abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16465825
Is ie weer met een vraag...
Ik zie die spotjes op tv over die groene stroom...nu snap ik 1 ding niet. Groene stroom is dezelfde stroom als die je buurman krijgt die "gewone"stroom krijgt. Ook kost Groene stroom hetzelfde als "gewone"stroom. Waarom zijn er dan zo weinig mensen die Groene stroom afnemen ?
Mischien mis ik nu wel een schakel..ik hoor het graag van jullie
pi_16465893
Waarom wel. Het kost niet meer dan dat watje nu hebt. Dus wie neemt er nou de moeite om over te schakelen.

En daarnaast is alles wat biologisch of maar enigzins groen verkregen is duurder dan de masse (niet biolgische produkte). Dat zal met groene stroom vast net zo zijn. Alleen waar is die adder?

pi_16465919
Weet je wat ik niet snap??

Waarom ze niet gewoon iedereen groene stroom geven dan....
Stroom = stroom, als de prijs ook niet verschilt moeten ze mij eens uitleggen waarom ik dat moet 'nemen' dan.
Lever iedereen gewoon groene stroom, niemand zal klagen.....

Goed voor het milieu...

Moet hier wat staan ofzo?? staat er nu toch.....
pi_16465932
Mensen zijn te lam om over te schakelen! Zelfs dat kleine beetje moeite wil niemand meer nemen!

Slecht he!

Uhm...
  woensdag 21 januari 2004 @ 18:42:57 #5
18335 djdano
Eet meer shoarma!!!
pi_16465934
overzetten kost 1 telefoontje. Adder is er niet
  woensdag 21 januari 2004 @ 18:43:02 #6
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_16465936
Om dezelfde reden als waarom ik mijn nieuwe pinpas al een jaar ongeactiveerd in mijn beurs heb zitten: De oude doet het nog gewoon.
Ik ga naar huis.
pi_16465943
Groene stroom is niet duurder (volgens de reclame van essent). Waarom doet niemand dit als we zo groene energie kunnen stimuleren. Ik neem aan dat het alleen een papiertje invullen is ofzo....
pi_16465955
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 18:42 schreef Nmgn70 het volgende:

Stroom = stroom, als de prijs ook niet verschilt moeten ze mij eens uitleggen waarom ik dat moet 'nemen' dan.

Goed voor het milieu...

D'r is niet genoeg capaciteit om iedereen van groene stroom te voorzien....
  woensdag 21 januari 2004 @ 18:44:09 #9
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_16465973
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 18:42 schreef Nmgn70 het volgende:

Goed voor het milieu...

Omdat ze subsidie krijgen per persoon die overzet naar groene stroom, dus kunnen ze niet zomaar iedereen overzetten.
Bovendien wordt er veel groene stroom geïmporteerd door Nederland en daar zit ook een hoop grijze stroom bij uit Bulgarije enzo, maja, dat vertellen ze er natuurlijk niet bij .
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_16465982
Dan maak je eerst al je 'groene'stroom op en dan pas de rest toch??
  woensdag 21 januari 2004 @ 18:47:09 #11
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_16466044
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 18:44 schreef Nmgn70 het volgende:
Dan maak je eerst al je 'groene'stroom op en dan pas de rest toch??
Groene stroom heeft geen ander kleurtje of geurtje dan grijze stroom Barry .
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_16466125
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 18:47 schreef portier het volgende:

[..]

Groene stroom heeft geen ander kleurtje of geurtje dan grijze stroom Barry .

Ach?
pi_16466229
Groene stroom is duurder in productie maar wordt dmv subsidies van de nederlandse staat net zo duur gemaakt als gewone stroom.
Je krijgt echter niet de garantie dat groene stroom altijd net zo duur blijft als gewone stroom ivm de subsidie die de staat nu (nog) geeft, zodat mensen daarom niet over willen stappen.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  woensdag 21 januari 2004 @ 20:29:20 #14
18335 djdano
Eet meer shoarma!!!
pi_16469350
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 18:53 schreef Deetch het volgende:
Groene stroom is duurder in productie maar wordt dmv subsidies van de nederlandse staat net zo duur gemaakt als gewone stroom.
Je krijgt echter niet de garantie dat groene stroom altijd net zo duur blijft als gewone stroom ivm de subsidie die de staat nu (nog) geeft, zodat mensen daarom niet over willen stappen.
Er zijn genoeg bedrijven die je die wel een echte prijsgarantie geven (Dus met vastaande prijs voor een jaar). Mocht het dus duurder worden houd je een jaar lang de goedkope prijs en kun je daarna weer overstappen
pi_16470542
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 18:44 schreef portier het volgende:

[..]

Omdat ze subsidie krijgen per persoon die overzet naar groene stroom, dus kunnen ze niet zomaar iedereen overzetten.
Bovendien wordt er veel groene stroom geïmporteerd door Nederland en daar zit ook een hoop grijze stroom bij uit Bulgarije enzo, maja, dat vertellen ze er natuurlijk niet bij .

Precies, zo 'groen' als ze zeggen is die stroom helemaal niet
" And if I don't make it, know that I loved you all along "
  vrijdag 23 januari 2004 @ 23:39:43 #16
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_16533801
Dit geen grijntje 'groen' in die stroom...
nou ja desondanks het van de kern centrales uit frankrijk komt mag je het ook groen rekenen .

Gewoon een hoop gezwets om niks zeker nu straks de subsidie verdwijnt.

N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')