Volgens mij kwam ie sowieso pas halverwege binnen (of er moeten meer mensen met een ijzeren koffiemok rondlopen).quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:18 schreef What het volgende:
Kan het zijn dat de downtime het verslag van maandag j.l. heeft verslonden sjun?
Mijn verlate komst, de downtime van mijn Psion, en de karigheid van de enkele nuttige en gevatte opmerkingen die ik kon noteren waren er debet aan dat er geen verslag komt. Ik vond hetgeen ik meemaakte van het college van afgelopen maandag kwalitatief uitermate teleurstellend en de gevoerde argumentatie ontsteeg die van een gemiddelde kroegdiscussie in mijn ogen niet. Ik kreeg de indruk dat in ieder geval de 'pragmatisch man' niet of nauwelijks wat had voorbereid. Mogelijk was hij op het laatste moment gestrikt,... mogelijk leende de stellingname zich niet voor meer diepgang, mogelijk had ik wat te hoge verwachtingen, mogelijk ben ik teveel verwend geweest op de UU en de VU of ben ik wat te kritisch of zijn de gevolgen van de bezuinigingen nu al duidelijk merkbaar op het niveau van het aangeboden onderwijs.quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:18 schreef What het volgende:
Kan het zijn dat de downtime het verslag van maandag j.l. heeft verslonden sjun?
Dat kan ik in ieder geval ontkennen, Hilhorst was volgens mij de allereerste man die aangaf te komen, en da's echt al een maand of 5 geleden.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 09:45 schreef sjun het volgende:
Mogelijk was hij op het laatste moment gestrikt,...
Misschien was hij eager om weer uitgenodigd te worden?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat kan ik in ieder geval ontkennen, Hilhorst was volgens mij de allereerste man die aangaf te komen, en da's echt al een maand of 5 geleden.
Nou ja, je had z'n referaat in de eerste helft natuurlijk gemist,maar het had wel een hoog 'gelul-in-de-ruimte'-gehalte.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:39 schreef sjun het volgende:
[..]
Misschien was hij eager om weer uitgenodigd te worden?![]()
![]()
![]()
![]()
Dat vermoede ik al toen er een schaapachtig staren als antwoord kwam op een eenvoudige nader toegelichte vraag.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, je had z'n referaat in de eerste helft natuurlijk gemist,maar het had wel een hoog 'gelul-in-de-ruimte'-gehalte.
Tot op heden is mijn agenda voor maandagmiddag vanaf 16.00u nog leeg. Wellicht red ik het op tijd en vind ik een zitplekje.quote:Maar goed, dat is komende maandag in ieder geval anders, want die vrouw van de partij van de dieren, en die man van de club van 10 miljoen (zie voor hun standpunten http://www.overbevolking.nl/pp/programma5.htm, dat wordt lachen) zijn in ieder geval vrij concreet. En voer voor lastige vragenstellers.
Dit komt op mij aardig demagogisch over. De hele partij valt als je hun axioma van de rem op de bevolkingsgroei onderuit haalt.quote:Immigratie vereist ieder jaar het bouwen van een nieuwe stad ter grootte van Middelburg: ongeveer 70.000 inwoners. Wellicht kost het financieel en ecologisch minder om een dergelijke stad te bouwen in Marokko of Turkije. Ondanks de lage immigratiecijfers nu, is er alle reden om uit te gaan van structureel hogere immigratiecijfers in de jaren 2015-2020. Want, doordat de mensenrechten hoogstwaarschijnlijk op veel plaatsen in de wereld geschonden zullen (blijven) worden, er meer brandhaarden bij zullen komen en de armoede en honger zullen toenemen, zal de internationale migratie richting West-Europa sterk toenemen. Op dit moment is bijna 50% van de bevolkingsgroei van Nederland een direct gevolg van immigratie. In de jaren 2015 tot 2020 zal de bevolkingsgroei bijna geheel worden veroorzaakt door immigratie.
Beide vetgedrukte statements spreken elkaar helaas tegenquote:MIGRATIEPOLITIEK
Bevordering van emigratie uit Nederland is geen doel op zich, want het buitenland mag niet opgezadeld worden met de gevolgen van de overbevolking van Nederland.
Bevordering van onaangepaste immigranten naar land van herkomst.
Het aantal immigranten naar Nederland moet minder zijn dan het aantal emigranten uit Nederland.
Dit heet in gangbaar Nederlands: discriminatie. Doe dan iets met de leeftijd van alle mensen die door wie dan ook deze kant op worden gehaald of stel eisen m.b.t. kansen op de arbeidsmarkt in Nederland aan beide partners waarbij een bepaald krediet opgebouwd wordt naarmate de partner langer in Nederland werkzaam is ....quote:Het naar Nederland halen van huwelijkspartners mag alleen, indien één van de twee partners in Nederland is geboren.
Die participatie gaat nogal lukken als er niet eerst een inburgeringscursus plaatsvond. Hij weet de kandidaat nu welke kant deze op moet participeren als deze geen benul heeft wat er van hem of haar verwacht wordt?quote:Economische immigratie niet meer toestaan, zolang er de werkeloosheid is en het aantal inwoners van Nederland ver boven het Europese gemiddelde ligt.
Achterstallige integratie van allochtonen inlopen door participatie, werk en opleiding en niet door inburgeringcursussen.
Hoe stelt de club zich de afronding voor in geval er nog een gezin gesticht moet worden?quote:
Gezinshereniging vindt alleen plaats naar het land waar de meeste leden van het betrokken gezin wonen.
Daan heb je toch een indruk achtergelaten.quote:Op maandag 8 maart 2004 21:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat wel shockerend was was dat Marianne Thieme tegen me zei 'jij bent zeker Baboon van fok' terwijl ik altijd zo m'n best doe om hier anoniem rond te lopen. *zwaait*
LOL we kunnen wel een apart samenvatting topic makenquote:Op maandag 8 maart 2004 22:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Overigens was Sjun volgens mij 2 uur flink aan het rammelen op zijn psionding, dus kunnen jullie heel veel tekst verwachten.
Ruud Koole en Marja van Bijsterveldt, maar dan begint het om 5 uur.quote:Op maandag 8 maart 2004 23:54 schreef Kaalhei het volgende:
Ik heb 22 maart nog wel een gaatje in mijn agenda. Wie is dan de spreker?
Volgens het overzicht op jullie site is dat de 29e, de week ervoor is er geen bijeenkomst.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ruud Koole en Marja van Bijsterveldt, maar dan begint het om 5 uur.
Dat krijg je er van als je dingen uit je hoofd wilt doen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:46 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Volgens het overzicht op jullie site is dat de 29e, de week ervoor is er geen bijeenkomst.
Kijk eens aan, goede zaak!quote:Op maandag 8 maart 2004 22:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Overigens was Sjun volgens mij 2 uur flink aan het rammelen op zijn psionding, dus kunnen jullie heel veel tekst verwachten.
Fraai is dat. Heb ik een keertje tijd.....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als je dingen uit je hoofd wilt doen.
Dan klopt het idd, en is er de 22e geen bijeenkomst ivm tentamens en zo.
De stilte voor een stormachtig a4 tje commentaar.quote:Op woensdag 10 maart 2004 13:39 schreef JPhetlandin het volgende:
Maar er blijft wel een stilte rond Sjun.. ben benieuwd naar zijn bevindingen!
SSSSSJJJJJJJJJJUUUUUUUUNNNNNNNNN
Ik wordt hier nog aan het werk gezet ook. Ik zeg je wel iets toe en vermoed er morgen of overmorgen wel aan toe te komen om de miscommunicatie tussen de Psion en de thuisserver te doorgronden. Voortaan zal ik echter uitkijken met het tonen van interesse en het daarmee wekken van verwachtingen, want wie interesse toont is de klos, die kan aan het werk.quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
De stilte voor een stormachtig a4 tje commentaar.
Moet je ook geen Psion kopen, een iPaq met bluetooth functioneerd in veel gevallen beter.quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:02 schreef sjun het volgende:
[..]
Ik wordt hier nog aan het werk gezet ook. Ik zeg je wel iets toe en vermoed er morgen of overmorgen wel aan toe te komen om de miscommunicatie tussen de Psion en de thuisserver te doorgronden. Voortaan zal ik echter uitkijken met het tonen van interesse en het daarmee wekken van verwachtingen, want wie interesse toont is de klos, die kan aan het werk.
Zo wekt dan de calculatie van de thuisblijver een calculatie bij de verslagleggende bezoeker op.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |