abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16481814
Het gaat hard met dat gebep hier op het speeltuinbankje, deeltje 23 alweer...
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † donderdag 22 januari 2004 @ 10:43:20 #2
43556 miss_dynastie
pi_16482005
Hoe is het met papa Rewimo?

Kan Angel nog praten ??

pi_16482071
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 10:43 schreef miss_dynastie het volgende:

Kan Angel nog praten ??

Ja, en zijn er nog meer die uit de klonenkast willen komen?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  donderdag 22 januari 2004 @ 11:16:17 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16482685
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 10:46 schreef easy-going het volgende:

[..]

Ja, en zijn er nog meer die uit de klonenkast willen komen?

Ja, doe nog maar een paar. Ik vond het ook wel erg leuk.
pi_16482857
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 10:43 schreef miss_dynastie het volgende:

Kan Angel nog praten ??

Lekker weer....

ja ik kan nog praten... vraag niet hoe maar het lukt nog. Alles komt lullig me strot uit, en me kids nemen me echt niet meer serieus, maar goed.....

Ik heb yoghurt en vla klaarstaan want ik dus echt niet normaaal eten he.... maar als het goed is kan ik met een dag of drie weer normaal eten....
Ik heb gister ijsklontjes gemaakt en die eet ik bij de vleet.... heerlijk verkoelend op mijn tong en ik spoel braaf met de goorste mondwater die er bestaat...... dat verzacht nl ook

Ik loop alleen met een slijmerig gevoel in mijn mond rond de hele tijd.... LadyS ?? klinkt dat bekend?

Maar ik ben wel blij dat dit zonder geluid is want je lacht je rot als ik me mond opentrek

pi_16483001
Heb je geen microfoon Angel?
Wel stoer hoor dat je het hebt laten doen, ik twijfel er al jaren over maar ben te scheiterig om het echt te laten doen.
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  † In Memoriam † donderdag 22 januari 2004 @ 11:39:15 #7
43556 miss_dynastie
pi_16483275
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 11:29 schreef coolbabe het volgende:
Wel stoer hoor dat je het hebt laten doen, ik twijfel er al jaren over maar ben te scheiterig om het echt te laten doen.
Ik zit er zelf over te denken om, als ik een gezond BMI heb, een navelpiercing te laten zetten. Iemand ervaring?
pi_16483613
Ik heb een navelpiercing. Je voelt het ff maar op het moment dat het pijn doet, zit het gat er al in. Het genezingsproces kan best lang duren en je mag de eerste tijd niet zwemmen enzo. Ik weet het niet zo goed meer, heb dat ding dan ook al heel wat jaren

[Dit bericht is gewijzigd door coolbabe op 22-01-2004 11:53]

Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  donderdag 22 januari 2004 @ 11:53:19 #9
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_16483626
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 11:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zit er zelf over te denken om, als ik een gezond BMI heb, een navelpiercing te laten zetten. Iemand ervaring?

Wat wil je weten?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 januari 2004 @ 11:56:11 #10
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_16483695
Ik heb mijn vader net gesproken, hij klonk alweer wat beter. Hij mag nu een poosje niks eten en drinken om zijn darmen tot rust te brengen. Daarmee geneest het dan hopelijk, want als dat niet gebeurt moet hij geopereerd worden
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 22 januari 2004 @ 11:57:36 #11
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16483743
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 11:56 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb mijn vader net gesproken, hij klonk alweer wat beter. Hij mag nu een poosje niks eten en drinken om zijn darmen tot rust te brengen. Daarmee geneest het dan hopelijk, want als dat niet gebeurt moet hij geopereerd worden
He bah, wat eng... Heeft hij nog koorts?
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_16484191
quote:
Mag toch hopen dat ze hem wel gewoon aan het infuus hebben liggen he? Want dat tijdje kan best eens duren.

Fijn dat ie alweer wat beter klonk

pi_16485367
He volgens mij ben ik helemaal aan spindizzy voorbijgegaan. Meid had ik nou al gezegd dat ik blij was dat jullie eerste gesprek erop zit? Nee, nou bij deze dan hoor, want ik volg je echt!!! Ik hoop dat het volgende gesprek ook zo voorbij is en dat jullie op kunnen voor de volgende stap
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 22 januari 2004 @ 13:16:52 #14
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16485503
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 13:10 schreef jessie het volgende:
Meid had ik nou al gezegd dat ik blij was dat jullie eerste gesprek erop zit? Nee, nou bij deze dan hoor, want ik volg je echt!!!

Lief van je!

pi_16485640
Zonnatura haalt babyvoeding met rundvlees terug
quote:
Zonnatura haalt potjes babyvoeding terug, omdat die niet zijn getest op de gekkekoeienziekte bse. Het gaat om de variant "wortel met aardappel en rundvlees"

[Dit bericht is gewijzigd door poemojn op 22-01-2004 13:22]

donderdag 22 januari 2004 @ 13:26:56 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16485781
quote:
Hoe is het nou met Christan? Die was toch ook ziekjes vannacht?
pi_16489398
Angel wat gedurfd een tongpiercing! Ik heb er ooit ook eens over nagedacht maar durfde het toch niet aan. Vond een wenkbrauwpiercing al erg pijnlijk en was bang dat dat nog meer pijn zou doen.

Rewimo: Lois heeft de garage voor je gehaald!! Ze heeft het bedrag nog genoemd maar ik ben het alweer vergeten

pi_16489637
Gatvetrdamme, Sven heeft zich net verbrandt aan het gastel want kan ik erop smeren????
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
  donderdag 22 januari 2004 @ 15:51:04 #19
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_16489660
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 15:50 schreef beertje_ het volgende:
Gatvetrdamme, Sven heeft zich net verbrandt aan het gastel want kan ik erop smeren????
NIETS!!

Alleen heel veel koud water!

sterkte

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_16489726
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 15:51 schreef E.T. het volgende:

[..]

NIETS!!

sterkte

Ok dank je wel, dat is dus ook het eerste wat ik gedaan heb
Heb ooit gehoord dat je er iets op kon smeren maar dus niet.
Het is nog even afwachten, hand is nogal rood vooral door het koude water.
  donderdag 22 januari 2004 @ 15:54:20 #21
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16489753
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 15:51 schreef E.T. het volgende:

[..]

NIETS!!

sterkte

Precies, koud stromend water.

Arme Sven, je verbranden doet pijn.

donderdag 22 januari 2004 @ 15:56:18 #22
3011 E.T.
pi_16489820
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 15:53 schreef beertje_ het volgende:

[..]

Ok dank je wel, dat is dus ook het eerste wat ik gedaan heb
Heb ooit gehoord dat je er iets op kon smeren maar dus niet.
Het is nog even afwachten, hand is nogal rood vooral door het koude water.

zodra je er iets van zalf oid op smeert ga je de brand insluiten en kan 't z'n energie niet kwijt... Geeft uiteindelijk meer pijn en lelijkere littekens.

Gewoon idd veel koud water (officieel minimaal 10 minuten.. mag ook iets lauw zijn hoor, ijskoud is niet vol te houden nu) daarna droogdeppen en er niets aan doen. Als er grote blaren op komen zou ik wel ff naar de huisarts gaan hoor..

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_16489978
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 15:56 schreef E.T. het volgende:

[..]

zodra je er iets van zalf oid op smeert ga je de brand insluiten en kan 't z'n energie niet kwijt... Geeft uiteindelijk meer pijn en lelijkere littekens.

Gewoon idd veel koud water (officieel minimaal 10 minuten.. mag ook iets lauw zijn hoor, ijskoud is niet vol te houden nu) daarna droogdeppen en er niets aan doen. Als er grote blaren op komen zou ik wel ff naar de huisarts gaan hoor..

Nee er iets opsmeren leek mij ook niet verstandig.
K'heb Sven gelijk opgepakt en zijn verbrande hand onder de kraan gedaan en de bak laten vollopen, kwam toch bijna op 10 minuten uit toen was Sven er zat van zoals het nu lijkt, lijkt het goed tegaan.
Verdorie, ik let er altijd zo op maar was net wat aan het afspoelen en had nog gezegd heet en voordat ik het wist had hij dat ijzeren ding al beet maar liet gelukkig gelijk los.
Pff rotdingen, ik maak haast nooit wat in het voren klaar maar kon vandaag niet anders.(Sven heeft normaal een keukenverbod als ik aan het koken ben en man thuis is)
  donderdag 22 januari 2004 @ 17:35:37 #24
3011 E.T.
pi_16493015
Er reed hier net (half uurtje geleden) een busje door de straat, megafooninstallatie erop..
Er is dus ergens een lekkage aan de waterleiding en het water is dus afgesloten voor onbepaalde tijd..

Lekkere timing weer, zo vlak voor dat ik aan 't koken zou gaan
Heb maar een pan water voor de rijst gepakt en twee emmers gevuld voor 'je weet maar nooit waar je water voor nodig hebt'

Bleh, ik haat zulk soort dingen 's avonds.. (ook overdag, maar dan was ik normaal toch aan 't werk )

pi_16493336
Oooh, ellende ET, dat hebben wij ook eens gehad, en vervolgens hebben we nog 3 dagen het water moeten koken, omdat er bacterien in terecht waren gekomen

Spa blauw was in heel de wijk, en de verre omtrek, uitverkocht

† In Memoriam † donderdag 22 januari 2004 @ 17:49:25 #26
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_16493450
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 15:54 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Precies, koud stromend water.

Arme Sven, je verbranden doet pijn.

Ik heb bij mijn laatste BHV cursus geleerd om juist geen koud water te gebruiken maar lauw water
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  donderdag 22 januari 2004 @ 17:49:36 #27
3011 E.T.
pi_16493457
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 17:45 schreef pluisje het volgende:
Oooh, ellende ET, dat hebben wij ook eens gehad, en vervolgens hebben we nog 3 dagen het water moeten koken, omdat er bacterien in terecht waren gekomen

Spa blauw was in heel de wijk, en de verre omtrek, uitverkocht

Sjips!
Water om te drinken! (ik neem aan dat er in emmers altijd wel restjes chemische schoonmaakzooi achterblijft tenminste.. en anders wil ik 't risico niet nemen) Straks als ik Swets van z'n werk ga halen maar ff een fles of twee vullen (al is het alleen maar om tanden te poetsen vanavond)
En gelukkig heb ik nog een schoonmoeder die om de hoek woont en volgens mij nog gewoon water heeft (bedenk ik me nu)

't is zo waardeloos dat je geen idee hebt hoe lang 't gaat duren..

Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 januari 2004 @ 18:06:23 #28
13151 crew  Rewimo
pi_16493881
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 11:57 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

He bah, wat eng... Heeft hij nog koorts?

Vanmorgen nog 39, vanmiddag gelukkig nog maar 37.4
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 12:15 schreef Angel22 het volgende:
Mag toch hopen dat ze hem wel gewoon aan het infuus hebben liggen he? Want dat tijdje kan best eens duren.

Fijn dat ie alweer wat beter klonk

Ja, hij ligt aan het infuus. Moet ook wel, want hij heeft suikerziekte, dus dat moeten ze allemaal goed in de gaten houden. Ook de antibiotica gaan via het infuus.
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 13:26 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe is het nou met Christan? Die was toch ook ziekjes vannacht?
Die heeft tot half 10 geslapen vanmorgen en deelde toen mee: ik ben weer beter Heb ook niks meer over oorpijn gehoord de hele dag. Gelukkig maar.
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 15:42 schreef Karin het volgende:
Rewimo: Lois heeft de garage voor je gehaald!! Ze heeft het bedrag nog genoemd maar ik ben het alweer vergeten
Jullie zijn geweldig Ik hoor nog wel even wat het bedrag is en naar welke rekening het moet. En over het ophalen spreken we dan ook nog wel. Hartstikke bedankt in elk geval!

Arme Sven, ik hoop dat het meevalt. Als het alleen rood is, hoef je weinig anders te doen dan koelen. Als er blaren op komen, zou ik toch even naar een arts gaan.

E.T., dat is balen, zonder water! Zorg inderdaad dat je water hebt voor thee en koffie en zo. Altijd als zoiets gebeurt blijkt pas waar je allemaal water voor gebruikt... Ik hoop dat jullie gauw weer voorzien zijn.

Angel, ik zou het nooit durven zo'n piercing (afgezien van het feit dat ik het niet mooi vind, maar dat is uiteraad persoonlijk). Hoewel, gaatjes in je oren prikken doet ook niet echt zeer

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Jubileum moderator donderdag 22 januari 2004 @ 19:20:12 #29
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_16495585
Ik ben er ff snel (zometeen komt er een programma op tv wat ik wil zien over het ronald mcdonaldhuis).
Zullen wij even mailen Rewimo over het hoe, wanneer en hoeveel?
Beterschap voor je vader trouwens, wat een toestand. Gelukkig is Christan weer opgeknapt want slapeloze nachten kun je er nu natuurlijk echt ff niet bij hebben.

Angel22, mooie piercing!

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 januari 2004 @ 19:56:00 #30
13151 crew  Rewimo
pi_16496607
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 19:20 schreef Lois het volgende:
Ik ben er ff snel (zometeen komt er een programma op tv wat ik wil zien over het ronald mcdonaldhuis).
Zullen wij even mailen Rewimo over het hoe, wanneer en hoeveel?
Beterschap voor je vader trouwens, wat een toestand. Gelukkig is Christan weer opgeknapt want slapeloze nachten kun je er nu natuurlijk echt ff niet bij hebben.
Graag Lois Ik ga dit weekend niet naar Frank, dus op zich zouden we hem kunnen oppikken. Kunnen we Eva en Iris (weer) bewonderen
pi_16497118
Hey Rewimo, lekker hoor dat het met je zoon en met je vader weer wat beter gaat!

Angel sssterkte met je piercssssssssssing, ik hoop dat de zsssswelling ssssnel gezsssssssssakt isssssssssss

Auw, Sven heeft z'n handje verbrand, dat doet pijn, maar hopelijk heft hij nu wel geleerd wat heet is en zal het niet meer voorkomen.
Op een brandwond die niet open is kun je dampo smeren, dit haalt de brand er uit. (Je weet wel, dat warme gevoel na het verbranden).

Ik heb vandaag een heel mooi vestje gekocht bij de zeeman, ze hadden ze in het gebroken wit (die heb ik) en in rood en een hele mooie kleur blauw. Voor 6 euro geloof ik en ze zien er heel netjes uit (niet zo goedkoop ) Zal binnenkort even een foto van Chiara met het vestje aan plaatsen...

Het voelt goed hè?
A je to!
pi_16497147
Ja doe maar ff sjowen dat vestje!!!!!

Gelukkig Rewimo dat alles beter gaat met de mensen die je lief heb!!!

Het voelt heerlijk!!!!
pi_16497239
Ik zit op Ned over het ronald mac donald huis te kijken,maar daar kan ik het niet droog bij houden hoor. Doen ze er ook nog zo'n mooi liedje achter
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16497387
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 20:19 schreef jessie het volgende:
Ik zit op Ned over het ronald mac donald huis te kijken,maar daar kan ik het niet droog bij houden hoor. Doen ze er ook nog zo'n mooi liedje achter
danny en ik hielden het ook al niet droog. Zit je daar met z'n tweeen te huilen...
  † In Memoriam † donderdag 22 januari 2004 @ 20:23:53 #35
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_16497408
ik ook...
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_16497421
Niks erger dan kinderleed hoor bah!!
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 22 januari 2004 @ 20:25:24 #37
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16497453
quote:
Ik kijk dat soort programma's express niet. Zieke kindjes en zieke dieren, dat trek ik niet
pi_16497573
quote:
hier nog een hoor
en dat jochie, prachtig zoals hij schaterde om zijn speelgoed wat ie uit bed zodemieterd.........................*)
pi_16497902
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 20:14 schreef melonovy het volgende:
Ik heb vandaag een heel mooi vestje gekocht bij de zeeman, ze hadden ze in het gebroken wit (die heb ik) en in rood en een hele mooie kleur blauw. Voor 6 euro geloof ik en ze zien er heel netjes uit (niet zo goedkoop ) Zal binnenkort even een foto van Chiara met het vestje aan plaatsen...
jaa!! wij zijn vanmiddag ook eindelijk weer eens gaan winkelen voor alicia (en hebben ook een vestje bij de zeeman gekocht (ook nog niet op de foto, d'r andere outfit alwel) een lichtbruine, alleen denk dat we wel een ander hebben gekocht want de kleuren die jij noemt heb ik niet gezien. Ben benieuwd naar die van jou.

D'r andere outfit vond ze waanzinnig (al ging ze wel gelijk er heel arrogant bij staan kijken toen ze het aan had)

en een wat minder mooie foto, maar wel een zeer sprekend arrogant bekkie dat ik hem jullie toch ffies wil laten zien

pi_16497997
Wat een schattig stelletje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16498206
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 20:40 schreef Knorretje het volgende:

[..]

Leuke kleertjes, lekker bekkie!

Meteen maar even een foto gemaakt van het nieuwe vestje van Chiara, ik heb behoorlijk overdreven wat de prijs betreft, het was slechts ¤4,99!! Echt zeeman!

Het voelt goed hè?
A je to!
pi_16498235
O leuk vestje!!!!!
Wat zijn de maten?
Ik wil ook een witte
Het liefst voor beide meiden maar zal wel tot 86 gaan denk ik?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16498281
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 20:53 schreef jessie het volgende:
O leuk vestje!!!!!
Wat zijn de maten?
Ik wil ook een witte
Het liefst voor beide meiden maar zal wel tot 86 gaan denk ik?

68-86

Allemaal naar de zeeman!!

Het voelt goed hè?
A je to!
pi_16498321
Dan word het voor Janneke (Bo heeft al voor zulke dingen 98)
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16498371
Wat een leuke kleertjes zeg!
Ik vind wel dat ze bij de Zeeman toch leukere meisjeskleren dan jongenskleren hebben. Lois heeft altijd veel meer leuks te pakken (of zou dat toch niet aan leukigheid van de kleren liggen )
Helaas past de duowagen niet door de Zeeman dus wij komen er niet meer zo vaak.
pi_16498638
de kleertjes die alicia aan heeft op de foto hebben we niet gescoord bij de zeeman, die had op het vestje na niets leuks (is trouwens een ander vestje)

spijkerblouse: marca
schoenen en broek en roze blouse: bristol

Onze buit verder was nog een bodywarmer en spijkerbroekje. Niks spectaculairs verder.

donderdag 22 januari 2004 @ 23:40:00 #47
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_16503886
Leuke kleertjes! Witte kleren durf ik bij Katja niet meer. Dat blijft precies 5 minuten wit.
Laat Alicia zich nog aankleden of wil ze zelf al bepalen wat ze draagt? Aan die tweede foto te zien, het laatste.

Ik ben hier even mijn tijd aan het volmaken. Job krijgt om 00.00 zijn laatste voeding en ik vind dat net zo'n tijd dat ik maar liever wacht met naar bed gaan, dan wakker gemaakt te worden uit mijn eerste slaap.

Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 23 januari 2004 @ 07:29:44 #48
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_16508077
Angel, Ik heb mijn piercing al 4,5 jaar en kan me niks herinneren over een slijmerig gevoel.... Wel dat ik niet normaal kon eten. Maar dat duurde volgens mij maar een paar dagen en daarna gaat het wel weer.

En voor degene die denken dat het een vreselijke pijn doet: dat mens bij de piercer waar ik het gedaan heb zei dat het de MINST pijnlijke piercing is. Het zetten voel je echt bijna niks van... Je moet het ook niet vergelijken met het bijten op het puntje van je tong.

Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 23 januari 2004 @ 08:20:47 #49
13151 crew  Rewimo
pi_16508348
Op welk bankje zitten de wachtenden op mini-Belanaatje? Dan kom ik er tot 9 uur even bij zitten *nagelbijt*
pi_16508498
Zullen we dat comfortabele bankje maar nemen Rewimo. Het kan natuurlijk nog wel een paar uurtjes duren. Tot hoe laat moet je vergaderen, vragen we of Belana er rekening mee wil houden

Ik hoor het gesprek al: Kbot tegen Belana: Nee, je mag nog niet persen, Rewimo zit nog te vergaderen

Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 23 januari 2004 @ 08:38:53 #51
13151 crew  Rewimo
pi_16508522
Van 9 tot 12, dus dat wordt wel heel wat persweeën wegpuffen dan
pi_16508616
Ja, ze moet wel wat voor ons over hebben he....en dan zou ik natuurlijk even die boodschappen kunnen gaan doen

Enne trouwens, Slaapmeisje mag ook wel voor 9 uur testen toch, dan is die ochtendurine nog op zijn best.

Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 23 januari 2004 @ 08:50:25 #53
13151 crew  Rewimo
pi_16508688
Aaaarghh, ik KAN helemaal niet weg om te vergaderen
pi_16508816
Dag Rewimo
  † In Memoriam † vrijdag 23 januari 2004 @ 09:09:38 #55
43556 miss_dynastie
pi_16508919
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 08:20 schreef Rewimo het volgende:
Op welk bankje zitten de wachtenden op mini-Belanaatje? Dan kom ik er tot 9 uur even bij zitten *nagelbijt*
Sorry, ik ga nog steeds uit van een jongetje, dus een mini- Kbot

Hoe is het nu met je vader?

pi_16509029
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 23:40 schreef livelink het volgende:
Laat Alicia zich nog aankleden of wil ze zelf al bepalen wat ze draagt? Aan die tweede foto te zien, het laatste.
Heel af en toe heb ik mazzel en s ze meegaand, maar dat begint een zeldzaamheid te worden. Heeft ze het niet zelf uitgezocht dan trekt ze het net zo makkelijk weer uit. Ze laat zich nog wel heel goed beinvloeden. Ik pak gewoon twee dingen en zij kiest en dat vind ze prima. en als wij heel graag willen dat ze een net jurkje ofzo aan heeft vanwege bezoekgaan ofzo dan complimenteren we ons gewoon helemaal gek naar haar toe. Dat ze er dan zo ontzettend mooi uit ziet, ga zo maar door
  vrijdag 23 januari 2004 @ 10:03:17 #57
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16509877
Voor de koekjesbakkende mama's (en papa's natuurlijk ): ik heb net de nieuwe Tip Culinair gekregen en er staan 25 koekjesrecepten in

Die van februari dus.

[Dit bericht is gewijzigd door Spindizzy op 23-01-2004 10:17]

vrijdag 23 januari 2004 @ 10:16:19 #58
12560 dice
Koffiekoffiekoffiekoffiekoffie
pi_16510136
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 09:18 schreef Knorretje het volgende:

[..]

Heel af en toe heb ik mazzel en s ze meegaand, maar dat begint een zeldzaamheid te worden. Heeft ze het niet zelf uitgezocht dan trekt ze het net zo makkelijk weer uit. Ze laat zich nog wel heel goed beinvloeden. Ik pak gewoon twee dingen en zij kiest en dat vind ze prima. en als wij heel graag willen dat ze een net jurkje ofzo aan heeft vanwege bezoekgaan ofzo dan complimenteren we ons gewoon helemaal gek naar haar toe. Dat ze er dan zo ontzettend mooi uit ziet, ga zo maar door

Is een oude verkopers truuk. Laat iemand iets zien en hij kan NEE zeggen; laat iemand 2 dingen zien en stel hem de keuze; en dan is de kans op NEE ineens veel kleiner

Die koek recepten wil ik ook wel, ook al ben ik een pappa

'Kots' zei het paard. 'Grote kots !' Maak het verhaal af en kleur de plaatjes.
  vrijdag 23 januari 2004 @ 10:17:27 #59
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16510163
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 10:16 schreef dice het volgende:

Die koek recepten wil ik ook wel, ook al ben ik een pappa

Heb ff aangepast
  † In Memoriam † vrijdag 23 januari 2004 @ 10:19:06 #60
43556 miss_dynastie
pi_16510203
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 10:03 schreef Spindizzy het volgende:
Voor de koekjesbakkende mama's (en papa's natuurlijk ): ik heb net de nieuwe Tip Culinair gekregen en er staan 25 koekjesrecepten in

Die van februari dus.

Je vergeet de lurkers
Waar is die te koop? En hoe zit ie eruit? En hoe duur??
  vrijdag 23 januari 2004 @ 10:22:49 #61
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16510305
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 10:03 schreef Spindizzy het volgende:
Voor de koekjesbakkende mama's (en papa's natuurlijk En lurkers. En toevallige voorbijgangers. En opa's En oma's En ooms. En tantes. En neefjes. En nichtjes. En buurvrouwen. En buurmannen. En oppasmama's. En oppaspapa's ): ik heb net de nieuwe Tip Culinair gekregen en er staan 25 koekjesrecepten in

Die van februari dus.

† In Memoriam † vrijdag 23 januari 2004 @ 10:24:30 #62
43556 miss_dynastie
pi_16510354
Zo is dat!!! Ik ga ook maar eens op zoek dan, ik ben wel in een bakgrage bui, maar geen van mijn tien kookboeken hebben iets wat we lekker vinden, natuurlijk
  vrijdag 23 januari 2004 @ 10:27:41 #63
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16510444
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 10:19 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Je vergeet de lurkers
Waar is die te koop? En hoe zit ie eruit? En hoe duur??

Hij is vanaf volgende week ofzo te koop, gewoon bij de supermarkt en hij ziet er zo uit:
  vrijdag 23 januari 2004 @ 10:39:56 #64
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_16510766
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 10:27 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Hij is vanaf volgende week ofzo te koop, gewoon bij de supermarkt en hij ziet er zo uit:
[afbeelding]

Chocoladetaart is ook niet verkeerd Nou, ja, eigenlijk wel Maar ik ga die Tip toch maar kopen, mjammjam!
  vrijdag 23 januari 2004 @ 10:41:58 #65
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16510826
Jaaaa die chocoladetaart staat ook al op het uitprobeerlijstje. Er staat ook recept in voor noten/carameltaart. Dat wordt mijn toetje voor morgen
  Jubileum moderator vrijdag 23 januari 2004 @ 11:35:26 #66
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_16512116
Rewimo ik mail je vanavond even over de garage oke? Ik wil eerst zien hoe het met Belana gaat, wanneer we het babietje mogen bewonderen en dan weet ik wanneer ik tijd heb dit weekend oke?
Vind het wel geweldig leuk om jullie en vooral Christan weer eens te zien!
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 23 januari 2004 @ 13:02:22 #67
13151 crew  Rewimo
pi_16514578
Ja is goed hoor Lois, first things first hè Eerst mini-Belana, en dan op grote afstand de rest
pi_16517633
Joepie we hebben eindelijk weer een printer (andere was oud en steeds kapot)
Kan ik weer eens kleurplaten enzo voor Bo uitprinten. En er zit een scanner op. Nu kan ik eindelijk eens een aantal foto's van mezelf van vroeger (zijn foto's van dia's, me eigen fotobabyboek zijn me ouders kwijt ) insannen en sjowen. Kunnen jullie zien hoeveel ik Bo leek als baby. Doe ik vanavond als ik weet hoe het ding werkt (lees als Geer het tig keer voorgedaan heeft )
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 23 januari 2004 @ 17:44:33 #69
37150 livelink
pi_16523657
Nog geen nieuws van Belana?

Ik ben er even tussenuit geweest, want Katja heeft 3x 'geknoeid'. De eerste keer dat ze knoeien riep, had ze haar halve glas limonade over zich heen gegooid. Ik al haar kleren uitgetrokken en zelf trok ze toen ook maar meteen haar luier uit.
Ik was net schone kleertjes aan het pakken, toen ik haar weer 'knoeien' hoorde roepen. Dit keer had ze dus geplast terwijl ze op haar hobbelpaard zat . edit - hobbelpaard is dus eigenlijk hobbelteigetje (van stof, ja )
Ik haar plas opgeruimd en alles schoongemaakt en maar meteen besloten om haar geen luier aan te doen, maar alleen een onderbroekje in het kader van de zindelijkheid.
Dus ze liep lekker rond in haar onderbroekje, roept ze weer 'knoeien'. Haar onderbroek was nog droog, dus ik dacht dat ze goed aangaf dat ze moest plassen. Ik was net bezig om haar onderbroek uit te trekken en haar op het potje te zetten, ging ze overgeven (gelukkig stond ik achter haar).

Knoeien heeft dus vele dimensies, blijkt maar weer.
Na al dit geknoei moest ze toch wel nodig in bad en ik heb weer heel wat te wassen.

Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 23 januari 2004 @ 19:03:48 #70
13151 crew  Rewimo
pi_16525622
O tof, livelink

Ik kon vroeger ook niet aangeven of ik buikpijn had of misselijk was. Ik schijn mijn moeder ook van die fijne verrassingen te hebben gegeven. Mam, ik heb buikpijn... blurk

vrijdag 23 januari 2004 @ 19:07:21 #71
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16525710
Is het heel gemeen als ik er stiekum best om moest lachen

(Mijn man ook)

vrijdag 23 januari 2004 @ 19:21:25 #72
37150 livelink
pi_16526059
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 19:07 schreef Spindizzy het volgende:
Is het heel gemeen als ik er stiekum best om moest lachen

(Mijn man ook)

Dit staat jullie vast ook allemaal te wachten . Achteraf vond ik het ook wel grappig, eigenlijk. En ach, Teigetje overleeft het wel. Ze heeft hem ook al eens ondergekotst en dat is ook uiteindelijk goedgekomen. Alleen als je het weet, zie je het nog een beetje.
  vrijdag 23 januari 2004 @ 19:23:29 #73
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16526120
Ik krijg al wat poep/pies/kots/knoeitraining met mijn nichtje
pi_16527851
Vervelend Livelink, toch vind ik eigenlijk wel dat je kinderspeelgoed moet kunnen wassen of afwassen. Ik begrijp uit je verhaal dat het met dat ding niet mogelijk is... jammer is dat...
Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 23 januari 2004 @ 20:28:42 #75
13151 crew  Rewimo
pi_16527863
Lois, heb jij dat nummer van Kinderen nog te pakken kunnen krijgen? Ik heb er van de week mee in mijn handen gestaan hier (en nou kan ik 'm weer niet vinden ). Dus als je hem nog wilt hebben, hij moet hier ergens zijn.
pi_16528139
het Rewimo, hoest met je vader?
Het voelt goed hè?
A je to!
  Jubileum moderator vrijdag 23 januari 2004 @ 20:40:00 #77
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_16528230
Ik kreeg hem toegemaild Rewimo maar onwijs bedankt iig!
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 23 januari 2004 @ 20:51:47 #78
13151 crew  Rewimo
pi_16528629
Ik heb mijn vader net gesproken Het gaat alweer wat beter met hem. Hij mocht vandaag aan de soep en vla. Helaas kwam het er net zo hard weer uit als het erin ging sorry voor het vieze praatje maar het was wel lekker, zei hij Zijn gevoel voor humor is weer helemaal terug

Na het weekend mag hij lichtverteerbaar vast voedsel hebben. De darmontsteking is veroorzaakt door een bacterie. Hoe hij eraan komt is een raadsel Maar ja, het belangrijkste is dat hij er weer af komt natuurlijk

pi_16529549

Hier ff 2 foto's van mezelf toen ik klein was. Wat lijk ik op Bo he!!!

[Dit bericht is gewijzigd door jessie op 23-01-2004 21:28]

Het voelt heerlijk!!!!
pi_16529572
O zijn (waren) wel een beetje klein en veraf zie ik nu haha.

Zo heb ze al veranderd. Ze waren zo klein omdat ik ze net als normaal verkleind had maar het waren ingescande fotos. Dus nu heb ik de niet verkleinde versie maar gedaan.

Het voelt heerlijk!!!!
pi_16529854
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 21:24 schreef jessie het volgende:

laat danny deze foto net zien en vraag wie het is. Overduidelijk zegt ie: BO
ik: das nat zelf..
hij: holy f*ck wat lijkt die op Bo zeg

Bo lijkt idd enorm op jou, maar nu ben ik wel heel benieuwd naar een babyfoto van geer tesamen met een van janneke

pi_16529942
Omdat je het zo lief vraagt gaat Geer nu zijn fotoboek van beneden halen om een foto te zoeken. die zullen we dan zo inscannen.

Wel grappig dat Danny dacht dat het Bo was
Ouderen familieleden die mij nog kennen van toen ik klein was zeggen het ook altijd en dan heb ik zoiets van jaja het zal wel, maar het is inderdaad ook echt zo. En dan schijnt me gedrag ook nog hetzelfde geweest te zijn

Het voelt heerlijk!!!!
pi_16529961
ik zie het niet hoor, echt niet...

...

...

...

Mijn god hey, als 2 druppels water!! Goed hoor!
Rewimo had hier ooit een topic over gestart, daar zou ik ook ng eens in moeten posten ...

Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 23 januari 2004 @ 21:37:34 #84
13151 crew  Rewimo
pi_16529978
Verhip, ik dacht ook dat het Bo was
pi_16530021
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 21:36 schreef jessie het volgende:
Omdat je het zo lief vraagt gaat Geer nu zijn fotoboek van beneden halen om een foto te zoeken. die zullen we dan zo inscannen.
Wat lief
quote:
Wel grappig dat Danny dacht dat het Bo was
Ouderen familieleden die mij nog kennen van toen ik klein was zeggen het ook altijd en dan heb ik zoiets van jaja het zal wel, maar het is inderdaad ook echt zo. En dan schijnt me gedrag ook nog hetzelfde geweest te zijn
Nou op die bovenste foto op het formaat gehouden zoals in het topic lijken jullie echt twee druppels wter, alleen als je hem vergroot en Bo wat vaker ziet zie je dat Bo een iets fellere uitstraling heeft in het gezicht, voornamelijk ogen.
pi_16530091
* melonovy is nu ook aan het scannen

Rewimo, haal jij het topic er even bij?

Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 23 januari 2004 @ 21:41:34 #87
13151 crew  Rewimo
pi_16530107
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 21:41 schreef melonovy het volgende:
* melonovy is nu ook aan het scannen

Rewimo, haal jij het topic er even bij?

Even zoeken hoor, is al een tijd geleden

Edit: hebbes Ouder en kind foto's/gelijkenissen

FOK!fossiel vrijdag 23 januari 2004 @ 21:46:18 #88
2628 Karin
pi_16530248
Jeetjemina wat lijken jullie op elkaar zeg

Knor ik heb je gemaild maar misschien komt het weer eens niet door de spamfilter heen, heb je hem gehad?

pi_16530368
Ok hier nog een keer

Ikke en Bo

Het voelt heerlijk!!!!
pi_16530383
Oeps verkeerde topic pffff gaan we weer
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16530605
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 21:46 schreef Karin het volgende:
Jeetjemina wat lijken jullie op elkaar zeg

Knor ik heb je gemaild maar misschien komt het weer eens niet door de spamfilter heen, heb je hem gehad?

ik laat het gelijk jekken door danny Mail komt op andere pc binnen en tjek ik alleen sochtends als ik toch al rondwandel Terugmailen doe ik dus ook pa mrgen mocht dat gewenst zijn.
  FOK!fossiel vrijdag 23 januari 2004 @ 22:01:22 #92
2628 Karin
pi_16530694
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 21:58 schreef Knorretje het volgende:

[..]

ik laat het gelijk jekken door danny Mail komt op andere pc binnen en tjek ik alleen sochtends als ik toch al rondwandel Terugmailen doe ik dus ook pa mrgen mocht dat gewenst zijn.

Het heeft ook geen haast hoor maar ik denk ik meld het even voordat het door de spamfilter eruitgehaald is (net als toen we wilden afspreken voor kraamvisite, dat ging ook zo lekker).
pi_16530799
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 22:01 schreef Karin het volgende:

[..]

Het heeft ook geen haast hoor maar ik denk ik meld het even voordat het door de spamfilter eruitgehaald is (net als toen we wilden afspreken voor kraamvisite, dat ging ook zo lekker).

precies
Maar deze is aangekomen hoor. Hij is half voorgelezen, maar dann kwam er niet helemaal uit, dus ga er morgenvroeg wel even achterzitten.
pi_16530889
Hebbie de mijne ook gehad nu we het toch over mailtjes hebben
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16530976
Hahaha, ik zit even op die site van Loesje te kijken, komen wel erg bekende textjes voorbij:

En binnenkort 1 voor Grijs:

En er zullen vast wel meer zijn...

Het voelt goed hè?
A je to!
pi_16531030
Hahaha wat grappig al jullie onderteksten!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16531112
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 22:07 schreef jessie het volgende:
Hebbie de mijne ook gehad nu we het toch over mailtjes hebben
danny is weer aan het zoeken (krijg dagelijk rond de 250-300 mailtjees binnen) dus we zetten hem wel steeds flink aan het werk zo
pi_16531153
Zoveel, kelere. en dan mag hij ze opzoeken hahahaha
Nou ja laat maar hoor zo bijzonder was het mailtje niet hahahaha
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16531156
ook gevonden en voorgelezen (best lief mannetje af en toe) mail morgen terug, te veel info om hier neer te kalken
pi_16531194
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 22:17 schreef jessie het volgende:
Zoveel, kelere. en dan mag hij ze opzoeken hahahaha
Nou ja laat maar hoor zo bijzonder was het mailtje niet hahahaha
er zit een zoekfunctie op hoor, paar klikjes en je naam spellen en hij vist hem er zo tussenuit.
pi_16531204
Hahahaha ik zal er de volgende keer noten bij zetten dan kan die het zingen voor je
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 23 januari 2004 @ 22:43:41 #102
34891 melonovy
La Kutschie
pi_16531899
ik ga naar bed toe, er staat me een heftige nacht te wachten...

tot de volgende keer!

Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † vrijdag 23 januari 2004 @ 22:45:49 #103
43556 miss_dynastie
pi_16531969
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 22:43 schreef melonovy het volgende:

tot de volgende keer!

Wat je ook doet, doe het veilig

Tweede deel van mijn berichtje weggevallen Anyway: ga je verder met de slaaptraining van Chiara?

[Dit bericht is gewijzigd door miss_dynastie op 23-01-2004 22:50]

vrijdag 23 januari 2004 @ 22:45:51 #104
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_16531971
*snikt nog een beetje na*

Net op de website van Moussy haar Mink geweest en in een ademtocht uitgelezen. Tranen nog nat op de wangen, bij ons beiden... Het is pas nu dat we ons echt realiseren hoeveel geluk we hebben gehad met ons mannetje.

Moussy, als je lurkt: Meer dan ooit begrijp ik nu je onderschrift..

Shaven..... not furred
pi_16532031
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 22:43 schreef melonovy het volgende:

tot de volgende keer!

Succes vannacht. Ik hoop dat je net zo snel succes hebt als de vorige keer
  † In Memoriam † vrijdag 23 januari 2004 @ 22:48:01 #106
7074 moussy
kuttekop
pi_16532049
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 22:45 schreef bastardhost het volgende:
*snikt nog een beetje na*

Net op de website van Moussy haar Mink geweest en in een ademtocht uitgelezen. Tranen nog nat op de wangen, bij ons beiden... Het is pas nu dat we ons echt realiseren hoeveel geluk we hebben gehad met ons mannetje.

Moussy, als je lurkt: Meer dan ooit begrijp ik nu je onderschrift..

Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 23 januari 2004 @ 22:50:48 #107
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_16532143
*gezellig op #Ouders joh *
Shaven..... not furred
  vrijdag 23 januari 2004 @ 22:54:02 #108
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_16532243
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 22:48 schreef moussy het volgende:

[..]

moussy, als je t goed vind zou ik de site ook eens mogen bekijken? (ik kan t adres niet vinden, dus vraag me af of je hem expres een beetje voor jezelf houd (in dat geval ook vooral zeggen)).
imagination is more important than knowledge
  vrijdag 23 januari 2004 @ 22:57:20 #109
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_16532352
Hij staat in geboorte websites onder ouders.
Voor het gemak nu ook hier www.mink2002.tk

Wees gewaarschuwd, zet tissues klaar...

Shaven..... not furred
  vrijdag 23 januari 2004 @ 23:00:15 #110
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_16532454
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 22:57 schreef bastardhost het volgende:

hmm ik dacht toch echt dat t daar niet tussen stond,... maarja...dankjewel
  vrijdag 23 januari 2004 @ 23:13:08 #111
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_16532892
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 22:57 schreef bastardhost het volgende:

je hebt gelijk, die heb ik zeker wel nodig,

Moussy wat een ontzettend mooie site heb je voor m gemaakt zeg...

† In Memoriam † vrijdag 23 januari 2004 @ 23:25:58 #112
7074 moussy
kuttekop
pi_16533332
-lama-

[Dit bericht is gewijzigd door moussy op 24-01-2004 00:16]

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_16546728
Zo, ik heb net een noten-rozijnen-kruiden-cake gebakken, en mijn buikje heeft daar enorme trek in gekregen...
Het voelt goed hè?
A je to!
  zaterdag 24 januari 2004 @ 16:35:33 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16547017
Pff, Moussy, heb het al vaker gelezen, maar nu toch nog maar een keertje en ik kan niet zeggen hoeveel het me doet. Kippevel en tranen in mijn ogen. En wat was die René een kanjer toen zeg.
pi_16547595
jeetje he, wat erg kan een mens zijn. Sorry voor mijn vooroordeel, maar bij dit soort dingen zit ik echt met grote ogen te kijken naar de pc...

Zit ik een beetje te surfen op van die baby pagina's kom ik een site tegen van een meisje, wiens moeder 16 is en blablabla niets vermeld over de papa...
Kijk ik het dagboek, staat er iets van vandaag heb ik de hele dag TV gekeken, op de 1e page staat ook dat televisie kijken haar grootste hobby is. Het kind is 2 maanden oud!!
Wat erg denk ik dan...
Ik hoop dat dat allemaal goed gaat komen met die kleine meid...

de website

Het voelt goed hè?
A je to!
  zaterdag 24 januari 2004 @ 17:08:11 #116
3011 E.T.
pi_16547749
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 17:01 schreef melonovy het volgende:
jeetje he, wat erg kan een mens zijn. Sorry voor mijn vooroordeel, maar bij dit soort dingen zit ik echt met grote ogen te kijken naar de pc...

Zit ik een beetje te surfen op van die baby pagina's kom ik een site tegen van een meisje, wiens moeder 16 is en blablabla niets vermeld over de papa...
Kijk ik het dagboek, staat er iets van vandaag heb ik de hele dag TV gekeken, op de 1e page staat ook dat televisie kijken haar grootste hobby is. Het kind is 2 maanden oud!!
Wat erg denk ik dan...
Ik hoop dat dat allemaal goed gaat komen met die kleine meid...

de website

heb net ff met je mee gekeken..
Ik vrees met je mee..

Als ik de eerste pagina bekijk lijkt mama ook niet echt de snuggerste (taalgebruik, interpunctie, algemene indruk)..

Kan me over zulke dingen ook opwinden..

† In Memoriam † zaterdag 24 januari 2004 @ 17:12:39 #117
43556 miss_dynastie
pi_16547841
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 17:01 schreef melonovy het volgende:
...blablabla niets vermeld over de papa...
Ze heeft wel een vriend, die vent met tattoo's (in fotoboek) denk ik dan... er is dus wel een 'vaderfiguur'
  zaterdag 24 januari 2004 @ 17:25:56 #118
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_16548174
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 17:08 schreef E.T. het volgende:

interpunctie

Het gebrek aan interpunctie vooral
  zaterdag 24 januari 2004 @ 17:27:31 #119
3011 E.T.
pi_16548205
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 17:25 schreef pluisje het volgende:

[..]

Het gebrek aan interpunctie vooral

er staat wel een hele punt in het stukje tekst..
  zaterdag 24 januari 2004 @ 22:19:53 #120
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_16555312
hallo!
patat ftw :)
  † In Memoriam † zaterdag 24 januari 2004 @ 22:20:52 #121
43556 miss_dynastie
pi_16555339
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 22:19 schreef daniman het volgende:
hallo!
Hoi
  zaterdag 24 januari 2004 @ 22:25:29 #122
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_16555450
alles goed?
  † In Memoriam † zaterdag 24 januari 2004 @ 22:31:13 #123
43556 miss_dynastie
pi_16555591
Met mij wel, heb mijn propedeuse binnen, dus alles is ... ik word zo meegesleurd om een leuke film te kijken ... Alles goed met jou, heb je al een tijdje niet meer gezien hier? Was je niet bezig met het voorbereiden van een optreden
  zaterdag 24 januari 2004 @ 22:35:30 #124
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_16555696
een opera, die is in maart! Verder was ik er vorig weekend niet omdat ik toen in Center parks zat en van de week had ik het best wel druk waardoor ik ook weinig op fok was.

Vandaar!

† In Memoriam † zaterdag 24 januari 2004 @ 22:36:32 #125
43556 miss_dynastie
pi_16555717
Leuk dat je er weer bent !! Moet nu film gaan kijken, maar misschien wil je wat meer vertellen over die opera? Ben heel benieuwd. Dan lees ik het morgen wel

Welk park ben je heen geweest?

Welterusten alvast, allemaal !!!!!

zaterdag 24 januari 2004 @ 22:41:32 #126
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_16555833
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 22:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Leuk dat je er weer bent !! Moet nu film gaan kijken, maar misschien wil je wat meer vertellen over die opera? Ben heel benieuwd. Dan lees ik het morgen wel
Het koor waar ik op zit is bezig met een opera die in Apeldoorn en Oss wordt opgevoerd begin maart. Het is de opera pique dame van Tchaikovsky. De opera gaat over een man die via de moeder (een oude gravin) van de vrouw waar hij verliefd op is achter een kaartgeheim kan komen, waar hij helemaal geobsedeerd door raakt. Zijn hebzucht wordt uiteindelijk ook zijn einde...
quote:
Welk park ben je heen geweest?
De kempervennen, bij Valkenswaard. Was heel gezellig, lekker gezwommen ook! Zou wel weer willen gaan
quote:
Welterusten alvast, allemaal !!!!!
Truste!
pi_16555968
Hoi daniman welkom terug
Je heb nu ook een opera idols he iets voor jou?

Truste miss dynasty voor strakies

Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 24 januari 2004 @ 22:49:47 #128
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_16556023
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 22:46 schreef jessie het volgende:
Hoi daniman welkom terug
Je heb nu ook een opera idols he iets voor jou?

Truste miss dynasty voor strakies

nee idols (ook een opera versie) hoeft voor mij niet...

hoest inmiddels met jou Jessie?

Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 24 januari 2004 @ 22:50:38 #129
13151 crew  Rewimo
pi_16556045
Hee Daniman! Leuk je weer op het bankje te treffen
  zaterdag 24 januari 2004 @ 22:53:25 #130
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_16556126
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 22:50 schreef Rewimo het volgende:
Hee Daniman! Leuk je weer op het bankje te treffen
ja he? Ben er de afgelopen week weinig aan toegekomen maar nu ben ik weer es lekker op het bankje!
  zaterdag 24 januari 2004 @ 22:53:45 #131
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_16556140
ik heb trouwens vandaag een prachtig beeld van een adelaar gekocht!
pi_16556143
Het gaat.
Ik ga niet echt vooruit, maar ook niet achteruit. Ik denk zelf een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje vooruit, maar zo'n klein beetje dat het niet echt opvalt. Ik heb vandaag een blokje om gedaan (leunend op de wandelwagen) en dat was heerlijk. Heb er geen extra pijn door gekregen. Morgen weer proberen. Ik moet dan alleen de rest van de dag niks meer te doen hebben.
maandag moet ik bloedprikken op ontstekingen enzo en dan vrijdag bij de poli internist zijn voor de uitslag en het hoe verder verhaal. Want ik kan moeilijk maanden doorgaan met 8 paracetamol en 3 diclofenac op een dag. Ik heb hierdoor denk ik al vanaf dat ik het slik diaree (lekker praatje)
Af en toe voel ik me wat depri door al de beperkingen. Maar dan kijk ik weer even naar me kids en denk aan die kuttijd in het ziekenhuis en dan voel ik me al weer wat beter
Maar nu ga ik de fles aan Janneke geven en dan lekker pitten

Truste allemaal

[Dit bericht is gewijzigd door jessie op 24-01-2004 22:56]

Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 24 januari 2004 @ 22:54:29 #133
13151 crew  Rewimo
pi_16556160
Ik heb ook geen zitvlees de laatste dagen.

Kweenie of je bijgelezen hebt?

Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 24 januari 2004 @ 22:55:46 #134
13151 crew  Rewimo
pi_16556196
Truste Jessie. Rustig aan hè, het lijkt me wel frustrerend hoor dat je maar zo weinig merkt van vooruitgang

zaterdag 24 januari 2004 @ 22:56:50 #135
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_16556226
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 22:53 schreef jessie het volgende:
Het gaat.
Ik ga niet echt vooruit, maar ook niet achteruit. Ik denk zelf een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje vooruit, maar zo'n klein beetje dat het niet echt opvalt. Ik heb vandaag een blokje om gedaan (leunend op de wandelwagen) en dat was heerlijk. Heb er geen extra pijn door gekregen. Morgen weer proberen. Ik moet dan alleen de rest van de dag niks meer te doen hebben.
maandag moet ik bloedprikken op ontstekingen enzo en dan vrijdag bij de poli internist zijn voor de uitslag en het hoe verder verhaal. Want ik kan moeilijk maanden doorgaan met 8 paracetamol en 3 diclofenac op een dag. Ik heb hierdoor denk ik al vanaf dat ik het slik diaree (lekker praatje)
Af en toe voel ik me wat depri door al de beperkingen. Maar dan kijk ik weer even naar me kids en denk aan die kuttijd in het ziekenhuis en dan voel ik me al weer wat beter
Maar nu ga ik de fles aan Janneke geven en dan lekker pitten

Truste allemaal -O-

truste en succes verder!
  zaterdag 24 januari 2004 @ 23:00:22 #136
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_16556316
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 22:54 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb ook geen zitvlees de laatste dagen.

Kweenie of je bijgelezen hebt?

ik heb niet echt bijgelezen omdat ik anderhalf topic heb gemist. Maar heb geloof ik wel het een en ander gelezen ja! Hoest met hjou nu verder dan?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 24 januari 2004 @ 23:01:34 #137
13151 crew  Rewimo
pi_16556354
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 23:00 schreef daniman het volgende:

[..]

ik heb niet echt bijgelezen omdat ik anderhalf topic heb gemist. Maar heb geloof ik wel het een en ander gelezen ja! Hoest met hjou nu verder dan?

Even stukje uit mailtje gekopieerd

Mijn vader is gelukkig weer wat opgeknapt. Hij heeft een ontsteking aan zijn
dikke darm. Daar is hij heel ziek van geweest, met hoge koorts. Nu gaat het
allemaal weer wat beter, hij mag voorzichtig weer wat eten. Ligt nog wel aan
het infuus. Hij krijgt niet veel bezoek dus ik probeer elke dag wel even te
gaan.

Daarnaast heeft Christan weer oorontsteking en zat ik met hem vanmiddag op
de huisartsenpost in weer een ander ziekenhuis (gelukkig hier zowat om de
hoek). Zijn rechteroor is ontstoken. Dat betekent weer veel huilbuien en
gebroken nachten. Hij ligt nu gelukkig te slapen met een 'pil in zijn bil'
en de nodige neus- en oordruppels. Als het maandag niet beter is, moeten we
naar onze eigen huisarts, en dan ga ik ook maar eens een verwijzing naar een
KNO-arts vragen, want die oorontstekingen steken nu wel erg vaak de kop op.

zaterdag 24 januari 2004 @ 23:04:27 #138
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_16556422
poe das niet niks zeg, Rewimo! Eerst je vader en nu Christan ook al wat!

Beterschap voor beiden!!!

Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 24 januari 2004 @ 23:06:25 #139
13151 crew  Rewimo
pi_16556463
Dank je

Oja, enne, ik zit ook nog alleen dit weekend want Frank is door zijn rug gegaan Sjielug hè?

zaterdag 24 januari 2004 @ 23:12:35 #140
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_16556619
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 23:06 schreef Rewimo het volgende:
Dank je

Oja, enne, ik zit ook nog alleen dit weekend want Frank is door zijn rug gegaan Sjielug hè?

Nogal het zit weer niet mee
  zaterdag 24 januari 2004 @ 23:17:30 #141
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_16556767
ik ga naar bed, welterusten
pi_16557079
zit ik hier nu alleen in de koude donkere nacht op het bankje... nou ja...

Daniman, leuk dat je er weer bent hoor. Klinkt leuk die opera. Heb je een grote rol?

Jessie, goed dat je jezelf ook eens lekker kunt oppeppen! Het is heel rot om zo beperkt te zijn, maar je weet ook dat er een einde aan die pijn komt... op je zere ontstekingen!!

Ook een voor Christan en Rewimo, oortjespijn is niet leuk! GEbroken nachten ook niet.

Ik duik er ook zo in, ik kan ook wel wat slaap gebruiken. Ik heb de laatste dagen ook weer erg last van de reumatiek...

Het voelt goed hè?
A je to!
  zaterdag 24 januari 2004 @ 23:34:20 #143
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_16557227
Dan zit ik alleen vrees ik

Maar goed ook, want ik heb echt een enorme snertbui

gelukkig is het morgen koopzondag...

pi_16557338
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 23:34 schreef pluisje het volgende:
Dan zit ik alleen vrees ik

Maar goed ook, want ik heb echt een enorme snertbui

gelukkig is het morgen koopzondag...

ik was toch eigenlijk nog niet weg...

waarom heb je zo'n snertbui dan?

Het voelt goed hè?
A je to!
  zaterdag 24 januari 2004 @ 23:40:46 #145
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_16557396
Oh gewoon, snotverkouden, zere gewrichten en nog wat andere dingetjes die gewoon gemeen zijn...

Gewoon een snertbui (eigenlijk )

zaterdag 24 januari 2004 @ 23:45:47 #146
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16557532
Ben er ook nog.
Weet niet precies of ik nou een snertbui heb of niet.
Die had ik iig wel vandaag.
Nu ben ik moed aan het verzamelen, want ik moet zometeen mijn bed nog op gaan maken
Waarom doe ik dat nou niet meteen als ik mijn bed afhaal.

*zucht*
Schiet mij maar lek, wordt niets meer dit weekend.

zaterdag 24 januari 2004 @ 23:46:32 #147
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_16557548
*chocoladekoekjes uitdeelt*
pi_16557552
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 23:40 schreef pluisje het volgende:
Oh gewoon, snotverkouden, zere gewrichten en nog wat andere dingetjes die gewoon gemeen zijn...

Gewoon een snertbui (eigenlijk )

heb jij nu ook fibromyalgie??
Het voelt goed hè?
A je to!
  zaterdag 24 januari 2004 @ 23:48:38 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16557599
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 23:46 schreef pluisje het volgende:
*chocoladekoekjes uitdeelt*
Lekker, maar eigenlijk mag ik niet. Want ik heb me net gisteren heel enthousiast aangemeld bij de Fok! dieetclub.
Maar goed, die meiden (en heren) lezen hier toch niet, die staan nu allemaal heel fanatiek in de sportschool.

doe mij er dan maar eentje

pi_16557623
nee, ik heb al gesnoept vandaag.... oke 1tje dan....
Het voelt goed hè?
A je to!
  zaterdag 24 januari 2004 @ 23:49:49 #151
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_16557628
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 23:46 schreef melonovy het volgende:

[..]

heb jij nu ook fibromyalgie??

Ja, en het speelt echt erg op met die combi van vochtig weer en steeds groter wordende buik. Het gehoopte scenario van minder last gaat helaas niet op, maar ik was ook al gewaarschuwd dat die kans klein zou zijn, aangezien ik ook regelmatig gewrichtsontstekingen heb (bij bloedprikken steeds net op de grens van artritis).

Dus met het gevolg dat ik vrij weinig kan enzo, en veel thuiszit. En dat levert zo nu en dan een enorme snertbui op...

zaterdag 24 januari 2004 @ 23:50:29 #152
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_16557638
Koekjes helpen tegen snertbuien, dus niet zeuren, eten
pi_16557661
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 23:49 schreef pluisje het volgende:

[..]

Ja, en het speelt echt erg op met die combi van vochtig weer en steeds groter wordende buik. Het gehoopte scenario van minder last gaat helaas niet op, maar ik was ook al gewaarschuwd dat die kans klein zou zijn, aangezien ik ook regelmatig gewrichtsontstekingen heb (bij bloedprikken steeds net op de grens van artritis).

Dus met het gevolg dat ik vrij weinig kan enzo, en veel thuiszit. En dat levert zo nu en dan een enorme snertbui op...

heh bah, dat klinkt idd erg akelig. Balen dat je in je zwangerschap ook zo veel last van je FM heb. Ik heb ook FM en had er weinig last van in de zwangerschap.
De laatste tijd heb ik er wel veel last van, alles doet me zeer, het ligt volgens mij ook aan het weer hoor. Kut he... sterkte ermee Pluis!!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_16557691
ik ga nu echt pitten!

doei doei!

morgen verjaardag en kraamfeestje, dus de hele dag in touw...

Het voelt goed hè?
A je to!
  zaterdag 24 januari 2004 @ 23:53:45 #155
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_16557699
Ik was erop voorbereid hoor, en ik hou er ook niet van om te klagen (eigen keuze om zwanger te worden tenslotte), ik hoop alleen wel van harte dat het de komende maanden niet nog veel erger wordt. Afwachten maar...
  zaterdag 24 januari 2004 @ 23:54:07 #156
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_16557707
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 23:53 schreef melonovy het volgende:
ik ga nu echt pitten!

doei doei!

morgen verjaardag en kraamfeestje, dus de hele dag in touw...

Truste en veel plezier morgen
  zaterdag 24 januari 2004 @ 23:54:19 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16557714
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 23:50 schreef pluisje het volgende:
Koekjes helpen tegen snertbuien, dus niet zeuren, eten
Ow ok, doe mij dan maar het hele pak.
Het zijn toch wel van die chocoladekoekjes met van die grote korrels suiker!

Bedankt trouwens, nu heb ik echt lekkere trek. Ga zo maar eens 2 plakken ontbijtkoek aan elkaar lijmen met een dikke laag boter. Mmmm

zaterdag 24 januari 2004 @ 23:55:08 #158
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_16557726
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 23:54 schreef Brighteyes het volgende:

Bedankt trouwens, nu heb ik echt lekkere trek. Ga zo maar eens 2 plakken ontbijtkoek aan elkaar lijmen met een dikke laag boter. Mmmm

Sorry
  zaterdag 24 januari 2004 @ 23:56:28 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16557749
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 23:55 schreef pluisje het volgende:

[..]

Sorry

Geeft niet, ik moet toch iemand de schuld geven ipv van mijn eigen zwakte.
  zondag 25 januari 2004 @ 00:41:59 #160
37150 livelink
pi_16558774
Zit er nog iemand? Ik heb vanavond met vrienden spelletjes gedaan. Was erg gezellig (en zelfs 1 keer gewonnen, beginnersgeluk) en zit hier nu met een veel te wakkere Job. Ik ben zelf wel doodop, maar heb toch ook geen zin om naar bed te gaan. Of eigenlijk ben ik zelfs te moe om me naar bed te slepen.
Ik ben nu langzaam moed aan het verzamelen.
  zondag 25 januari 2004 @ 10:10:50 #161
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_16562551
Ben weer wakker, zo eens lekker winkelen, schijnt goed tegen snertbuien te werken.

chocoladekoekjes zijn namelijk op

zondag 25 januari 2004 @ 10:45:10 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16562805
quote:
Op zondag 25 januari 2004 10:10 schreef pluisje het volgende:
Ben weer wakker, zo eens lekker winkelen, schijnt goed tegen snertbuien te werken.

chocoladekoekjes zijn namelijk op

Ik ben gisterenavond toch sterk geweest en heb niet die ontbijkoek genomen. Ben ik dan toch wel weer een beetje trots op.
Winkel ze!
pi_16565194
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 23:48 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Lekker, maar eigenlijk mag ik niet. Want ik heb me net gisteren heel enthousiast aangemeld bij de Fok! dieetclub.
Maar goed, die meiden (en heren) lezen hier toch niet, die staan nu allemaal heel fanatiek in de sportschool.

Hé, ik heb me daar ook aangemeld hoor
Maar oké, voor een koekje hou ik mijn mond wel
  † In Memoriam † zondag 25 januari 2004 @ 13:14:50 #164
43556 miss_dynastie
pi_16565407
quote:
Op zondag 25 januari 2004 13:05 schreef easy-going het volgende:

[..]

Hé, ik heb me daar ook aangemeld hoor
Maar oké, voor een koekje hou ik mijn mond wel

Betrapt, allebei
Ik ga het zeggen hoor, tenzij je mij TWEE koekjes geeft
pi_16565803
* easy-going geeft 2 koekjes aan miss-d

Zo lekker he, laat al die anderen maar lekker ploeteren op hun stepapparaten...........wij gaan wel op het bankje zitten kijken

† In Memoriam † zondag 25 januari 2004 @ 13:33:07 #166
43556 miss_dynastie
pi_16565832
quote:
Op zondag 25 januari 2004 13:32 schreef easy-going het volgende:
* easy-going geeft 2 koekjes aan miss-d

Zo lekker he, laat al die anderen maar lekker ploeteren op hun stepapparaten...........wij gaan wel op het bankje zitten kijken

Ik mag die koekjes hebben
Heb vanmorgen al duizend steps gedaan (handig, een marathon op Nickelodeon van je favoriete serie )
pi_16565887
haha...ik ga strax weet sterk zijn. Ga zo vieren dat ik vandaag 18 jaar tante ben. Oftewel mijn grote neef is vandaag 18 jaar geworden. Maar ik zal proberen me ver van het gebak vandaan te houden
  † In Memoriam † zondag 25 januari 2004 @ 13:38:33 #168
43556 miss_dynastie
pi_16565953
Waarom zou je Af en toe wat lekkers kan best
Voor mij nu ff niet (weet niet of je hebt gelezen over mijn zondig-debacle ) maar als er echt iets bijzonders is, eet ik een gebakje mee

En al achttien jaar tante, voel je je nu oud? Ik niet hoor, ik werd als tante geboren (dat krijg je als je ouders overal net een generatie te laat mee zijn)

Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 25 januari 2004 @ 13:39:01 #169
13151 crew  Rewimo
pi_16565960
We hebben vanmorgen de nieuwe garage opgehaald bij Lois Eva sliep helaas, Iris ging ook al snel een slaapje doen, maar Bram was er ook en hij en Christan hebben een hoop lol gehad samen Clark heeft foto's gemaakt dus die zullen nog wel ergens in een topic opduiken

Weer thuis hebben we gauw de garage in elkaar gezet, en Christan is er lekker mee aan het spelen. Wordt nog een hele toer om hem zo in bed te dirigeren denk ik...

† In Memoriam † zondag 25 januari 2004 @ 13:40:05 #170
43556 miss_dynastie
pi_16565990
cross-post

LadyS, hoe is het met je rug?

pi_16566161
quote:
Op zondag 25 januari 2004 13:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom zou je Af en toe wat lekkers kan best
Voor mij nu ff niet (weet niet of je hebt gelezen over mijn zondig-debacle ) maar als er echt iets bijzonders is, eet ik een gebakje mee

En al achttien jaar tante, voel je je nu oud? Ik niet hoor, ik werd als tante geboren (dat krijg je als je ouders overal net een generatie te laat mee zijn)

Ja, af en toe een gebakje kan wel. Mijn schoonmoeder is pas 65 geworden en toen heb ik er wel een genomen. Maar deze week heb ik 3 verjaardagen...mijn schoonzusje was al jarig, vandaag mijn neef en een donderdag een neefje die 3 word. En ik wil niemand discrimineren he, dus ik ben gewoon sterk. Anders krijg je weer van:waarom neem je daar wel een gebakje en hier niet geintje natuurlijk

Oe, ik ga eerst jouw zonden eens opzoeken

edit: kan het zo snel niet vinden, en ik ga me maar eens klaarmaken om te vertrekken. Sven heeft net schone kleren aan...en dus gespuugd.
Ik lees het vanavond wel

zondag 25 januari 2004 @ 14:11:03 #172
1762 YPPY
Yppiaans
pi_16566638
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 23:48 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Pas op met wat je zegt. Ik ben niet omkoopbaar.

[Dit bericht is gewijzigd door YPPY op 25-01-2004 14:12]

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  FOK!fossiel zondag 25 januari 2004 @ 14:11:20 #173
2628 Karin
pi_16566644
Hahahaha dat is wel heel erg snel Rewimo ik had gevraagd om een foto van Christan met zijn nieuwe garage
Zo te zien vind hij hem prachtig!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 25 januari 2004 @ 14:13:17 #174
13151 crew  Rewimo
pi_16566685
Ha Karin, ja hij is er heel erg blij mee. Gelukkig hoefde ik er weinig aan in elkaar te zetten, wat stickers erop en hij was klaar Hij kon er dus meteen mee spelen. Ondanks dat heb ik hem toch in bed gekregen inmiddels Alleen slaapt hij nog niet
  FOK!fossiel zondag 25 januari 2004 @ 14:16:48 #175
2628 Karin
pi_16566781
Nou dat is al heel wat Rewimo, moest de garage niet mee naar bed?

Bram dit ligt lekker te pitten hoor, helemaal kapot van al dat spelen met Christan.

Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 25 januari 2004 @ 14:19:00 #176
13151 crew  Rewimo
pi_16566829
Nee, maar Pais en Nog een Pais en zijn "spulletjes" moesten wel mee
  zondag 25 januari 2004 @ 14:40:42 #177
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_16567319
quote:
Op zondag 25 januari 2004 13:40 schreef miss_dynastie het volgende:
cross-post

LadyS, hoe is het met je rug?

Zie andere topic
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_16567572
Nou Christan heeft het flink naar zijn zin met z'n nieuwe garage zo te zien!!!
Hoe is het met zijn oortjes?
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 25 januari 2004 @ 14:53:05 #179
13151 crew  Rewimo
pi_16567632
Vanmorgen beweerde hij weer dat hij beter was Maar ik merk aan zijn reacties dat het niet over is. Hij huilt al als je boe zegt en dat is niks voor hem. Vanvond dus maar weer de gebruikelijke riedel druppels en een pil in zijn bil
pi_16567992
Ah gossie, gelukkig lijd de garage hem een beetje af

Hmm easy going, miss dynasty ik denk dat ik me ook maar (weer, heb er al een blauwe maandag gezeten) eens aan ga melden bij de fok dieetclub. Het loop echt de spuigaten uit hier, zeker nu ik niet veel kan bewegen, me rot voel enz. Een beetje een kringentje dus. Ik ga vanavond de stoute schoenen maar eens aantrekken denk ik en me aanmelden. Maar vind eht ook wel weer zo definitief, dan moet ik er wel echt wat aan gaan doen. Maar ja dat wil ik juist ook, wat zeur ik dan Soms vind ik het zo oneerlijk dat ik alles ook zo lekker vind, maar ja.

Ik ga nu naar beneden een glaasje light drinken

Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 25 januari 2004 @ 15:10:50 #181
1762 YPPY
Yppiaans
pi_16568112
Je hoeft je niet meteen alles te ontzeggen Jessie, minderen helpt vaak ook al.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  † In Memoriam † zondag 25 januari 2004 @ 15:30:48 #182
43556 miss_dynastie
pi_16568593
Heb je zelf ook een rol in de opera, Daniman, of regisseer je of doe je het decor of zo? Mijn vriendje is ook weleens naar de Kempervennen geweest, hij vond het ook erg leuk

Jessie, ik ben benieuwd wat de dokter vrijdag te zeggen heeft!!

pluisje en Melonovy, mijn schoonvader heeft ook fibromyalgie. Een rotziekte, vooral doordat (bij mijn schoonvader in elk geval) het weer van grote invloed is

Wat een mooie garage heb jij gekregen, Christan. En je bent niet eens jarig maar mama heeft groot gelijk hoor, lekker verwennen die hap

jessie, het is natuurlijk nog steeds een beetje vrijblijvend Je ziet elkaar niet in real life, dus je hebt geen idee of diegene je zit voor te liegen of niet... wat dat aan gaat lijkt mij een bijeenkomst van de WW veel erger, dan heb je echt die confrontatie met een hele hoop mensen ... jij hebt op dit moment heel veel aan je hoofd en ik snap dat je je ontzettend klote voelt!! Maar minderen met snoepen kun je natuurlijk altijd proberen Je medicijnen, zijn die niet van invloed op je gewicht?

pi_16570274
Nee het zijn voormaleijk pijnstillers en ontstekingsremmers. Hopelijk hoef ik neit aan de pretnison want dan krijg je helemaal een opgeblazen kop en buik enzo. Dus hopelijk hoeft dat niet.
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 25 januari 2004 @ 16:36:34 #184
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_16570345
quote:
Op zondag 25 januari 2004 16:34 schreef jessie het volgende:
Nee het zijn voormaleijk pijnstillers en ontstekingsremmers. Hopelijk hoef ik neit aan de pretnison want dan krijg je helemaal een opgeblazen kop en buik enzo. Dus hopelijk hoeft dat niet.
Oh ja, ik heb daar 2 keer een flinke injectie mee gehad, en bah, wat voelde ik me ellendig. Helemaal opgezwollen, en het ergste: het hielp bij mij geen zak
Toen die arts de keer daarop weer klaarstond met de maximale dosis in een injectiespuit, ben ik de spreekkamer uitgelopen en nooit meer teruggegaan...
pi_16570548
Injecties!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Huiver bang angst zweet en tranen
Als het goed is ga ik het in pilvorm krijgen en dan een onderhoudsdosis voor een beplaade periode. Maar hopelijk zijn de ontstekingen midner geworden en hoeft het niet.
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 25 januari 2004 @ 17:11:42 #186
34156 Mirage
Smile !!!
pi_16571222
een beetje offtopic, maar de search doet het niet...
ik zoek topics over PMS (Die zijn er toch wel denk ik ? )
Iemand een linkje van de recentste ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_16571450
quote:
Op zondag 25 januari 2004 17:11 schreef Mirage het volgende:
een beetje offtopic, maar de search doet het niet...
ik zoek topics over PMS (Die zijn er toch wel denk ik ? )
Iemand een linkje van de recentste ?
alternatieve search:
http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=site%3Aforum.fok.nl+pms
  zondag 25 januari 2004 @ 17:29:32 #188
34156 Mirage
Smile !!!
pi_16571676
quote:
Op zondag 25 januari 2004 17:20 schreef Knorretje het volgende:

[..]

alternatieve search:
http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=site%3Aforum.fok.nl+pms

Dank je wel.
Ik vind er alleen niet wat ik zoek
Vandaar ook dat ik het hier vroeg.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_16571768
andere zoektermen/trefwoorden misschien
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 25 januari 2004 @ 18:02:09 #190
13151 crew  Rewimo
pi_16572623
Mirage, de search werkt nu weer 18.00 uur geweest
pi_16575565
Strakjes weer de bevalling, nog een paar minuutjes.

*op zoek gaat naar zakdoejes*

Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator zondag 25 januari 2004 @ 20:11:52 #192
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_16576101
Jaa hallo Rewimo hier ben ik eindelijk! De foto's komen er zo aan (mits ik niet gestoord word door 1 van de kinderen).
We waren vanmiddag naar de opening van de nieuwe kledingboetiek van de vrouw van Jeroens neef (volgen jullie het nog ) en daarna waren we druk met Iris, Eva en nog meer visite.
Ik heb trouwens een onwijs leuk vestje gekocht, een leuke wijde broek en een heupspijkerbroek. Ik heb nog nooit zo'n lage broek gehad, ik heb hem nu een half uur aan en ik heb al 3 keer geprobeerd om hem op te hijsen Wat zit dat vreemd...
en het feit dat mijn ondergoed er bovenuit komt is ook niet zo schattig, dit soort broeken vereist zeker speciale stringetjes? (ik ben hier zo uit he, dat modieuze kledinggebeuren. Ik ben een kei in het vinden van positiemode maar dit....)
Eva ♥ en Iris ♥
pi_16576612
Mooi kindje weer bij de bevalling. Als ik 80 ben kijk ik die programma's nog met een traan geloof ik
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16576635
O Lois je hebt ook van die heup shortjes zeg maar in alle varianten, van kant tot sportief, voor als je niet van strings houd.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zondag 25 januari 2004 @ 20:36:13 #195
43556 miss_dynastie
pi_16576703
quote:
Op zondag 25 januari 2004 20:33 schreef jessie het volgende:
Mooi kindje weer bij de bevalling. Als ik 80 ben kijk ik die programma's nog met een traan geloof ik
miss_dynastie heeft ook gekeken (tja, je kunt er maar beter op voorbereid zijn )... het leukst vond ik die reactie van dat broertje en die zusjes
  † In Memoriam † zondag 25 januari 2004 @ 20:37:36 #196
43556 miss_dynastie
pi_16576734
quote:
Op zondag 25 januari 2004 20:11 schreef Lois het volgende:
en het feit dat mijn ondergoed er bovenuit komt is ook niet zo schattig, dit soort broeken vereist zeker speciale stringetjes? (ik ben hier zo uit he, dat modieuze kledinggebeuren. Ik ben een kei in het vinden van positiemode maar dit....)
Ja... heupstrings heb je ja
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 25 januari 2004 @ 20:41:43 #197
13151 crew  Rewimo
pi_16576850
quote:
Op zondag 25 januari 2004 20:36 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

miss_dynastie heeft ook gekeken (tja, je kunt er maar beter op voorbereid zijn )... het leukst vond ik die reactie van dat broertje en die zusjes

Het was nogal een nuchter gebeuren
  FOK!fossiel zondag 25 januari 2004 @ 20:51:34 #198
2628 Karin
pi_16577117
Helaas heb ik het niet gezien vanavond (ik hou het sinds de zwangerschap ook niet meer droog). Wij zaten toen pas te eten en Peet wilt nooit zoiets kijken onder het eten helaas.
pi_16577150
quote:
Op zondag 25 januari 2004 13:33 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik mag die koekjes hebben
Heb vanmorgen al duizend steps gedaan (handig, een marathon op Nickelodeon van je favoriete serie )

ook al ee n Sabrina fan ????
  † In Memoriam † zondag 25 januari 2004 @ 21:05:51 #200
43556 miss_dynastie
pi_16577516
quote:
Op zondag 25 januari 2004 20:52 schreef Stout het volgende:

[..]

ook al ee n Sabrina fan ????

niet verder vertellen he
pi_16577640
Zo, blijven we hier een beetje in feeststemming, ik zag net dat het eerstvolgende topic dat hier geopend zal worden het 1000ste topic is.

Hierbij wil ik dus Karin en Lois en alle ouders-posters en lurkers felictiteren met dit feit.

Proost

* easy-going wel zin heeft in een feestje

FOK!fossiel zondag 25 januari 2004 @ 21:15:13 #202
2628 Karin
pi_16577814
Oe wat leuk!! Jaaa dat moeten we vieren hoor!
Goh ik kijk daar dus nooit naar, wat goed dat je dat opviel easy-going!

*duwt Yppy even terug naar het dieettopic*
Stukje taart iemand??

Met een glas Champagne natuurlijk!

Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 25 januari 2004 @ 21:16:46 #203
13151 crew  Rewimo
pi_16577854
quote:
Op zondag 25 januari 2004 21:05 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

niet verder vertellen he

Was het Sabrinadag? Waarom heeft niemand me dat verteld?
pi_16577878
Zo nu zijn het er 1000
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 25 januari 2004 @ 21:18:33 #205
3011 E.T.
pi_16577900
quote:
Op zondag 25 januari 2004 21:15 schreef Karin het volgende:
Oe wat leuk!! Jaaa dat moeten we vieren hoor!
Goh ik kijk daar dus nooit naar, wat goed dat je dat opviel easy-going!

*duwt Yppy even terug naar het dieettopic*
Stukje taart iemand??

[afbeelding]

Met een glas Champagne natuurlijk!

[afbeelding]

Is er ook Jip en Janneke bubbeltjessap??

De taart sla ik niet af natuurlijk

pi_16577938
Ik ben wel benieuwd naar de foto's van Christan Bram en Iris hoor, waar blijven ze nou he
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 25 januari 2004 @ 21:20:20 #207
13151 crew  Rewimo
pi_16577972
1000 topics! Dat is een kusje waard:

En een bloemetje natuurlijk!

Goed gedaan, Lois en Karin!

FOK!fossiel zondag 25 januari 2004 @ 21:24:15 #208
2628 Karin
pi_16578102
quote:
Op zondag 25 januari 2004 21:19 schreef jessie het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de foto's van Christan Bram en Iris hoor, waar blijven ze nou he
Als het goed is heeft Rewimo ze ook in haar mailbox. Eerst even aan iedereen toestemming vragen voordat ze geplaatst worden natuurlijk.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 25 januari 2004 @ 21:24:50 #209
13151 crew  Rewimo
pi_16578120
quote:
Op zondag 25 januari 2004 21:24 schreef Karin het volgende:

[..]

Als het goed is heeft Rewimo ze ook in haar mailbox. Eerst even aan iedereen toestemming vragen voordat ze geplaatst worden natuurlijk.

Gauw kijken!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 25 januari 2004 @ 21:28:26 #210
13151 crew  Rewimo
pi_16578235
quote:
Op zondag 25 januari 2004 21:24 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Gauw kijken!

Oeh, ze zijn leuk!

Effe iedereen nieuwsgierig maken

pi_16578313
fotooooooowwwwwwwssssssss

tsjongejonge dat posten van foto's hier duurt bijna net zo lang als de bevalling van Belana

pi_16578394
Kom op met die foto's!!!!!!!!!!!!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 25 januari 2004 @ 21:35:27 #213
13151 crew  Rewimo
pi_16578409
Zal ik ze hier zetten of in het fototopic?
  FOK!fossiel zondag 25 januari 2004 @ 21:39:27 #214
2628 Karin
pi_16578534
Fototopic
  Jubileum moderator zondag 25 januari 2004 @ 21:51:49 #215
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_16578941
Het was echt onwijs gezellig. Eva heeft helaas door alles heen geslapen (die heeft ruim 3 uur liggen pitten vandaag, doet ze anders nooit) maar Christan en Bram waren heel lief en bijzonder gezellig aan het spelen. Iris was zowaar ook een half uurtje wakker en heeft het nog net ff meegemaakt.
Christan is zo groot geworden sinds Blijdorp, echt niet normaal. "ben je mal" vond ik echt het meest geweldige wat uit dat mondje kon komen, echt zo grappig
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 25 januari 2004 @ 21:52:32 #216
13151 crew  Rewimo
pi_16578964
De foto's staan nu in het fototopic
pi_16579903
Janneke heeft vanavond voor het eerst om half 10 al haar laatste fles gehad (ze werd wakker vandaar)
Hopelijk slaapt ze wel lekker door.
Maar dit houd in dat ik nu ook lekker op tijd naar bed kan en nu dus gaat pitten.
Morgen moet Geer weer vroeg op en me thuishulp is hier om 6:30 weer.
S'middags bloedprikken blehhhhhhhhh.

Vandaag had ik trouwens een goeie dag, ook wel een keer lekker.

P.s knorretje, ik ga morgen niet hoor.

Het voelt heerlijk!!!!
pi_16580315
quote:
Op zondag 25 januari 2004 22:21 schreef jessie het volgende:
P.s knorretje, ik ga morgen niet hoor.
Jammer maar begrijpelijk. succes bij het prikken morgen.
pi_16580342
Thx
Als je zin heb kan je altijd hier een bakkie komen doen he!!!
Bel of mail dan wel ff.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16580508
we zien wel ffies, mocht ik me morgen redelijk voelen laat ik wel wat weten, we weten zlf nog steeds niet of we wel gaan
pi_16586947
quote:
Op zondag 25 januari 2004 22:40 schreef Knorretje het volgende:
we zien wel ffies, mocht ik me morgen redelijk voelen laat ik wel wat weten, we weten zlf nog steeds niet of we wel gaan
wij gaan dus ook niet
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 januari 2004 @ 07:07:12 #222
13151 crew  Rewimo
pi_16587197
quote:
Op maandag 26 januari 2004 04:17 schreef Knorretje het volgende:

[..]

wij gaan dus ook niet

Is er iets aan de hand Knor, dat je op zo'n vroeg tijdstip op het bankje zit?
pi_16587448
Ok,
Bo heeft dus de waterpokken
Dus Knorretje als je dit nog lees en je ben wel in goede doen, niet komen hoor!!!!
Ik weet ook niet vanaf wanneer het besmettelijk is, maar hodu Alicia maar goed in de gaten, ze hebben vorige week natuurlijk samen gespeeld en let ook goed op jezelf!!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16588151
quote:
Op maandag 26 januari 2004 08:15 schreef jessie het volgende:
Ok,
Bo heeft dus de waterpokken
Dus Knorretje als je dit nog lees en je ben wel in goede doen, niet komen hoor!!!!
Ik weet ook niet vanaf wanneer het besmettelijk is, maar hodu Alicia maar goed in de gaten, ze hebben vorige week natuurlijk samen gespeeld en let ook goed op jezelf!!!
ahhh gossie

alicia huppelt nog vrolijk rond, tenminste gister. Ze slaapt nog, maar zal strakkies ff kijken. maar heb haar nog niet zien klagen over voortekenen.

En verder kunnen we weinig doen alleen maar afwachten. Jullie iig sterkte.

pi_16588293
He bah net ff verder gezocht naar info over waterpokken en zwangerschap (onder de 16 weken) en daar wordt je niet vrolijk van. Zeker niet omdat ik voortekenen heb (koorts, keelpijn, hoofdpijn wat in mijn ogen nog steeds een griepje kan zijn.)

in juli 2001 heb ik de laatste keer waterpokken gehad en dat was een hel, hoop echt dat het mijn bedje voorbijgaat.

pi_16588362
Maar ik heb net ook gelezen dat als je het gehad hebt je geen zorgen hoeft te maken
Dan heb je genoeg afweerstoffen
Dit las ik op www.ouder-kindzorg.nl
Anders bel je voor de zekerheid de huisarts even!!!!

Ik hoopte al zo dat je het al gehad had

Het voelt heerlijk!!!!
pi_16588463
quote:
Risico's voor de zwangere vrouw en haar foetus
Je kunt maar één keer waterpokken krijgen in je leven. Heb je het ooit gehad, dan is er geen enkel risico voor jezelf of voor de baby. Ook als je nooit waterpokken hebt gehad, is de kans dat je immuun bent 80%. Mocht je tijdens de zwangerschap toch waterpokken krijgen, dan is het afhankelijk van hoever je zwanger bent wat de risico's zijn voor je baby. Voor jezelf geldt dat je wat zieker zult zijn dan een kind met waterpokken. Ook kun je hoge koorts krijgen. Als dat zo is, dan is het belangrijk de koorts te temperen omdat koorts weeën op kan wekken en zo kan zorgen voor een vroeggeboorte. In een enkel geval kan er als complicatie een pneumonie optreden.

Besmetting voor de 16e week van de zwangerschap
Als een zwangere voor het eerst waterpokken krijgt in de eerste zestien weken van haar zwangerschap dan kunnen er ernstige afwijkingen bij het kind ontstaan. Bekende afwijkingen door een eerste infectie met waterpokken zijn: te kleine ledematen, oogafwijkingen, klompvoeten, spierverschrompeling, hersenafwijkingen, groeiachterstand en zelfs vruchtdood.

Wat te doen als je onvoldoende beschermd bent?
Als je als zwangere vrouw nooit waterpokken hebt gehad, dan is de kans nog steeds 80% dat je immuun bent voor het varicella zoster-virus, maar dit weet je dus niet zeker. De ziekte is alleen besmettelijk tussen 5 dagen vóór het uitbreken van de huiduitslag tot 6 dagen na de eerste uitslag. Ben je in die tijd in contact geweest met een kind met waterpokken en je weet niet of je het zelf gehad hebt, dan kun je door de huisarts je bloed laten onderzoeken op antistoffen. De ziekte is vooral schadelijk als je in de eerste 16 weken van je zwangerschap zit of bijna aan de bevalling toe bent. Zit je hier ergens tussenin, dan kun je afwachten of je de ziekte krijgt. Het is niet nodig om je bloed te laten onderzoeken, er zijn immers geen medicijnen die kunnen voorkomen dat je ziek wordt.
Ben je nog geen 16 weken zwanger en ben je in de besmettelijke periode in contact geweest met iemand met waterpokken, dan is het verstandig om je bloed te laten onderzoeken via de huisarts. In het bloed kan gezien worden of er antilichamen tegen het virus aanwezig zijn en zo ja, of dit je eerste besmetting is. Bij een eerste besmetting gedurende de eerste 16 weken, moet een abortus overwogen worden in verband met de ernstige schade die waterpokken toebrengt aan het embryo/foetus.

http://www.medicinfo.nl/%7Bb136efad-1aba-472d-9641-43d8014c47cf%7D_listbox/%7B6cf99025-d1d4-4194-8b1e-a029532162ab%7D.xml/

ik heb het al twee keer gehad Onze ha is op vakantie, danny belt nu de vervanger voor een bloedtest.
pi_16588470
Hmmm en ik lees dat als je afweer verzwakt is je gordelroos kan krijgen en dat doet erg pijn. Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik hoop dat me dat voorbij gaat. Mijn afweer is namelijk helemaal niks nu door de ziekte die ik heb. Maar ja laat ik maar niet op de zaken vooruit lopen. Ik ga nu me meiden weer knuffelen.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16588501
Als ik dit lees knorretje zou je beschermt moeten zijn. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je dat risico niet wilt nemen!!!!!

Pffff ik breng weer wel wat teweeg met die zieke kids van me

Het voelt heerlijk!!!!
pi_16588502
nu heb ik dus als het goed is wel antistoffen in mijn lijf, heb het immers al twee keer gehad, maar goed ze zeggen ook dat je het maar 1 keer kan krijgen en je hoort vaker dat mensen het twee keer krijgen of zelfs vaker.
pi_16588511
Ja je schijnt als je afweer dus laag is wel kans te hebben op gordelroos begreep ik uit stukjes (ik zit ook te zoeken)
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 26 januari 2004 @ 09:50:58 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16588518
Hmmm, jakkes, wat is dit weer allemaal eng. Daar zou ik niet bij stil gestaan hebben dat het zo schadelijk zou kunnen zijn.
Laten we hopen dat je bloedtest goed is en dat je door die 2 keer al genoeg anti-stoffen in je lichaam hebt.
pi_16588530
quote:
Op maandag 26 januari 2004 09:49 schreef jessie het volgende:
Als ik dit lees knorretje zou je beschermt moeten zijn. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je dat risico niet wilt nemen!!!!!
precies. dan kies ik hoe eng en vervelend ik een bloetest ook vind toch voor een bloedtest.
quote:
Pffff ik breng weer wel wat teweeg met die zieke kids van me
kun jij toch niets aan doen, dat hoort bij kids hoor
  maandag 26 januari 2004 @ 09:52:07 #234
30488 coolbabe
My little pwny
pi_16588544
Het is niet te hopen dat je weer waterpokken krijgt knorretje. Laten we hopen dat het je voorbij gaat dit keer!
In ieder geval veel beterschap voor de zieken

[Dit bericht is gewijzigd door coolbabe op 26-01-2004 09:53]

pi_16588553
Nou ik moet om half 2 bloedprikken in het zuider, mischien kan je gelijk mee
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16588577
quote:
Op maandag 26 januari 2004 09:52 schreef coolbabe het volgende:
Waterpokken krijg je toch maar 1 keer?
dat zei de arts ook toen ik haar belde in 2001 en dat het niet kon, tot ze me zag
  maandag 26 januari 2004 @ 09:55:02 #237
30488 coolbabe
My little pwny
pi_16588596
Ik had me bericht al aangepast, had nog niet verder gelezen dat je het al twee keer had gehad
pi_16588608
quote:
Op maandag 26 januari 2004 09:52 schreef jessie het volgende:
Nou ik moet om half 2 bloedprikken in het zuider, mischien kan je gelijk mee
zodra we een verwijzing hebben gaan we naar de ggd hier om de hoek, dus geen gezellig theekransje in het zuider
pi_16588622
Nee joh snap ik toch!!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16588667
quote:
Op maandag 26 januari 2004 09:52 schreef coolbabe het volgende:
Het is niet te hopen dat je weer waterpokken krijgt knorretje. Laten we hopen dat het je voorbij gaat dit keer!
Sommige mensen maken niet genoeg antistoffen aan als ze de waterpokken hebben en dan kan je het dus meerdere keren krijgen.
Een nichtje en een neefje van me die hebben nu ( 11 en 9) al een keer of drie de waterpokken gehad.
Dus het hangt er net vanaf hoeveel antistofen je zelf aanmaakt tijdens de ziekte. Ik zelf heb bv twee keer de bof gehad.....
pi_16588673
nou de vervanger schrijft geen verwijzing uit, ik moet eerst op spreekuur komen om daar het bespreken en dan een verwijing te krijgen. spreekuur is morgen pas
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 januari 2004 @ 10:01:28 #242
13151 crew  Rewimo
pi_16588713
Goh Knor, ik wist wel dat je een tweede keer waterpokken kon krijgen als je het al vroeg als baby hebt gehad, omdat je dan kennelijk niet voldoende afweerstoffen opbouwt. Maar ik wist niet dat je het op oudere leeftijd een tweede keer kan krijgen (als de eerste keer dus niet als jonge baby was). Ik weet wel dat hoe ouder je bent, hoe zieker je ervan bent Ik heb zelf pas waterpokken gekregen toen ik 9 was, doodziek was ik ervan. Als ik dat vergelijk met Christan vorig jaar, die doorstond het fluitend. Sterkte, ik hoop niet dat je ze weer krijgt, klinkt erg eng
pi_16588715
Pfff wat een eikel knorretje.
Wat was de reden?
Bel anders de afdeling gyn waar je loop
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16588737
Klopt Rewimo, ik heb eht op me 11e gehad, ik heb er nog littekens van
Maar je kan dus ook nog gordelroos krijgen als je de waterpokken al hebt gehad. Dat schijnt helemaal geen pretje te zijn en dat komt vooral voor als je weerstand verlaagt is.
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 januari 2004 @ 10:03:37 #245
13151 crew  Rewimo
pi_16588748
quote:
Op maandag 26 januari 2004 09:58 schreef Knorretje het volgende:
nou de vervanger schrijft geen verwijzing uit, ik moet eerst op spreekuur komen om daar het bespreken en dan een verwijing te krijgen. spreekuur is morgen pas

Snappen ze dan niet hoe ongerust je van zoiets wordt?

Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 januari 2004 @ 10:04:53 #246
13151 crew  Rewimo
pi_16588768
quote:
Op maandag 26 januari 2004 10:02 schreef jessie het volgende:
Klopt Rewimo, ik heb eht op me 11e gehad, ik heb er nog littekens van
Maar je kan dus ook nog gordelroos krijgen als je de waterpokken al hebt gehad. Dat schijnt helemaal geen pretje te zijn en dat komt vooral voor als je weerstand verlaagt is.
Ik heb de littekens ook nog ja

En gordelroos is helemaal niet fijn, ik heb het zelf niet gehad maar mijn oma en mijn vader wel. Is echt geen pretje

pi_16588772
danny heeft het zhuis gebeld en we kunnen NU langskomen. Moet vandaag bloedprikken, over 2 weken en over 3 weken weten ze dan de uitslag. en ze waren heel bij met ons telefoontje en de info die we hadden getracht te vinden.
pi_16588781
Goed zo
Succes hoor
En complimenten voor de arts die wel eens blij is met een patient die zelf info zoekt, dat mag ook wel eens gezegd worden!!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16588814
quote:
Op maandag 26 januari 2004 10:01 schreef Rewimo het volgende:
Goh Knor, ik wist wel dat je een tweede keer waterpokken kon krijgen als je het al vroeg als baby hebt gehad, omdat je dan kennelijk niet voldoende afweerstoffen opbouwt. Maar ik wist niet dat je het op oudere leeftijd een tweede keer kan krijgen (als de eerste keer dus niet als jonge baby was). Ik weet wel dat hoe ouder je bent, hoe zieker je ervan bent Ik heb zelf pas waterpokken gekregen toen ik 9 was, doodziek was ik ervan. Als ik dat vergelijk met Christan vorig jaar, die doorstond het fluitend. Sterkte, ik hoop niet dat je ze weer krijgt, klinkt erg eng
beide keren op oudere leeftijd gekregen dus misschien ligt het daaraan.
  † In Memoriam † maandag 26 januari 2004 @ 10:11:58 #250
43556 miss_dynastie
pi_16588885
quote:
Op maandag 26 januari 2004 10:04 schreef Knorretje het volgende:
danny heeft het zhuis gebeld en we kunnen NU langskomen. Moet vandaag bloedprikken, over 2 weken en over 3 weken weten ze dan de uitslag. en ze waren heel bij met ons telefoontje en de info die we hadden getracht te vinden.
Ik wou net vragen of je niet stiekempjes naar de EHBO kon scheuren , maar dat hoeft dus niet. Wat een eikel zeg, die huisarts
  maandag 26 januari 2004 @ 10:15:09 #251
30488 coolbabe
My little pwny
pi_16588939
quote:
Op maandag 26 januari 2004 10:04 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik heb de littekens ook nog ja

En gordelroos is helemaal niet fijn, ik heb het zelf niet gehad maar mijn oma en mijn vader wel. Is echt geen pretje

Ik heb een paar jaar geleden gordelroos gehad en dat is echt vreselijk. Zelfs als het over is kun je er nog last van hebben omdat het in je zenuwuiteinden zit, tot wel maanden later
  maandag 26 januari 2004 @ 10:19:42 #252
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16589008
quote:
Op maandag 26 januari 2004 10:04 schreef Knorretje het volgende:
Kijk, die mensen begrijpen tenminste waar het om gaat.
Alleen wel naar dat die uitslag weer zo lang duurt.
Maar ja, begrijp ik het goed dat er niets aan te doen is als het zo is?
Dan maakt het natuurlijk ook niet zo veel uit.

Ik zit hier weer in de duimstand hoor!

Ergens deze week heb je toch ook weer een echo? Of heb ik dat verkeerd?

maandag 26 januari 2004 @ 10:20:53 #253
34891 melonovy
La Kutschie
pi_16589036
hoi hoi
wat moet ik weer een hoop bijlezen

Ik leef met iedereen mee! Knorretje sterkte, ik hoop voor je dt het allemaal goed is! Jessie, jij ook veel sterkte met je kindjes die om de beurten iets lijken te hebben... gaat lekker he...?! Rewimo, wat een onwijs leuke garage voor Christan, ik hoop dat ie zich snel beter voelt! Pluisje, kun je nog wel een beetje genieten, ondanks de pijn van de FM?
Gefeliciteerd ook nog met het 1000e topic in oud. Wat schrijven we veel he, en wat lees je ook een hoop!!!
Ik ga even verder lezen en straks goed nieuws posten!!!

Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 januari 2004 @ 10:22:05 #254
13151 crew  Rewimo
pi_16589056
Fijn dat je toch terecht kunt Knor, alleen wel balen dat het dan nog zolang duurt voor de uitslag bekend is. Ik ga duimen dat je geen waterpokken meer krijgt en dat het "alleen maar" een griepje is wat je nu onder de leden hebt
pi_16589063
quote:
Op maandag 26 januari 2004 10:19 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Kijk, die mensen begrijpen tenminste waar het om gaat.
Alleen wel naar dat die uitslag weer zo lang duurt.
Maar ja, begrijp ik het goed dat er niets aan te doen is als het zo is?
Dan maakt het natuurlijk ook niet zo veel uit.

Ik zit hier weer in de duimstand hoor!

Klopt als ik idd te weinig antistoffen heb die dus twee keer gemeten moeten worden dan valt er niets aan te doen en zouden we een abortus moeten overwegen. en die tweede bloedtest kan pas over 2 weken.
quote:

Ergens deze week heb je toch ook weer een echo? Of heb ik dat verkeerd?
13 feb heb ik eer een normaal consult (met echo)
  maandag 26 januari 2004 @ 10:24:33 #256
34891 melonovy
La Kutschie
pi_16589102
vol, hier verder: Het speeltuinbankje # 24
Het voelt goed hè?
A je to!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')