ThaFreak | woensdag 21 januari 2004 @ 20:16 |
In dit topic zullen jullie een complete verbouwing zien van een Honda S2000 van Patrick Jamex die lid is van StreetLegalHonda Eerst een een foto van de staat voor het begin van het project: voorkant ![]() achterkant ![]() We zullen eerst eens kijken naar een paar spullen die gemonteerd gaan worden: C-West Body Kit Voorbumper ![]() Zijskirts ![]() Achterbumper ![]() Airductcovers ![]() motormods vortech supercharger ![]() Watercooler ![]() Aftercooler ![]() Luchtinlaat ![]() Blow Off Valve (BOV) ![]() Toda Exhaust Manifold, zal later worden gemonteerd ![]() Veilside Titanium Single ![]() Spoon Flywheel ![]() Interieur mods Spoon Carbon Bucket Seats ![]() ![]() AŽPEXi V-AFC II ![]() A´PEXi RSM Rev/Speed Meter ![]() Science Of Speed A-Pillar Gauge Pod ![]() Defi Link Control Unit II Defi Link BF Boost Gauge Defi Link BF Oil Press Gauge Defi Link BF Oil Temp Gauge Defi Link BF EGT Gauge ![]() ![]() ![]() ![]() Voodoo Shiftknob ![]() Takata MPH-340R Seatbelts ![]() Overige exterieur mods Veilside Carbon Wing, zelfde model alleen lager ![]() Spoon Carbon Plug Cover ![]() Visracing Carbon Hood ![]() Yokohama AVS Sport Tires ![]() 18" OZ Superleggera ![]() Hieronder stukjes en plaatjes wat er al gebeurt is: 10-01-2004 quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 14-01-2004 quote: ![]() ![]() ![]() 15-01-04 quote: ![]() ![]() ![]() ![]() 17-01-04 quote: ![]() ![]() ![]() ![]() 18-01-04 quote: ![]() ![]() ![]() ![]() Nieuw en beter punt voor olietoevoer naar charger ![]() Olietoevoer voor supercharger klaar ![]() 19-01-04 quote: ![]() ![]() ![]() 23-01-2004 quote: ![]() ![]() ![]() 27-01-04 quote:13-03-2004 quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 29-03-2004 kleur bekend ![]() ![]() ![]() Topic zal constant worden upgedate, dus blijf een kijkje nemen! [ Bericht 2% gewijzigd door ThaFreak op 29-03-2004 01:09:18 ] | |
Kreator | woensdag 21 januari 2004 @ 20:20 |
quote:Wow. Op dit moment zou ik instorten als het mijn s2000 was dus. ![]() | |
Klonk | woensdag 21 januari 2004 @ 20:20 |
Ziet er veelbelovend uit ![]() Wat voor kleur word ie, ik vind het zwart eigenlijk wel erg strak | |
Orion-666- | woensdag 21 januari 2004 @ 20:20 |
Nice man! Keep it coming | |
flippie_flink | woensdag 21 januari 2004 @ 20:24 |
ziet er zeker vetjes uit! | |
ThaFreak | woensdag 21 januari 2004 @ 20:24 |
quote:Kleur is geheim voorlopig, maar wordt wel een custom kleurtje! | |
Klonk | woensdag 21 januari 2004 @ 20:26 |
laat me raden, zo'n pearlessent kleurtje zeker ? | |
koentjuh18 | woensdag 21 januari 2004 @ 20:27 |
Die laatste foto is erg eng... IK zou huilend weg lopen als ik zon super auto zo toegetakeld zou zien ![]() ![]() Ow, wat ik me afvraag, wat kost dit projectje nou ruw geschat> | |
ook_gek | woensdag 21 januari 2004 @ 20:29 |
Tering zo een dure bak en dan uit elkaar trekken zoals hier boven ![]() ![]() Maar wat kost dit hele geintje nou bij elkaar dan? | |
Kreator | woensdag 21 januari 2004 @ 20:29 |
quote:Goh. | |
Batsies | woensdag 21 januari 2004 @ 20:32 |
* terugvindpost | |
Delnooz | woensdag 21 januari 2004 @ 20:37 |
Hey gaaf! Weer eens een mooi project. Nu we even niks meer van Jacco's project vernemen is dit mooi om te lezen. En echt verschrikkelijk zoals ie er op de laatste foto uit ziet. Moet je voor stellen, wil je dus een body kit, krijg je de auto zo terug met de mede-deling dat de body kit niet paste en je pecht hebt Ben heel benieuwd zeg. Weer eentje om te blijven checken dus... [edit] en nu zie ik part 4 staan van jacco | |
flappiewappie | woensdag 21 januari 2004 @ 20:38 |
geeeeeeeeeeeil ![]() | |
Spyronius | woensdag 21 januari 2004 @ 20:50 |
Hmm ziet er eng uit, boren in zo een motor blok, maar voor de rest, kan niet wachten tot het af is. | |
JohnnyKnoxville | woensdag 21 januari 2004 @ 20:55 |
Ik vreeste al het ergste na de eerste twee foto's. ![]() Op zich vind ik de S2000 standaard al een heel mooie auto, zo'n spoiler achterop (zeker deze) bederft voor mij persoonlijk een heel stuk van de looks. Al het werk aan de motor vind ik dan wel weer prima, het echte tunen dus. Dat stylen met overmatig plastic en "carbon" hoeft van mij niet zo nodig, omdat een mooie, "puur" vormgegeven auto ermee verpest wordt. | |
Fillipe | woensdag 21 januari 2004 @ 20:58 |
Ik vindt die Honda S2000 standaard al een mooie auto! Maar ik ben benieuwd wat hier uitkomt, ziet er wel veelbelovend uit. Ben benieuwd! | |
Dark-Sky | woensdag 21 januari 2004 @ 21:14 |
OMFG Zo die boor in dar blok ?!? Aan de plaatjes te zien kan hij er niet bij om het vijlsel van de boor weg te poetsen. Het hele blok zit nog in elkaar! Duidelijk mensen met een ijzerstek geloof in oliefilters | |
Mr._T-Rex | woensdag 21 januari 2004 @ 21:18 |
Ik had dit net op het SLH forum gelezen en een mental note gemaakt dat ik dit moest gaan volgen. Kan dus nu gewoon op FOK! Nicely done ThaFreak. | |
PatrickJamex | woensdag 21 januari 2004 @ 21:24 |
Hey allen, Ik zal af en toe hier ook even tekst en uitleg geven. Ten eerste: De Veilside spoiler op de foto is het hoge model, ik heb straks het lage model. Dat is één van de weinige wings die ook daadwerkelijk nut heeft (en dan vooral op nat wegdek). Wat betreft het boren in het blok, daar is heus rekening mee gehouden. De jongen die de SC monteert, heeft zelf al vele motorblokken gebouwd en weet dus absoluut wat ie doet. Thanks voor alle reactie´s | |
Rietvaerder | woensdag 21 januari 2004 @ 21:35 |
En nu? ![]() | |
Dark-Sky | woensdag 21 januari 2004 @ 21:35 |
Nog een paar tips van taalkundige aard, hetis blow OFF valve, en OILcooler ![]() Verder wel koel project, er zijn niet veel mensen die dat durven ( of kunnen betalen PS. Toch benieuwd hoe hij dat dan doet met dat boren, kun je aub eens vragen ? | |
Delnooz | woensdag 21 januari 2004 @ 21:37 |
Dat stoeltje he...daar staat iets van Carbon in de in de titel.. is dat carbon look of is het ook echt carbon. en dan WAAROM zou je een kuipstoeltje van carbon willen maken. Carbon is toch zodat het makkelijker af kan koelen, dus waarom dan in een stoel, vind het qua looks namelijk niet echt geweldig om heel eerlijk te zijn. | |
Kluupkluup | woensdag 21 januari 2004 @ 21:41 |
Achterspoiler was iets lager zei je?! Ik hoop een flink stuk lager.. Want deze is meer een windvanger ![]() | |
ook_gek | woensdag 21 januari 2004 @ 21:47 |
quote:Dus de MClaren F1 en de mercedes SLR zijn totaal van carbon gemaakt om af te koelen ![]() Nee karbon word zoals je zelf zegt niet warm. Maar belangrijker nog. Het is heel erg sterk. Dat breek je niet snel. Sterker nog. Met wat lagen over elkaar heen moet jij echt wel je best doen om dat te breken. Ik denk dat zo een stoel van carbon is omdat hij dan ten alle tijden z,n vorm houd. Maar dat weet ik niet zeker. | |
ThaFreak | woensdag 21 januari 2004 @ 21:48 |
quote:openingspost veranderd hoop dat dit wel de goede is quote:tis echt carbon..... carbon is lichter dan gewoon materiaal en ik vind het er super uitzien.... | |
MaartenGrendel | woensdag 21 januari 2004 @ 21:57 |
quote:Bijna goed...als het stoeltje alleen maar sterk moet zijn kunnen ze er ook een loden versie in gooien. Het gaat vooral om het gewicht, carbonfiber is in eerste instantie in de racerij geïntroduceerd als alternatief voor lichte metalen zoals aluminium omdat het vrijwel net zo sterk is, maar een stuk lichter. Het grootste nadeel is de hoge prijs, maar in de racerij telt tegenwoordig iedere gram. Op een straatauto heeft het vervangen van stalen onderdelen voor carbonfiber varianten slechts een kleine invloed op de uiteindelijke prestaties als je het vergelijkt met de prijs die je ervoor betaalt, maar het ziet er wel erg stoer en racy uit. ![]() | |
PatrickJamex | woensdag 21 januari 2004 @ 23:40 |
quote:Nog niet helemaal, zal wel ff fotootje voor je opzoeken. De Aircooler moet trouwens Watercooler zijn | |
ThaFreak | donderdag 22 januari 2004 @ 00:07 |
quote:cool is die eindelijk een keer goed ![]() Watercooler is ok veranderd | |
SterkStaaltje | donderdag 22 januari 2004 @ 00:23 |
Gaaf project! zal het op de voet volgen. Veel succes en vooral plezier ermee! | |
Hellrazor | donderdag 22 januari 2004 @ 02:35 |
De voorkant ziet er ![]() | |
RRRobert | donderdag 22 januari 2004 @ 08:43 |
*verkapte terugvindpost*
En die taartschep achterop: doe het niet! zonde van de mooie modellijn die de auto van zichzelf bezit! | |
PatrickJamex | donderdag 22 januari 2004 @ 09:35 |
quote:Na he monteren van de SC ligt het vermogen ongeveer rond de 350 pk en ik ben momenteel in onderhandeling over de remmen. Gedwongen is het niet, maar hoort er absoluut bij natuurlijk. En dan even een toelichting op de taartschep. Toen ik de auto gekocht had, maar nog niet in mijn bezit was, werd ik gewezen op de rij-eigenschappen op nat wegdek. Mijn S2000 heeft geen TRC en is wat dat betreft puur auto. Ik dacht dat het allemaal wel meeviel, maar na mijn eerste ritje werd het mij bekend dat ik zeker voorzichtig moest zijn als de straten nat zijn. In het instructieboekje staan zelfs 2 pagina´s met tips hoe je het beste kunt rijden in de regen. Ik heb toen rondgekeken en las op een internationaal S2000 forum dat een spoiler wonderen deed. Persoonlijk ben ik niet vies van een spoiler, mits deze niet voor de sier dient en dus daadwerkelijk nut heeft. De spoiler die op mijn auto gemonteerd gaat worden, is één van de weinige spoilers die ook nuttige eigenschappen heeft. Door de manier van plaatsen (hij is niet overdreven hoog en hangt een beetje achter de auto), krijg je wél de juiste downforce en dit resulteert in veel betere rij-eigenschappen (vooral op nat). | |
t0n | donderdag 22 januari 2004 @ 09:37 |
quote:Kijk dat is gewoon hoe het hoort ![]() Ik heb je auto gezien... Hij's tof | |
WaSTeiL | donderdag 22 januari 2004 @ 10:27 |
Ik moet zeggen dat ik dit topic met plezier ga volgen, maar wat ik me altijd afvraag: dit moet wel gesponsord zijn anders is het (lijkt mij) toch veel te duur.. Maar succes... ik ben benieuwd naar de (tussentijdse) resultaten... | |
Roadster | donderdag 22 januari 2004 @ 10:45 |
Bizarre S2000 zeg! Niet veel mensen hebben m supercharged gemaakt! Dit vraagt om videomateriaal straks! | |
Roadster | donderdag 22 januari 2004 @ 10:48 |
quote:Heeft iemand die 2 pagina's toevallig ergens online of als scan? Moet wel grappig zijn hoe ze uit gaan leggen hoe mensen niet in een slip/drift moeten komen ![]() | |
PatrickJamex | donderdag 22 januari 2004 @ 10:48 |
Dit project wordt niet gesponsord. Er zijn enkele bedrijven waar ik mee samenwerk, maar sponsoring is het absluut niet (ook bewust voor gekozen). | |
t0n | donderdag 22 januari 2004 @ 10:49 |
quote:Anders krijg je zo'n eus verhaal ![]() | |
PatrickJamex | donderdag 22 januari 2004 @ 10:50 |
quote:Het zijn gewoon tips (dit ivm met inhalen e.d.). Ik zal kijken of ik een scan kan maken. ![]() | |
WaSTeiL | donderdag 22 januari 2004 @ 10:54 |
quote:Eus? Ik ben wel benieuwd wat je daar precies mee bedoeld.. Ik hou van smeuige verhalen... ![]() | |
t0n | donderdag 22 januari 2004 @ 10:55 |
quote:Niets kwaads bedoeld, maar dan krijg je veel opmerkingen van... 'ach gesponserd kan ik 't ook wel'. | |
phuck | donderdag 22 januari 2004 @ 10:59 |
Gaaf, zie er goed uit! | |
Just0 | donderdag 22 januari 2004 @ 11:07 |
*terugvindpost* | |
StephanL | donderdag 22 januari 2004 @ 11:10 |
Volgde topic ook al op SLH, maar toch prettig om het hier te zien. Scheelt hoop gelul lezen ![]() Echt bizar wat je aan het doen bent, lijkt wel amerikaans, maar dan zonder sponsors Respect hoor | |
Sander_Prinsen | donderdag 22 januari 2004 @ 11:17 |
Respect! Echt wel, dit wordt echt een brute wagen (voor zover een S2000 standaard nog niet is)! | |
PatrickJamex | donderdag 22 januari 2004 @ 11:49 |
quote:Daarom kwam één van de SLH-moderators met het idee om bij een update het hele topic weer leeg te gooien ![]() [Dit bericht is gewijzigd door PatrickJamex op 22-01-2004 11:55] | |
StephanL | donderdag 22 januari 2004 @ 12:01 |
quote:Ohjah, bij jouw wel, alleen bij alle andere niet ![]() | |
Fillipe | donderdag 22 januari 2004 @ 16:25 |
quote:We zijn benieuwd, want dit kost toch wel een paar duiten vooral als je niet gesponserd wordt. | |
jacco | donderdag 22 januari 2004 @ 17:41 |
Hé PJ de meest roelerende SLH member ![]() | |
darkwing | donderdag 22 januari 2004 @ 17:53 |
zeker een topic om te blijven volgen, ik ben zelf niet zo'n fan van het optisch tunen van auto's maar wat ik zo snel zie word de auto best mooi. (toch afwachten hoe t eindresultaat eruitziet ![]() ![]() | |
DevilsNight83 | donderdag 22 januari 2004 @ 18:02 |
OMG dat je zo'n auto zo uit elkaar durft te halen ![]() Maar ik ben erg benieuwd wat het eindresultaat gaat worden. *terugvindpost* | |
Beejeseej | donderdag 22 januari 2004 @ 18:02 |
Gast...hier wordt gewoon gewerkt! Een bijzonder gaaf project moet ik eerlijk zeggen, het is een keer eens wat anders als (overigens met alle respect)de golfjes, audietjes,opeltjes & fordjes ![]() De bedoeling om show's te gaan rijden? (speed & design etc.) | |
ook_gek | donderdag 22 januari 2004 @ 19:40 |
quote:Nee de auto word voor drugs transsport ![]() | |
Twie | vrijdag 23 januari 2004 @ 01:21 |
hahaha damn ![]() ![]() ik moet nog ff vermelden dat toen ik vanmiddag voor het eerst zag op welke stoelen je wacht... ik van m'n eigen stoel viel.. enneuhw.. weet niet wie er hier iets zei over nepcarbon | |
StephanL | vrijdag 23 januari 2004 @ 09:02 |
quote:Pics ![]() | |
tjAb | vrijdag 23 januari 2004 @ 09:39 |
superbakje...tering..dat ziet er echt mooi uit... maar wil ook wel eens een prijsopgave van al die aanpassingen zien.. kan niet w88 tot de volgende update | |
Woutertje | vrijdag 23 januari 2004 @ 10:01 |
ziet r leuk uit: *kijkt vooruit naar de volgende foto's .... | |
Delnooz | vrijdag 23 januari 2004 @ 11:22 |
quote:Ik VROEG inderdaad of het om echt of nep-carbon ging, omdat ik het een beetje typisch vond om een carbon kuipstoel te maken en ik het er niet mooi uit vind zien. Het grootste argument hier overal is niet zozeer het gewicht maar vooral de looks, dus het een style ding kerel. Voor een straat-car, zoals eerder in dit topic vermeldt, maakt het qua gewichts besparing niet megaveel uit versie1: versie2: kies maar... | |
Beejeseej | vrijdag 23 januari 2004 @ 14:25 |
quote:[onnozelmode] Wha ![]() ![]() [/onnozelmode] Enfin...ben wel benieuwd naar het resultaat | |
Twie | vrijdag 23 januari 2004 @ 19:10 |
antwoord 1: de carbon stoelen die in deze s2000 komen zij nvan spoon, wegen 5,7 kilo.. en zorgen voor een aardige gewichtsbesparing.. oke.. tuurlijk worden ze niet gebruikt alleen vanwege de gewichtsbesparing, maar omdat ze gewoon cool zijn ![]() antoord op 2: maar laten we patjes topic niet verneuken | |
RaTz | vrijdag 23 januari 2004 @ 19:27 |
Zeker een topic om bij te houden! S2000 is sowieso al een übergeile bak, en waarschijnlijk wordt het alleen maar beter (hoop ik ![]() Alleen jammer van die carbon motorkap, dat vind ik persoonlijk gewoon 3x niks, en eigenlijk moet je er ook gewoon 2 uitlaten onder laten, dat staat nou juist zo stoer, en dan maak je er 1 uitlaat van Voor de rest.....vet topic, tof dat iemand zo'n nieuwe (dure) auto al meteen ff verbouwd, alhoewel ik wel leip zou worden als het mijn wagen was. | |
StefanP | vrijdag 23 januari 2004 @ 22:17 |
Zo, dat is serieus werk allemaal zeg! Niet veel mensen in Nl tunen hun auto zo, ik ben heel benieuwd naar het resultaat. Je zult vast heel lang nagedacht hebben of je dit wel wil, en of je het risico wel wil nemen. Echte tuningbedrijven, en dan bedoel ik dus waar ze meer kunnen dan even je ECU 'chippen', zijn er toch niet echt. Zo te zien heb je ook veel gebruik gemaakt van andere SLH leden of liefhebbers. Een ding, je bodykit, spoilers e.d. worden door één bedrijf gedaan? Dat demontagebedrijf dat genoemd wordt? Wat is daar de naam en het adres van, ik wil nl. op termijn ook e.e.a. aan dat soort werkzaamheden laten gebeuren... Houd ons op de hoogte TS | |
PatrickJamex | vrijdag 23 januari 2004 @ 22:58 |
quote:Hehe, ik ben nogal carbonge!l ![]() En wat betreft de uitlaten: Ik ben met dit project begonnen, omdat ik iets neer wil zetten wat normaal gesproken niet snel gedaan wordt. Standaard S2000 heeft twee uitlaten, iets anders en vrij uniek is dus een enkel exemplaar. Er zijn in Amerika speciale Single Exhaust Caps te krijgen, maar het is natuurlijk veel leuker om dit custom te laten maken. Een preview: Echt minstens 10 keer mooier dan het aftermarket exemplaar én bovendien uniek (er is er maar eentje van). Daarnaast is een enkele uitlaat beter voor de performance. De uitlaat is overigens een titanium exemplaar. Catbacksysteem, gewicht circa 3 kg. | |
PatrickJamex | vrijdag 23 januari 2004 @ 23:02 |
quote:Alles wordt door één bedrijf gedaan, gevestigd in het Noorden van NL. De jongen die aan mijn auto werkt is echt een kunstenaar. Als je het adres wilt weten, stuur maar ff een mailtje naar: patrickjamex@hotmail.com | |
PatrickJamex | vrijdag 23 januari 2004 @ 23:03 |
quote:De auto zal zeker te zien zijn op enkele shows. | |
ThaFreak | vrijdag 23 januari 2004 @ 23:09 |
quote:damm wat ziet je s2k er nu zielig uit ![]() update tevens in de openingspost! 23-01-2004 quote: ![]() ![]() ![]() | |
OrganicIron | vrijdag 23 januari 2004 @ 23:28 |
een woord: w00t!! Echt helemaal tegek dit zeg, het zal wel een paar duiten kosten maar... damn wat een vette bak! ![]() Morgen meteen weer ff een staatslotje halen ![]() wat is de eta van je project? *bookmarked* | |
Spyronius | zaterdag 24 januari 2004 @ 10:39 |
Hmm, vind 't een beetje jammer dat je van 2 weer terug naar 1 uitlaar gaat, vind persoonlijk 2 uitlaten veel mooier staan, dan 1 zo'n grote pot. Maar goed 't is jouw auto, voor de rest, laat ze ff opschieten met het ombouwen van die auto, kan niet wachten | |
B_BOY | zaterdag 24 januari 2004 @ 13:04 |
vandaag zaterdag = dus vrij van werk = veel aan je auto sleutelen = dus hopelijk heel veel mooie plaatjes voor onze en veel verhaal. veel plezier op deze zaterdag. | |
PatrickJamex | zaterdag 24 januari 2004 @ 13:54 |
Vandaag hoeft er even niets gedaan te worden. Volgende week gaat ie op transport naar de spuiterij. Heb alleen vandaag de wielen en uitlaat opgehaald, die zijn namelijk verkocht. | |
-En4Cer- | zaterdag 24 januari 2004 @ 14:01 |
Dit project gaan we zeker even volgen ![]() Ziet er veelbelovend uit! | |
D. | zaterdag 24 januari 2004 @ 14:07 |
quote: | |
Ronald1903 | zaterdag 24 januari 2004 @ 14:30 |
Vet stoerrrr, zal zeker dit topic volgen. Het is al een paar keer eerder gevraagd maar wat kost dit allemaal wel niet? Succes! | |
smash789 | zaterdag 24 januari 2004 @ 14:50 |
Ik wil ook wel heel graag weten hoeveel het project kost, in totaal, dus ook aanschaf van de S2000 ![]() Hoeveel weegtie trouwens standaard? En hoe snel doet ie standaard 0-100km/u? Ben wel errrg benieuwd naar de toekomstige kleur, hopelijk verneukt de kleur de auto niet, zoals vaak gebeurt bij van die getunede auto's. Anyway, ziet er allemaal erg cool uit. En ik ben volop jaloers heheh... | |
drelletje | zaterdag 24 januari 2004 @ 14:56 |
Terug vind | |
GWD | zaterdag 24 januari 2004 @ 15:45 |
quote:Idem .. hoe lang moet ik sparen ![]() | |
jacco | zaterdag 24 januari 2004 @ 16:06 |
Wat maakt het nu uit wat het allemaal kost? als het maar rijd strax | |
B_BOY | zaterdag 24 januari 2004 @ 16:10 |
quote:heb je gelijk in, als ik de ts was zou ik de prijs voor mezelf houden. tenzij ze de helft meebetalen. ![]() | |
jacco | zaterdag 24 januari 2004 @ 16:15 |
quote:De ts is niet de eigenaar van deze auto. Hij is alleen het medium die ons laat mee genieten van dit project ![]() De eigenaar is PatrickJamex | |
GWD | zaterdag 24 januari 2004 @ 16:18 |
quote:Ik vraag het me gewoon af hoeveel je nou steekt in zo'n gruwelijk vet project ![]() | |
jacco | zaterdag 24 januari 2004 @ 16:21 |
quote:Daar gaan heel veel centjes in zitten. Echt heel veel. Ik ben voor mijn auto ook al meer kwijt dan de hele aanschafsprijs. | |
D. | zaterdag 24 januari 2004 @ 16:24 |
quote:E nwat heb je dan? Een 12 jaar oude golf? ![]() | |
-En4Cer- | zaterdag 24 januari 2004 @ 17:01 |
quote: ![]() | |
jacco | zaterdag 24 januari 2004 @ 17:01 |
quote:Nee ik heb een Honda Jazz ![]() | |
CEx | zaterdag 24 januari 2004 @ 17:24 |
Kan niet wachten op het resultaat ![]() | |
DeFlip | zondag 25 januari 2004 @ 00:42 |
wanneer komt er nou weer wat fotos? | |
Fillipe | woensdag 28 januari 2004 @ 16:37 |
*Terugvindpost | |
Hakkert | woensdag 28 januari 2004 @ 16:39 |
tvp voor mij ![]() | |
Just0 | woensdag 28 januari 2004 @ 16:49 |
wat goed/leuk van je... ![]() | |
ThaFreak | woensdag 28 januari 2004 @ 20:38 |
27-01-04quote: [Dit bericht is gewijzigd door ThaFreak op 28-01-2004 22:26] | |
pAin | woensdag 28 januari 2004 @ 21:01 |
Jacco, dan mag jij wel heel wat hebben gestopt in die auto, maar jij hebt geen S2K ![]() | |
PatrickJamex | woensdag 28 januari 2004 @ 22:23 |
quote:Hij zou naar de spuiterij gaan, maar ging helaas niet door.... | |
ThaFreak | woensdag 28 januari 2004 @ 22:27 |
quote:verkeerd begrepen/gelezen ![]() | |
flippie_flink | dinsdag 3 februari 2004 @ 19:58 |
al nieuws? | |
SupahFunk | dinsdag 3 februari 2004 @ 20:11 |
Wow wou dat ik zou een honda s2000 mocht tunen in mijn eigen garage wel knap werk wat jullie verrichten RESPECT!!!!!! zal zeker steeds blijven kijken hoe die eruit gaat zien:Y | |
jacco | dinsdag 3 februari 2004 @ 21:23 |
quote:Nee | |
PatrickJamex | woensdag 4 februari 2004 @ 13:53 |
Auto gaat (als het droog blijft) vandaag naar de spuiter. Vrijdagmorgen ga ik daarheen voor de kleurvoorbeelden. De Defi meters zijn ook afgeleverd. Dit zijn (door miscommunicatie) niet de BF Series geworden, maar de normale Defi Link Series. Geen man overboord, deze metertjes zijn ook erg mooi en kunnen t.z.t. altijd nog vervangen worden door de BF. De levertijd is te lang om er nu op te gaan wachten. Ondertussen heb ik nieuwe velgen besteld (Volk Racing LE37T, gelimiteerde oplage en worden gemaakt op speciale bestelling) en een nieuw sportstuur (Spoon Sports) gekocht, inclusief Release System (Snap Off). Daarnaast ben ik nog met een paar andere dingetjes bezig, maar daarover binnenkort meer info. Velgen: Stuur: | |
ThaFreak | woensdag 4 februari 2004 @ 14:17 |
quote:oe erg mooie velgen zeg ![]() | |
JohnnyKnoxville | woensdag 4 februari 2004 @ 14:21 |
Misschien totaal offtopic, maar hoe zit het met goedkeuring (en verzekering) van de auto als je het airbagstuur er uit haalt? Moet je dat melden oid? | |
ROG | woensdag 4 februari 2004 @ 15:08 |
Hélé vette S2000! ![]() Succes met het project, ik ben benieuwd naar het resultaat! | |
Mr._T-Rex | woensdag 4 februari 2004 @ 16:12 |
quote:Goedkeuring zal geen probleem zijn, omdat airbags niet verplicht zijn in de auto, maar ik denk dat de verzekering wel heel moelijk zal gaan doen en/of de premie gewoon omhoog gooit. Maar dat zal de eigenaar zelf wel het best weten ![]() | |
jacco | woensdag 4 februari 2004 @ 17:19 |
Patrick heeft ook weer wat nieuwe speeltjes ![]() ![]()
| |
flappiewappie | woensdag 4 februari 2004 @ 17:57 |
![]() filuuuuuuuuuuumpjuhz | |
PatrickJamex | woensdag 4 februari 2004 @ 18:23 |
Wat betreft het verwijderen van airbagstuur en passagierairbag: Ik moet bij mijn dealer een formulier ondertekenen dat ik opdracht gegeven heb voor het verwijderen. Verzekeringstechnisch verwacht ik niet echt problemen, heb wel vaker een auto laten verzekeren die niet helemaal normaal (lees: standaard) meer was | |
Twie | woensdag 4 februari 2004 @ 18:45 |
Damn! Volkjes ![]() eneuhw.. volgens mij zijn die spoonstuurtjes niet aan te slepen! | |
jacco | woensdag 4 februari 2004 @ 18:58 |
Die velgjes zijn om van te smullen | |
H3rt0gJ4n | woensdag 4 februari 2004 @ 19:21 |
Het is altijd weer genieten om zulke projecten te aanschouwen. Super mooie velgen! Ga zo door en show us tha pics ![]() Damn wou dat ik zoveel tijd/geld/energie e.d. had om zoiets te gaan doen | |
OrganicIron | woensdag 4 februari 2004 @ 19:27 |
owwww fraai!! vooral die velgjes zijn erg ![]() ik ben onwijs benieuwd naar de kleur waar je hem in laat spuiten!! hoop dat ie snel aan de beurt is en er weer meer pics zijn!! | |
Mr._T-Rex | woensdag 4 februari 2004 @ 20:01 |
quote:Wil dat zeggen dat je niet doorgeeft dat de airbag eruit gaat of interpreteer ik die ![]() | |
StefanP | woensdag 4 februari 2004 @ 20:14 |
Fuck man, Volk velgen! Heb je de loterij gewonnen of zo, dat zijn echt een van de mooist mogelijke soorten velgen! | |
jacco | woensdag 4 februari 2004 @ 20:15 |
quote:Nee hij geeft aan dat hij hiervoor ook auto's heeft gehad die niet volledig aan alle regeltjes voldeden | |
jacco | woensdag 4 februari 2004 @ 20:16 |
quote:Uhm jij dan met je Supra ![]() | |
PatrickJamex | woensdag 4 februari 2004 @ 20:23 |
quote:Juist, en mijn verzekering is altijd op de hoogte geweest van dergelijke gekke dingetjes. | |
JohnnyKnoxville | woensdag 4 februari 2004 @ 20:25 |
quote:Met die gekke dingetjes bedoel je hopelijk toch wel verzekeringsgeneuzel? Of mag je straks officieel ook niet de openbare weg op? ![]() | |
RRRobert | woensdag 4 februari 2004 @ 20:31 |
quote:Wat voor auto('s) heb je eigenlijk al eerder onderhanden genomen, als ik vragen mag? Ik kon me eigenlijk al haast niet voorstellen dat zo'n S2000 je eerste project zou zijn. Enne.... pics daarvan? | |
Woutertje | woensdag 4 februari 2004 @ 20:32 |
het is een hele brute auto.... nu al jaloers.... goeie..!! | |
Steve-O | woensdag 4 februari 2004 @ 20:35 |
Mooi ![]() niet zo' bestickerde tupperware bak ![]() | |
PatrickJamex | woensdag 4 februari 2004 @ 20:44 |
quote:Zo erg is het niet, hij is gewoon streetlegal. Heb een paar jaar geleden de Jamex Civic Coupé Turbo gehad. Ding had 307 pk en kostte 150.000 gulden nieuw. Toen ik ´m gekocht had (niet voor die centen overigens) heb ik een taxatierapport laten opstellen en deze naar de verzekering gestuurd. Nooit problemen gehad en ding was perfect verzekerd. | |
PatrickJamex | woensdag 4 februari 2004 @ 20:49 |
quote:Tis wel mijn eerste project welke zo extreem wordt aangepakt. Vorige auto die ik "aangepast" heb was een zwarte Civic Coupé, maar dat is niet te vergelijken met dit. Als mijn gallery weer werkt, zal ik wel een fotootje plaatsen. | |
Soulshaker | woensdag 4 februari 2004 @ 20:54 |
*terugvindpost* | |
ThaFreak | woensdag 4 februari 2004 @ 20:57 |
quote:damm had die rode civic 307pk ![]() wat voor een motor was erin gezet dan?? b16a1 of iets mooiers?? | |
Two_Tribes | woensdag 4 februari 2004 @ 20:57 |
Oei, die velgen zijn wel érg mooi ![]() Verder natuurlijk een superproject. Ik hoop alleen niet dat ie vol komt te zitten met stickers enzo | |
RRRobert | woensdag 4 februari 2004 @ 20:59 |
quote:Damn, nou ben ik nog nieuwsgieriger geworden. Kom op, pics! quote:Lees dit hele topic eens door, zou ik zeggen. Best leerzaam. | |
ThaFreak | woensdag 4 februari 2004 @ 21:06 |
Eve foto's online gezet van de Jamex Coupe | |
PatrickJamex | woensdag 4 februari 2004 @ 21:19 |
quote:Gewoon de D16, alleen een "beetje" aangepast ![]() | |
RRRobert | woensdag 4 februari 2004 @ 21:28 |
quote: ![]() Prachtige drift op die eerste foto Eigenlijk best een beschaafd uiterlijk voor zoveel pk's alleen die wannabee-Viperstrepen hoeven van mij niet zo | |
PatrickJamex | woensdag 4 februari 2004 @ 21:39 |
Die Viperstrepen hebben ze gedaan omdat ze de Amerikaanse markt opgingen. Ten tijde van deze auto was de Viper (met z´n strepen) een enorme hype en succes. Vandaar de strepen ![]() | |
jacco | woensdag 4 februari 2004 @ 21:40 |
quote:Maar het blijft een mooie auto ![]() | |
PatrickJamex | woensdag 4 februari 2004 @ 21:49 |
quote:ATR is echt super!! Topfun ![]() Ook leuke dingen mee van plan (niet optisch). | |
DeBastaard | woensdag 4 februari 2004 @ 21:52 |
Juuh vette bak heb je daar kerel ![]() Die willen we wel zien op Automaxx:SE dit jaar eh!!! | |
-Mzraki- | woensdag 4 februari 2004 @ 23:07 |
Prachtig, dit topic gaat regelrecht in mijn favorites ![]() Ik neem aan dat je hem als hij eenmaal klaar is wel 's nachts in een garage zet en hem all risk verzekerd? Nouja, als hij gejat wordt pik je hem er wel weer zo uit, dat is ook weer het voordeel van zo'n unieke bak Hoeveel Honda S2000's zijn er eigenlijk in Nederland? | |
pAin | donderdag 5 februari 2004 @ 09:09 |
WTF ook nog een ATR gekocht of begrijp ik dat fftjes verkeert?? Toevallig die van Stoede?? ![]() | |
PeuRac | zondag 8 februari 2004 @ 22:29 |
quote:Wat een geile bak, met 307 pk ![]() ![]() Maar hij is te koop (gezien de laatste foto met handelaars kenteken)? Wat moet hij kosten (als ik zo onbeleefd mag zijn)? | |
RRRobert | maandag 9 februari 2004 @ 00:07 |
quote:Zo te zien staat -ie er niet tussen | |
jacco | maandag 9 februari 2004 @ 18:01 |
quote:Klopt hij heeft de S2000 en een ATR in bezit en nee hij is niet van Stoede maar komt volgens mij bij VOS vandaan ![]() | |
Mr._T-Rex | maandag 9 februari 2004 @ 19:38 |
Ik zal wel ff dom zijn ofzo, maar wat is een ATR??? | |
PeuRac | maandag 9 februari 2004 @ 19:39 |
quote:Dat vraag ik me ook af ![]() | |
Cyberdogg | maandag 9 februari 2004 @ 19:41 |
quote:Volgens mijn beredenatie is het een Accord Type R. | |
ThaFreak | maandag 9 februari 2004 @ 19:41 |
atr betekent accord type R | |
PeuRac | maandag 9 februari 2004 @ 19:45 |
quote:GEIL, stond laatst nog een occasion test in de AV over Echt een mooie auto | |
Mr._T-Rex | maandag 9 februari 2004 @ 19:45 |
ow, zeg dat dan meteen. | |
PatrickJamex | maandag 9 februari 2004 @ 20:31 |
Yep, Accord type R. Echt een geweldige auto!! De Jamex Turbo staat nog steeds te koop, prijs is (uit mijn hoofd) ongeveer ¤ 21.000,- Kilometerstand: 8500 km! S2k Update: Auto wordt deze week gespoten, volgende week kunnen we langzamerhand weer beginnen met opbouwen. Nieuwe items besteld en onderweg: - Rotora Big Brake Kit (front) en nieuwe schijven + remblokken achter. - APR Formula 3 Carbon Fiber Mirrors | |
jacco | dinsdag 10 februari 2004 @ 21:49 |
quote:Waar staat die Turbo te koop dan ? | |
WaSTeiL | dinsdag 10 februari 2004 @ 22:27 |
quote:Gaat Jacco voor de Turbo? ![]() | |
PatrickJamex | dinsdag 10 februari 2004 @ 22:42 |
Staat gewoon bij Vos te koop, is alleen niet op de site te vinden. | |
pAin | dinsdag 10 februari 2004 @ 23:16 |
oeh oeh, PJ heeft genoeg geld ![]() Dat word weer smullen de komende tijd | |
jojomen4 | donderdag 12 februari 2004 @ 20:22 |
terugvindpost | |
I-con | zondag 15 februari 2004 @ 11:21 |
quote: | |
Breemz | zondag 15 februari 2004 @ 11:32 |
w00t dit is echt wel vetjes ![]() ![]() | |
Tommeh | zondag 15 februari 2004 @ 11:57 |
Wat een mooi project zeg! Ben echt benieuwd naar de volgende ontwikkelingen! *terugvindpost* | |
Dreetjuh | dinsdag 17 februari 2004 @ 15:24 |
quote:wanneer wordt het weer geupdate? | |
StephanL | dinsdag 17 februari 2004 @ 15:36 |
quote:Deze week moet zijn auto uit de spijtert komen volgens mij. | |
PatrickJamex | woensdag 18 februari 2004 @ 00:57 |
Auto is idd gespoten, gaat morgen terug naar het bedrijf waar we hem weer op gaan bouwen. Volgende week zaterdag gaat het blok erin, daarna kan ie op transport naar de audio-inbouwer. | |
WaSTeiL | woensdag 18 februari 2004 @ 08:35 |
quote:Foto's? ![]() | |
Tjabbo | woensdag 18 februari 2004 @ 09:09 |
quote:wat hij zegt. | |
MikdawG | woensdag 18 februari 2004 @ 16:05 |
Idd, komop met die pics. ![]() | |
ThaFreak | woensdag 18 februari 2004 @ 16:08 |
geduld, auto is volledig al gespoten en nu is het even wachten op de pics en de onthulling van de kleur! | |
3rdStrike | woensdag 18 februari 2004 @ 16:08 |
tvp Geile bak die S2000 | |
StephanL | woensdag 18 februari 2004 @ 16:09 |
quote:Even? we wachten al een week ![]() | |
deliberator | woensdag 18 februari 2004 @ 16:21 |
OMFG ![]() Ben echt nieuwsgierig naar het eindresultaat. En dan plaats je vast en zeker wel enkele specificaties over de acceleratie enzo toch? ![]() | |
Kluupkluup | woensdag 18 februari 2004 @ 16:22 |
ubergeile bak wordt 't volgens mij ![]() Ben ook benieuwd naar de pics ![]() | |
_Kuch_ | woensdag 18 februari 2004 @ 16:32 |
Ik vind t ook een vet project! Volgens mij zijn er niet veel mensen uit Nederland die dit doen... | |
StephanL | woensdag 18 februari 2004 @ 16:35 |
quote:Wel maar meeste hebben een tweedehandse auto'tje, beetje te duur een nieuwe, en doen het meestal wat geleidelijker,niet zo snel alles. | |
SpleeffY | woensdag 18 februari 2004 @ 16:37 |
quote:* SpleeffY gezellig meewacht ![]() | |
ShaoliN | woensdag 18 februari 2004 @ 16:39 |
Toch ook maar even een tvp. | |
cemetery_gates | donderdag 19 februari 2004 @ 15:11 |
*lurk* begin nu wel heel benieuwd te worden ![]() | |
StephanL | donderdag 19 februari 2004 @ 15:53 |
Zou de spuitert de verkeerde kleur hebben gedaan, roze ofzo? ![]() | |
Mr._T-Rex | donderdag 19 februari 2004 @ 17:07 |
quote:Ik neem aan dat er pas een update volgt, als de auto weer in elkaar zit, dus dat kan wel eventjes duren | |
Kluupkluup | donderdag 19 februari 2004 @ 18:06 |
quote:Mooi roze is niet lelijk ![]() | |
GWD | donderdag 19 februari 2004 @ 18:20 |
Die wagen gaat zo gruwelijk mega vet worden... ben echt benieuwd ... ook naar de prestaties ![]() | |
deliberator | maandag 23 februari 2004 @ 20:26 |
al een update? | |
ThaFreak | maandag 23 februari 2004 @ 20:50 |
quote:nope nog niet | |
deliberator | dinsdag 24 februari 2004 @ 08:31 |
damn, erg jammer ![]() | |
Bigfoot | woensdag 25 februari 2004 @ 18:55 |
quote:Hoe wou je het gaan missen dan? Heel Fok! lag plat dus er kon ook geen update worden gedaan. ![]() | |
t0n | woensdag 25 februari 2004 @ 19:03 |
http://infonuke.com/albums/album192/Defi_Control_Unit_II.jpg Waar is dat ding voor eik? ![]() kut forum... rare codes ![]() | |
OrganicIron | donderdag 26 februari 2004 @ 19:57 |
zijn ze je scheurmonster vergeten bij de spuiterij? ![]() Ik ben echt super benieuwd!! [quote=offtopic] bugje gevonden! ![]() Als je niet ingelogd bent en replied logt hij je wel in maar plaatst geen post! ![]() | |
ThaFreak | donderdag 26 februari 2004 @ 20:06 |
quote:is voor de bediening van de meters, wat die allemaal kan weet ik niet! | |
menmul | donderdag 26 februari 2004 @ 22:54 |
Wanneer krijgen we weer nieuwe foto ![]() ![]() | |
jwstoop | donderdag 26 februari 2004 @ 23:28 |
idd. t is een beetje stil geworden... maar wel een ![]() | |
ThaFreak | donderdag 26 februari 2004 @ 23:51 |
Update: 26-02-04quote: | |
Gutteguttegut | vrijdag 27 februari 2004 @ 00:32 |
Poll: Wij willen ...... Tussenstand: Ook een poll maken? Klik hier ![]() | |
Jackal_Omega | vrijdag 27 februari 2004 @ 03:59 |
geduld is een schone zaak | |
StephanL | vrijdag 27 februari 2004 @ 18:20 |
quote:En eerlijkheid duurt het langs, dus als je nu niet je kop dicht houd, sla ik hem dicht ![]() Enne de auto wordt er echt niet schoner van, van het wachten ![]() | |
Ultimora | vrijdag 27 februari 2004 @ 18:21 |
oei interieur van All stoff??? dat gaat geil worden ![]() | |
Dreetjuh | dinsdag 2 maart 2004 @ 12:54 |
quote:foto's!! | |
_GdR_ | dinsdag 2 maart 2004 @ 13:04 |
quote:zeg Patrick wat voor werk doe jij? want dit project moet verdomme toch een berg knaken kosten. poeheej. en wordt ie voor daily use? | |
deliberator | dinsdag 2 maart 2004 @ 14:41 |
ik wil een updaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaate | |
_GdR_ | dinsdag 2 maart 2004 @ 15:05 |
quote:joh. ik heb ook al zon 100x gerefreshed.. ![]() | |
StephanL | dinsdag 2 maart 2004 @ 16:58 |
quote:Ik al 1000 keer ![]() Vind je het gek dat Fok slecht draait, schiet op! | |
_BluB_ | woensdag 3 maart 2004 @ 19:18 |
ik wacht ook op een update ![]() ik wordt inmidels moe van het refreshen ![]() | |
ThaFreak | woensdag 3 maart 2004 @ 19:21 |
zodra er een update is zal ik wel "UPDATE" in de titel zetten, scheelt jullie F5 werk ![]() | |
_BluB_ | woensdag 3 maart 2004 @ 19:21 |
quote:Dank U ![]() | |
_GdR_ | donderdag 4 maart 2004 @ 10:32 |
quote:nog steeds moeten we dan refreshen. ![]() | |
deliberator | donderdag 4 maart 2004 @ 15:15 |
volgens mij die auto opgelost onder het laagje verf ![]() hoop snel UPDATE in de titel te zien ![]() | |
Mr._T-Rex | donderdag 4 maart 2004 @ 17:43 |
quote:LE-ZEN De auto wordt eerst helemaal opgebouwd en de ice moet nog worden ingebouwd ed. Het kan dus wel ff duren, maar ondertussen post iedereen het hele topic vol..... en eigenlijk doe ik dat nu ook, maarja | |
deliberator | donderdag 11 maart 2004 @ 23:37 |
subtiel schopje ![]() | |
jacco | zondag 14 maart 2004 @ 21:56 |
En weer een update. Van onze vriendelijke vriend ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
RRRobert | zondag 14 maart 2004 @ 22:52 |
quote:Mooi! ![]() Ik heb wel een paar vraagjes: | |
ThaFreak | zondag 14 maart 2004 @ 23:09 |
thanxz jacco voor het posten ![]() | |
OrganicIron | maandag 15 maart 2004 @ 18:37 |
misschien een super stomme vraag hoor... maar waarvoor dienen die extra metertjes ![]() meten ze de turbo druk oid? | |
ook_gek | maandag 15 maart 2004 @ 18:46 |
quote:Kan je op zien hoe lang de rij is bij de mac drive in ![]() Turbo druk warmte van je motor. Olie en dat soort gezeik. | |
PatrickJamex | maandag 15 maart 2004 @ 18:57 |
quote:Dit is allemaal maatwerk, voor zover ik weet zijn er geen standaard setjes voor te krijgen. quote:Het wordt licht geschuurd en daarna op de bestaande bekleding geplakt. quote:Het dashboard van een S2000 stelt eigenlijk weinig voor. Het aangepaste exemplaar heb ik vorig jaar erbij gekocht, het huidige dashboard zit nog gewoon op z´n plaats. Deze gaan we er woensdag uithalen. Wel hebben we voor eventuele tegenslagen iets achter de hand ![]() | |
PatrickJamex | maandag 15 maart 2004 @ 18:58 |
quote:De metertjes die je in het dashboard ziet zijn voor olietemperatuur en oliedruk. In de A-stijl komen nog twee metertjes voor de boost en de uitlaatgastemperatuur. | |
ook_gek | maandag 15 maart 2004 @ 19:11 |
quote:Wat is het nut om te weten wat de uitlaatgastemperatuur te weten? Of is dit nu een hele domme vraag? | |
Five_Aces | maandag 15 maart 2004 @ 19:26 |
Hoeveel turbodruk hoort die Vortech kit te leveren? | |
PatrickJamex | maandag 15 maart 2004 @ 19:42 |
quote:Dit heeft te maken met de lucht/brandstofverhouding, iets wat voor een geblazen motor erg belangrijk is | |
PatrickJamex | maandag 15 maart 2004 @ 19:42 |
quote:7-8 PSI | |
ThaFreak | maandag 15 maart 2004 @ 19:54 |
spyshot na het spuiten | |
Five_Aces | maandag 15 maart 2004 @ 20:01 |
quote:Nice, wat is dan het verwachte vermogen van het blok, 350 pk oid? En in hoeverre stijgt je koppel? | |
Hugster | maandag 15 maart 2004 @ 20:07 |
Oew.. carbon hood, nice! ![]() | |
PeuRac | maandag 15 maart 2004 @ 20:16 |
quote:Is eigenlijk een mislukte foto, maar dat wordt door de naam gecamoufleerd ![]() | |
ThaFreak | maandag 15 maart 2004 @ 20:21 |
quote:dat noemen ze nou carbon peurac..... c a r b o n snap je ![]() | |
jacco | maandag 15 maart 2004 @ 20:21 |
quote:je moet met een supercharger denken aan zo'n 40% extra bovenop je standaard aantal pk's | |
ook_gek | maandag 15 maart 2004 @ 20:42 |
quote:Aha dus als die te heet is of te koud is dan is die verhouding niet goed. En moet er hier en daar iets afgesteld worden. Gho zo leer je nog eens wat. ![]() | |
Two_Tribes | maandag 15 maart 2004 @ 22:00 |
Wat ik me wel eens afvraag. Hoe zit het met apk en airbags. Standaard zit er volgens mij een airbag in, en nu met dat Spoon stuur dus niet meer. Mag dat gewoon, of moet dat omzeilt worden op de een of andere manier? | |
Loekje | maandag 15 maart 2004 @ 22:08 |
quote:Airbag is alleen maar lastig joh, als je beetje pech hebt klapt dat stuurkapje eerst nog eens tegen je bek aan ![]() | |
ook_gek | maandag 15 maart 2004 @ 22:16 |
Hoe zit dat eigelijk met keuren. Ik neem aan dat de gehele auto direct naar de RDW moet als hij klaar is? | |
OrganicIron | dinsdag 16 maart 2004 @ 10:04 |
quote:goeie! daar had ik eigenlijk nog helemaal niet bij stilgestaan... komt een getunede bak wel door de apk? Of moet je hem dan eerst helemaal weer strippen? | |
Dark-Sky | dinsdag 16 maart 2004 @ 10:30 |
Alssie meer dan 40% extra vermogen heeft moet ie zelfs een nieuwe typekeuring krijgen, en dan kun je dus weer zonder airbag gekeurd worden. Omdat de auto van "nature" al goedgekeurd is zal die typekeuring wel meevallen zolang je geen heel domme dingen doet. | |
Five_Aces | dinsdag 16 maart 2004 @ 13:09 |
ja maar gaan ze bij herkeuring niet ook kijken naar dingen als uitstoot van schadelijke gassen? Daar kan je dan wel eens op blijven steken met een S/C + die uitlaat ![]() | |
Hugster | zondag 21 maart 2004 @ 00:07 |
Het is pot jan doppie stil hierzo! Zit echt met smart op een update te wachten! | |
jacco | zondag 21 maart 2004 @ 19:26 |
De spullen die binnen zouden komen is niet helemaal goed gegaan. Ze hebben van veilside de verkeerde spullen opgestuurd. Er word nu via Nemesis geprobeerd om alsnog de de juiste spullen hier te krijgen. dus nog even geduld | |
ook_gek | zondag 21 maart 2004 @ 19:33 |
quote:Al dus onze verslag gever uit het boere dorp ![]() | |
_GdR_ | maandag 22 maart 2004 @ 14:16 |
joepi update ![]() | |
Tjabbo | maandag 22 maart 2004 @ 14:25 |
quote:en wat is daar nou weer mis mee? stadse stinkert | |
jacco | maandag 22 maart 2004 @ 20:57 |
quote:Sluit zich bij aan | |
jacco | woensdag 24 maart 2004 @ 18:32 |
En weer een spyshotje ![]() Dit weekend is er niet veel gedaan. Vrijdag de laatste dingetjes even afgerond, het dashboard en a-stijl bekleding gemonteerd en wat andere kleine dingetjes. Hij staat nu onder het plastic te wachten om naar All-Stoff te gaan voor de nieuwe soft-top. Het audiogebeuren staat voor na de ETS op de planning | |
Bigfoot | woensdag 24 maart 2004 @ 18:57 |
Het kan bijna niet missen dat die zilver is gespoten... of je hebt de foto nog een beetje bewerkt. | |
flippie_flink | woensdag 24 maart 2004 @ 19:26 |
quote:ja of het is parelmoer/flip flop/kameleon lak | |
WaSTeiL | donderdag 25 maart 2004 @ 11:12 |
quote:Misschien is het handig om de andere spyhotjes met de opvolgende bestandsnamen te verwijderen of te hernoemen... ![]() | |
ShaoliN | donderdag 25 maart 2004 @ 11:15 |
quote:Mooie kleur, dat wel. | |
t0n | donderdag 25 maart 2004 @ 11:45 |
![]() ![]() | |
StephanL | donderdag 25 maart 2004 @ 15:38 |
quote:Die webserver is niet van Jacco ![]() | |
ThaFreak | donderdag 25 maart 2004 @ 15:58 |
http://www.kingruler.nl/g(...)et_albumName=album19 hier staan ze allemaal...... tis dus nog steeds niet zeker welke kleur het wordt...... | |
WaSTeiL | donderdag 25 maart 2004 @ 17:07 |
quote:Daar heb je wel gelijk in, want die kleur kan ook veroorzaakt worden door een lamp o.i.d. Maar we weten wel dat het een lichte kleur is zo te zien... Het lijkt toch een soort zilver, maar dat zou ik niet bijster origineel vinden omdat mijn Golf IV ook al zilver is.. ![]() | |
Kluupkluup | donderdag 25 maart 2004 @ 18:45 |
Ik vind gif-groen altijd wel mooi voor een (sport)wagen.. met carbon motorkap en zwarte spoiler ![]() | |
ThaFreak | maandag 29 maart 2004 @ 01:10 |
29-03-2004 kleur bekend ![]() ![]() ![]() damm ![]() | |
Kluupkluup | maandag 29 maart 2004 @ 01:39 |
quote:Mwah, groen was mooier ![]() ![]() | |
MikdawG | maandag 29 maart 2004 @ 01:54 |
Holy shiiiiiit! ![]() | |
Hugster | maandag 29 maart 2004 @ 03:05 |
Maareh dat groene is dat nou van die kameleon lak? Of is et gewoon een groene lamp die erop staat? | |
ThaFreak | maandag 29 maart 2004 @ 04:08 |
quote:golfplaten waar die onder stond ![]() ![]() | |
nikky | maandag 29 maart 2004 @ 04:24 |
quote: ![]() | |
Kindred_Spirits | maandag 29 maart 2004 @ 04:38 |
damns dat wordt een geile bak, ik kan niet wachten tot ie af is | |
Ultimora | maandag 29 maart 2004 @ 07:05 |
OMG ![]() ![]() ![]() ![]() | |
pAin | maandag 29 maart 2004 @ 08:09 |
Lekker kleurtje ![]() Niet direct mijn keus, maar wel een erg mooie kleur! | |
Fillipe | maandag 29 maart 2004 @ 08:17 |
Holy Fuck wat mooi. | |
ShaoliN | maandag 29 maart 2004 @ 08:36 |
Godverdomme wat mooi. Ook de combi met de motorkap vind ik erg geil. ![]() ![]() | |
Tommeh | maandag 29 maart 2004 @ 08:47 |
Ongelofelijk mooi!!! | |
Steve-O | maandag 29 maart 2004 @ 08:53 |
![]() | |
_GdR_ | maandag 29 maart 2004 @ 15:03 |
![]() | |
qu63 | maandag 29 maart 2004 @ 15:07 |
super ![]() | |
B_BOY | maandag 29 maart 2004 @ 15:21 |
geile bak. ruilen met mijn fiets. heeft wet wel egte roestkleurige velgen. (EN NA een dronken actie van me gouden spatborden en bagarek:P ) | |
GWD | maandag 29 maart 2004 @ 16:22 |
Prachtig kan het niet anders zeggen, ben benieuwd naar de prestaties ![]() | |
StephanL | maandag 29 maart 2004 @ 16:43 |
Ik weet het niet, maar vind de kleur voorspelbaar ![]() Neemt niet weg dat die gaaf is hoor ![]() | |
PatrickJamex | maandag 29 maart 2004 @ 17:01 |
Voorspelbaar? Kameleonlak lijkt mij persoonlijk meer voorspelbaar dan deze kleur ![]() Thanks for all reactions ![]() | |
smash789 | maandag 29 maart 2004 @ 17:08 |
Waarom zit iedereen in dit topic zich te rukken alleen omdat ze gezien hebben dat ie zilver is? Er zijn heel veel zilverkleurige auto's toch? | |
Cyberdogg | maandag 29 maart 2004 @ 17:10 |
Tis op zich wel een mooie kleur. Maar niet echt orgineel. Had dat groen veel mooier gevonden. | |
PatrickJamex | maandag 29 maart 2004 @ 17:22 |
Noot: Ik heb deze kleur gekozen omdat ik hem erg mooi vind, niet omdat het origineel of zo moet zijn. Het is overigens geen gewoon zilver, maar in combinatie met een lichte bronzen gloed. Zoals bij veel kleuren komt het pas goed tot zijn recht wanneer ie in de zon staat ![]() | |
flippie_flink | maandag 29 maart 2004 @ 17:22 |
ik kan zoiezo nog niet echt zeggen of ik hem mooi vin, heb alleen de kleur nog maar vaag gezien, en de bodykit vond ik niet echt mooi eigenlijk | |
StephanL | maandag 29 maart 2004 @ 17:55 |
quote:Kameleon doe je niet op een s2000, dat is verkrachting. Je komt toch naar de ETS? alle 3 de dagen ook? | |
OrganicIron | maandag 29 maart 2004 @ 18:03 |
owwww zeer fraai! ![]() meer meer meer ![]() | |
jacco | maandag 29 maart 2004 @ 18:11 |
En dan niet eens zelf kunnen rijden. Het is btw dezelfde kleur als de Mercedes bus. Het is briljantzilver met brons vlokken erin verwerkt.![]() | |
PatrickJamex | maandag 29 maart 2004 @ 18:22 |
Hoho, tis absoluut geen briljantzilver. Het is een Lexuskleur, de Mercedes is ook geheel in die kleur gespoten ![]() | |
ThaFreak | maandag 29 maart 2004 @ 18:25 |
quote:let je erop dat kaila er geen krasjes op maakt ![]() | |
jacco | maandag 29 maart 2004 @ 18:25 |
En ook is de motor ingebouwd inc supercharger![]() ![]() | |
Thermo | maandag 29 maart 2004 @ 18:38 |
quote:buh uh.. uh ah uhhh.. hhhhh ![]() ![]() ![]() | |
deliberator | maandag 29 maart 2004 @ 18:55 |
ooow oooow oooow wat geil ![]() ![]() ![]() zeker heel erg stoer geworden. ben benieuwd naar het totaalplaatje ![]() ![]() | |
Tommie84 | maandag 29 maart 2004 @ 19:02 |
quote:Dan weet ik precies welke kleur je bedoelt, hier in de buurt stond een SC430 in die kleur. Goede keus imo. ![]() | |
PeuRac | maandag 29 maart 2004 @ 19:05 |
Damn wat GEIL!!!!!!!!!!l ![]() ![]() Heb je die Sprinter speciaal voor die auto (ik hoop toch wel dat het een 160pk is)? Waar rij je nu dagelijks in eigenijk? en zijn dat Yokohama's die banden? | |
Mr._T-Rex | maandag 29 maart 2004 @ 19:10 |
Welke velgen komen er trouwens onder? Die Superlegera's die er in de openingspost onder zitten? | |
Nism0 | maandag 29 maart 2004 @ 19:15 |
persoonlijk vind ik supercharger wat minder, turbo is daarentegen veel beter | |
ThaFreak | maandag 29 maart 2004 @ 19:16 |
quote:Volk Racing ![]() | |
Ultimora | maandag 29 maart 2004 @ 19:18 |
vette sprinter man, 2 schuifdeuren, en ![]() ![]() Maar die kleur is dus wel errrug mooi.. | |
Georges | maandag 29 maart 2004 @ 19:19 |
Cool allemaal, ben benieuwd naar het eindresultaat ![]() | |
PeuRac | maandag 29 maart 2004 @ 19:25 |
quote:OMG ![]() ![]() | |
Ultimora | maandag 29 maart 2004 @ 19:26 |
quote:verlengd verhoogd, aannemersuitvoering... je wil niet weten hoe hard ik daar op klaarkom.. | |
PeuRac | maandag 29 maart 2004 @ 19:30 |
quote:Dan ben ik blij dat je niet bij mij stage liep, dan kon je de hele dag dweilen ![]() btw die velgen staan gewoon in de Sprinter prijslijst ![]() | |
PatrickJamex | maandag 29 maart 2004 @ 19:45 |
quote:Nee niet speciaal voor de auto ![]() ![]() Ik heb voor dagelijks gebruik (ben niet dagelijks onderweg trouwens) een Accord type R en ik heb nog een Lexus GS300 T3. Met die laatste gaat ook nog e.e.a. gebeuren, maar dat is alleen op motorisch gebied. Welke banden bedoel je? Ik heb voor de S2k de Yokohama AVS Sport, hetzelfde type waar o.a. de Aston Martin Vanquish ook mee geleverd wordt. | |
PatrickJamex | maandag 29 maart 2004 @ 19:47 |
quote:Turbo is niet per definitie beter, heeft wel veel meer upgrademogelijkheden en daar zit het grote voordeel in. Voordeel van een SC is de trekkracht bij lagere toeren. Nadeel is het kostenplaatje, welke als basis aanzienlijk hoger ligt dan een basis turbokit. | |
ShaoliN | maandag 29 maart 2004 @ 19:47 |
quote:Wat doe je in het dagelijks leven? Banken overvallen? | |
PeuRac | maandag 29 maart 2004 @ 19:49 |
quote:Dat meende ik al te zien ![]() WOW een ATR en een GS300 geld over ofso ![]() ![]() ![]() | |
PatrickJamex | maandag 29 maart 2004 @ 19:49 |
quote:Hehe, moet je helaas teleurstellen voor wat betreft de aannemersuitvoering. Eén en al laadruimte ![]() | |
Cyberdogg | maandag 29 maart 2004 @ 19:52 |
quote:De LE37 T. Dat is echt de mooiste velg ter wereld. ![]() | |
Ultimora | maandag 29 maart 2004 @ 19:58 |
quote:he jammer, laat het klaarkomen dan maar wezen... ff zonder dollen. Die S2K is nu al echt heel erg mooi, en ik ben zeer benieuwd naar het eindresultaat. heb je nou ook een bepaalde inloopprocedure voor de supercharger? zegmaar inrijden? | |
PatrickJamex | maandag 29 maart 2004 @ 20:17 |
In het begin is het natuurlijk rustig aan doen, alles even aan elkaar laten wennen. Voordat ik ga rijden, wil ik ´m eerst goed afgesteld hebben op een rollenbank. | |
Thermo | maandag 29 maart 2004 @ 20:27 |
quote:Damn die bus zelf ook in die kleur laten spuiten? Heeft die bus echt alleen als doel om wat verhuizingen te doen of is die voor je zaak/werk ook nuttig? ![]() En zijn al je auto's nu in deze kleur, of alleen die s2k en die sprinter ![]() | |
Dark-Sky | maandag 29 maart 2004 @ 20:42 |
<jaloers>Het blijft een Honda, of jum nou spuit ofniet ![]() Maar wel erg mooi allemaal! Ik ben eigenlijk best benieuwd naar de tint in die verf, en dat blok ziet er ook goed uit zo in een cleane motorruimte ingebouwd. Ps. love the rims ![]() | |
PatrickJamex | maandag 29 maart 2004 @ 21:09 |
quote:Voor m´n zaak ![]() Ik had vóór de Accord type R een Lexus IS200, idd in dezelfde kleur. De GS300 is nog uit de tijd van de gewone zilvergrijze kleur. Accord type R is geen blijvertje, zal t.z.t ingeruild worden op een Lexus GS430 met uiteraard deze kleur ![]() | |
PeuRac | maandag 29 maart 2004 @ 21:11 |
quote:Sorry maar een AtR inruilen ![]() Hoewel een GS430 ook niet te versmaden zal zijn ![]() | |
PatrickJamex | maandag 29 maart 2004 @ 21:29 |
FWD is niet mijn ding. Daar ben ik achtergekomen sinds ik de ATR heb. | |
Hepheastus | maandag 29 maart 2004 @ 21:41 |
ik vind em erg mooi geworden, thumbs up zult er vast veel bekijks mee krijgen in nederland ![]() toen ik em zag, kwamen bepaalde onderdelen me wel bekend voor, dus ging ff zoeken >> ![]() hierzo topic: [pics] Honda S2000 by Mike Wasser Cloud 9000 als ie klaar is filmpjes maken he! ![]() | |
MikdawG | maandag 29 maart 2004 @ 22:11 |
Ik wil die Volk wielen onder m'n MR2! ![]() | |
PeuRac | maandag 29 maart 2004 @ 22:25 |
quote:Als je ervanaf wilt, m'n mail staat in m'n profiel ![]() | |
Thermo | maandag 29 maart 2004 @ 23:02 |
quote:is200.. ook tijdje naar gekeken. Maar ze mogen hem wel eens updaten vind ik... Gaat toch weer stiekem al even mee.. 1999. | |
ThaFreak | maandag 29 maart 2004 @ 23:23 |
[project] Patrick Jamex's Honda S2000 Deel 2 hier verder aangezien ik de openingspost niet kan veranderen zonder database error te krijgen..... |