abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 4 februari 2004 @ 17:47:58 #251
13857 Nokia3310
the one and only Nokia tune
pi_16886516
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 16:53 schreef Biene het volgende:

[..]

Ik heb meer last van het hoesten en dan vooral in de nacht. Gek word ik er van.

In drie dagen al bijna 13 euro. De nieuwe prijs en ja, ik was een stevige roker.

Gisteren had ik het echt even moeilijk, maar vandaag gaat het wel weer redelijk. Wel meer zin om te eten. Gelukkig had ik me hierop voorbereid met komkommer, paprika, soepstengels en rijstwafels. Yak, vooral die laatste. Ik dacht dat het wel lekker was, maar bij het openen van dat pak. Gruwelijk, gewoon.

Oh ja, mag ik ook in het gestopte lijstje? 1 februari was de datum.


Vreemd he dat je keelpijn krijgt als je stopt met roken? Bijna een reden om weer te beginnen

Dat overlevingspakket van jou klinkt goed overigens! Alleen rijstwafels Dat had ik je van tevoren wel kunnen zeggen

Succes met stoppen en koop van het bespaarde geld iets leuks! Ik heb besloten om het te gaan sparen, is namelijk ¤ 750,- per jaar!

NSJ & Lowlands still on my mind
  woensdag 4 februari 2004 @ 19:22:34 #252
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_16888861
quote:
Op maandag 2 februari 2004 23:38 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Morgen eerste gevaarlijke avond met een kwartfinale voetbalwedstrijd (= spanning, gezellig, biertje). Maar het moet lukken.


En het is zowaar gelukt gisteravond ondanks de vele sigaren en sigaretten om me heen die flink vlam vatte (echt een beproeving omdat de spanning ook nog eens werd verlengd met een half uurtje en strafschoppen, maar wel gewonnen ). Met een biertje erbij was het nog lastiger dus daar ben ik maar mee gestopt na een half uur.
Bijna 4 dagen gestopt en voel me lekker erbij

[Dit bericht is gewijzigd door Bayswater op 04-02-2004 19:24]

Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  woensdag 4 februari 2004 @ 19:49:57 #253
13857 Nokia3310
the one and only Nokia tune
pi_16889769
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 19:22 schreef Bayswater het volgende:

[..]

En het is zowaar gelukt gisteravond ondanks de vele sigaren en sigaretten om me heen die flink vlam vatte (echt een beproeving omdat de spanning ook nog eens werd verlengd met een half uurtje en strafschoppen, maar wel gewonnen ). Met een biertje erbij was het nog lastiger dus daar ben ik maar mee gestopt na een half uur.
Bijna 4 dagen gestopt en voel me lekker erbij


Goed he! Als je deze test hebt kunnen doorstaan kom je er wel!
NSJ & Lowlands still on my mind
pi_16890096
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 14:48 schreef Kreator het volgende:

[..]

Omdat roken slecht voor de gezonheid is. .

( http://www.laserpraktijk-lemelerveld.nl , afspraak gemaakt)


lasertechniek werkt blijkbaar goed!
Mijn moeder is ook na zoeen 35 jaar gestopt met roken door die lasertechniek.
succes!
op http://www.laservitalis.com/lvNL.html staat iets meer info.

[Dit bericht is gewijzigd door Blixar op 04-02-2004 20:06]

pi_16904569
Je moet niet geloven in die onzin joh. Het placebo effect is waarschijnlijk het enige effect van zo'n lasertherapie.

Maar eh....

Two weeks, four days, 18 hours, 55 minutes and 30 seconds. 563 cigarettes not smoked, saving E 93,00. Life saved: 1 day, 22 hours, 55 minutes.

  donderdag 5 februari 2004 @ 10:41:33 #256
8372 Bastard
Persona non grata
pi_16905336
Ik ken ook iemand die is gestopt met die techniek.. maar hij zei dat je nog steeds die sterke wil nodig hebt om gestopt te blijven. Het gaat niet vanzelf.. wel de eerste paar dagen bruin zweet getranspireerd omdat de afvalstoffen in 1x het lichaam uit gingen.

Maar goed... dat is stoppen met roken.. wilskracht.

The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')