er staat gameboy ja, maar is dat zo spetterendquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:25 schreef Lexie het volgende:
[..]
Gameboy staat er op het laatste plaatje?
Als dat waar zou zijn.
nieuwe GB?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:25 schreef Lexie het volgende:
[..]
Gameboy staat er op het laatste plaatje?
Als dat waar zou zijn.
Waren er niet ooit geruchten over gameboygames met een speciale chipquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
... DS zal het niet zijn als er Gameboy staat... Maar de GBA trekt dit niet, de DS zou evt kunnen (N64 kwaliteit) en Cube... Tja, lijkt me dat ALS er een Mario game aangekondigd wordt die HEEL diep geheim is, en niet nu al zou uitlekken
het kan maar zo dat ze weer een FX-chip uitbrengenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:40 schreef Lexie het volgende:
[..]
Waren er niet ooit geruchten over gameboygames met een speciale chipEen beetje zoals Starwing op de SNES.
Misschien is dat deze game wel.
nog maar een paar uurtjes en we zijn uit ons 'lijden' verlostquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik word gek van die onzekerheden
quote:Meer DS details bekend?
Arnold postte vanmiddag al een plaatje van wat het nieuwe design moet worden van de Nintendo. Sommigen bestempelen het gelijk als nep, waar anderen er wel een vorm van waarheid in zien.
In datzelfde artikel staan echter nog meer "feitjes", die je beter af kan doen als voorlopige geruchten. Zeker weten zullen we het namelijk nooit doen, tot de persconferentie van Nintendo wordt gehouden morgenochtend. Hier de geruchten:
-De DS zal rond de 150 dollar gaan kosten;
-Het touch-sensitive scherm, waar al eerder geruchten over gingen, biedt compleet nieuwe gameplay-mogelijkheden:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
In one demo, players guide a toddler-age Mario as he falls from the sky by drawing clouds.
--------------------------------------------------------------------------------
-De Nintendo DS ondersteunt, evenals de PSP van Sony, Wireless BlueTooth Connection (aannemelijk);
-De handheld zal opslag-ports hebben, eentje voor de SMD en eentje voor de oude GBA games. Dit klinkt niet erg aannemelijk, aangezien Nintendo de GBA (SP) wel op de markt wil houden;
-De Nintendo DS zal graphics op het beeld kunnen toveren die, als we analysten mogen geloven, net wat beter zijn dan de N64. Echter, door het kleinere scherm zal dit scherper weergegeven worden;
Verder stond er nog een citaat van Shigeru Miyamoto:
quote:
"Ik heb de PSP nog niet gezien. Het scherm is geloof ik wel groter en scherper dan die van de Nintendo DS, en zal dan ook ongetwijfeld hele scherpe graphics kunnen weergeven. Maar de PSP zal niks nieuws kunnen brengen aan gamers. In ieder geval niet iets, wat vandaag de dag niet mogelijk is. Wij willen dingen creëeren die tot voor kort niet mogelijk waren, wij zoeken meer de creatieve kant op."
Een hoop van deze dingen zijn al oud en bekend, maar toch meldden we ze nog maar een keer om je geheugen op te frissen. Morgenochtend lokale tijd zal Nintendo hoogstwaarschijnlijk de Nintendo DS tonen, en dan is al dit speculatiewerk verleden tijd.
idd, daar is ie te lelijk voor. die blauwdruk is ook al oud, is nog niet bekend of die nep isquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, die heb ik al eens eerder gezien, maar ook die is niet echt denk ikKijk hoe groot en hoeveel loze ruimte (de schermpjes zijn 3 inch diagonaal)
Kun je ook andere dingen tekenen? Dat is namelijk wel cool.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:04 schreef Roi het volgende:
In one demo, players guide a toddler-age Mario as he falls from the sky by drawing clouds.
`quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:12 schreef Roi het volgende:
Het plaatje wat we je eerder toonden is inderdaad de Nintendo DS, meld een betrouwbare bron...
Toen M-Gaming je eerder vandaag een plaatje bracht van het design van de Nintendo DS (Dual Screen), was het nog niet zeker of het ook echt om het apparaat in kwestie ging, tot nu dan. Een bron die actief werkzaam is op de E3 floor heeft namelijk bevestigd dat de onderstaande screen ''The Real Deal'' is, en dus de Nintendo DS afbeeld die Nintendo over een klein uurtje voor het eerst aan een groot publiek zal gaan tonen. Verwacht dan dus full coverage van de Nintendo DS en haar games!
[afbeelding]
''The Third Pillar'' naast de 'Cube en GBA, de Nintendo DS
ik wil het niet geloven, dit ding is oerlelijk. ik denk dat Nintendo wel met wat beters kan komen. Maar als het design er zo uit ziet ga ik hem toch wel halen hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik geloof het nog steeds niet
ik wil het niet gelovenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik geloof het nog steeds niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |