wat een avontuur
en 1x een aardig gesprek had met een amsterdamse motoragente... of ik zo vriendelijk wilde zijn om op te rotten, dan zou ik geen bon krijgen
quote:en toen hielp ie je even
Op woensdag 21 januari 2004 17:56 schreef The_penetrator het volgende:
Ja, ik stond met m'n dronke kop tegen een muur aan te pissen, toen er opeens de hand van oom agent op m'n schouder lag.
Die man werd ongeloveloos kwaad die avond, en dreigde iemand met een knuppel. De cops erbij, gewoon wat 'gepraat', ik ging bijna te ver in het 'gepraat', maar het kwam gelukkig goed. .
(kom je nog weleens in fotoboeken btw? )
Ofwel, weinig goeds van mijn kant voor de cops.
quote:Nee, ik drink juist graag een bakkie bij ze!
Op woensdag 21 januari 2004 17:54 schreef fauve het volgende:
En zo ja, wat had je dan uitgespookt
quote:Nouja, alleen met door rood licht fietsen, terwijl er een moteragente stond, die vrouwelijke agenten zijn gemeen tegen mij
Op woensdag 21 januari 2004 17:59 schreef Nimitz het volgende:
en jij Fauve? Jij weleens met de sterke arm der wet in aanraking gekomen(kom je nog weleens in fotoboeken btw? )
heel saai, dus allemaal
quote:Gewoon zeggen dat je helemaal niet in het openbaar aan het pissen was.
Op woensdag 21 januari 2004 17:56 schreef The_penetrator het volgende:
Ja, ik stond met m'n dronke kop tegen een muur aan te pissen, toen er opeens de hand van oom agent op m'n schouder lag.
''Ik stond me af te trekken meneer, mag dat ook al niet?''
quote:redelijk onschuldig ja! Gelukkig maar
Op woensdag 21 januari 2004 18:08 schreef fauve het volgende:[..]
Nouja, alleen met door rood licht fietsen, terwijl er een moteragente stond, die vrouwelijke agenten zijn gemeen tegen mij
Een keer zag ik een politie wagen om de hoek, ik was vergeten me licht aan te doen, dus die doe ik aan, en rij verder, komen ze naast me rijden om me vervolgens uit te maken voor een schijnheilig kind
En vroeger had ik wel is met vrienden een vuurtje gestookt waar het niet moch, toen kwamen er agenten op ons af rennen, wij allemaal een andere kant op gesprint.heel saai, dus allemaal
quote:Niks bemoeial, fietsers dienen licht te hebben (zondig zelf ook nog weleens maar toch). Als ze je platrijden ben je ook niet blij
Op woensdag 21 januari 2004 18:13 schreef DubbelFrisss het volgende:
Ohja fietste een keer naar huis na een verloren wedstrijd met een ontiegelijke pestbui. Geen licht aan. Komt er een auto aangereden die met lichtsignaal aangaf dat ik m'n licht aan moest doen.
Dus ik denk flikker op bemoeial, let op je eigen en steek mijn middelvinger op...
En jawel hoor het blijken wouten te zijn
Ze draaiden om, dus ik als een gek wat zijstraatjes ingefietst...
Dat is in november gebeurd, kheb nog altijd nix binnen gekregen.
quote:Zoals ik al zei, ik was in een pestbui...
Op woensdag 21 januari 2004 18:14 schreef Nimitz het volgende:[..]
Niks bemoeial, fietsers dienen licht te hebben (zondig zelf ook nog weleens maar toch). Als ze je platrijden ben je ook niet blij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |