Vandaag gaat er al wat getest worden hier en daar en morgen is het eindelijk vrijdag
Alle streepjesmama's gefeliciteerd en een fijne zwangerschap
En alle wachtenden... sterkte met wachten, het is niet alleen voor jullie maar ook voor de posters (en lurkers) hier spannend elke keer weer
En ik DUIMJOMPEL en weetikveelwatallemaal me hier het schompus
quote:hehehe
Op donderdag 22 januari 2004 10:20 schreef Slaapmeisje het volgende:
En ik was weer veel te voorbarig om Stiekemurd alvast een positief testresultaat aan te praten terwijl ze alleen wilde helpen deel 12 vol te posten
Maar ik zal jullie even op de hoogte stellen van mijn bezoekje bij de dokter.
Ten eerste was mijn eigen dokter er niet maar een invaller, die deed net alsof hij water zag branden, toen ik zei wat er allemaal aan de hand was.....
Aan het eind van het verhaal zegt ie:'' Dus je bent 22 jaar en je probeerdt al 2 jaar zwanger te worden?'' Ikke:'' ja...''
Vraagt hij:'' Wat doe je in het dagelijks leven?''
Ikke '' nou werken''
Zegt:'' Nou als je over een jaartje nog kinders wil, en het is nog niet gelukt kom dan maar terug, en hou je tot die tijd lekker met je baan bezig en andere leuke dingen''
Dus ik ja maar ik wacht al 2 jaar, en ik wil toch wel dat het onderzocht word,
Zegt ie je bent 22, nog tijd genoeg, maak je niet dik, <---- was als grapje bedoelt
Nou ja ik vind het niet normaal, wat vinden jullie hiervan? Hij deed gewoon net of ik gek was omdat ik kinderen wilde!!!
Bietjuh wat een eikel van een invaller zeg. Gewoon even een afspraak maken met je iegen huisarts en meteen zeggen dat die invaller je niet serieus neemt! Zo iets zo een arts tegen mij moeten zeggen, had ie meteen naast zijn bureautje gelegen.
Stiekumerd, ben je nou wel of niet zwanger? Ik was je in deel 14 al vast aan het feliciteren met een positieve test.
Slaapmeisje je laat ons wel in spanning zitten he?! Acht ja nog maar 1 nachtje en dan morgenochtend is het zover! T-day.
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 11:39 schreef Little-Angel het volgende:
T-day
quote:Nou ja, wat een hufter zeg! Een ander woord heb ik er niet voor.
Op donderdag 22 januari 2004 11:30 schreef bietjuh het volgende:
zoooow jullie gaan snel
Dagje geen inet en jullie zitten al in deel 13. Ik lees het vanmiddag wel allemaal bij ( heb het druk op werk )Maar ik zal jullie even op de hoogte stellen van mijn bezoekje bij de dokter.
Ten eerste was mijn eigen dokter er niet maar een invaller, die deed net alsof hij water zag branden, toen ik zei wat er allemaal aan de hand was.....
Aan het eind van het verhaal zegt ie:'' Dus je bent 22 jaar en je probeerdt al 2 jaar zwanger te worden?'' Ikke:'' ja...''
Vraagt hij:'' Wat doe je in het dagelijks leven?''
Ikke '' nou werken''
Zegt:'' Nou als je over een jaartje nog kinders wil, en het is nog niet gelukt kom dan maar terug, en hou je tot die tijd lekker met je baan bezig en andere leuke dingen''
Dus ik ja maar ik wacht al 2 jaar, en ik wil toch wel dat het onderzocht word,
Zegt ie je bent 22, nog tijd genoeg, maak je niet dik, <---- was als grapje bedoeltNou ja ik vind het niet normaal, wat vinden jullie hiervan? Hij deed gewoon net of ik gek was omdat ik kinderen wilde!!!
quote:Nee ben niet zwanger! Ik kuchte alleen om weer een extra post in deeltje 12 te zetten voor Slaapmeisje!
Op donderdag 22 januari 2004 11:39 schreef Little-Angel het volgende:Stiekumerd, ben je nou wel of niet zwanger? Ik was je in deel 14 al vast aan het feliciteren met een positieve test.
Bietjuh, ik vind het ook helemaal zwaar belachelijk en zou ook zeker afspraak maken met je eigen dokter!!
Slaapmeisje, hier is dan jouw geluksdeel 13 van dit topic!
Heeeeeel veel suc6 vandaag en morgen nog meer. Op naar die 2 streepjes meid!
Voor alle andere die ik nu niet noem een dikke knuf.
Ik moet het effe kort houden. Moet effe eten en dan lekker even relaxen in bad voordat ik naar het ziekenhuis moet.
Bibber.......
Laterrr
Vindt het geen manier van doen en zou lekker met je eigen HA om de tafel gaan zitten.
quote:Die is helemaal goed Little-Angel! Een beetje deel 14 openen terwijl ik met hart en ziel uitkijk naar het deel 13 waarin ik eindelijk mijn test voor morgen bekend mag maken
Op donderdag 22 januari 2004 11:39 schreef Little-Angel het volgende:
Ik ben helemaal de kluts kwijt ik had alvast een deel 14 geopend, ik was echt voorbarig.
quote:Ach ja, spanningen.....
Op donderdag 22 januari 2004 12:28 schreef Slaapmeisje het volgende:[..]
Die is helemaal goed Little-Angel! Een beetje deel 14 openen terwijl ik met hart en ziel uitkijk naar het deel 13 waarin ik eindelijk mijn test voor morgen bekend mag maken
Knap hoor dat je je kan inhouden om morgen pas te testen!!!!!
Of...........???
quote:Jansu meissie dank je wel! Heel veel succes vandaag bij de dokter hoor! En als hij net zo achterlijk doet als die dokter van bietjuh, dan sla je hem maar knock-out.
Op donderdag 22 januari 2004 11:59 schreef Jansu het volgende:
Slaapmeisje, hier is dan jouw geluksdeel 13 van dit topic!
Heeeeeel veel suc6 vandaag en morgen nog meer. Op naar die 2 streepjes meid!
quote:Nee hoor, ik heb echt nog niet stiekum getest, dat kan ik jullie toch niet aandoen
Op donderdag 22 januari 2004 12:32 schreef Jansu het volgende:[..]
Ach ja, spanningen.....
Knap hoor dat je je kan inhouden om morgen pas te testen!!!!!
Of...........???
P.S. eigenlijk ben ik ook vreselijk bang om te testen, ik durf niet zo goed en nu kan ik het nog een dagje uitstellen
Succes Jansu, vanmiddag.
En bietjuh, ik zou ook naar je eigen huisarts gaan als ik jou was, dit is echt niet normaal! Hij kan niet voor jullie bepalen hoe oud je moet zijn als je kids wil...lijkt mij.
Slaapmeisje, spannende tijden! Nog steeds geen tekenen van ongi?
Githa, leuk dat je ook hier bent , hopen dat je snel door mag naar zwangerschap en geboorte
Ik hoop niet dat ik iemand vergeten ben...want ik wens íedereen die bezig is met zwanger worden natuurlijk ook ontzettend veel succes en sterkte toe!
Zo. Ik lurk alleen maar hoor, maar hier werd ik toch wel even heeeeel giftig van ....Slaapmeisje, tis toch echt vrijdagochtend!!! Ik zou wel willen duimen, maar ik heb geen duimen meer over: eerst Xanthe, nu jij weer.......*kunstduimen aanschaft*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |