Probleem opgelost! Tweakers bedankt!
quote:Daar staat het al
Op donderdag 22 januari 2004 11:16 schreef Slarioux het volgende:
Meld het eens op got.tweakers.net.
quote:Psies!
Op donderdag 22 januari 2004 11:16 schreef Lucille het volgende:
Waren ze hier maar zo behulpzaam.
quote:Er zullen hier vast wel behulpzame mensen zijn,alleen zijn die vaak wat "volwassener".Er zit nl een groot verschil in de types die in deze 2 forums zitten.
Op donderdag 22 januari 2004 11:16 schreef Lucille het volgende:
Waren ze hier maar zo behulpzaam.
quote:Ik ga ook meestal naar de groenteboer als mijn auto niet meer wil starten.
Op donderdag 22 januari 2004 11:18 schreef ZzzZzzZzz het volgende:
Ik neem aan dat je het niet eerst hier @ FoK! gevraagd had...
quote:Wat doe jij op het tweakersforum??? vieze verraaier!
Op donderdag 22 januari 2004 11:14 schreef Generaal_Foutje het volgende:
Tis echt geweldig. Je vraagt op tweakers.net of iemand een oplossing heeft voor een vern**kte BIOS, je krijgt een stelletje antwoorden dat je waarschijnlijk een nieuwe nodig hebt, iemand vraagt je adres, en stuurt de BIOS chip gewoon even op. Free of charge!!!Probleem opgelost! Tweakers bedankt!
Wie kan mij 1 goede reden geven waarom DIG de moeite waard is?
quote:Neee!... Hier zitten voornamelijk alleen maar topic vverneukers... en allemaal UTFS en slotjes roepers.... Voor vragen kan je meestal beter naar tweakers.net gaan
Op donderdag 22 januari 2004 11:19 schreef Corona1972 het volgende:[..]
Er zullen hier vast wel behulpzame mensen zijn,alleen zijn die vaak wat "volwassener".Er zit nl een groot verschil in de types die in deze 2 forums zitten.
quote:Ik pas
Op donderdag 22 januari 2004 11:20 schreef Lucille het volgende:
*knuppel in het hoenderhok gooit*Wie kan mij 1 goede reden geven waarom DIG de moeite waard is?
quote:Omdat de drempel naar dit forum kleiner is dan tweakers.Als je het woord tweakers zegt,ben je gelijk een nerd,wat overigens niet waar is.
*knuppel in het hoenderhok gooit*Wie kan mij 1 goede reden geven waarom DIG de moeite waard is?
Nee, ik denk echt dat het komt omdat tweakers.net vooral gericht is op computers enzow
Hetzelfde met bijvoorbeeld het forum van een auto club, daar helpen ze je ook heel snel en als het niet op het forum kan dan op een van de eerst volgende meetings
Fok! is denk ik te algemeen... (minder mensen met veel kennis over 1 onderwerp)
quote:Word je gebanned
Op donderdag 22 januari 2004 11:16 schreef Slarioux het volgende:
Meld het eens op got.tweakers.net.
quote:heej Trilo... zit jij hier ook al stiekem mee te lezen ? Als jij niks zegt houd ik ook mijn mond, ok ?
Op donderdag 22 januari 2004 11:21 schreef Triloxigen het volgende:[..]
Word je gebanned
quote:Omdat ze in Tweakers met termen gooien waar je geen *** van snapt..
hier hoef je je niet te "schamen" als je iets niet snapt van de reacties. Daar denken ze meteen...oh nee he..weer zo'n amateur
quote:Gelul! Ik merk juist dat het andersom is..
Op donderdag 22 januari 2004 11:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:[..]
Omdat ze in Tweakers met termen gooien waar je geen *** van snapt..
hier hoef je je niet te "schamen" als je iets niet snapt van de reacties. Daar denken ze meteen...oh nee he..weer zo'n amateur
quote:Jij snapt er ook niks van!
Op donderdag 22 januari 2004 11:50 schreef Boomrups het volgende:[..]
Gelul! Ik merk juist dat het andersom is..
quote:Althans...ze gooien vaak met termen die ik vaak helaas niet ken.
Op donderdag 22 januari 2004 11:50 schreef Boomrups het volgende:[..]
Gelul! Ik merk juist dat het andersom is..
quote:Ik vind zowel DIG, alswel GoT erg leuk, maar om andere redenen.
op GoT is inderdaad het niveau hoger, is er meer echte kennis aanwezig en zijn de antwoorden vaak een stuk betrouwbaarder en serieus (imho, maar volgens mij zijn er ook best wel argumenten te vinden die die mening onderbouwen).
maar DIG heeft als groot voordeel dat het voor een topicstarter veel laagdrempeliger is, men durft er ook meer te vragen en is niet bang om soms te zeggen dat men gewoonweg iets niet weet.
De 'sfeer' op DIG is erg goed, positief en ontspannen, uiteindelijk valt het ook best mee wat er aan 'mee-blaat-ruis' tussen de antwoorden erbij zit (maar volgens mij is er wel meer 'ruis' dan op tweakers, enkel hoort dat gewoon een beetje bij het DIG-forum)
[Dit bericht is gewijzigd door RM-rf op 22-01-2004 11:59]
quote:Vraag hier in DIG maar eens om ervaring met Acer Travelmates!
Op donderdag 22 januari 2004 11:58 schreef RS_003 het volgende:
Tja, wij tweakers zijn zeer behulpzaam als men tenminste even de moeite doet om een goed topic te maken, en niet van mijn computer doet het niet help help help !!!Tevens pwnt de HK ook de pan uit hoor
( qua techniek dan he )
[Dit bericht is gewijzigd door _ferry_ op 22-01-2004 12:05]
krijg ik nu de doodstraf?
[Dit bericht is gewijzigd door SunStorms_sletje op 22-01-2004 12:09]
quote:Das netjes jah!!
Tis echt geweldig. Je vraagt op tweakers.net of iemand een oplossing heeft voor een vern**kte BIOS, je krijgt een stelletje antwoorden dat je waarschijnlijk een nieuwe nodig hebt, iemand vraagt je adres, en stuurt de BIOS chip gewoon even op. Free of charge!!!Probleem opgelost! Tweakers bedankt!
quote:omdat jij hier post ;*
niveau is hier zeker niet hoger. maar het is minder technisch. op GOT moet je wel weten waar je het over hebt. en hier hoeft dat niet
quote:Nou wat niveau betreft heb ik mijn twijfels. Misschien op technisch gebied wel maar op sociaal gebied 9vd10 niet. En als je iets post met een vraag word het bij mij vaak gesloten omdat mijn 'niveau' te laag is
Op donderdag 22 januari 2004 11:58 schreef RM-rf het volgende:[..]
Ik vind zowel DIG, alswel GoT erg leuk, maar om andere redenen.
op GoT is inderdaad het niveau hoger, is er meer echte kennis aanwezig en zijn de antwoorden vaak een stuk betrouwbaarder en serieus (imho, maar volgens mij zijn er ook best wel argumenten te vinden die die mening onderbouwen).
Mocht je antwoorden krijgen dan zijn ze ook niet in het Nederlands.
Laat maar
Hier stond iets over acer travelmate's
[Dit bericht is gewijzigd door RS_003 op 22-01-2004 14:05]
quote:*slaps met een screaming hamster*
Op donderdag 22 januari 2004 12:14 schreef MrCrowley het volgende:[..]
Nou wat niveau betreft heb ik mijn twijfels. Misschien op technisch gebied wel maar op sociaal gebied 9vd10 niet. En als je iets post met een vraag word het bij mij vaak gesloten omdat mijn 'niveau' te laag is
Mocht je antwoorden krijgen dan zijn ze ook niet in het Nederlands.
Tweakers zijn liev, intelligent, sociaal (en oversext )
\\o \o/ o//
En de juiste tweakers weten ook nog eens hoe je fatsoenlijk bier moet drinken
* Twisted_TpaU vraagt zich nog steeds af wat er met zn freggels is gebeurd..
damn that tweaker......
quote:Dat zijn wel erg veel aannames, als ik dat zo lees, heb ik het idee dat je zelf een enkele maal bent langsgeweest op GoT om daar zelf een snel vraagje te stellen, en kreeg je daarop een slotje.
Op donderdag 22 januari 2004 12:14 schreef MrCrowley het volgende:
Nou wat niveau betreft heb ik mijn twijfels. Misschien op technisch gebied wel maar op sociaal gebied 9vd10 niet. En als je iets post met een vraag word het bij mij vaak gesloten omdat mijn 'niveau' te laag isMocht je antwoorden krijgen dan zijn ze ook niet in het Nederlands.
dan is het helemaal de vraag wie er op 'sociaal gebied' faalt,
als je op GoT een vraag stelt bevind je je binnen de tweakers-gemeenschap, die zijn eigen regels kent, als je daar geen interesse in hebt en daar wilt posten net zoals je hier op Fok! doet, wordt je daar op aangesproken.
GoT heeft een 'anders' beleid dan DIG, dat is geen kwestie van beter of slechter, maar dat beleid is wel een keuze en als je daar als poster wilt posten, dien je je te houden aan dat beleid.
Verder heb je volop recht om dat beleid niet prettig te vinden, maar stel er dan ook je vraag niet.
overigens geld dat 'niveau'-vraagstuk voornamelijk om de manier waarop mensen hun vraag stellen, als zij dit doen zonder zelf vooronderzoek te doen, vragen naar algemene zaken die je in 5secs op Google vind, wordt dat daar niet op prijs gesteld.
Zodra iemand gewoon minder kennis heeft, deze wel poogt te verbeteren en hier serieus mee aan de slag gaat en dit in zijn startpost aangeeft, dan zal hij meestal ook prima geholpen worden, ook door mensen wiens kennis daar ver boven ligt, enkel moet een topicstarter zich daar eerst zelf 'bewijzen' serieus te zijn en het forum niet te zien als 'helpdesk'.
er kan vaak verwezen worden naar engelse teksten, maar de alle posts zijn in het nederlands en je wordt in het nederlands geholpen,
het is wel zo dat als je serieus met (IT-)technische zaken bezig gaat en je beheerst het engels niet krijg je een zeer zware tijd:
ook daar is het probleem in eerste instantie dat van een vraagsteller en dient die er wat aan te doen.
Ik vind het heel positief dat men in DIG wat 'ontspannener' is, ook mensen die overduidelijk geen enkele moeite vooraf hebben gedaan worden meestal gewoon geholpen, maar ik denk dat zo'n beleid op heel GoT invoeren onmogelijk zou zijn, en zou resulteren in een soort van helpmijsnel-forum ipv een verzamelplek waar nu eenmaal erg veel nerds zitten.
In DIG kan het makkelijker omdat het een deel is van een breder forum, dat niet specifiek op Techniek en IT gericht is, maar juist op een bredere maatschappelijke interesse.
overigens heb ik sterk het idee dat GoT niet meer slotjes kent, eerder minder dan Fok! maar ook hier is het lastig te vergelijken, omdat de sfeer en doelgroepen zo anders zijn (je kunt ONZIN niet vergelijken met de Huiskamer, het verschil daartussen is behoorlijk groot, ook al zijn de uitgangsideeen erachter redelijk gelijk)
quote:Hier zitten blijkbaar vrouwen
quote:Gelukkig dat je hier geen mod-rechten hebt
Op donderdag 22 januari 2004 12:41 schreef basszje het volgende:[..]
Hier zitten blijkbaar vrouwen
Bij tweakers zijn vragen soms van een te hoog niveau
Ik vind het wel fijn als ik ook een bijdrage kan leveren....
quote:Zeker nog nooit in de HK geweest
Op donderdag 22 januari 2004 12:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik vind het hier ook fijner omdat hier ook simpele vragen worden gesteld. Zodat ik ook nog kan reageren.Bij tweakers zijn vragen soms van een te hoog niveau
Ik vind het wel fijn als ik ook een bijdrage kan leveren....
quote:pas opnieuw aangemeld. Ben er al een een heeeeele lange tijd niet meer gweest..puur om die redenen.
Op donderdag 22 januari 2004 12:51 schreef Polderdijk het volgende:[..]
Zeker nog nooit in de HK geweest
![]()
Hier kan FOK! forum wel wat van leren gezien daar MODS onbelangrijke chattopics die geen mens begrijpt zoals GIJSJES open houden.
quote:Hoi.
quote:Is bekend
Op donderdag 22 januari 2004 13:02 schreef Royz het volgende:
Hey HK-erswie kent mij nog meer?
quote:Soort ITIL voor ons normale mensen...
quote:Ja
Op donderdag 22 januari 2004 13:02 schreef Royz het volgende:
Hey HK-erswie kent mij nog meer?
Hoi tweakertjes
quote:Dan stel je de vraag toch hier
Om welk topic gaat het precies, linkje
quote:Dan moet je het wel erg bont maken hoor
Op donderdag 22 januari 2004 13:12 schreef FallenAngel666 het volgende:
..
Als ik een vraag heb post ik die gewoon hier, dan weet ik zeker dat ik (uiteindelijk) een concreet antwoord op m'n vraag krijg i.p.v. een perm-ban
quote:ach et is ff wennen
Op donderdag 22 januari 2004 13:12 schreef FallenAngel666 het volgende:
Tweakers
Ik heb nog een account voor GoT, maar ik het gebruik het nooit meer. Alleen het nieuws op de Tweakers FP is wel handig
Als ik een vraag heb post ik die gewoon hier, dan weet ik zeker dat ik (uiteindelijk) een concreet antwoord op m'n vraag krijg i.p.v. een perm-ban
quote:Ja, bijvoorbeeld je nickname bij wijze van groet onder je post zetten
Op donderdag 22 januari 2004 13:14 schreef Leutje het volgende:[..]
Dan moet je het wel erg bont maken hoor
quote:Je maakt me bang man
Op donderdag 22 januari 2004 13:18 schreef Mr_Knoxville het volgende:
GoT is gewoon een mongolen forum. Daar komen alleen maar gasten die denken dat ze online helemaal de man zijn (omdat ze iets van computers weten) En als je ze op straat tegen zou komen durven ze je niet eens aan te kijken.
quote:Hallo Stoffel, bekend aan icoon en nick!
Op donderdag 22 januari 2004 13:08 schreef _-SToFFeL-_ het volgende:
Is dit nu het nieuwe herken jij je voorganger topic?Hoi tweakertjes
[Dit bericht is gewijzigd door Royz op 22-01-2004 13:24]
quote:Jij bent stoer
GoT is gewoon een mongolen forum. Daar komen alleen maar gasten die denken dat ze online helemaal de man zijn (omdat ze iets van computers weten) En als je ze op straat tegen zou komen durven ze je niet eens aan te kijken.
quote:En dan zeg jij "ok ik hou er rekening mee" en er was niks aan de hand
Op donderdag 22 januari 2004 13:22 schreef FallenAngel666 het volgende:[..]
Ja, bijvoorbeeld je nickname bij wijze van groet onder je post zetten
Dat duurt geen 5 minuten of iemand gaat al over de policy lopen blaten. En als je daar dan critisch commentaar op DURFT te geven, krijg je een waarschuwing in je mailbox.
Zeg niet dat het niet zo is, want het is mij gebeurt.
quote:We kunnen natuurlijk ook ff de GoT Knokploeg inschakelen
quote:
wacht maar straks in de fietsenstalling!
quote:Nee. Ik was niet degene die zijn naam onder zijn post had gezet. Het was zo'n topic van iemand die om hulp vroeg en alleen UTFS en RTFM als antwoord kreeg. Dus ik probeerde een antwoord te geven en als afsluiter zei ik nog dat het waarschijnlijk niet lang zou duren, voordat iemand over het feit dat hij z'n naam onder z'n post had gezet zou gaan zeiken. Verrassing, twee posts onder mij was dat dus het geval. Tien minuten later kreeg ik een mailtje in m'n inbox dat ik mij niet met het moderatiebeleid moet bemoeien en dat de mod in kwestie nogal coulant was geweest om het bij een waarschuwing te laten. De forum-nazi
Op donderdag 22 januari 2004 13:24 schreef Leutje het volgende:[..]
En dan zeg jij "ok ik hou er rekening mee" en er was niks aan de hand
Maar natuurlijk moet je daar keihard tegenin en vind je het raar dat je gebanned word
quote:Je bemoeit je toch ook niet met het management van V&D?
Op donderdag 22 januari 2004 13:31 schreef FallenAngel666 het volgende:[..]
Nee. Ik was niet degene die zijn naam onder zijn post had gezet. Het was zo'n topic van iemand die om hulp vroeg en alleen UTFS en RTFM als antwoord kreeg. Dus ik probeerde een antwoord te geven en als afsluiter zei ik nog dat het waarschijnlijk niet lang zou duren, voordat iemand over het feit dat hij z'n naam onder z'n post had gezet zou gaan zeiken. Verrassing, twee posts onder mij was dat dus het geval. Tien minuten later kreeg ik een mailtje in m'n inbox dat ik mij niet met het moderatiebeleid moet bemoeien en dat de mod in kwestie nogal coulant was geweest om het bij een waarschuwing te laten. De forum-nazi
quote:
[edit][/edit]
kut fok-ubb :/
[Dit bericht is gewijzigd door anandus op 22-01-2004 13:38]
quote:Het staat in de FAQ hoor
Nee. Ik was niet degene die zijn naam onder zijn post had gezet. Het was zo'n topic van iemand die om hulp vroeg en alleen UTFS en RTFM als antwoord kreeg. Dus ik probeerde een antwoord te geven en als afsluiter zei ik nog dat het waarschijnlijk niet lang zou duren, voordat iemand over het feit dat hij z'n naam onder z'n post had gezet zou gaan zeiken. Verrassing, twee posts onder mij was dat dus het geval. Tien minuten later kreeg ik een mailtje in m'n inbox dat ik mij niet met het moderatiebeleid moet bemoeien en dat de mod in kwestie nogal coulant was geweest om het bij een waarschuwing te laten. De forum-nazi
quote:Mooie tijd uitgekozen om je post te editten!
Op donderdag 22 januari 2004 13:36 schreef anandus het volgende:[..]
[edit][/edit]
/edit net editte je om 13.37!
quote:Noem je dat bemoeien?
Op donderdag 22 januari 2004 13:35 schreef Leutje het volgende:[..]
Je bemoeit je toch ook niet met het management van V&D?
Duron 700 Mhz 10 euro met d'rbij, tjah, ik zou hem ook wel aan je willen geven hoor, had hem nog op zolder liggen
quote:Het was geen opmerking in de zin van: Goh wat ben ik hier pissig over en ik zal dat eens even laten blijken ook! Jammer dat ik het bewuste topic niet terug kan vinden...
Op donderdag 22 januari 2004 13:37 schreef SunStorms_sletje het volgende:[..]
Het staat in de FAQ hoor
en waarom maak jij je zo kwaad over het feit dat forum gebruikers hierop gewezen worden? laat toch lekker lopen
[Dit bericht is gewijzigd door FallenAngel666 op 22-01-2004 13:41]
quote:ik weet niet over welk geval je het hebt, maar er is een mogelijkheid om in beroep te gaan,
die modactie mag als mensen enkel offtopic posten, 'zeiken over regeltjes' ,
iemand die gewoon behulpzaam antwoord geeft en daarbij wat toevoegt over het niveau van andere antworden daar zou an sich niet bestraft moeten worden (tenzij de manier waarop hij dat doet over de schreef gaat, schelden is hier op Fok! ook niet erg geliefd, buiten de Klaagbaak [en daar mag je weer niet over Fok-gerelateerde zaken schelden]).
Zoals je het verteld zou er daar een foutje gemaakt zijn,
dat kan gebeuren maar daar heeft GoT een prima beroepsmogelijkheid, waar gebruikers ook hun verhaal kunnen halen (en dat behoort ook in het mailtje vermeld te zijn geweest) zowel direkt naar de mods toe via mail, ICQ of IRC of via een onafhankelijke bemiddelaar.
Ik zou je dat aanraden; als je dat onrechtvaardig vond heeft het meer zin degenen die dat deden er op aan te spreken, dan er hier op Fok! nukkig erover te gaan doen.
quote:Ach, ik voel me ook niet ernstig beledigd ofzo, maar ik vond het wel typerend voor GoT. Dit is trouwens al een half jaar geleden ofzo hoor, een ouwe
Op donderdag 22 januari 2004 13:43 schreef RM-rf het volgende:<knip>
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 12:09 schreef Pteppic het volgende:
Het is met die tweakers net zoals met marokkanen: er zitten ook wel goede tussen
quote:ok ik zal mijn mening bijstellen, het merendeel...
quote:Niet mee eens. Hier worden veel mensen prima geholpen. Op GoT wordt veel meer kennis verwacht over het algemeen, dus dit is nog een veel laagdrempliger ook.
Op donderdag 22 januari 2004 13:41 schreef pfaf het volgende:eensch is met veel mensen hier
Op GoT is de kans op een behulpzaam antwoord veel groter dan op DIG.
quote:Dan ben ik een mongool met een IQ van 136
Totaal ongenuanceerd dus. Als je nu eens met goede argumenten zou komen
Maar goed, blijf maar lekker onzin posten en ga verder met je leven, want jij geeft niks om ons. En wij geven ook niks om hoe jij over ons denkt.
quote:ik heb geen zin om goede argumenten te geven. maar ik ben blij voor je dat je een iq van 136 hebt
Op donderdag 22 januari 2004 13:59 schreef RS_003 het volgende:[..]
Dan ben ik een mongool met een IQ van 136
Maar goed, blijf maar lekker onzin posten en ga verder met je leven, want jij geeft niks om ons. En wij geven ook niks om hoe jij over ons denkt.
quote:Och, wat schattig, er heeft er een de IQ-test van BNN gedaan.
quote:Hieruit blijkt maar wel wat voor soort mongool jij bent
quote:ja dat wilde ik ook al zeggen maar dan beweert hij toch dat het niet zo is dus ja...
Op donderdag 22 januari 2004 14:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
Och, wat schattig, er heeft er een de IQ-test van BNN gedaan.
quote:Ok dat zou kunnen, misschien tijd voor een Poll!
Op donderdag 22 januari 2004 13:57 schreef Mr_Knoxville het volgende:[..]
ok ik zal mijn mening bijstellen, het merendeel...
Poll: Wat ben ik?
quote:Ik ben geen FoKer en ook Geen GoTer
Op donderdag 22 januari 2004 14:05 schreef Royz het volgende:[..]
Ok dat zou kunnen, misschien tijd voor een Poll!
FOKer en geen nerd FOKer en een nerd GoTer en geen nerd GoTer en een nerd Ik mag ze allebei Wat zijn FoK en GoT?
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:oeps verkeerd gedrukt... moet zijn geen van beide
FOKer en geen nerd FOKer en een nerd GoTer en geen nerd GoTer en een nerd Ik mag ze allebei Wat zijn FoK en GoT?
[afbeelding]
quote:omdat jij hier bent
en omdat het hier gewoon een stuk laagdrempeliger is dan GoT. ik lees daar regelmatig om dingen uit te zoeken voor mezelf, maar ik krijg regelmatig spontaan steenpuisten als ik weer eens lees dat een slotje aangevraagd is of dat een topic wordt gesloten vanwege het niet vermelden van genoeg info.
DIG lijkt mij gewoon een goed subforum voor de beginnende tweaker of mensen die gewoon 1 kort (simpel op te lossen/beantwoorden) vraagje hebben en ik vind het zelf een stuk ongedwongener, meer relaxt.
quote:Tadaa! Het grote probleem van GoT, veel users (en mods) daar voelen zich daar zo ver verheven boven de 'gemiddelde' pc-gebruiker dat je dit soort reakties krijgt. Vooral flink mee doorgaan zou ik zeggen, bloedt GoT vanzelf leeg of verandert het in een ivoren toren vol met zelf ingenomen freaks die het contact met de echte wereld verliezen. Maar van mij mogen jullie, ik vind mijn info wel en de interressante dingen die ik te vertellen heb meld ik dan liever ergens anders.
"wanneer ben je een nerd? "
Toch vind ik NOS interresanter om te lezen dan DIG, voor de rest lees GoT niet zo
quote:de spijker op zijn kop
Op donderdag 22 januari 2004 14:12 schreef engessa het volgende:[..]
Tadaa! Het grote probleem van GoT, veel users (en mods) daar voelen zich daar zo ver verheven boven de 'gemiddelde' pc-gebruiker dat je dit soort reakties krijgt. Vooral flink mee doorgaan zou ik zeggen, bloedt GoT vanzelf leeg of verandert het in een ivoren toren vol met zelf ingenomen freaks die het contact met de echte wereld verliezen. Maar van mij mogen jullie, ik vind mijn info wel en de interressante dingen die ik te vertellen heb meld ik dan liever ergens anders.
quote:Ik snap je poll niet helemaal, gaat het nu over wat wij van jou vinden of wat ik zelf ben? Voor iemand die wil opscheppen over zijn iq mag hij het ook wel even gaan gebruiken.
[afbeelding]
quote:dat werkt niet
Op donderdag 22 januari 2004 14:09 schreef Steve-O het volgende:
Al die nerds gaan nu hun hele proxy lijstje af om zoveel mogelijk te kunnen stemmen .
edit:
tweakers: "wij zijn slim"
Fok'ers: "wij zijn stoer"
* sunstorms_sletje rent schreeuwend weg
grow up!
[Dit bericht is gewijzigd door SunStorms_sletje op 22-01-2004 14:24]
quote:ok
Op donderdag 22 januari 2004 11:28 schreef kamstra het volgende:[..]
heej Trilo... zit jij hier ook al stiekem mee te lezen ? Als jij niks zegt houd ik ook mijn mond, ok ?
:p
quote:Als je mijn quote ervoor las snapte je het wel. Jij snapt het niet dus is mijn IQ laag? Het gaat erom wat jijzelf bent dus
Op donderdag 22 januari 2004 14:16 schreef engessa het volgende:[..]
Ik snap je poll niet helemaal, gaat het nu over wat wij van jou vinden of wat ik zelf ben? Voor iemand die wil opscheppen over zijn iq mag hij het ook wel even gaan gebruiken.
quote:Naar TMF chat
Op donderdag 22 januari 2004 14:16 schreef SunStorms_sletje het volgende:[..]
dat werkt niet
edit:
tweakers: "wij zijn slim"
Fok'ers: "wij zijn stoer"* sunstorms_sletje rent schreeuwend weg
grow up!
quote:\o/
Op donderdag 22 januari 2004 14:28 schreef basszje het volgende:
Ik ben slim en stoer, want ik gebruik ICQ 8)
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 14:32 schreef Steve-O het volgende:[..]
Naar TMF chat
[Dit bericht is gewijzigd door SunStorms_sletje op 22-01-2004 14:36]
quote:Hey niks tegen TMF chat he, weet je hoe 1337, woot, uber VET het daar is!
Op donderdag 22 januari 2004 14:32 schreef Steve-O het volgende:[..]
Naar TMF chat
quote:Boogiebears
Op donderdag 22 januari 2004 14:36 schreef anandus het volgende:
*introducing*
[afbeelding]* anandus moet minder in de HK hangen
quote:
*introducing*
quote:ow is dat de grap van het moment daar?
*introducing*
quote:Sowieso, als je je die huiskamer IRL zou voorstellen, stel dat er een Tweakers Huiskamer zou zijn waar al die gasten bij elkaar zouden komen, weet je hoe smerig het daar zou zijn en hoe erg het zou stinken
Op donderdag 22 januari 2004 14:40 schreef Steve-O het volgende:
Zeg die Huiskamer daar mag wel is een kaer flink schoongemaakt worden
quote:* anandus kan het zich zeer goed voorstellen
Op donderdag 22 januari 2004 14:42 schreef Mr_Knoxville het volgende:[..]
Sowieso, als je je die huiskamer IRL zou voorstellen, stel dat er een Tweakers Huiskamer zou zijn waar al die gasten bij elkaar zouden komen, weet je hoe smerig het daar zou zijn en hoe erg het zou stinken
[Dit bericht is gewijzigd door anandus op 22-01-2004 14:47]
maar wat als ze dan ook nog een vernieuwde wereld zou zijn en allemaal polygaam en niets uitmakend van sexuele aard. dan zou t pas erg gaan worden
quote:We moeten op een of andere manier wat vis op het forum zien te houden
Op donderdag 22 januari 2004 14:39 schreef Mr_Knoxville het volgende:
ow is dat de grap van het moment daar?
quote:Pssssst IRL is een nerd opmerking hoor
Op donderdag 22 januari 2004 14:42 schreef Mr_Knoxville het volgende:
Sowieso, als je je die huiskamer IRL zou voorstellen, stel dat er een
[Dit bericht is gewijzigd door basszje op 22-01-2004 14:52]
quote:De gebruiker heeft geen toegang tot dit forum.
Op donderdag 22 januari 2004 14:45 schreef anandus het volgende:[..]
* anandus kan het zich zeer goed voorstellen
![]()
Het Grote (:P) ***GRATIS*** "Bier drinken bij anandus"-topic
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 14:49 schreef basszje het volgende:[..]
We moeten op een of andere manier wat vis op het forum zien te houden
Disjfa, vergeet je je hamster niet?
gaat helemaal nergens meer over
misschien weer aan het werk...
Forum Opties | |
---|---|