quote:Ja, en zijn er nog meer die uit de klonenkast willen komen?
Op donderdag 22 januari 2004 10:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe is het met papa Rewimo?Kan Angel nog praten
??
quote:Ja, doe nog maar een paar. Ik vond het ook wel erg leuk.
Op donderdag 22 januari 2004 10:46 schreef easy-going het volgende:[..]
Ja, en zijn er nog meer die uit de klonenkast willen komen?
quote:Lekker weer....
Op donderdag 22 januari 2004 10:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe is het met papa Rewimo?Kan Angel nog praten
??
ja ik kan nog praten... vraag niet hoe maar het lukt nog. Alles komt lullig me strot uit, en me kids nemen me echt niet meer serieus, maar goed.....
Ik heb yoghurt en vla klaarstaan want ik dus echt niet normaaal eten he.... maar als het goed is kan ik met een dag of drie weer normaal eten....
Ik heb gister ijsklontjes gemaakt en die eet ik bij de vleet.... heerlijk verkoelend op mijn tong en ik spoel braaf met de goorste mondwater die er bestaat...... dat verzacht nl ook
Ik loop alleen met een slijmerig gevoel in mijn mond rond de hele tijd.... LadyS ?? klinkt dat bekend?
Maar ik ben wel blij dat dit zonder geluid is want je lacht je rot als ik me mond opentrek
quote:Ik zit er zelf over te denken om, als ik een gezond BMI heb, een navelpiercing te laten zetten. Iemand ervaring?
Op donderdag 22 januari 2004 11:29 schreef coolbabe het volgende:
Wel stoer hoor dat je het hebt laten doen, ik twijfel er al jaren over maar ben te scheiterig om het echt te laten doen.
[Dit bericht is gewijzigd door coolbabe op 22-01-2004 11:53]
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 11:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zit er zelf over te denken om, als ik een gezond BMI heb, een navelpiercing te laten zetten. Iemand ervaring?
quote:He bah, wat eng... Heeft hij nog koorts?
Op donderdag 22 januari 2004 11:56 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb mijn vader net gesproken, hij klonk alweer wat beter. Hij mag nu een poosje niks eten en drinken om zijn darmen tot rust te brengen. Daarmee geneest het dan hopelijk, want als dat niet gebeurt moet hij geopereerd worden
quote:Mag toch hopen dat ze hem wel gewoon aan het infuus hebben liggen he? Want dat tijdje kan best eens duren.
Ik heb mijn vader net gesproken, hij klonk alweer wat beter. Hij mag nu een poosje niks eten en drinken om zijn darmen tot rust te brengen. Daarmee geneest het dan hopelijk, want als dat niet gebeurt moet hij geopereerd worden
Fijn dat ie alweer wat beter klonk
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 13:10 schreef jessie het volgende:
Meid had ik nou al gezegd dat ik blij was dat jullie eerste gesprek erop zit? Nee, nou bij deze dan hoor, want ik volg je echt!!!
Lief van je!
quote:
Zonnatura haalt potjes babyvoeding terug, omdat die niet zijn getest op de gekkekoeienziekte bse. Het gaat om de variant "wortel met aardappel en rundvlees"
[Dit bericht is gewijzigd door poemojn op 22-01-2004 13:22]
quote:Hoe is het nou met Christan? Die was toch ook ziekjes vannacht?
Rewimo: Lois heeft de garage voor je gehaald!! Ze heeft het bedrag nog genoemd maar ik ben het alweer vergeten
quote:NIETS!!
Op donderdag 22 januari 2004 15:50 schreef beertje_ het volgende:
Gatvetrdamme, Sven heeft zich net verbrandt aan het gastel want kan ik erop smeren????
Alleen heel veel koud water!
sterkte
quote:Ok dank je wel, dat is dus ook het eerste wat ik gedaan heb
Op donderdag 22 januari 2004 15:51 schreef E.T. het volgende:[..]
NIETS!!
sterkte
quote:Precies, koud stromend water.
Op donderdag 22 januari 2004 15:51 schreef E.T. het volgende:[..]
NIETS!!
sterkte
Arme Sven, je verbranden doet pijn.
quote:zodra je er iets van zalf oid op smeert ga je de brand insluiten en kan 't z'n energie niet kwijt... Geeft uiteindelijk meer pijn en lelijkere littekens.
Op donderdag 22 januari 2004 15:53 schreef beertje_ het volgende:[..]
Ok dank je wel, dat is dus ook het eerste wat ik gedaan heb
Heb ooit gehoord dat je er iets op kon smeren maar dus niet.
Het is nog even afwachten, hand is nogal rood vooral door het koude water.
Gewoon idd veel koud water (officieel minimaal 10 minuten.. mag ook iets lauw zijn hoor, ijskoud is niet vol te houden nu) daarna droogdeppen en er niets aan doen. Als er grote blaren op komen zou ik wel ff naar de huisarts gaan hoor..
quote:Nee er iets opsmeren leek mij ook niet verstandig.
Op donderdag 22 januari 2004 15:56 schreef E.T. het volgende:[..]
zodra je er iets van zalf oid op smeert ga je de brand insluiten en kan 't z'n energie niet kwijt... Geeft uiteindelijk meer pijn en lelijkere littekens.
Gewoon idd veel koud water (officieel minimaal 10 minuten.. mag ook iets lauw zijn hoor, ijskoud is niet vol te houden nu) daarna droogdeppen en er niets aan doen. Als er grote blaren op komen zou ik wel ff naar de huisarts gaan hoor..
Lekkere timing weer, zo vlak voor dat ik aan 't koken zou gaan
Heb maar een pan water voor de rijst gepakt en twee emmers gevuld voor 'je weet maar nooit waar je water voor nodig hebt'
Bleh, ik haat zulk soort dingen 's avonds.. (ook overdag, maar dan was ik normaal toch aan 't werk )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |