Heheh, als ik dit zo allemaal lees, zijn onze vakantiebestemmingen van de laatste 4 jaar echt TE doorsnee... 2x Siofok, daarna Rimini, vorig jaar Chersonissos, en dit jaar willen we naar Zonnestrand..quote:Op dinsdag 14 januari 2003 17:38 schreef Oorlog84 het volgende:
Wat dacht je van Siofok, Hongarije?
[...]
Nu gaan we naar Rimini!![]()
Zelf niet mee in aanraking geweest, maar verhalen van een kennis gehoord dat je er inderdaad geen reet van hoeft te verwachten. Er was bij haar ingebroken in het appartement en dan moet je langs voor een briefje voor de verzekering. Maar ze laten je rustig twee dagen zitten in een wachtruimte terwijl ze verveeld naar een tv zitten te kijken. Alleen als je vreselijk stennis schopt (of geld biedt, of van de maffia bent) doen ze misschien wat.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:23 schreef jackzonz het volgende:
ook iemand die in aanraking is geweest met politie ofzo? want m`n ouders zeggen dat de politie zo corrupt als de neten is in Bulgarije..
Wat jij bedoeld is Golden Sands, Sunny Beach ligt een kilometer of 20 boven Burgasquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:51 schreef travelman het volgende:
In Varna (6 km te zuiden v.h. Zonnestrand, meen ik) kun je erg goed uitgaan:er is een lange boulevard met cafe's, barretjes, restaurants en disco's. Ik heb me er goed vermaakt; daar kwam je trouwens erg weinig toeristen tegen en qua prijzen was het goed te doen (0,5 bier en 0,3 wijn voor¤ 3,-)
meen je niet !! Hoe kom ik daar dan bijquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:56 schreef spurs het volgende:
[..]
Wat jij bedoeld is Golden Sands, Sunny Beach ligt een kilometer of 20 boven Burgas
het blijft natuurlijk een resort, dus toeristisch, maar het is er wel rustiger dan Sunny Beach en vanuit Golden Sands kan je leuke uitstapjes maken. Dat kan vanaf Sunny Beach ook natuurlijk.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:15 schreef Fiorenza het volgende:
Ik heb voor augustus 2006 Bulgarije Golden Sands in gedachten...
Is dat aan te raden? We zijn nl. niet op zoek naar het enorm toerische zoals bijvoorbeeld Bodrum in Turkije of wat van Zonnestrand gezegd wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |