OK, bedankt voor de info, na me wat ingelezen te hebben lijkt Golden Sands me wel een goede optie. Heb je tips voor een leuke accomodatie daar?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:32 schreef spurs het volgende:
[..]
het blijft natuurlijk een resort, dus toeristisch, maar het is er wel rustiger dan Sunny Beach en vanuit Golden Sands kan je leuke uitstapjes maken. Dat kan vanaf Sunny Beach ook natuurlijk.
Maar in Bulgarije is het sowieso wat rustiger op de toeristische gedeeltes dan in landen als Spanje en Turkije. Het is nog niet echt ontdekt door het "grote publiek", maar dat zal met de tijd wel komen
wat je kan verwachten ? Spotgoedkope prijzen, mooi weer en vette feestjes !quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:29 schreef dramslag het volgende:
ik ga 15 dagen naar het zonnestrand. 1 t/m 15 augustus.
Geen idee wat ik daar kan verwachten. in augustus zijn het trouwens vrij hoge temperaturen.
Autorijden is Bulgarije is prima te doen. Soms wel rare gaten in de weg, maar als je een beetje alert bent, zie je die op tijd. Wel veel politiecontrole op snelheid, dus let daar op! Let bij het huren van de auto er wel op, dat je geen versleten barrel krijgt, maar dat hangt sterk af van de verhuurmaatschappij, denk ik. In twee weken is die route prima te doen. Onderweg zijn er ook leuke bezienswaardigheden als Plovdiv, Veliko Tarnovo etc. Als je naast de steden ook het platteland goed wil verkennen, is een auto nodig, beperk je je tot de grotere plaatsen dan kun je ook prima af met trein of bus. dat is daar goedkoop en prima in orde.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:51 schreef misteriks het volgende:
wooow, méér intresse dan ervaring hier.
Toch eens proberen :
Kan iemand vertellen hoe het is om het binnenland van Bulgarije met een huurauto te becruisen?
Bedoeling is om sofia-varna/burgas-sofia in een 2tal weken te "kennen".
Iemand suggesties?
Ik weet eigenlijk niet hoe ze in Bulgarije tegenover homoseksualiteit staan.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:58 schreef yvette1982 het volgende:
Ik ga met vrienden waarschijnlijk ook een all-in vakantie in Bulgarije boeken. Zijn er nog aanraders qua hotels die goed eten hebben, bij een leuk strand en dicht bij het uitgaansgebied. Zijn er ook nog leuke tenten met veel lokale schoonheden? Een lekkere Bulgaarse om mee te stoeien is altijd wel leuk toch. En zweeds mokkels zijn ook zeker heerlijk.
Zitten die allemaal in het gebied van het goudstrand of ook in Albena? Ik geloof dat goudstrand meer iets is voor jongeren die van stappen en flirten houden.
maar ik ga ook met vele hippe vrienden. Die slaan ook altijd graag een leuke meid aan de haakquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:22 schreef dramslag het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet hoe ze in Bulgarije tegenover homoseksualiteit staan.
Ik zou geen All In boeken,omdat het eten kan tegen vallen in hotels en bij een lokaal restaurant eet je al voor ¤ 7.50 een 3 gangen diner incl drank! En de lokale chicks vond ze tegen vallen, maar maybe zijn ze leuker aan de kustquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:58 schreef yvette1982 het volgende:
Ik ga met vrienden waarschijnlijk ook een all-in vakantie in Bulgarije boeken. Zijn er nog aanraders qua hotels die goed eten hebben, bij een leuk strand en dicht bij het uitgaansgebied. Zijn er ook nog leuke tenten met veel lokale schoonheden? Een lekkere Bulgaarse om mee te stoeien is altijd wel leuk toch. En zweeds mokkels zijn ook zeker heerlijk.
Zitten die allemaal in het gebied van het goudstrand of ook in Albena? Ik geloof dat goudstrand meer iets is voor jongeren die van stappen en flirten houden.
Waarom noemen we het land Bulgarije in plaats van de Bulgaarse naam?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:45 schreef Erasmusch het volgende:
Waarom noemen ze het opeens Goudstrand/Zonnestrand en niet 'gewoon' Golden Sands of natuurlijk de Bulgaarse naam
Maar dit is helemaal vaag. Vorig jaar was het nog Sunny Beach en nu opeens Zonnestrand.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:48 schreef dramslag het volgende:
[..]
Waarom noemen we het land Bulgarije in plaats van de Bulgaarse naam?![]()
Maar door het gedoe met Goud- en Zonnestrand vergeet ik de hele tijd naar welk strand ik ga!
Nog maar een keer opzoeken
gogo.nlquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:17 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Maar dit is helemaal vaag. Vorig jaar was het nog Sunny Beach en nu opeens Zonnestrand.
Waar heb je geboekt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |