abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16481814
Het gaat hard met dat gebep hier op het speeltuinbankje, deeltje 23 alweer...
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † donderdag 22 januari 2004 @ 10:43:20 #2
43556 miss_dynastie
pi_16482005
Hoe is het met papa Rewimo?

Kan Angel nog praten ??

pi_16482071
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 10:43 schreef miss_dynastie het volgende:

Kan Angel nog praten ??

Ja, en zijn er nog meer die uit de klonenkast willen komen?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  donderdag 22 januari 2004 @ 11:16:17 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16482685
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 10:46 schreef easy-going het volgende:

[..]

Ja, en zijn er nog meer die uit de klonenkast willen komen?

Ja, doe nog maar een paar. Ik vond het ook wel erg leuk.
pi_16482857
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 10:43 schreef miss_dynastie het volgende:

Kan Angel nog praten ??

Lekker weer....

ja ik kan nog praten... vraag niet hoe maar het lukt nog. Alles komt lullig me strot uit, en me kids nemen me echt niet meer serieus, maar goed.....

Ik heb yoghurt en vla klaarstaan want ik dus echt niet normaaal eten he.... maar als het goed is kan ik met een dag of drie weer normaal eten....
Ik heb gister ijsklontjes gemaakt en die eet ik bij de vleet.... heerlijk verkoelend op mijn tong en ik spoel braaf met de goorste mondwater die er bestaat...... dat verzacht nl ook

Ik loop alleen met een slijmerig gevoel in mijn mond rond de hele tijd.... LadyS ?? klinkt dat bekend?

Maar ik ben wel blij dat dit zonder geluid is want je lacht je rot als ik me mond opentrek

pi_16483001
Heb je geen microfoon Angel?
Wel stoer hoor dat je het hebt laten doen, ik twijfel er al jaren over maar ben te scheiterig om het echt te laten doen.
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  † In Memoriam † donderdag 22 januari 2004 @ 11:39:15 #7
43556 miss_dynastie
pi_16483275
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 11:29 schreef coolbabe het volgende:
Wel stoer hoor dat je het hebt laten doen, ik twijfel er al jaren over maar ben te scheiterig om het echt te laten doen.
Ik zit er zelf over te denken om, als ik een gezond BMI heb, een navelpiercing te laten zetten. Iemand ervaring?
pi_16483613
Ik heb een navelpiercing. Je voelt het ff maar op het moment dat het pijn doet, zit het gat er al in. Het genezingsproces kan best lang duren en je mag de eerste tijd niet zwemmen enzo. Ik weet het niet zo goed meer, heb dat ding dan ook al heel wat jaren

[Dit bericht is gewijzigd door coolbabe op 22-01-2004 11:53]

Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  donderdag 22 januari 2004 @ 11:53:19 #9
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_16483626
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 11:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zit er zelf over te denken om, als ik een gezond BMI heb, een navelpiercing te laten zetten. Iemand ervaring?

Wat wil je weten?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 januari 2004 @ 11:56:11 #10
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_16483695
Ik heb mijn vader net gesproken, hij klonk alweer wat beter. Hij mag nu een poosje niks eten en drinken om zijn darmen tot rust te brengen. Daarmee geneest het dan hopelijk, want als dat niet gebeurt moet hij geopereerd worden
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 22 januari 2004 @ 11:57:36 #11
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16483743
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 11:56 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb mijn vader net gesproken, hij klonk alweer wat beter. Hij mag nu een poosje niks eten en drinken om zijn darmen tot rust te brengen. Daarmee geneest het dan hopelijk, want als dat niet gebeurt moet hij geopereerd worden
He bah, wat eng... Heeft hij nog koorts?
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_16484191
quote:
Mag toch hopen dat ze hem wel gewoon aan het infuus hebben liggen he? Want dat tijdje kan best eens duren.

Fijn dat ie alweer wat beter klonk

pi_16485367
He volgens mij ben ik helemaal aan spindizzy voorbijgegaan. Meid had ik nou al gezegd dat ik blij was dat jullie eerste gesprek erop zit? Nee, nou bij deze dan hoor, want ik volg je echt!!! Ik hoop dat het volgende gesprek ook zo voorbij is en dat jullie op kunnen voor de volgende stap
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 22 januari 2004 @ 13:16:52 #14
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16485503
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 13:10 schreef jessie het volgende:
Meid had ik nou al gezegd dat ik blij was dat jullie eerste gesprek erop zit? Nee, nou bij deze dan hoor, want ik volg je echt!!!

Lief van je!

pi_16485640
Zonnatura haalt babyvoeding met rundvlees terug
quote:
Zonnatura haalt potjes babyvoeding terug, omdat die niet zijn getest op de gekkekoeienziekte bse. Het gaat om de variant "wortel met aardappel en rundvlees"

[Dit bericht is gewijzigd door poemojn op 22-01-2004 13:22]

donderdag 22 januari 2004 @ 13:26:56 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16485781
quote:
Hoe is het nou met Christan? Die was toch ook ziekjes vannacht?
pi_16489398
Angel wat gedurfd een tongpiercing! Ik heb er ooit ook eens over nagedacht maar durfde het toch niet aan. Vond een wenkbrauwpiercing al erg pijnlijk en was bang dat dat nog meer pijn zou doen.

Rewimo: Lois heeft de garage voor je gehaald!! Ze heeft het bedrag nog genoemd maar ik ben het alweer vergeten

pi_16489637
Gatvetrdamme, Sven heeft zich net verbrandt aan het gastel want kan ik erop smeren????
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
  donderdag 22 januari 2004 @ 15:51:04 #19
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_16489660
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 15:50 schreef beertje_ het volgende:
Gatvetrdamme, Sven heeft zich net verbrandt aan het gastel want kan ik erop smeren????
NIETS!!

Alleen heel veel koud water!

sterkte

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_16489726
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 15:51 schreef E.T. het volgende:

[..]

NIETS!!

sterkte

Ok dank je wel, dat is dus ook het eerste wat ik gedaan heb
Heb ooit gehoord dat je er iets op kon smeren maar dus niet.
Het is nog even afwachten, hand is nogal rood vooral door het koude water.
  donderdag 22 januari 2004 @ 15:54:20 #21
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16489753
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 15:51 schreef E.T. het volgende:

[..]

NIETS!!

sterkte

Precies, koud stromend water.

Arme Sven, je verbranden doet pijn.

donderdag 22 januari 2004 @ 15:56:18 #22
3011 E.T.
pi_16489820
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 15:53 schreef beertje_ het volgende:

[..]

Ok dank je wel, dat is dus ook het eerste wat ik gedaan heb
Heb ooit gehoord dat je er iets op kon smeren maar dus niet.
Het is nog even afwachten, hand is nogal rood vooral door het koude water.

zodra je er iets van zalf oid op smeert ga je de brand insluiten en kan 't z'n energie niet kwijt... Geeft uiteindelijk meer pijn en lelijkere littekens.

Gewoon idd veel koud water (officieel minimaal 10 minuten.. mag ook iets lauw zijn hoor, ijskoud is niet vol te houden nu) daarna droogdeppen en er niets aan doen. Als er grote blaren op komen zou ik wel ff naar de huisarts gaan hoor..

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_16489978
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 15:56 schreef E.T. het volgende:

[..]

zodra je er iets van zalf oid op smeert ga je de brand insluiten en kan 't z'n energie niet kwijt... Geeft uiteindelijk meer pijn en lelijkere littekens.

Gewoon idd veel koud water (officieel minimaal 10 minuten.. mag ook iets lauw zijn hoor, ijskoud is niet vol te houden nu) daarna droogdeppen en er niets aan doen. Als er grote blaren op komen zou ik wel ff naar de huisarts gaan hoor..

Nee er iets opsmeren leek mij ook niet verstandig.
K'heb Sven gelijk opgepakt en zijn verbrande hand onder de kraan gedaan en de bak laten vollopen, kwam toch bijna op 10 minuten uit toen was Sven er zat van zoals het nu lijkt, lijkt het goed tegaan.
Verdorie, ik let er altijd zo op maar was net wat aan het afspoelen en had nog gezegd heet en voordat ik het wist had hij dat ijzeren ding al beet maar liet gelukkig gelijk los.
Pff rotdingen, ik maak haast nooit wat in het voren klaar maar kon vandaag niet anders.(Sven heeft normaal een keukenverbod als ik aan het koken ben en man thuis is)
  donderdag 22 januari 2004 @ 17:35:37 #24
3011 E.T.
pi_16493015
Er reed hier net (half uurtje geleden) een busje door de straat, megafooninstallatie erop..
Er is dus ergens een lekkage aan de waterleiding en het water is dus afgesloten voor onbepaalde tijd..

Lekkere timing weer, zo vlak voor dat ik aan 't koken zou gaan
Heb maar een pan water voor de rijst gepakt en twee emmers gevuld voor 'je weet maar nooit waar je water voor nodig hebt'

Bleh, ik haat zulk soort dingen 's avonds.. (ook overdag, maar dan was ik normaal toch aan 't werk )

pi_16493336
Oooh, ellende ET, dat hebben wij ook eens gehad, en vervolgens hebben we nog 3 dagen het water moeten koken, omdat er bacterien in terecht waren gekomen

Spa blauw was in heel de wijk, en de verre omtrek, uitverkocht

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')