abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16464599
En zo ja, wat had je dan uitgespookt
  woensdag 21 januari 2004 @ 17:55:13 #2
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_16464637
Ja, mijn fiets was voor hun ogen gestolen
Ik was zat dus ik heb ze de huid volgescholden.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
  woensdag 21 januari 2004 @ 17:55:49 #3
66575 DubbelFrisss
identiteitscrisis...
pi_16464656
Nee, alleen toen ik door rood fietste. Motoragent naast mij. ''eej nie meer doen, volgende keer een bon''
ik: ''oké''

wat een avontuur

woensdag 21 januari 2004 @ 17:56:20 #4
24156 The_penetrator
Woman can't resist...
pi_16464675
Ja, ik stond met m'n dronke kop tegen een muur aan te pissen, toen er opeens de hand van oom agent op m'n schouder lag.
Tjolken doe je overal en altijd...!
pi_16464706
mot is een groot woord. Wel een keer een straat ingereden waarbij ik niet in mocht. Vervolgens stond ik tegenover een politieauto

en 1x een aardig gesprek had met een amsterdamse motoragente... of ik zo vriendelijk wilde zijn om op te rotten, dan zou ik geen bon krijgen

pi_16464711
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 17:56 schreef The_penetrator het volgende:
Ja, ik stond met m'n dronke kop tegen een muur aan te pissen, toen er opeens de hand van oom agent op m'n schouder lag.
en toen hielp ie je even
[url=http://www.nachtbar.nl]NACHTBAR.NL[/url] | My milkshake brings all boys to the yard
  woensdag 21 januari 2004 @ 17:57:48 #7
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_16464729
Een keer 2 studenten met een bierpul bewerkt. Agent kon er wel om lachen.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  woensdag 21 januari 2004 @ 17:57:58 #8
81660 SirWacko
Nu in voorarrest
pi_16464735
kreeg een boete omdat ik de openbare orde verstoorde, had teveel gezopen en LIEP met een paar maten van me naar huis... was nogal luidruchtig gebeuren..kreeg gloof ik ook een prent voor openbare dronkenschap.... tyfus wouten...
*Zucht* waarom nou toch?
Ik mis je lieverd, tot over een paar weken.
pi_16464778
Okay. Mot is een groot woord. . Met een groep jongeren (status: half-dronken tot volledig dronken) buiten het huis gestaan van iemand die er nog maar een paar maand woonde, en die meende dat ons dorp een vakantieoord was. Hij eiste rust, sprong voor brommerrijders als die te veel gas gaven volgens hem, enz, enz, enz. .

Die man werd ongeloveloos kwaad die avond, en dreigde iemand met een knuppel. De cops erbij, gewoon wat 'gepraat', ik ging bijna te ver in het 'gepraat', maar het kwam gelukkig goed. .

pi_16464786
en jij Fauve? Jij weleens met de sterke arm der wet in aanraking gekomen

(kom je nog weleens in fotoboeken btw? )

pi_16464788
MKZ controles, snachts na het stappen al die posts afrijden.
Te snel op de scooter.
Zonder licht op de scooter ( knopje bleef op half hangen, wel dashboardlicht, geen koplamp)
Alcoholcontrole.
Overlast veroorzaken.
Vuurwerk afsteken voor 31 dec. ( sterretjes, terwijl ze 50 meter verder met een groep illegaal vuurwerk hadden)
Beschul;digd van diefstal van een brommer, terwijl ik hem gevonden had. ( there goes gratitude for ya!)

Ofwel, weinig goeds van mijn kant voor de cops.

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  woensdag 21 januari 2004 @ 17:59:41 #12
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_16464794
Ja ik zou een paar mensen bedreigd hebben met me paralizer .
The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
pi_16464841
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 17:54 schreef fauve het volgende:
En zo ja, wat had je dan uitgespookt
Nee, ik drink juist graag een bakkie bij ze!
pi_16464925
Sjah mot....Ben wel eens in een rel verzeild geraakt ( in a'dam en in groningen)....Kreeg een lading traangas over mij heen, omdat ik die traangas granaat weg wilde trappen...Maar mot? Nee dat niet
pi_16464940
Heb in een grijs verleden wel eens iets meegenomen uit de Hema. Echt heeeel lang geleden hoor! Was een jaar of twaalf. Werd betrapt en door de politie opgehaald. Ze hebben mijn ouders natuurlijk gebeld en mij vervolgens naar bureau Halt gestuurd. Daar zat zo'n vreselijk SPW wijf die mij wel eens zou gaan vertellen wat voor een problemen ik wel niet had, en als ik ze niet had DAN TOCH!! Nooit meer wat gestolen....
pi_16464998
3x voor zware geweldpleging
1x gewapende overval op een shell tankstation
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_16465004
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 17:59 schreef Nimitz het volgende:
en jij Fauve? Jij weleens met de sterke arm der wet in aanraking gekomen

(kom je nog weleens in fotoboeken btw? )

Nouja, alleen met door rood licht fietsen, terwijl er een moteragente stond, die vrouwelijke agenten zijn gemeen tegen mij
Een keer zag ik een politie wagen om de hoek, ik was vergeten me licht aan te doen, dus die doe ik aan, en rij verder, komen ze naast me rijden om me vervolgens uit te maken voor een schijnheilig kind
En vroeger had ik wel is met vrienden een vuurtje gestookt waar het niet moch, toen kwamen er agenten op ons af rennen, wij allemaal een andere kant op gesprint.

heel saai, dus allemaal

woensdag 21 januari 2004 @ 18:09:36 #18
66575 DubbelFrisss
identiteitscrisis...
pi_16465040
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 17:56 schreef The_penetrator het volgende:
Gewoon zeggen dat je helemaal niet in het openbaar aan het pissen was.

''Ik stond me af te trekken meneer, mag dat ook al niet?''

pi_16465058
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 18:08 schreef fauve het volgende:

[..]

Nouja, alleen met door rood licht fietsen, terwijl er een moteragente stond, die vrouwelijke agenten zijn gemeen tegen mij
Een keer zag ik een politie wagen om de hoek, ik was vergeten me licht aan te doen, dus die doe ik aan, en rij verder, komen ze naast me rijden om me vervolgens uit te maken voor een schijnheilig kind
En vroeger had ik wel is met vrienden een vuurtje gestookt waar het niet moch, toen kwamen er agenten op ons af rennen, wij allemaal een andere kant op gesprint.

heel saai, dus allemaal

redelijk onschuldig ja! Gelukkig maar
pi_16465100
Ik..
Toen ik een keer goed dronken was had ik ruzie met een etalagepop die mijn fiets probeerde te jatten (dacht ik..)
Ik had mijn fiets tegen die etalage gezet.. de politie kwam al snel vragen wat het probleem was, ik maar uitleggen dat die "gast" mijn fiets wilde jatten
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
  woensdag 21 januari 2004 @ 18:13:34 #21
66575 DubbelFrisss
identiteitscrisis...
pi_16465126
Ohja fietste een keer naar huis na een verloren wedstrijd met een ontiegelijke pestbui. Geen licht aan. Komt er een auto aangereden die met lichtsignaal aangaf dat ik m'n licht aan moest doen.
Dus ik denk flikker op bemoeial, let op je eigen en steek mijn middelvinger op...
En jawel hoor het blijken wouten te zijn
Ze draaiden om, dus ik als een gek wat zijstraatjes ingefietst...
pi_16465159
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 18:13 schreef DubbelFrisss het volgende:
Ohja fietste een keer naar huis na een verloren wedstrijd met een ontiegelijke pestbui. Geen licht aan. Komt er een auto aangereden die met lichtsignaal aangaf dat ik m'n licht aan moest doen.
Dus ik denk flikker op bemoeial, let op je eigen en steek mijn middelvinger op...
En jawel hoor het blijken wouten te zijn
Ze draaiden om, dus ik als een gek wat zijstraatjes ingefietst...
Niks bemoeial, fietsers dienen licht te hebben (zondig zelf ook nog weleens maar toch). Als ze je platrijden ben je ook niet blij
pi_16465172
Ben eens bekeurd bij opkomende zon. Practisch al licht. Heb mw. de agente het toen erg moeilijk gemaakt door te vragen op grond van welk artikel ze me staande hield. Ze kon geen antwoord geven en gaf me toen maar de halve boete.

Dat is in november gebeurd, kheb nog altijd nix binnen gekregen.

woensdag 21 januari 2004 @ 18:15:53 #24
66575 DubbelFrisss
identiteitscrisis...
pi_16465191
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 18:14 schreef Nimitz het volgende:

[..]

Niks bemoeial, fietsers dienen licht te hebben (zondig zelf ook nog weleens maar toch). Als ze je platrijden ben je ook niet blij

Zoals ik al zei, ik was in een pestbui...
  woensdag 21 januari 2004 @ 18:16:23 #25
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_16465207
Ach, mot....
Moeten halten voor het heelen van sigaretten (hoezo naief van die mensen, ook nog geloven dat ik ze niet zelf gejat had)
En een paar keer aangehouden omdat ik te hard reed of me licht het niet deed (van de auto dus) maar daar heb ik me mooi onderuit geluld nog iedere keer (afkloppen).
Maar t ergste vind ik als die hufters je parkeerbonnen geven, kan je ze niet eens ff lekker verrotschelden zolang ze in je gezichtsveld zijn
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')