quote:Zie andere topic
Op zondag 25 januari 2004 13:40 schreef miss_dynastie het volgende:
cross-postLadyS, hoe is het met je rug?
Hmm easy going, miss dynasty ik denk dat ik me ook maar (weer, heb er al een blauwe maandag gezeten) eens aan ga melden bij de fok dieetclub. Het loop echt de spuigaten uit hier, zeker nu ik niet veel kan bewegen, me rot voel enz. Een beetje een kringentje dus. Ik ga vanavond de stoute schoenen maar eens aantrekken denk ik en me aanmelden. Maar vind eht ook wel weer zo definitief, dan moet ik er wel echt wat aan gaan doen. Maar ja dat wil ik juist ook, wat zeur ik dan
Soms vind ik het zo oneerlijk dat ik alles ook zo lekker vind, maar ja.
Ik ga nu naar beneden een glaasje light drinken
Jessie, ik ben benieuwd wat de dokter vrijdag te zeggen heeft!!
pluisje en Melonovy, mijn schoonvader heeft ook fibromyalgie. Een rotziekte, vooral doordat (bij mijn schoonvader in elk geval) het weer van grote invloed is ![]()
Wat een mooie garage heb jij gekregen, Christan. En je bent niet eens jarig
maar mama heeft groot gelijk hoor, lekker verwennen die hap
jessie, het is natuurlijk nog steeds een beetje vrijblijvend
Je ziet elkaar niet in real life, dus je hebt geen idee of diegene je zit voor te liegen of niet... wat dat aan gaat lijkt mij een bijeenkomst van de WW veel erger, dan heb je echt die confrontatie met een hele hoop mensen
... jij hebt op dit moment heel veel aan je hoofd en ik snap dat je je ontzettend klote voelt!! Maar minderen met snoepen kun je natuurlijk altijd proberen
Je medicijnen, zijn die niet van invloed op je gewicht?
quote:Oh ja, ik heb daar 2 keer een flinke injectie mee gehad, en bah, wat voelde ik me ellendig. Helemaal opgezwollen, en het ergste: het hielp bij mij geen zak
Op zondag 25 januari 2004 16:34 schreef jessie het volgende:
Nee het zijn voormaleijk pijnstillers en ontstekingsremmers. Hopelijk hoef ik neit aan de pretnison want dan krijg je helemaal een opgeblazen kop en buik enzo. Dus hopelijk hoeft dat niet.
quote:alternatieve search:
Op zondag 25 januari 2004 17:11 schreef Mirage het volgende:
een beetje offtopic, maar de search doet het niet...
ik zoek topics over PMS (Die zijn er toch wel denk ik ? )
Iemand een linkje van de recentste ?
quote:Dank je wel.
Op zondag 25 januari 2004 17:20 schreef Knorretje het volgende:[..]
alternatieve search:
http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=site%3Aforum.fok.nl+pms
*op zoek gaat naar zakdoejes*
quote:miss_dynastie heeft ook gekeken (tja, je kunt er maar beter op voorbereid zijn
Op zondag 25 januari 2004 20:33 schreef jessie het volgende:
Mooi kindje weer bij de bevalling. Als ik 80 ben kijk ik die programma's nog met een traan geloof ik
quote:Ja... heupstrings heb je ja
Op zondag 25 januari 2004 20:11 schreef Lois het volgende:
en het feit dat mijn ondergoed er bovenuit komt is ook niet zo schattig, dit soort broeken vereist zeker speciale stringetjes? (ik ben hier zo uit he, dat modieuze kledinggebeuren. Ik ben een kei in het vinden van positiemode maar dit....)
quote:Het was nogal een nuchter gebeuren
Op zondag 25 januari 2004 20:36 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
miss_dynastie heeft ook gekeken (tja, je kunt er maar beter op voorbereid zijn
)... het leukst vond ik die reactie van dat broertje en die zusjes
quote:ook al ee n Sabrina fan ????
Op zondag 25 januari 2004 13:33 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Ik mag die koekjes hebben
Heb vanmorgen al duizend steps gedaan![]()
![]()
(handig, een marathon op Nickelodeon van je favoriete serie
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |