abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 mei 2004 @ 16:26:28 #276
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_19049089
Huh

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 11 mei 2004 @ 16:27:13 #277
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_19049109
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 16:25 schreef Lexie het volgende:

[..]

Gameboy staat er op het laatste plaatje?
Als dat waar zou zijn .
er staat gameboy ja, maar is dat zo spetterend
pi_19049159
Ik wist niet waar ik het moest posten Leek me eerst cube maar toen zag ik dat gameboy staan, maar die is wel groter dan de andere plaatjes. Lijkt mij DS dus
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  dinsdag 11 mei 2004 @ 16:30:19 #279
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_19049205
... DS zal het niet zijn als er Gameboy staat... Maar de GBA trekt dit niet, de DS zou evt kunnen (N64 kwaliteit) en Cube... Tja, lijkt me dat ALS er een Mario game aangekondigd wordt die HEEL diep geheim is, en niet nu al zou uitlekken
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_19049222
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 16:25 schreef Lexie het volgende:

[..]

Gameboy staat er op het laatste plaatje?
Als dat waar zou zijn .
nieuwe GB?
pi_19049479
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
... DS zal het niet zijn als er Gameboy staat... Maar de GBA trekt dit niet, de DS zou evt kunnen (N64 kwaliteit) en Cube... Tja, lijkt me dat ALS er een Mario game aangekondigd wordt die HEEL diep geheim is, en niet nu al zou uitlekken
Waren er niet ooit geruchten over gameboygames met een speciale chip Een beetje zoals Starwing op de SNES.
Misschien is dat deze game wel .
  dinsdag 11 mei 2004 @ 16:41:37 #282
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_19049498
Ik word gek van die onzekerheden
pi_19049521
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 16:40 schreef Lexie het volgende:

[..]

Waren er niet ooit geruchten over gameboygames met een speciale chip Een beetje zoals Starwing op de SNES.
Misschien is dat deze game wel .
het kan maar zo dat ze weer een FX-chip uitbrengen
pi_19049544
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 16:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik word gek van die onzekerheden
nog maar een paar uurtjes en we zijn uit ons 'lijden' verlost
pi_19049561
Zal dan dus ook wel duurder worden
pi_19050133

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  dinsdag 11 mei 2004 @ 17:03:29 #287
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_19050158
Die onderste foto's heb ik ook al eens eerder gezien..zijn nep.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 11 mei 2004 @ 17:04:03 #288
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_19050172
Ja, die heb ik al eens eerder gezien, maar ook die is niet echt denk ik Kijk hoe groot en hoeveel loze ruimte (de schermpjes zijn 3 inch diagonaal)
pi_19050178
Gameqube meld:
quote:
Meer DS details bekend?

Arnold postte vanmiddag al een plaatje van wat het nieuwe design moet worden van de Nintendo. Sommigen bestempelen het gelijk als nep, waar anderen er wel een vorm van waarheid in zien.

In datzelfde artikel staan echter nog meer "feitjes", die je beter af kan doen als voorlopige geruchten. Zeker weten zullen we het namelijk nooit doen, tot de persconferentie van Nintendo wordt gehouden morgenochtend. Hier de geruchten:

-De DS zal rond de 150 dollar gaan kosten;
-Het touch-sensitive scherm, waar al eerder geruchten over gingen, biedt compleet nieuwe gameplay-mogelijkheden:

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
In one demo, players guide a toddler-age Mario as he falls from the sky by drawing clouds.
--------------------------------------------------------------------------------

-De Nintendo DS ondersteunt, evenals de PSP van Sony, Wireless BlueTooth Connection (aannemelijk);
-De handheld zal opslag-ports hebben, eentje voor de SMD en eentje voor de oude GBA games. Dit klinkt niet erg aannemelijk, aangezien Nintendo de GBA (SP) wel op de markt wil houden;
-De Nintendo DS zal graphics op het beeld kunnen toveren die, als we analysten mogen geloven, net wat beter zijn dan de N64. Echter, door het kleinere scherm zal dit scherper weergegeven worden;

Verder stond er nog een citaat van Shigeru Miyamoto:

quote:
"Ik heb de PSP nog niet gezien. Het scherm is geloof ik wel groter en scherper dan die van de Nintendo DS, en zal dan ook ongetwijfeld hele scherpe graphics kunnen weergeven. Maar de PSP zal niks nieuws kunnen brengen aan gamers. In ieder geval niet iets, wat vandaag de dag niet mogelijk is. Wij willen dingen creëeren die tot voor kort niet mogelijk waren, wij zoeken meer de creatieve kant op."

Een hoop van deze dingen zijn al oud en bekend, maar toch meldden we ze nog maar een keer om je geheugen op te frissen. Morgenochtend lokale tijd zal Nintendo hoogstwaarschijnlijk de Nintendo DS tonen, en dan is al dit speculatiewerk verleden tijd.
pi_19050223
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 17:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, die heb ik al eens eerder gezien, maar ook die is niet echt denk ik Kijk hoe groot en hoeveel loze ruimte (de schermpjes zijn 3 inch diagonaal)
idd, daar is ie te lelijk voor. die blauwdruk is ook al oud, is nog niet bekend of die nep is
pi_19050320
Nog een uurtje of 3, en dan zullen we het weten
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_19050342

hier is de teller
  dinsdag 11 mei 2004 @ 17:13:00 #293
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_19050410
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 17:04 schreef Roi het volgende:
In one demo, players guide a toddler-age Mario as he falls from the sky by drawing clouds.
Kun je ook andere dingen tekenen? Dat is namelijk wel cool.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_19053040
Het plaatje wat we je eerder toonden is inderdaad de Nintendo DS, meld een betrouwbare bron...

Toen M-Gaming je eerder vandaag een plaatje bracht van het design van de Nintendo DS (Dual Screen), was het nog niet zeker of het ook echt om het apparaat in kwestie ging, tot nu dan. Een bron die actief werkzaam is op de E3 floor heeft namelijk bevestigd dat de onderstaande screen ''The Real Deal'' is, en dus de Nintendo DS afbeeld die Nintendo over een klein uurtje voor het eerst aan een groot publiek zal gaan tonen. Verwacht dan dus full coverage van de Nintendo DS en haar games!

''The Third Pillar'' naast de 'Cube en GBA, de Nintendo DS
  dinsdag 11 mei 2004 @ 19:13:36 #295
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_19053063
Ik geloof het nog steeds niet
pi_19053105
Nog 45 minuten en we weten het zeker
pi_19053292
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 19:12 schreef Roi het volgende:
Het plaatje wat we je eerder toonden is inderdaad de Nintendo DS, meld een betrouwbare bron...

Toen M-Gaming je eerder vandaag een plaatje bracht van het design van de Nintendo DS (Dual Screen), was het nog niet zeker of het ook echt om het apparaat in kwestie ging, tot nu dan. Een bron die actief werkzaam is op de E3 floor heeft namelijk bevestigd dat de onderstaande screen ''The Real Deal'' is, en dus de Nintendo DS afbeeld die Nintendo over een klein uurtje voor het eerst aan een groot publiek zal gaan tonen. Verwacht dan dus full coverage van de Nintendo DS en haar games!

[afbeelding]
''The Third Pillar'' naast de 'Cube en GBA, de Nintendo DS
`

Dan wacht ik wel weer tot de sp .
pi_19053315
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 19:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
ik wil het niet geloven, dit ding is oerlelijk. ik denk dat Nintendo wel met wat beters kan komen. Maar als het design er zo uit ziet ga ik hem toch wel halen hoor
pi_19054466
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 19:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
ik wil het niet geloven

als ik eerlijk moet zeggen vind ik de psp (koelkast) wel ee iets mooie design hebben.
ik hoop van menig te veranderen als ik de DS in real live heb gezien
pi_19054492
Damn, ik flipte toen ik zag dat er een nieuwe post was in dit topic:P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')