ik duim voor plusjes, kruisjes of hoe je dingen noemen wilt!
Succes Renagate
Renegate je voelt je toch een stuk zekerder na het testen.
Je zit nu al te lang af te wachten dat kan gewoon niet gezond zijn.
Dan mag je wel een afspraak hebben bij de gyn , maar dat duurt nog een maand.
Als de test negatief mocht zijn ga dan gerust nog een keer naar de huisarts want met de verschijnselen rond lopen is ook niet leuk.
Suc6 en we hopen natuurlijk op een positieve test!
Ik loop hier nog niet zo lang rond en vind het helemaal top dat jullie zo meeleven (ondanks me gezeur haaha)
Jullie zijn toppertjes hoor^O^
Heb trouwens me langste cyclus eens opgezocht, en ben gaan berekenen aan de hand van mijn langste cyclus ben ik vandaag officieel 1 dag overtijd..
Niet dat het veel zegt hoor haha maar vind het wel een leuk gegeven..
Ik hoop dat ik morgen voor 9 uur hier kan zijn, gaat ff passen en meten worden maar ga zeer zeker me best doen.
Dus, zet hem op!!
Flink piesen dan komt alles goed
Morgen gun ik mezelf een eventuele teleurstelling ;-)
daar reken ik gewoon op kan het alleen maar meevallen toch?
Nogmaals veeeeeeeeeeeeeeeeel succes!!
En ja, als je er niet teveel van verwacht kan het alleen maar meevallen! en ik spreek uit ervaring
Renegate , ook al is die negatief , het einde van de wereld is niet nabij
Word gewoon tijd dat je eens onderzocht gaat worden wat nou het probleem is.
We hopen natuurlijk op een positieve test , dan is het probleem meteen duidelijk voor deze keer
quote:Dus voor mij is er nog steeds hoop
Op maandag 2 februari 2004 14:05 schreef Xanthe het volgende:
Beaker toch gaat dat niet altijd op!
Het zelfde als dat ik ook hoor dat een goede test 2 dagen voor de verwachte menstruatie al positief zou zijn als je zwanger bent.
Ik was 3 dagen overtijd toen de test nog negatief was.
Echter snapte ik niet waarom ik nu ineens dan weer "onregelmatig" zou zijn.
Pas op dag 4 een heel vaag 2e streepje en dag 5 was het overduidelijk , terwijl mijn HCG in mijn bloed zelfs nog erg laag was.
Dus 1 dag overtijd is nog niet altijd betrouwbaar , ligt gewoon aan de hoeveelheid HCG
Ik weet het, bij mijn zus was het pas na 2 maanden bekend en bij mijn collega pas na 3 maanden! ( na tig testen...)
Maar volgens de bijsluiter van Clearbleu kan het!
Renagate.........heb je al getest??
Nou nou nou!! Vertel vertel
F5 .... F5 .... F5
* LadyS was helemaal vergeten dat er getest zou worden vandaag
Renegate....
quote:Hoi hoi!
Op dinsdag 3 februari 2004 09:22 schreef LadyS het volgende:
Beaker, hoe is het eigenlijk met jou? Al ongesteld? En wat doe je al je na deze strip weer niet ongesteld wordt?
Wat er bij mij is gebeurd is dat de eisprong al 2 maanden niet heeft plaats gevonden, en om je heel eerlijk te zeggen vind ik dat niet echt fijn!
ff afwachten wat de ha me te zeggen heeft!
Zij weet duidelijk de regels nog niet
Renagate, joehoe.......weet je al iets?
mijn man had de wekker een betje uitgedrukt in zijn slaap vandaar dat ik hier niet was om 9 uur..
Maar de test is in process een van de ktuidvat... zie nog niks geen controlestreepje of wat dan ook.. dus moet ff 8 minuten wachten anders is de test mislukt grrrrr
Weet je al wat???
nog 5 min
[Dit bericht is gewijzigd door Beaker op 03-02-2004 11:24]
Ik zie geen controle streepje niks! denk dat ie mislukt is..
Daar gaat me ochtendplasje
quote:LadyS sorry dat ik het nu vraag
Op dinsdag 3 februari 2004 11:25 schreef LadyS het volgende:
ben er onzeker over
Renagate weet je al wat
quote:Donders
Op dinsdag 3 februari 2004 11:29 schreef Renegate het volgende:
Nou wat een bud test!!!Ik zie geen controle streepje niks! denk dat ie mislukt is..
Daar gaat me ochtendplasje
ff een clearbleutje halen?
Hmm...wanneer ga je nu weer testen? (morgen ben ik vrij dus heb ik ff geen pc ) Kan niet wachten!!
quote:Geeft niet hoor
Op dinsdag 3 februari 2004 11:30 schreef Beaker het volgende:[..]
LadyS sorry dat ik het nu vraag
Maar wat vond je van mijn info over de gyn en pil gebruik en nog steeds geen menstruatie?ben er onzeker over
Ik denk dat ik de volgende stopweek nog zou afwachten en als ik dan weer niet ongesteld werd er nog een testje er tegenaan gooien en als die negatief is weer nar de huisarts. Want er moet toch iets niet goed zijn dan.
Slik je deze pil allang?
HAD IK DIE MAAR GEDAAN!!
Maar toevallig betekend helemaal niks niet dat je zwanger bent he??:9
Geintje hoor..
Ga weer 24 uur wachten whaaa pfff uhum blergh!8)7
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 11:40 schreef pluisje het volgende:
Waarom 24 uur wachten? Het hoeft niet perse met een ochtendplasje hoor, echt niet. Ik had met een "10 over 7 's avonds heel klein plasje" ook gewoon een streep
quote:Uhm....nou net iets meer als een jaar nog maar!
Op dinsdag 3 februari 2004 11:35 schreef LadyS het volgende:[..]
Geeft niet hoor
Tja, wat ik ervan vindt.. ik ben natuurlijk geen expert. Maar het is tch op zijn minst opmerkelijk dat je niet ongesteld geworden bent. JUIST omdat je aan de pil bent. want dan kan geloof ik de menstruatie wel eens doorzetten.. OOK als je wel zwanger bent
En dan die pijnlijke borsten enzo...
PLUS het verhaal van je zus die pas na-weet-ik-veel-hoe-lang pas positief testte.
Aan de andere kant is er niks te zien op de echo, en ik neem aan dat de gyn wel weet wat ze zegt.Ik denk dat ik de volgende stopweek nog zou afwachten en als ik dan weer niet ongesteld werd er nog een testje er tegenaan gooien en als die negatief is weer nar de huisarts. Want er moet toch iets niet goed zijn dan.
Slik je deze pil allang?
Tja gyn. had wel tegen de dokter gezegt dat het wel is zou kunnen dat ze niets zou zien, maar ja.....OMG alsof ik daar op zit te wachten!
komt ze nu mee
Met andere woorden, vind er niks an zo!
Ben blij dat ik het hier van me af kan schrijven!
Thanx LadyS
op mijn eerste echo konden ze ook nog niks vinden maar met een bloedtest werd duidelijk dat ik dus zwanger was.
Spannend
quote:Als je al een jaar die pil slikt, krijg je er toch niet nu pas last van?
Op dinsdag 3 februari 2004 11:49 schreef Beaker het volgende:[..]
Uhm....nou net iets meer als een jaar nog maar!
Tja gyn. had wel tegen de dokter gezegt dat het wel is zou kunnen dat ze niets zou zien, maar ja.....OMG
alsof ik daar op zit te wachten!
komt ze nu mee
Met andere woorden, vind er niks an zo!
Ben blij dat ik het hier van me af kan schrijven!
Thanx LadyS
Dus die gyn kon niet met 100% zekerheid zeggen dat je niet zwanger was?
Je mag hier altijd van je af komen schrijven, hoor Desnoods mail je me maar
Ik heb hier werkelijk waar geen ervaring mee stom stom stom
Heb het in mijn omgeving nog nooit eerder gehoord en die meiden slikken al jaren de pil en ik net een jaartje!
Heb ik weer
quote:Jaaa, irri he
Op dinsdag 3 februari 2004 11:59 schreef Beaker het volgende:
Ik weet wel dat ik niet zwanger ben!
Wil alleen weten of het kwaad kan enzo, want anders stop ik liever met de pil![]()
Ik heb hier werkelijk waar geen ervaring mee
stom stom stom
![]()
Heb het in mijn omgeving nog nooit eerder gehoord en die meiden slikken al jaren de pil en ik net een jaartje!
Heb ik weer
En Renegate moet gewoon vanmiddag testen~!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |