quote:
Op woensdag 21 januari 2004 21:18 schreef Borin het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik van hem vind. Best een leuk koppie inderdaad, heeft wel wat.
Dat is alles wat ik me kan herinneren van 'm. Of ja, dat heb ik net opgezocht. Qua zang hangt me er niks van bij.
quote:Uitstraling denk ik
Op woensdag 21 januari 2004 21:21 schreef BVO het volgende:
Waarom is hij in godsnaam zo ver gekomen? Hij kan toch niet zingen of ben ik nou gek?
quote:Blegh, totaal niet aantrekkelijk, en hij doet ook zo overdreven
Op woensdag 21 januari 2004 21:23 schreef Tania18 het volgende:[..]
Uitstraling denk ik
quote:Ze moeten na volgend jaar toch wel geleerd hebben dat je er met uitstraling alleen niet komt.
Op woensdag 21 januari 2004 21:28 schreef Tania18 het volgende:
Doet me trouwens een beetje denken aan die jongen van vorig jaar die 'Lady in red' zong. Die kon totaal niet zingen, maar ging iedere keer door, omdat ze hem een goede uitstraling vonden hebben
quote:Hoe heeft iemand zonder uitstraling en zonder zangtalent dan de vorige Idols kunnen winnen
Op woensdag 21 januari 2004 21:29 schreef BVO het volgende:[..]
Ze moeten na volgend jaar toch wel geleerd hebben dat je er met uitstraling alleen niet komt.
quote:Daarom zeg ik, ze zullen toch wel van vorig jaar geleerd hebben, dat je alleen écht goede zangers door moet laten gaan, en niet een paar van die ventjes die denken dat ze leuk zijn op dat podium maar ondertussen geen noot raken.
Op woensdag 21 januari 2004 21:35 schreef Tania18 het volgende:[..]
Hoe heeft iemand zonder uitstraling en zonder zangtalent dan de vorige Idols kunnen winnen
![]()
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 21:37 schreef BVO het volgende:[..]
Daarom zeg ik, ze zullen toch wel van vorig jaar geleerd hebben, dat je alleen écht goede zangers door moet laten gaan, en niet een paar van die ventjes die denken dat ze leuk zijn op dat podium maar ondertussen geen noot raken.
quote:En daarom moet die Eric er dus zo snel mogelijk uit
Op woensdag 21 januari 2004 21:38 schreef Tania18 het volgende:[..]
Anders staan we weer voor schut bij World Idol
quote:Laat hem dan nog even zitten, dan mogen ze hem er vlak voor de finaleronden uitgooien, heb ik nog even wat om naar te kijken
Op woensdag 21 januari 2004 21:39 schreef BVO het volgende:[..]
En daarom moet die Eric er dus zo snel mogelijk uit
.
quote:Hmm, nou vooruit dan
Op woensdag 21 januari 2004 21:41 schreef Tania18 het volgende:[..]
Laat hem dan nog even zitten, dan mogen ze hem er vlak voor de finaleronden uitgooien, heb ik nog even wat om naar te kijken
maar ik vind m ook wel goed zingen. van zn looks ben ik echter niet onder de indruk
Hij verneukte het hele liedje. Kortom : hij kan echt niet zingen
quote:Ik snap er ook niets van...
Op zaterdag 24 januari 2004 22:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Onbegrijpelijk dat hij bij de laatste 27 zit.
Wellicht heeft de jury dit jaar expres een stel minder goede zangers bij de laatste 27 gestopt, want er zitten mensen bij waarvan ik denk...
quote:Idd, ze zouden toch wel geleerd moeten hebben dat de stem het belangrijkste is.
Op zaterdag 24 januari 2004 22:23 schreef Christine het volgende:[..]
Ik snap er ook niets van...
Wellicht heeft de jury dit jaar expres een stel minder goede zangers bij de laatste 27 gestopt, want er zitten mensen bij waarvan ik denk...
quote:Inderdaad, kijk maar naar Jim.
Op zaterdag 24 januari 2004 22:23 schreef BVO het volgende:[..]
Idd, ze zouden toch wel geleerd moeten hebben dat de stem het belangrijkste is.
...
Wat? Mag ik ook een keertje?
quote:Bij mij ook, op de HAVO, hoorde ik van de week van een andere klasgenoot... hij heeft niet zo ontzettend veel indruk op me gemaakt...
Op zondag 25 januari 2004 22:57 schreef Blackviper het volgende:
LoL die knakker heeft bij mij in de klas gezeten..is wel een aardige gast..
quote:zeg wie ben jij dan SMC blijkbaar
Op maandag 2 februari 2004 12:04 schreef BBQ-kip het volgende:[..]
Bij mij ook, op de HAVO, hoorde ik van de week van een andere klasgenoot... hij heeft niet zo ontzettend veel indruk op me gemaakt...
We zien wel wanneer hij eruit ligt
quote:Hij zong nog slechter dan Frank
Op zaterdag 14 februari 2004 22:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik geef 'm wel een goede kans om door te gaan.
quote:De jury was positief over 'm. Ik denk dat hij door de jury doorgaat.
Op zaterdag 14 februari 2004 22:14 schreef Christine het volgende:
Hij zong nog slechter dan Frank
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 21:21 schreef BVO het volgende:
Waarom is hij in godsnaam zo ver gekomen? Hij kan toch niet zingen of ben ik nou gek?
quote:&#&^#&*^$@#&&^&#$^^ MAAR IS ZO LEKKER
Op zaterdag 14 februari 2004 23:28 schreef --Globe-- het volgende:
$#%^*&*)(&^(*&%*&$%*^ HIJ ZONG ZO SLECHT
Gefeliciteerd eric!
[Dit bericht is gewijzigd door caradoc op 14-02-2004 23:34]
quote:Eric is de naam.
Op zaterdag 14 februari 2004 23:31 schreef caradoc het volgende:
Ik vind hem wel een goede stem hebben, en een leuke uitstraling. ij had het totaal niet verwacht, dat was best mooi om te zien.Gefeliciteerd nick!
quote:wat je lekker noemt..
Op zaterdag 14 februari 2004 23:29 schreef -Doewie- het volgende:[..]
&#&^#&*^$@#&&^&#$^^ MAAR IS ZO LEKKER
quote:Oops ... dat heb ik meestal. Zit ik iets te lezen en dan typ ik een andere naam of woord dan ik eigenlijk wou typen. Zelfde als ik iets intyp en ik hoor een woord ergens zeggen, dan typ ik dat woord ineens.
Op zaterdag 14 februari 2004 23:31 schreef BVO het volgende:[..]
Eric is de naam.
Zoveel indruk heeft ie nou gemaakt
.
Eric
quote:Hij kan alleen niet zingen...
Op zaterdag 14 februari 2004 23:35 schreef Linz het volgende:
hij was wel ok!
quote:tuurlijk wel
Op zaterdag 14 februari 2004 23:38 schreef Minnie_ het volgende:[..]
Hij kan alleen niet zingen...
check z'n theaterronde maar eens
quote:gedaan, en hij kan niet zingen
Op zaterdag 14 februari 2004 23:49 schreef Linz het volgende:[..]
tuurlijk wel
quote:Wat me opviel bij de theaterrondes, bij Big Yellow Taxi, was dat hij zo krom stond en dat hij heel ...raar...zong, heel overdreven duidelijk ofzo...kan het niet echt verwoorden...
Op zaterdag 14 februari 2004 23:50 schreef --Globe-- het volgende:[..]
gedaan, en hij kan niet zingen
quote:Toen was ie ook al zo slecht!
Op zaterdag 14 februari 2004 23:49 schreef Linz het volgende:[..]
tuurlijk wel
quote:I couldn't have said it better myself
Op zaterdag 14 februari 2004 23:23 schreef Magics het volgende:
GODVER , deze valt in de categorie Meike![]()
![]()
Al erger ik me aan hem niet zo als aan Meike, hij kan gewoonweg niet zingen! Hij heeft m.i. geluk gehad dat er behalve Boris en Irma in deze workshop geen andere aansprekende kandidaten zaten!
quote:lol. zeikerd.
Op zondag 15 februari 2004 10:16 schreef Maasgod het volgende:
Ik begrijp dat Nederland weer strak gaat voor de laatste plaats bij de World Idols als dit soort gemiddelde vinex muilen tot de besten schijnt te behoren. Nederland kent zowieso geel idols cultuur, iemand die echt opvalt wordt hier meteen daarom de grond in geboord. Net ietsje beter dan de rest is goed genoeg hier. Zeikland.
quote:Oh nee hoor, Meike is veeeel slechter
Op zondag 15 februari 2004 13:27 schreef Christine het volgende:
De enige troost dat Eric door is, is voor Meike: ze valt nu in elk geval niet als éérste af.
Als ik genoeg baarhaar heb ga ik een Eric-sik laten groeien. Hip hoor .
quote:Nou echt niet,
Op zondag 15 februari 2004 13:27 schreef Christine het volgende:
De enige troost dat Eric door is, is voor Meike: ze valt nu in elk geval niet als éérste af.
quote:Baarhaar
Op zondag 15 februari 2004 13:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als ik genoeg baarhaar heb ga ik een Eric-sik laten groeien. Hip hoor.
quote:Ja ik ben een echte SMC-er!
Op zaterdag 14 februari 2004 22:11 schreef Blackviper het volgende:[..]
zeg wie ben jij dan SMC blijkbaar
dus kan je ook nog bij moi gezeten hebben
Ik lag echt helemaal in een deuk toen ik hoorde dat Eric er weer door is... sorry, maar dat zingen van hem leek nergens op he...:N
quote:Baardhaar
Op zondag 15 februari 2004 16:54 schreef Christine het volgende:
Baarhaarben je een vrouwtje dan??
De D bleef hangen .
quote:thx
Op zondag 15 februari 2004 20:55 schreef MyMilkshake het volgende:
Barry manilow dacht ik...
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:ik vind hem eigenlijk ook wel lief
Op woensdag 18 februari 2004 21:07 schreef Tania18 het volgende:[..]
quote:Hij reageerde zo schattig toen ie hoorde dat ie door mocht
Op woensdag 18 februari 2004 21:10 schreef charmed_angel het volgende:[..]
ik vind hem eigenlijk ook wel lief
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 21:17 schreef Tania18 het volgende:[..]
Hij reageerde zo schattig toen ie hoorde dat ie door mocht
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 21:29 schreef Georges het volgende:
Zo, die zong slecht zeg. Henk Jan nog zeggen dat ie een goede stem heeft.
Ik hoop echt dat ie niet door gaat.
Ik heb zaterdag gekeken en gisteren, ik moet zeggen dat het beter was dan ik me herinnerde van zaterdag. Maar goed, echt zingen kan ie niet, hij heeft geen enkel bereik oid. Zolang ie op een toontje blijft klinkt het best gezellig, maar dat was het ook wel.
Echter toen ik deze jongen Mandy hoorde zingen, was ik gelijk vertederd. Het zou zeker niet mijn type zijn , maar in vond hem gister(ik keek de herhaling) errug leuk...!
quote:Alsof de rest (op Boris en Irma na natuurlijk, want die staken kilometers boven de rest uit) zoveel beter was?!? Eerlijk gezegd vond ik Eric dan toch nog wel de beste, ook al was het dan inderdaad niet echt goed.
Op donderdag 19 februari 2004 13:28 schreef RATMEN het volgende:
ik vond hem echt kansloos. Uiterlijk en qua houding echt een leuke vent ... maar zijn stem ... damn wat slecht ! De jury is echt HEEEL raar dit jaar, zit een vreemd spelletje achter
Hij besprong meteen Boris, terwijl Irma met hem mee stond te janken..
mutsen...
Deze gozer kan gewoon niet zingen, niks aan te doen. Geen bereik, geen volume, zowat monotoner dan Jim (wie dacht dat het mogelijk zou zijn?)
Maar ach... hij zal wel liev en schattig enzo zijn. Leg de portemonnee maar vast klaar dan.
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 14:34 schreef Posdnous het volgende:
Maar ach... hij zal wel liev en schattig enzo zijn. Leg de portemonnee maar vast klaar dan.
Wat zeg ik nou allemaal, ik ben niet eens van plan om te gaan stemmen
vond ik eigenlijk best wel sneu .. wat een doos zeg die tooskequote:Op maandag 23 februari 2004 12:17 schreef 2ane het volgende:
beetje jammer alleen dat Dooske bij het opnoemen van alle finalisten Eric vergat...
maarja, tot 10 tellen is dan ook wel erg moeilijk...
huh wie bedoel je dan?quote:Op woensdag 25 februari 2004 17:30 schreef Vamos het volgende:
In Belgie deed ook iemand mee die er ook snoezig uitzag maar een heel beperkt zangbereik had. Die zong liedjes als Hello, I want to break free en jaja, echt waar: Ice Ice Baby.
Heeft het uitgehouden tot de laatste 5 waar hij zwaar door de mand viel tijdens de Big Band ronde.
Overigens vond ik die Big Band ronde de beste uitzending van alle NL en Belgische finale rondes samen. Dan wordt echt het kaf van het koren gescheiden. Snap nog steeds niet dat ze dit in NL niet doen.
*eensquote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:10 schreef Mango-a-gogo het volgende:
looks? ja.
zang? nee.
![]()
![]()
Vorig jaar is dit ook niet gebeurt! En zelfs de slechtzingende Jim is tweede geworden..........quote:Op zondag 29 februari 2004 23:59 schreef Magics het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind dat in idols eigenlijk alleen mensen doormogen die goed kunnen zingen.
Meid, get over it!quote:Op maandag 1 maart 2004 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vorig jaar is dit ook niet gebeurt! En zelfs de slechtzingende Jim is tweede geworden..........
Dus misschien dat Eric ook nog wel heel ver komt!
Hij studeert aan de HALO, onderdeel van de Haagse Hogeschool, waar ik werk. En waar overigens Meike Pabo studeert en waar dan overigens ook weer Bas Muijs dezelfde PABO doet/deed ...quote:Op maandag 1 maart 2004 15:10 schreef milagro het volgende:
hij is de gymleraar bij mijn zoon op school
Het is een complot.....quote:Op maandag 1 maart 2004 15:17 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Hij studeert aan de HALO, onderdeel van de Haagse Hogeschool, waar ik werk. En waar overigens Meike Pabo studeert en waar dan overigens ook weer Bas Muijs dezelfde PABO doet/deed ...
wat een toevalligheden ...
Inderdaad !! Wat moeten we doen ....quote:Op maandag 1 maart 2004 16:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Het is een complot.....![]()
eric was nog de beste na irma en boris in die aflevering...quote:Op zondag 29 februari 2004 23:59 schreef Magics het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind dat in idols eigenlijk alleen mensen doormogen die goed kunnen zingen. Als je 10 goedzingende finalisten hebt die qua zang gelijk aan elkaar zijn , ja dan moet je naar uiterlijk en uitstraling gaan kijken eerder niet vind ik. Als je echt persee wilt stemmen op wie de leukste persoon is dan doe je dat maar in Big Brother ofzo, dat is daar speciaal voor gemaakt, maar laat in een zangwedstrijd aub de goedzingenden doorgaan !
Eric had mijn insziens beter aan Big Brother of de Bus mee kunnen doen dus.
Eric was dus echt NIET de beste na Irma en Boris. Fardoe, Elisaar en zelfs Daniel waren nog beter. Al moet ik bekennen dat Daniel wel heeeeeeeel erg nietszeggend is, maar Fardoe of Elisaar waren beter op hun plaats geweest in de finale.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:19 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
eric was nog de beste na irma en boris in die aflevering...
of wou je martijn bij de laatste 10 hebben
Elisaar was niet slecht.quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:14 schreef Linz het volgende:
elisaar was de slechtste, man
daniel was idd beter en fardoe ook
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 3 maart 2004 14:22 schreef Magics het volgende:
[..]
Elisaar was niet slecht.![]()
Alsjeblieft zeg het was echt afgrijselijk. Zelfs als je het als cabaret ziet was het nog te slecht voor woorden. Ik kon er gewoon niet naar kijken.quote:Op zondag 7 maart 2004 00:01 schreef R_ON het volgende:
Erik was vanavond echt![]()
Hij leefde zich helemaal in.
Ik hoor dit zo vaak, zelfs van de jury. Maar dat is onzin. Zijn zang is gewoon slecht. Te slecht om zanger te worden. Ga dan acteren, ofzo en laat het zingen aan anderen over.quote:zang is wat minder maar performance geweldig
Meike zuiver... haal die doppen eens uit je oren man (vrouw)quote:Op zondag 7 maart 2004 16:53 schreef Nokia3310 het volgende:
Zoals ik al eerder plaatste in het Meike topic:
Erik was echt veel slechter dan Meike... Zij zong zacht maar wel zuiver. Bovendien gaf ze een goede performance. Erik zat er constant naast en dat acteeractje van hem vond ik drie keer niks. Jongen, besef toch dat je NOOIT een Robbie Williams zult worden![]()
Meike zong écht zuiver. Niet heel krachtig ofzo, maar gewoon beter dan bijv. Eric.quote:Op zondag 7 maart 2004 16:56 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Meike zuiver... haal die doppen eens uit je oren man (vrouw)
Ondanks dat ik Meike een heel leuk schepseltje van Moeder Natuur vind en dat ze een briljant nummer uit had gezocht (wat is ze lief kleinquote:Op zondag 7 maart 2004 17:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Meike zong écht zuiver. Niet heel krachtig ofzo, maar gewoon beter dan bijv. Eric.
Dat hoorde bij de actquote:Op zondag 7 maart 2004 17:11 schreef GnAgn het volgende:
Hij klonk erg schor![]()
Wie is dat in je avatarquote:Op zondag 7 maart 2004 18:50 schreef Magics het volgende:
Heb ik al gezegd dat ik hem het liefst zo snel mogelijk zie gaan ??![]()
Dat is acteur Billy Brandt. Maar ik zou er maar niet op google-en als ik jou wasquote:Op zondag 7 maart 2004 18:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Wie is dat in je avatar
inderaad, dat stukje wat zo schor was, daarbij is het de bedoeling dat hij mr bojangles (een bezopen lamzak zwerver) nadeedquote:Op zondag 7 maart 2004 17:13 schreef d10n het volgende:
[..]
Dat hoorde bij de act![]()
Inderdaad een lulverhaal. Hij zingt zo vals als een kraai en springt over dat podium alsof er op 'm geschoten wordt.quote:Op zondag 14 maart 2004 01:25 schreef Gollemrulez het volgende:
Je hoeft niet te kunnen zingen.... waarom zingen ze dan? "Maar je bent wel enorm leuk" Dat was wel ff een zapmoment....
quote:Op zondag 14 maart 2004 01:33 schreef Kartoffel het volgende:
[..]
Inderdaad een lulverhaal. Hij zingt zo vals als een kraai en springt over dat podium alsof er op 'm geschoten wordt.
Hij is superleuk!!!quote:Op zondag 14 maart 2004 01:22 schreef Borin het volgende:
Okee, hij zingt voor geen meter. Maar hij is wel leuk!
Mijn postquote:Op zondag 14 maart 2004 13:49 schreef Rodelion het volgende:Ik ben echt totally fan van Eric
Mijn post dusquote:Op zondag 14 maart 2004 13:50 schreef Rodelion het volgende:
[..]
Mijn post![]()
Edit: Damn, het "klik hier om onder een andere naam te posten" werkt dus niet.
Dit is dus Christine.
quote:Op zondag 14 maart 2004 16:34 schreef methodmich het volgende:
Die gozer lacht gewoon ook om die jury, heb ik het idee.
"Je bent niet de beste zanger"
Nee.
"Je kan echt niet zo goed zingen hoor"
Okee.
En maar doorgaan elke keer en gewoon lol maken.
Geweldig! Net zoals Frank eigenlijk, allebei weten ze dat ze niet kunnen zingen, maar toch....quote:Op zondag 14 maart 2004 16:34 schreef methodmich het volgende:
Die gozer lacht gewoon ook om die jury, heb ik het idee.
"Je bent niet de beste zanger"
Nee.
"Je kan echt niet zo goed zingen hoor"
Okee.
En maar doorgaan elke keer en gewoon lol maken.
Met het geluid uit zekerquote:Op zondag 14 maart 2004 22:08 schreef simoontje het volgende:
Wat een sgatje! Als hij een beeld komt krijg ik gewon een glimlach op mijn gezicht!
Ik hoop dat hij er nog in blijft zodat wij nog langer van hem kunnen genieten
Eh, nee. Ik schijt ook op hem. Zie bovenstaande post.quote:Op maandag 15 maart 2004 11:36 schreef EminemRulezz het volgende:
Ligt het aan mij of ben ik de enige die vind dat ie niet grappig is ?
Andersom beter, die oorlog tussen jury en Alice is leuker om te zien dan Eric, waar ik me dood aan erger omdat ie niet eens op de kruk zit elke week...quote:Op maandag 15 maart 2004 11:47 schreef Day het volgende:
Ik offer me geheel vrijwillig op om nog een extra week naar Eric te luisteren (al zijn het wel tenenkrommmend zijn), als de tegenprestatie dan wel is dat Alice er uit vliegt!
GAY !quote:Op woensdag 21 januari 2004 21:18 schreef Borin het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik van hem vind. Best een leuk koppie inderdaad, heeft wel wat.
daar hoef je nu niet meer op te hopenquote:Op zondag 14 maart 2004 06:20 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Telkens hoop ik weer op bv. Ralph Inbar die uit de coulissen komt springen om hem en ons uit het lijden verlossen.....
OOW LEUK, net als Frans Bauerquote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:06 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hij is op dit moment op z'n schooltje waar ik nu aan het werk ben. Heb hem net gezienGoeie gozer! Echt spontaan en vriendelijk staat nu met iedereen een praatje te maken en hij blijft ook gewoon normaal/nuchter
Ik denk ook dat hij hem zaterdag gaat doen, met 'Heb je even voor mij', aangezien het thema waarschijnlijk Pepsi Chart isquote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:55 schreef Magics het volgende:
[..]
OOW LEUK, net als Frans Bauer![]()
Thema pepsi chart? Bron?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij hem zaterdag gaat doen, met 'Heb je even voor mij', aangezien het thema waarschijnlijk Pepsi Chart is![]()
. Zal hij wel weer doorgaan
.
charmed_angel kwam er mee op de proppen, weet niet waar zij het vandaan had...klinkt niet heel erg onlogisch...in het topic over de finalethema's staan al wat ideeën per finalist.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:00 schreef Magics het volgende:
[..]
Thema pepsi chart? Bron?
Doe trouwens maar in het algemene topic, dit topic mag niet volraken
waarom niet gewoon top 40 maar pepsicharts...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:03 schreef BVO het volgende:
[..]
charmed_angel kwam er mee op de proppen, weet niet waar zij het vandaan had...klinkt niet heel erg onlogisch...in het topic over de finalethema's staan al wat ideeën per finalist.
Hij zong helemaal niet goed bij I've got the music. Bekijk dat optreden nog maar eens en haal dan wel die bloemkolen uit je orenquote:Op donderdag 18 maart 2004 18:52 schreef Christine het volgende:
Ik ben nog altijd fan van Erichij zong erg goed bij I've got the music.
Ik bedoel op de single.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 00:45 schreef Magics het volgende:
[..]
Hij zong helemaal niet goed bij I've got the music. Bekijk dat optreden nog maar eens en haal dan wel die bloemkolen uit je oren![]()
Idd.. Eric is ok. Hij kan niet zingen, en hij is ook niet overweldigend knap, maar dat maakt hem juist zo leuk! Ik heb steeds het gevoel dat ik naar die reclame van prince koeken zit te kijken (met dat jochie dat optreedt voor z'n oma en maar niet ophoudt) als Eric bezig is.quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:33 schreef Christine het volgende:
Eric is zo leuk omdat het echt een anti-held is
Als je nog vaker zo'n dingen post daal je echt in aanzien, Christine.quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:52 schreef Christine het volgende:
Ik ben nog altijd fan van Erichij zong erg goed bij I've got the music.
Ja op de single ! Hallo, daar hebben Eric van Tijn en HenkJan een heel weekend aan lopen schaven, trimmen, opleuken en verdraaien net zolang totdat het goed klonk. Je kunt immers moeilijk een plaat verkopen waarin vals gezongen wordt.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik bedoel op de single.
nee alice klinkt geweldigquote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:39 schreef Magics het volgende:
[..]
Ja op de single ! Hallo, daar hebben Eric van Tijn en HenkJan een heel weekend aan lopen schaven, trimmen, opleuken en verdraaien net zolang totdat het goed klonk. Je kunt immers moeilijk een plaat verkopen waarin vals gezongen wordt.
Maar zonder studio-bewerking klinkt het echt voor geen meter bij hem.
Beter dan Eric inderdaad.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:16 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
nee alice klinkt geweldig
ben ik het dus niet mee eensquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:20 schreef Magics het volgende:
[..]
Beter dan Eric inderdaad.
Idd! Zelfs Meike klinkt goed op de single!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:39 schreef Magics het volgende:
[..]
Ja op de single ! Hallo, daar hebben Eric van Tijn en HenkJan een heel weekend aan lopen schaven, trimmen, opleuken en verdraaien net zolang totdat het goed klonk. Je kunt immers moeilijk een plaat verkopen waarin vals gezongen wordt.
Maar zonder studio-bewerking klinkt het echt voor geen meter bij hem.
extreem late reactie sorry maar ja, inderdaad van de Quick '20 damesquote:Op zondag 14 maart 2004 17:17 schreef methodmich het volgende:
Van Quick '20?
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Als je nog vaker zo'n dingen post daal je echt in aanzien, Christine..
Mjah..en das een beetje jammer..dat ie dat nie kanquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:32 schreef furanku het volgende:
OH MY GOD!!!!!!!! Geweldig!!
maargoed.. dan krijgen we nog de zang straks -_-
IDD, supergozertquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:52 schreef mark_03 het volgende:
Whahaha, die gast heeft iets, ... hoop eigenlijk elke week dat ie er NIET uit gaat, valt er nog wat te lachen. Eric rulez
quote:Op zondag 21 maart 2004 00:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig is ie door, zo wordt idols niet saai
Neeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op zondag 21 maart 2004 00:05 schreef Ingridh007 het volgende:
Alice en Eric worden de Jim en Jamai van dit jaar, zul j net hebben
Kom op zeg, het was geen gehoor.quote:Op zondag 21 maart 2004 21:58 schreef Christine het volgende:
Eric
Nog steeds mijn favoriet![]()
Hij wordt elke week beter, en wat heeft hij een mooie vibrato in zijn stem.
Slechter kan ook nietquote:Op zondag 21 maart 2004 22:28 schreef Christine het volgende:
Luister nog maar eens, hij wordt elke week beter. Dat geeft de jury zelfs toe.
Je mening is wel veranderd hequote:Op zondag 21 maart 2004 22:28 schreef Christine het volgende:
Luister nog maar eens, hij wordt elke week beter. Dat geeft de jury zelfs toe.
Boris en Irma hadden al flink wat ervaring met zingen, Eric begint pas.
Daarnaast is hij de grootste anti-held die ertussen zit, waardoor hij toch echt mijn favoriet is.
quote:Ik vind hem echt een hork.... zoals 'ie met z'n handen staat te zwaaien en staat te trillen op zijn benen tijdens het zingen... net een chimpansee met coördinatieproblemen
Halverwege dit topic schreef ik idd al dat mijn mening over Eric totaal omgeslagen is.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Je mening is wel veranderd he.
[..]
Ik vind je natuurlijk heel lief enzo, maar nee. Dat mag niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:40 schreef Tania18 het volgende:
Ik heb dit topic geopend, mag ik dan ook vragen of ie weer dicht mag![]()
Hoe grappig ie ook is, dat valse gekraai kan ik niet meer aanhoren![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik vind je natuurlijk heel lief enzo, maar nee. Dat mag niet..
Zelfs niet als je morgen 100x op Irmie gaat stemmen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:44 schreef Tania18 het volgende:![]()
Ook niet als ik zeg dat Irma hele lieve kleine oortjes heeft?!?
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zelfs niet als je morgen 100x op Irmie gaat stemmen..
Er zijn al een aantal vrouwen hier op het forum die naar Eric niet meer met hun oren luisteren, dus dan komt er vast weer een nieuwequote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:46 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Als ik nog even door ga is het topic idd vol!
Het gaat door tot 301 posts.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:49 schreef Tania18 het volgende:
Is ie al vol?
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:48 schreef R_ON het volgende:
Queen of my heart is op zich lekker dubbelzinnig. Moet Tania het wel openen.
Niet zo kattigquote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:51 schreef R_ON het volgende:
Queen = deed hij vorige week na
"koningin" van mijn hart (dat past bij een Idol)
DOH
Das wel een beetje bitch hoor tomtom.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Eric #2: Alleen in een rokje krijgt hij stemmen.
Sorry.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:54 schreef R_ON het volgende:
Das wel een beetje bitch hoor tomtom.
Je kijkt teveel will & grace
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |