En daarnaast is alles wat biologisch of maar enigzins groen verkregen is duurder dan de masse (niet biolgische produkte). Dat zal met groene stroom vast net zo zijn. Alleen waar is die adder?
Waarom ze niet gewoon iedereen groene stroom geven dan....
Stroom = stroom, als de prijs ook niet verschilt moeten ze mij eens uitleggen waarom ik dat moet 'nemen' dan.
Lever iedereen gewoon groene stroom, niemand zal klagen.....
Goed voor het milieu...
Slecht he!
quote:D'r is niet genoeg capaciteit om iedereen van groene stroom te voorzien....
Op woensdag 21 januari 2004 18:42 schreef Nmgn70 het volgende:
Weet je wat ik niet snap??Waarom ze niet gewoon iedereen groene stroom geven dan....
Stroom = stroom, als de prijs ook niet verschilt moeten ze mij eens uitleggen waarom ik dat moet 'nemen' dan.
Lever iedereen gewoon groene stroom, niemand zal klagen.....Goed voor het milieu...
quote:Omdat ze subsidie krijgen per persoon die overzet naar groene stroom, dus kunnen ze niet zomaar iedereen overzetten.
Op woensdag 21 januari 2004 18:42 schreef Nmgn70 het volgende:
Weet je wat ik niet snap??Waarom ze niet gewoon iedereen groene stroom geven dan....
Lever iedereen gewoon groene stroom, niemand zal klagen.....Goed voor het milieu...
quote:Groene stroom heeft geen ander kleurtje of geurtje dan grijze stroom Barry
Op woensdag 21 januari 2004 18:44 schreef Nmgn70 het volgende:
Dan maak je eerst al je 'groene'stroom op en dan pas de rest toch??
quote:Ach?
Op woensdag 21 januari 2004 18:47 schreef portier het volgende:[..]
Groene stroom heeft geen ander kleurtje of geurtje dan grijze stroom Barry
.
quote:Er zijn genoeg bedrijven die je die wel een echte prijsgarantie geven (Dus met vastaande prijs voor een jaar). Mocht het dus duurder worden houd je een jaar lang de goedkope prijs en kun je daarna weer overstappen
Op woensdag 21 januari 2004 18:53 schreef Deetch het volgende:
Groene stroom is duurder in productie maar wordt dmv subsidies van de nederlandse staat net zo duur gemaakt als gewone stroom.
Je krijgt echter niet de garantie dat groene stroom altijd net zo duur blijft als gewone stroom ivm de subsidie die de staat nu (nog) geeft, zodat mensen daarom niet over willen stappen.
quote:Precies, zo 'groen' als ze zeggen is die stroom helemaal niet
Op woensdag 21 januari 2004 18:44 schreef portier het volgende:[..]
Omdat ze subsidie krijgen per persoon die overzet naar groene stroom, dus kunnen ze niet zomaar iedereen overzetten.
Bovendien wordt er veel groene stroom geïmporteerd door Nederland en daar zit ook een hoop grijze stroom bij uit Bulgarije enzo, maja, dat vertellen ze er natuurlijk niet bij.
Gewoon een hoop gezwets om niks zeker nu straks de subsidie verdwijnt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |