abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 25 januari 2004 @ 14:19:00 #176
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_16566829
Nee, maar Pais en Nog een Pais en zijn "spulletjes" moesten wel mee
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_16567319
quote:
Op zondag 25 januari 2004 13:40 schreef miss_dynastie het volgende:
cross-post

LadyS, hoe is het met je rug?

Zie andere topic
pi_16567572
Nou Christan heeft het flink naar zijn zin met z'n nieuwe garage zo te zien!!!
Hoe is het met zijn oortjes?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 25 januari 2004 @ 14:53:05 #179
13151 crew  Rewimo
pi_16567632
Vanmorgen beweerde hij weer dat hij beter was Maar ik merk aan zijn reacties dat het niet over is. Hij huilt al als je boe zegt en dat is niks voor hem. Vanvond dus maar weer de gebruikelijke riedel druppels en een pil in zijn bil
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_16567992
Ah gossie, gelukkig lijd de garage hem een beetje af

Hmm easy going, miss dynasty ik denk dat ik me ook maar (weer, heb er al een blauwe maandag gezeten) eens aan ga melden bij de fok dieetclub. Het loop echt de spuigaten uit hier, zeker nu ik niet veel kan bewegen, me rot voel enz. Een beetje een kringentje dus. Ik ga vanavond de stoute schoenen maar eens aantrekken denk ik en me aanmelden. Maar vind eht ook wel weer zo definitief, dan moet ik er wel echt wat aan gaan doen. Maar ja dat wil ik juist ook, wat zeur ik dan Soms vind ik het zo oneerlijk dat ik alles ook zo lekker vind, maar ja.

Ik ga nu naar beneden een glaasje light drinken

Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 25 januari 2004 @ 15:10:50 #181
1762 YPPY
Yppiaans
pi_16568112
Je hoeft je niet meteen alles te ontzeggen Jessie, minderen helpt vaak ook al.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  † In Memoriam † zondag 25 januari 2004 @ 15:30:48 #182
43556 miss_dynastie
pi_16568593
Heb je zelf ook een rol in de opera, Daniman, of regisseer je of doe je het decor of zo? Mijn vriendje is ook weleens naar de Kempervennen geweest, hij vond het ook erg leuk

Jessie, ik ben benieuwd wat de dokter vrijdag te zeggen heeft!!

pluisje en Melonovy, mijn schoonvader heeft ook fibromyalgie. Een rotziekte, vooral doordat (bij mijn schoonvader in elk geval) het weer van grote invloed is

Wat een mooie garage heb jij gekregen, Christan. En je bent niet eens jarig maar mama heeft groot gelijk hoor, lekker verwennen die hap

jessie, het is natuurlijk nog steeds een beetje vrijblijvend Je ziet elkaar niet in real life, dus je hebt geen idee of diegene je zit voor te liegen of niet... wat dat aan gaat lijkt mij een bijeenkomst van de WW veel erger, dan heb je echt die confrontatie met een hele hoop mensen ... jij hebt op dit moment heel veel aan je hoofd en ik snap dat je je ontzettend klote voelt!! Maar minderen met snoepen kun je natuurlijk altijd proberen Je medicijnen, zijn die niet van invloed op je gewicht?

pi_16570274
Nee het zijn voormaleijk pijnstillers en ontstekingsremmers. Hopelijk hoef ik neit aan de pretnison want dan krijg je helemaal een opgeblazen kop en buik enzo. Dus hopelijk hoeft dat niet.
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 25 januari 2004 @ 16:36:34 #184
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_16570345
quote:
Op zondag 25 januari 2004 16:34 schreef jessie het volgende:
Nee het zijn voormaleijk pijnstillers en ontstekingsremmers. Hopelijk hoef ik neit aan de pretnison want dan krijg je helemaal een opgeblazen kop en buik enzo. Dus hopelijk hoeft dat niet.
Oh ja, ik heb daar 2 keer een flinke injectie mee gehad, en bah, wat voelde ik me ellendig. Helemaal opgezwollen, en het ergste: het hielp bij mij geen zak
Toen die arts de keer daarop weer klaarstond met de maximale dosis in een injectiespuit, ben ik de spreekkamer uitgelopen en nooit meer teruggegaan...
pi_16570548
Injecties!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Huiver bang angst zweet en tranen
Als het goed is ga ik het in pilvorm krijgen en dan een onderhoudsdosis voor een beplaade periode. Maar hopelijk zijn de ontstekingen midner geworden en hoeft het niet.
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 25 januari 2004 @ 17:11:42 #186
34156 Mirage
Smile !!!
pi_16571222
een beetje offtopic, maar de search doet het niet...
ik zoek topics over PMS (Die zijn er toch wel denk ik ? )
Iemand een linkje van de recentste ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_16571450
quote:
Op zondag 25 januari 2004 17:11 schreef Mirage het volgende:
een beetje offtopic, maar de search doet het niet...
ik zoek topics over PMS (Die zijn er toch wel denk ik ? )
Iemand een linkje van de recentste ?
alternatieve search:
http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=site%3Aforum.fok.nl+pms
  zondag 25 januari 2004 @ 17:29:32 #188
34156 Mirage
Smile !!!
pi_16571676
quote:
Op zondag 25 januari 2004 17:20 schreef Knorretje het volgende:

[..]

alternatieve search:
http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=site%3Aforum.fok.nl+pms

Dank je wel.
Ik vind er alleen niet wat ik zoek
Vandaar ook dat ik het hier vroeg.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_16571768
andere zoektermen/trefwoorden misschien
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 25 januari 2004 @ 18:02:09 #190
13151 crew  Rewimo
pi_16572623
Mirage, de search werkt nu weer 18.00 uur geweest
pi_16575565
Strakjes weer de bevalling, nog een paar minuutjes.

*op zoek gaat naar zakdoejes*

Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator zondag 25 januari 2004 @ 20:11:52 #192
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_16576101
Jaa hallo Rewimo hier ben ik eindelijk! De foto's komen er zo aan (mits ik niet gestoord word door 1 van de kinderen).
We waren vanmiddag naar de opening van de nieuwe kledingboetiek van de vrouw van Jeroens neef (volgen jullie het nog ) en daarna waren we druk met Iris, Eva en nog meer visite.
Ik heb trouwens een onwijs leuk vestje gekocht, een leuke wijde broek en een heupspijkerbroek. Ik heb nog nooit zo'n lage broek gehad, ik heb hem nu een half uur aan en ik heb al 3 keer geprobeerd om hem op te hijsen Wat zit dat vreemd...
en het feit dat mijn ondergoed er bovenuit komt is ook niet zo schattig, dit soort broeken vereist zeker speciale stringetjes? (ik ben hier zo uit he, dat modieuze kledinggebeuren. Ik ben een kei in het vinden van positiemode maar dit....)
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_16576612
Mooi kindje weer bij de bevalling. Als ik 80 ben kijk ik die programma's nog met een traan geloof ik
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16576635
O Lois je hebt ook van die heup shortjes zeg maar in alle varianten, van kant tot sportief, voor als je niet van strings houd.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zondag 25 januari 2004 @ 20:36:13 #195
43556 miss_dynastie
pi_16576703
quote:
Op zondag 25 januari 2004 20:33 schreef jessie het volgende:
Mooi kindje weer bij de bevalling. Als ik 80 ben kijk ik die programma's nog met een traan geloof ik
miss_dynastie heeft ook gekeken (tja, je kunt er maar beter op voorbereid zijn )... het leukst vond ik die reactie van dat broertje en die zusjes
  † In Memoriam † zondag 25 januari 2004 @ 20:37:36 #196
43556 miss_dynastie
pi_16576734
quote:
Op zondag 25 januari 2004 20:11 schreef Lois het volgende:
en het feit dat mijn ondergoed er bovenuit komt is ook niet zo schattig, dit soort broeken vereist zeker speciale stringetjes? (ik ben hier zo uit he, dat modieuze kledinggebeuren. Ik ben een kei in het vinden van positiemode maar dit....)
Ja... heupstrings heb je ja
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 25 januari 2004 @ 20:41:43 #197
13151 crew  Rewimo
pi_16576850
quote:
Op zondag 25 januari 2004 20:36 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

miss_dynastie heeft ook gekeken (tja, je kunt er maar beter op voorbereid zijn )... het leukst vond ik die reactie van dat broertje en die zusjes

Het was nogal een nuchter gebeuren
  FOK!fossiel zondag 25 januari 2004 @ 20:51:34 #198
2628 Karin
pi_16577117
Helaas heb ik het niet gezien vanavond (ik hou het sinds de zwangerschap ook niet meer droog). Wij zaten toen pas te eten en Peet wilt nooit zoiets kijken onder het eten helaas.
pi_16577150
quote:
Op zondag 25 januari 2004 13:33 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik mag die koekjes hebben
Heb vanmorgen al duizend steps gedaan (handig, een marathon op Nickelodeon van je favoriete serie )

ook al ee n Sabrina fan ????
  † In Memoriam † zondag 25 januari 2004 @ 21:05:51 #200
43556 miss_dynastie
pi_16577516
quote:
Op zondag 25 januari 2004 20:52 schreef Stout het volgende:

[..]

ook al ee n Sabrina fan ????

niet verder vertellen he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: