[Dit bericht is gewijzigd door Jerruh op 25-01-2004 14:57]
Ik vind het heel onprofessioneel als je niet met iemand in een stelletje kan zingen als je dart gevraagd wordt !!!
Dus .....wegwezen !!! Volgende ronde dan maar !!!
En maar tegen Shno tekeer gaan, terwijl die zelf voor geen ene meter kan zingen
quote:]
Op woensdag 21 januari 2004 21:32 schreef Viviann het volgende:hij was grappig en leuk en hij is ook wel lief denk ik o+
Had jij het geluid uit staan ofzo afgelopen zaterdag?
quote:Wil je deze ^@%# niet vergelijken met Jim, ja
Op woensdag 21 januari 2004 21:41 schreef Flash55 het volgende:
whehe wis niet dat jim zijn broer meedeed ... die gaat voor twix
quote:he's so gay
Op woensdag 21 januari 2004 21:32 schreef Viviann het volgende:
[img]http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/025GTJM3Z6/picserver.jpeg[img]ik vond hem echt goed zingen en hij was grappig en leuk en hij is ook wel lief denk ik o+
en hij deed stom tegen shno.. en dat is stout , shno is liev
Maar ja, daarom is ie ook zo'n droge lul.
quote:Ik neem aan dat jij de boel in de zeik probeert te nemen, toch. Dit was echt de grootste eikel die ik tot nu toe heb meegemaakt bij Idols. Iedereen die zich op die manier gedraagt tegen Shno, moet per direct het programma verlaten.
Op woensdag 21 januari 2004 21:32 schreef Viviann het volgende:
[img]http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/025GTJM3Z6/picserver.jpeg[img]ik vond hem echt goed zingen en hij was grappig en leuk en hij is ook wel lief denk ik o+
[Dit bericht is gewijzigd door Waynehead op 21-01-2004 21:45]
quote:Ik vond dit meer een homo uit de categorie Albert Verlinde / Gerard Joling, oftewel valse nichten.
Op woensdag 21 januari 2004 21:43 schreef Toadette het volgende:
homo's zijn meestal lief...... (alleen niet tegen die snow)
quote:dat sowieso
Op woensdag 21 januari 2004 21:45 schreef punkchic het volgende:
ik hoop dat ie snel weg is gnah gnah
quote:wees blij
Op woensdag 21 januari 2004 22:00 schreef Viviann het volgende:
maar verder weet ik het niet zo goed meer
quote:Tja kamer 2 he, en aangezieen Shno jou heeft verteld dat deze kamer afvalt.... (of leg ik je nu woorden in de mond
Op woensdag 21 januari 2004 21:47 schreef Timmai het volgende:[..]
dat sowieso
please tell me if I'm right
quote:ja die link kun je zelf toch ook wel maken
Op woensdag 21 januari 2004 22:03 schreef Magics het volgende:[..]
Tja kamer 2 he, en aangezieen Shno jou heeft verteld dat deze kamer afvalt.... (of leg ik je nu woorden in de mond
)
please tell me if I'm right
quote:hehe.. ja gezocht op cu2 (die nu weg is)
Op woensdag 21 januari 2004 22:07 schreef Magics het volgende:
Hoe ken je haar dan eigenlijk Timmai, dat ze in jouw lijstje staat?
ken der verder ook helemaal niet.. paar x met der op msn gepraat en een x aan de telefoon gehad
quote:ff verder in het shno topic
Op woensdag 21 januari 2004 22:08 schreef Timmai het volgende:[..]
hehe.. ja gezocht op cu2 (die nu weg is)
ken der verder ook helemaal niet.. paar x met der op msn gepraat en een x aan de telefoon gehad
quote:ik vind em juist wel leuk, schattig
Op woensdag 21 januari 2004 22:46 schreef schatje het volgende:
Ik vind het ook een kwal van een jongen.
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 13:45 schreef Christine het volgende:
Hij ziet er een beetje uit alsof hij z'n gebit is vergeten in te doen
quote:dat pijpt ook beter haha
Op donderdag 22 januari 2004 13:45 schreef Christine het volgende:
Hij ziet er een beetje uit alsof hij z'n gebit is vergeten in te doen
quote:Je moet hihi! zeggen.
Op donderdag 22 januari 2004 14:08 schreef ECartman het volgende:[..]
dat pijpt ook beter haha
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 13:46 schreef Christine het volgende:
[afbeelding]
Need I say more? Hij deed echt overbodig neerbuigend tegenover Shno: alsof hij zo brilliant zingt.
quote:Inderdaad, jullie zijn allemaal zo verblind door jullie shnoliefde, dat jullie niet doorhebben dat het echt aan shno lag bij dat duet. Dus vanaf nu vind ik ze beide trutjes.
Op vrijdag 23 januari 2004 16:05 schreef Christine het volgende:
Ik heb vanmorgen nogmaals die aflevering gezien, maar volgens mij ligt het toch echt aan Shno. Als je samen een duet moet zingen, moet je toch op zijn minst een beetje overeenstemming bereiken over de manier waarop. Hij zegt heel vriendelijk tegen haar dat ze een bepaald loopje anders moet doen, omdat ze op een verkeerde toon uitkomt. Vervolgens gaat zij zeuren omdat ze niet tegen kritiek kan... Dus wat mij betreft mag Shno de volgende keer lekker opshnowen, en Brian mag nog even door zoeken naar zijn voortanden
quote:Nou ik ben echt niet verblind door Shno liefde ofzo hoor.. maar die gozer is gewoon een eikel..
Op vrijdag 23 januari 2004 16:25 schreef El_Bassie het volgende:[..]
Inderdaad, jullie zijn allemaal zo verblind door jullie shnoliefde, dat jullie niet doorhebben dat het echt aan shno lag bij dat duet. Dus vanaf nu vind ik ze beide trutjes.
quote:Mee eens
Op vrijdag 23 januari 2004 16:57 schreef Tania18 het volgende:[..]
Nou ik ben echt niet verblind door Shno liefde ofzo hoor.. maar die gozer is gewoon een eikel..
En dat ze arrogant is bleek wel uit de eerste aflevering waarin ze zei dat ze eerder was dan Shakira met haar stijl van zingen, en dat juist Shakira degene was die haar na aapte ipv dat zij Shakira na deed.
quote:Minus dat liefgedeelte ben ik het met je eens.
Op vrijdag 23 januari 2004 20:03 schreef CJ het volgende:
Ik vond Brian best wel lief. En hij gaf gewoon wat goede tips, maar mevrouw was te arrogant om de tips ter harte te nemen.En dat ze arrogant is bleek wel uit de eerste aflevering waarin ze zei dat ze eerder was dan Shakira met haar stijl van zingen, en dat juist Shakira degene was die haar na aapte ipv dat zij Shakira na deed.
Maybe meer twee types die clashen, en niet echt een fout van één van hen. Maarja, vind Brian nog steeds niet echt iets (beetje studenterig?) en vind Shno wel wat hebben.
quote:Hee wat is dat nou
Op vrijdag 23 januari 2004 20:03 schreef CJ het volgende:
Ik vond Brian best wel lief. En hij gaf gewoon wat goede tips, maar mevrouw was te arrogant om de tips ter harte te nemen.
quote:Ach, hij's niet lelijk ofzo. En een beetje arrogantie mag ik wel. Maar in vergelijking met Ron of Robin, valt hij toch in het niet.
Op vrijdag 23 januari 2004 20:28 schreef Tania18 het volgende:[..]
Hee wat is dat nou
Ik dacht dat wij het altijd eens waren met betrekking tot leuke jongens![]()
Oh ja, deze link was ook al elders gepost op het forum:
quote:hihi cool
Op zondag 25 januari 2004 12:13 schreef CJ het volgende:
http://www.gay.nl/thexfactor
quote:
Op zondag 25 januari 2004 12:53 schreef -moi- het volgende:[..]
ik vond em wel leuk eigenlijk
quote:
Op zondag 25 januari 2004 12:57 schreef Tania18 het volgende:[..]
Ga je schamen
![]()
quote:Kmoet wel zeggen dat ik denk dat hij homo is.. maargoed.. hij was goed, jammer dat ie eruit is..
Op woensdag 28 januari 2004 21:29 schreef Pearly het volgende:
Ik vind hem eng! .. zoals hij praat ... dat mondje ... bRrrr.. word er niet goed van : "YuK".
quote:Dat je voor die reactie een user aanmaakt, dat is pas banaal.
Op zaterdag 7 februari 2004 12:12 schreef joyjoy het volgende:
WAT ZIELIG ALLEMAAL ZEG! sorry, dat je je druk kan maken over een of andere relnicht die denkt dat ie kan zingen is tot daar aan toe maar dat je er nog serieus een topic over kan starten is banaal!
eer ik klaar ben met lezen van alle polls ben je dagen verder en dan moet ik nog gaan reageren.. dus duurt even.... niet goed???
pech voor jou
Hij heeft zn profiel geupdate
Nice pics
Ik vind dit zo'n mooie foto!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |