Ik weet dus wat er gaat gebeuren en wanneer.....
Nu kan ik naar de politie gaan....maar dat zien mijn kameraden als veraad. Of ik kan niks doen en me achteraf kut voelen als er iets ergs is gebeurd
quote:tijd voor nieuwe vrienden ..
maar dat zien mijn kameraden als veraad
quote:goeie vriend ben jij....
Op woensdag 21 januari 2004 16:26 schreef martijntie het volgende:
lekker naaien die hap zou ik zeggen als het niet door de beugel kan
quote:...en het feit dat je weet dat er een misdaad gepleegd gaat worden en dit niet meldt is natuurlijk ook nog strafbaar...
Op woensdag 21 januari 2004 16:25 schreef JohnDoes het volgende:
Nu kan ik naar de politie gaan....maar dat zien mijn kameraden als veraad.
quote:Link naar andere topics zodat wij ook weten waar de neuk dit over gaat zou handig zijn
Heatwave, ik was niet weg.... maar ik kan niet alle vragen beantwoorden op zon topic....Ik weet dus wat er gaat gebeuren en wanneer.....
Nu kan ik naar de politie gaan....maar dat zien mijn kameraden als veraad. Of ik kan niks doen en me achteraf kut voelen als er iets ergs is gebeurd
Als jij uitgebreid met die vriend van je hebt gesproken om hem te overtuigen er vanaf te zien heb je genoeg gedaan en totaal GEEN reden om schuldgevoelens te krijgen. Hij doet het zelf en jij hebt gedaan wat je kon.
Sterker nog, als je mee gaat, voelt hij zich bewust of onbewust alleen maar meer gesteund.
[Dit bericht is gewijzigd door KreKkeR op 21-01-2004 16:29]
quote:Als ik jouw was zou ik toch naar de politie gaan.
Heatwave, ik was niet weg.... maar ik kan niet alle vragen beantwoorden op zon topic....Ik weet dus wat er gaat gebeuren en wanneer.....
als het doorgaat, nou sorry, maar dan hoop ik dat je op je giecheltje getimmerd wordt, misschien ga je dan logisch nadenken?
gewoon hup naar de politie aangifte doen van mishandeling/bedreiging enz. en doorgeven waar/wanneer de vermeende vechtpartij is.
je hoeft niet tegen je vrienden te zeggen dat je naar de politie bent geweest..
quote:Dan moet je M bellen. Ik ben het nummer even kwijt, maar dat kun je bellen als je anoniem iets aan wilt geven.
Vrienden die ervoor zorgen dat je (telkens) in ongevraagde situaties komt zijn je vrienden niet.
quote:Des te meer reden om nu naar de politie te gaan: gewoon aangifte doen van ernstige mishandeling en die lui hebben er een groot probleem bij!
Op woensdag 21 januari 2004 16:28 schreef JohnDoes het volgende:
Maar aan de andere kant, ik heb dankzij die lui wel een fatsig lelijk litteken op mijn gezicht...
quote:Waar ik me hersens heb zitten? ik vind verraad het ergste war er is!. Als ik naar de politie ga dan kan Richard zijn potentiele baan bij de politie wel vergeten.
Op woensdag 21 januari 2004 16:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
schop onder je reet en naar de politie
hoe oud ben je dan
slaat echt nergens op zet die hersens van je nou eens aan manals het doorgaat, nou sorry, maar dan hoop ik dat je op je giecheltje getimmerd wordt, misschien ga je dan logisch nadenken?
gewoon hup naar de politie aangifte doen van mishandeling/bedreiging enz. en doorgeven waar/wanneer de vermeende vechtpartij is.
je hoeft niet tegen je vrienden te zeggen dat je naar de politie bent geweest..
Heb jij wel vrienden ?
[Dit bericht is gewijzigd door JohnDoes op 21-01-2004 16:34]
quote:whoehaa op zulke mensen in het blauw zitten we te wachten!
Op woensdag 21 januari 2004 16:32 schreef JohnDoes het volgende:[..]
Waar ik me hersens heb zitten? ik vind veraad het ergste war er is!. Als ik naar de politie ga dan kan Richard zijn potentiele baan bij de politie wel vergeten.
Heb jij wel vrienden ?
Maar goed, hou het NETJES hier mensen!!!
quote:ja he
Op woensdag 21 januari 2004 16:28 schreef biertank het volgende:[..]
goeie vriend ben jij....
quote:idd...
Op woensdag 21 januari 2004 16:33 schreef DarkElf het volgende:[..]
whoehaa op zulke mensen in het blauw zitten we te wachten!
Ik ken iemand die laatst geslagen is:
Ik stond met een groepje buiten komt een oude gast (30) ofzo naar buiten komt in het MIDDEN van mijn groepje staan en geeft 1 gast een ros, meteen de hele groep over hem heen, hij heeft 3 klappen (ofzo) gehad en een trap toen lag ie zijn wij genokt (anders zijn wij schuldig aan poging tot doodslag) Wij aangift doen, WAT DENK JE??? DIE GAST LOOPT NOG VRIJ BUITEN ROND HELEMAAL NIKS AAN DE HAND, fok de police ik los het voortaan zelf voor eens en voor altijd op.
waarom?? die gast verteld dood leuk aan de jutte omdat ie zich bedreigt voelde..
en hij heeft ook nog geprobeerd te vertellen dat we hem dik in elkaar getrapt hebben toen ie lag (heeft mijn vriend hem klem gelult door te vragen waar zijn blauwe plekken zijn, in het jutte bureau) bij mijn vriend zag je een dik ei op zijn gezicht was duidelijk zichtbaar dat ie klappen had gehad.
ps. ik zat schuin achter hem in de auto en met dat ei op zijn kop leek het net of ie een BIG smile had, zag er wel lache uit
quote:of dat dit een zeer aangedikt verhaaltje blijkt te zijn?
Op woensdag 21 januari 2004 16:38 schreef sieb het volgende:
Waarom wil je nou niet zeggen waar je woon?
Ben je bang dat iemand van hun dit leest, en dan weet dat jij het bent ofzo?
quote:niet zulke rare nee
Op woensdag 21 januari 2004 16:32 schreef JohnDoes het volgende:[..]
Waar ik me hersens heb zitten? ik vind verraad het ergste war er is!. Als ik naar de politie ga dan kan Richard zijn potentiele baan bij de politie wel vergeten.
Heb jij wel vrienden ?
quote:idd
Op woensdag 21 januari 2004 16:38 schreef sieb het volgende:
Waarom wil je nou niet zeggen waar je woon?
Ben je bang dat iemand van hun dit leest, en dan weet dat jij het bent ofzo?
quote:jaja
Op woensdag 21 januari 2004 16:42 schreef JohnDoes het volgende:
Nee het is niet aangedikt, mij is verteld dat dit staat te gebeuren... nu weet ik niet of het ook gaat gebeuren maar het is niet zon persoon die daar graag over opschept ofzo.... ik had het liever niet geweten trouwens
quote:zeg dan teminste waar ongeveer
Op woensdag 21 januari 2004 16:40 schreef JohnDoes het volgende:[..]
idd
Nazi's anno 2003, 't is eigenlijk te triest voor woorden.
quote:Waarom ben jij hier zo nieuwsgierig naar?
Op woensdag 21 januari 2004 16:43 schreef sieb het volgende:[..]
zeg dan teminste waar ongeveer
welke provincie, welk deel van de provincie
quote:Volgens mij is het al 2004
Op woensdag 21 januari 2004 16:43 schreef Zander het volgende:
Ik lees binnenkort wel op de FP hoe het af is gelopen...Nazi's anno 2003, 't is eigenlijk te triest voor woorden.
quote:ROFL
Op woensdag 21 januari 2004 16:47 schreef The-Brahma-Bull het volgende:[..]
Volgens mij is het al 2004
quote:Omdat ik waarschijnlijk een van die nazi's ben!!!
Op woensdag 21 januari 2004 16:47 schreef JohnDoes het volgende:[..]
Waarom ben jij hier zo nieuwsgierig naar?
quote:Waar woon jij dan?
Op woensdag 21 januari 2004 16:51 schreef sieb het volgende:[..]
Omdat ik waarschijnlijk een van die nazi's ben!!!
nee geintje, als je misschien al eerder had gezien bij een reactie van mij.
Vertelde ik dat wij ook last hebben van zo'n groep.
Van die lafaards die vroeger geen vrienden hadden en nu ergens bij willen horen, en maar een beetje herrie gaan schoppen en zogenaamt nazi zijn
quote:Ik ga niks doen....ik kom er wel toevallig langs fietsen want ik wil wel weten wat er gebeurd. Waarschijnlijk gebeurd het morgen
Op woensdag 21 januari 2004 16:51 schreef Vision het volgende:
maaruh TS, wat denk je zelf nou dat je gaat doen?
quote:In de kop van Noord-Holland
Op woensdag 21 januari 2004 16:52 schreef JohnDoes het volgende:[..]
Waar woon jij dan?
quote:Dat is niet zijn echte naam hoor
Op woensdag 21 januari 2004 16:53 schreef RichardQuest het volgende:
Even melden dat ik niet die Richard bend
quote:Ik in Provincie Groningen
Op woensdag 21 januari 2004 16:53 schreef sieb het volgende:[..]
In de kop van Noord-Holland
quote:Oh,nou dan zijn het vast niet dezelfde
Op woensdag 21 januari 2004 16:55 schreef JohnDoes het volgende:[..]
Ik in Provincie Groningen
ik post morgen wel hoe het is afgelopen
quote:Hoe weten ze zo zeker dan dat hij daar op dat moment in die winkelstraat is?
Op woensdag 21 januari 2004 17:08 schreef JohnDoes het volgende:
Ik ga niks doen en ik wacht het af, ik moet nog zien of ze wel het lef hebben om in een drukke winkelstraat af te rossen. Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die daar het lef voor hebben.ik post morgen wel hoe het is afgelopen
quote:Omdat het de hoofdstraat van het centrum is waar hij en dat tuig altijd rondhangt.
Op woensdag 21 januari 2004 17:10 schreef FLipKick het volgende:[..]
Hoe weten ze zo zeker dan dat hij daar op dat moment in die winkelstraat is?
quote:Medeplichtig
We hebben allemaal mee kunnen lezen
[..]
Medeplichtig
[/quot
Kben hier toch anoniem
Dus dat nooit meer doen.
Verder is het een lastige situatie, maar laat je niet gek maken. Dat jij weet dat er iets te gebeuren staat verplicht jou indirect tot het melden hiervan... in praktijk zal het zo'n vaart niet lopen.
Kan weinig advies geven verder.
quote:Helaas ben je een stuk minder anoniem dan je zou willen. Internet is niet anoniem.
Op woensdag 21 januari 2004 17:13 schreef JohnDoes het volgende:
[..]Kben hier toch anoniem
quote:O?
Op woensdag 21 januari 2004 17:13 schreef JohnDoes het volgende:
[quote]Op woensdag 21 januari 2004 17:12 schreef yvonne het volgende:[..]
Medeplichtig
[/quotKben hier toch anoniem
En zoiets komt niet in de krant?
Ze gaan me echt niet aan de hand van mijn ip opsporen, dat zou inbreuk zijn van de privacy wet.
[Dit bericht is gewijzigd door JohnDoes op 21-01-2004 17:18]
quote:dank voor de link nu kan ik ff rustig lezen voor ik een gepaste reactie plaats of niet
Op woensdag 21 januari 2004 16:34 schreef HeatWave het volgende:
het ging dus hierom..
quote:O, en je denkt echt dat niemand meeleest he?
Op woensdag 21 januari 2004 17:17 schreef JohnDoes het volgende:
Ja boeiend als het in de krant komt. Ik heb niet echte namen gepost... dus het hoeft er helemaal niks mee te maken te hebben
Grappig ventje ben je.
quote:1 voordeel. die DOEN tenminste iets ipv te wachten op versterking en zielig miepen dat ze niet durven.
Op woensdag 21 januari 2004 16:33 schreef DarkElf het volgende:[..]
whoehaa op zulke mensen in het blauw zitten we te wachten!
er zijn wel veel nadelen maar toc minimaal 1 voordeel.
quote:Wat maakt dat nou uit? ze weten toch niet van wie het komt. Het kan iedereen zijn... ik ben echt niet de enige die er wat van weet. Waarom ga jij niet modereren ipv mensen lopen te denegreren met je verklein woordjes
Op woensdag 21 januari 2004 17:18 schreef yvonne het volgende:[..]
O, en je denkt echt dat niemand meeleest he?
Grappig ventje ben je.
quote:En waarom ga jij geen aangifte doen?
Op woensdag 21 januari 2004 17:20 schreef JohnDoes het volgende:[..]
Wat maakt dat nou uit? ze weten toch niet van wie het komt. Het kan iedereen zijn... ik ben echt niet de enige die er wat van weet. Waarom ga jij niet modereren ipv mensen lopen te denegreren met je verklein woordjes
quote:Omdat dat onverstandig zou zijn misschien?
Op woensdag 21 januari 2004 17:21 schreef yvonne het volgende:[..]
En waarom ga jij geen aangifte doen?
quote:niet als ze daarmee een misdrijf kunnen oplossen , een opsporings ambtenaar dus wel
Op woensdag 21 januari 2004 17:17 schreef JohnDoes het volgende:
Ze gaan me echt niet aan de hand van mijn ip opsporen, dat zou inbreuk zijn van de privacy wet.
quote:Dan zeg ik toch fijn dat ik dit hele verhaal verzonnen heb.
Op woensdag 21 januari 2004 17:22 schreef gigatech het volgende:[..]
niet als ze daarmee een misdrijf kunnen oplossen , een opsporings ambtenaar dus wel
quote:Je bent alleen zo slim geweest allerlei details hier neer te zetten, op een site met meer dan een miljoen views per dag
Op woensdag 21 januari 2004 17:23 schreef JohnDoes het volgende:[..]
Dan zeg ik toch fijn dat ik dit hele verhaal verzonnen heb.
quote:Eindelijk de waarheid
quote:Ze staan al bekend bij de politie en ze houden ze in de gaten
Op woensdag 21 januari 2004 17:26 schreef speedfreakssj het volgende:
Als ik heel eerlijk ben vind ik dat die nazi groep aangegeven moet worden en jij en je vrienden het moetne laten rusten.
De politie hier rijd liever rond en bekeurd mensen, ALS ze niet dronken zijn
quote:Ik heb een aantal details expres verzonnen
Op woensdag 21 januari 2004 17:26 schreef yvonne het volgende:[..]
Je bent alleen zo slim geweest allerlei details hier neer te zetten, op een site met meer dan een miljoen views per dag
[Dit bericht is gewijzigd door JohnDoes op 21-01-2004 17:30]
quote:Nee
Op woensdag 21 januari 2004 17:29 schreef JohnDoes het volgende:[..]
Kan je mijn topics niet verwijdeder?
quote:Ze kunnen het verboden maken voor iedereen, zoals met die leraarmoord gebeurd is...
Op woensdag 21 januari 2004 17:29 schreef JohnDoes het volgende:[..]
Kan je mijn topics niet verwijdeder?
quote:eerst stoer doen, ga nou maar gewoon dr heen, is toch vet ?
Ik kan er nu niks meer aan doen in ieder geval, alles is al geregeld. Ze gaan er met een busje naar toe en doen bivakmutsen op.... om hem extra te scaren. Ik ga gewoon mee om te kijken maar ik hou me erbuiten. Ik neem mijn mobiel mee dus misschien maak ik nog wat fotos als de rest het goed vind.
quote:Kansloos , ze hebben hier all voldoende bewijs voor het feit dat jij er van (het nog te plegen misdrijf) af wist door al die post's van jouw hier.
hoe je het ook went of keert........ ur Fucked ..............Als er wat gebeurd
quote:Verraad of niet, je bent medeplichtig als je verzuimt justitie op de hoogte te brengen van een (aanstaand) strafbaar feit.
Naast dat zijn je kameraden gek in hun hoofd en heb ik het idee dat jij meeloper++ bent.
Ik heb iig deze en de vorige thread doorgespeeld aan een kennis bij de recherche.
quote:Neuk jou
Op woensdag 21 januari 2004 17:30 schreef gigatech het volgende:[..]
Kansloos , ze hebben hier all voldoende bewijs voor het feit dat jij er van (het nog te plegen misdrijf) af wist door al die post's van jouw hier.
hoe je het ook went of keert........ ur Fucked ..............Als er wat gebeurd
quote:ohja, meneer neemt het op voor de nazis
Op woensdag 21 januari 2004 17:32 schreef raphidae het volgende:[..]
Verraad of niet, je bent medeplichtig als je verzuimt justitie op de hoogte te brengen van een (aanstaand) strafbaar feit.
Naast dat zijn je kameraden gek in hun hoofd en heb ik het idee dat jij meeloper++ bent.
Ik heb iig deze en de vorige thread doorgespeeld aan een kennis bij de recherche.
quote:Ja, want die zijn dadelijk het slachtoffer van een geweldsmisdrijf. En of ze dat al dan niet verdiend hebben is niet aan jou of mij om te bepalen. Daar heb je rechters voor in een rechtsstaat.
Op woensdag 21 januari 2004 17:33 schreef JohnDoes het volgende:[..]
ohja, meneer neemt het op voor de nazis
quote:Als je op straat Nu ook eens Zo'n grote bek gaf tegen die gasten die je klappen hebben gegeven was je misschien nu niet in de problemen gekomen , Appeltje
Op woensdag 21 januari 2004 17:32 schreef JohnDoes het volgende:[..]
Neuk jou
Dat gedoe van dat busje en die maskers was verzonnen
quote:Wat ben jij voor een neppe gast, de politie doet niks aan die lui....ze lopen lekker rond iedereen te terroriseren
Op woensdag 21 januari 2004 17:32 schreef raphidae het volgende:[..]
Verraad of niet, je bent medeplichtig als je verzuimt justitie op de hoogte te brengen van een (aanstaand) strafbaar feit.
quote:Dat ben ik ook geweest, pas als er zichbaar zwaar letsel is doen ze er wat aan. De nederlandse rechtstaat werkt niet en jij bent naief
Op woensdag 21 januari 2004 17:37 schreef raphidae het volgende:[..]
Ja, want die zijn dadelijk het slachtoffer van een geweldsmisdrijf. En of ze dat al dan niet verdiend hebben is niet aan jou of mij om te bepalen. Daar heb je rechters voor in een rechtsstaat.
quote:Ja ok, stel dat ik die bel... en achteraf blijkt dat ik voorkennis heb van een misdrijf... heb ik wel mooi geen bewijs dat ik het gemeld had want het was immers anoniem
Op woensdag 21 januari 2004 17:40 schreef dawg het volgende:
Er is toch zo'n anonieme kliklijn? Dan bel je die.
quote:
Geplaatst door raphidae op woensdag 21 januari 2004 17:32:Verraad of niet, je bent medeplichtig als je verzuimt justitie op de hoogte te brengen van een (aanstaand) strafbaar feit.
Naast dat zijn je kameraden gek in hun hoofd en heb ik het idee dat jij meeloper++ bent.Ik heb iig deze en de vorige thread doorgespeeld aan een kennis bij de recherche.
Ts, laat je niet bang maken door dit soort taal.....ik kan ook makkelijk zeggen dat ik je verlinkt heb bij de politie...snapt u.
Verder zeg jezelf dat je je camera mee wilt nemen voor fotoos terwijl je buiten beschouwing wilt blijven...ik proef hier overduidelijk sensatiezucht en begin te twijfelen aan de waarheid van je verhaal als ik dit zo lees.
Gezien je verhaal kon dit zich wel eens in Veendam of Stadskanaal afspelen
quote:Tsja is ook een mogelijkheid heb je je in iedergeval ingedekt , das dan de beste oplossing als je geen kloten heb om naar de politie te gaan.
Op woensdag 21 januari 2004 17:40 schreef dawg het volgende:
Er is toch zo'n anonieme kliklijn? Dan bel je die.
quote:hoezo
Op woensdag 21 januari 2004 17:43 schreef cyberbull het volgende:[..]
Ts, laat je niet bang maken door dit soort taal.....ik kan ook makkelijk zeggen dat ik je verlinkt heb bij de politie...snapt u.
Verder zeg jezelf dat je je camera mee wilt nemen voor fotoos terwijl je buiten beschouwing wilt blijven...ik proef hier overduidelijk sensatiezucht en begin te twijfelen aan de waarheid van je verhaal als ik dit zo lees.
Gezien je verhaal kon dit zich wel eens in Veendam of Stadskanaal afspelen
quote:nee maar ze hebben wel een melding gekregen over dat misdrijf dan , kan je daarnaar verwijzen.
Op woensdag 21 januari 2004 17:42 schreef JohnDoes het volgende:[..]
Ja ok, stel dat ik die bel... en achteraf blijkt dat ik voorkennis heb van een misdrijf... heb ik wel mooi geen bewijs dat ik het gemeld had want het was immers anoniem
quote:Natuurlijk, jij weet het beter
Op woensdag 21 januari 2004 17:41 schreef JohnDoes het volgende:
De nederlandse rechtstaat werkt niet en jij bent naief
quote:Ze zullen het bericht wel onthouden, en als je de tijd en zo onthoudt zullen ze het wel erkennen.
Op woensdag 21 januari 2004 17:42 schreef JohnDoes het volgende:[..]
Ja ok, stel dat ik die bel... en achteraf blijkt dat ik voorkennis heb van een misdrijf... heb ik wel mooi geen bewijs dat ik het gemeld had want het was immers anoniem
Met name veendam heeft een grote groep nazi's waar ook veel rotterdammers komen vandaar mijn gok op een van die 2 plaatsen die dicht bij elkaar liggen
een kameraad van me heeft een kameraad die zich ook nazi noemt vandaar die wetenschap. die jongen is in omgang normaal maar als het om buitenlanders gaat kan ik hem wel schieten
[Dit bericht is gewijzigd door cyberbull op 21-01-2004 17:47]
quote:Goedzo jongen ....das goed voor je karma .....
Op woensdag 21 januari 2004 17:47 schreef JohnDoes het volgende:
fuk, nou dan meld ik het maar heLIJERS!
quote:Kijk TS, das nou een van de miljoen
Op woensdag 21 januari 2004 17:32 schreef raphidae het volgende:
quote:En neem een foto met je telefoontoestel
Op woensdag 21 januari 2004 17:50 schreef RichardQuest het volgende:
Maak een opname van het gesprek, wil je
quote:......
Op woensdag 21 januari 2004 17:36 schreef RichardQuest het volgende:
Maar je moet wel foto's maken hè....ik wil wel een aantal kale knakkers op de grond zien
Zie liever een paar negers op de grond liggen...
[Dit bericht is gewijzigd door The-Brahma-Bull op 21-01-2004 17:52]
quote:*sust*
Op woensdag 21 januari 2004 17:47 schreef JohnDoes het volgende:
fuk, nou dan meld ik het maar heLIJERS!
Het is voor je eigen bestwil
quote:Ik hoop dat je een grapje maakt....zoals ik....
Op woensdag 21 januari 2004 17:52 schreef The-Brahma-Bull het volgende:[..]
......
quote:Vond het geen leuk grapje dan..
Op woensdag 21 januari 2004 17:54 schreef RichardQuest het volgende:[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt....zoals ik....
quote:dan zeg ik optiefen....sorry maar een mens is een mens of ie nu geel oranje zwart bruin wit blauw blank of wat mij part paars is een mens is een mens....laat dat zo en laat elkander es in de waarde.
Op woensdag 21 januari 2004 17:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:[..]
Vond het geen leuk grapje dan..
bij oranje en paars is er iets goed fout dat weet ik wel
quote:Neem 1 ding van mij aan:
Eet nooit en te nimmer blauwe sneeuw!!!
Maar met meerdere redenen..
Maar heeft niet zozeer met dit topic te maken.
En nee ik ''tieft niet op'' voor jou.
[Dit bericht is gewijzigd door Phoenixz_In_Mexico op 21-01-2004 18:10]
quote:dan blijf je gezellig ook goed :-)
Op woensdag 21 januari 2004 18:02 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Das jouw menig..
Ik heb de mijne...Maar met meerdere redenen..
En nee ik ''tieft niet op'' voor jou.
alleen ik zal de laatste zijn die een iemand die rassistische uitspraken doet serieus neemt thats all
further no hard feelings
quote:Open er een topic over en we zullen zien
Op woensdag 21 januari 2004 18:02 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Das jouw menig..
Ik heb de mijne...Maar met meerdere redenen..
quote:Ik denk dat dit zowiezo heel verstandige reacties zijn als die gast ook maar een klein beetje serieus is.
Op woensdag 21 januari 2004 17:52 schreef The-Brahma-Bull het volgende:[..]
......
quote:omg ok baas!
Op woensdag 21 januari 2004 18:05 schreef RichardQuest het volgende:[..]
Open er een topic over en we zullen zien
quote:Laat het me weten in m'n fantopic (hieronder) en ik zal het topic wat extra posts geven
Op woensdag 21 januari 2004 18:09 schreef The-Brahma-Bull het volgende:[..]
omg ok baas!
Heb er niet zoveel zin in om een topic te gaan schrijven met alles wat ik hierover te melden heb.Heb net al een gesprek erover gehad.Probeer van het weekend nog een keer waarschijnlijk gebeurt er iets waardoor ik wel zin heb dan.
[Dit bericht is gewijzigd door Robert_Jensen op 21-01-2004 18:14]
quote:Zit jij bij de politie dan?
Op woensdag 21 januari 2004 18:13 schreef Robert_Jensen het volgende:
Vertel even in welke afdelingplaats het zich afspeelt en wie het afdelingshoofdde leider van die skinheads is en ik zie wat ik voor je kan regelen.
Wat is je msn?
quote:Zoiets?
Op woensdag 21 januari 2004 18:13 schreef Robert_Jensen het volgende:
Vertel even in welke afdelingplaats het zich afspeelt en wie het afdelingshoofdde leider van die skinheads is en ik zie wat ik voor je kan regelen.
[Dit bericht is gewijzigd door RichardQuest op 21-01-2004 18:18]
quote:Nee.
Op woensdag 21 januari 2004 18:15 schreef JohnDoes het volgende:[..]
Zit jij bij de politie dan?
quote:MSN
Wat is je msn?
quote:Busje yoegoslaven huren ?.
quote:Joh
Op woensdag 21 januari 2004 18:19 schreef JohnDoes het volgende:
Het was allemaal een grapha ha
te laat
quote:Jij denkt serieus dat de politie iets gaat doen met een verhaaltje van iemand op een forum he
Op woensdag 21 januari 2004 18:30 schreef yvonne het volgende:[..]
Joh
te laat
quote:Het zal de eerste keer niet zijn, be afraid, be very afraid
Op woensdag 21 januari 2004 18:32 schreef JohnDoes het volgende:[..]
Jij denkt serieus dat de politie iets gaat doen met een verhaaltje van iemand op een forum he
quote:Niet van te voren, wel naderhand om deze persoon als medeplichtig te betitelen.
Op woensdag 21 januari 2004 18:32 schreef JohnDoes het volgende:[..]
Jij denkt serieus dat de politie iets gaat doen met een verhaaltje van iemand op een forum he
quote:ja ok dat meisje met die leraren laatst.... maar das toch wel wat anders lijkt me. En ik ben niet bang, ik heb immers niks fout gedaan
Op woensdag 21 januari 2004 18:33 schreef yvonne het volgende:[..]
Het zal de eerste keer niet zijn, be afraid, be very afraid
quote:Jawel, je bent medeplichtig, nu al
Op woensdag 21 januari 2004 18:34 schreef JohnDoes het volgende:[..]
ja ok dat meisje met die leraren laatst.... maar das toch wel wat anders lijkt me. En ik ben niet bang, ik heb immers niks fout gedaan
quote:Als de jongens morgen echt gaan knokken wettelijk gezien wel. Dan ben je volgens de wet zelfs medeplichtig, aangezien je ervan op de hoogte was dat een misdrijf zou plaatsvinden, maar dit hebt verzwegen.
Op woensdag 21 januari 2004 18:34 schreef JohnDoes het volgende:[..]
ja ok dat meisje met die leraren laatst.... maar das toch wel wat anders lijkt me. En ik ben niet bang, ik heb immers niks fout gedaan
quote:Klopt als een bus
Op woensdag 21 januari 2004 18:36 schreef KreKkeR het volgende:[..]
Als de jongens morgen echt gaan knokken wettelijk gezien wel. Dan ben je volgens de wet zelfs medeplichtig, aangezien je ervan op de hoogte was dat een misdrijf zou plaatsvinden, maar dit hebt verzwegen.
quote:Go Yvonne =D
Op woensdag 21 januari 2004 18:35 schreef yvonne het volgende:[..]
Jawel, je bent medeplichtig, nu al
quote:Wat een bullshit, stel er gebeurd iets... hebben ze nog geen bewijs dat mijn verhaal erover gaat.
Op woensdag 21 januari 2004 18:34 schreef KreKkeR het volgende:[..]
Niet van te voren, wel naderhand om deze persoon als medeplichtig te betitelen.
quote:Ja. De NLe politie staat bekend om haar grote daadkracht en simpele doch doeltreffende acties
Op woensdag 21 januari 2004 18:34 schreef KreKkeR het volgende:[..]
Niet van te voren, wel naderhand om deze persoon als medeplichtig te betitelen.
quote:als je geen engels kan, hou dan alsjeblieft je bek
Op woensdag 21 januari 2004 18:33 schreef yvonne het volgende:[..]
Het zal de eerste keer niet zijn, be afraid, be very afraid
quote:Er staan al teveel details hier
Op woensdag 21 januari 2004 18:37 schreef JohnDoes het volgende:[..]
Wat een bullshit, stel er gebeurd iets... hebben ze nog geen bewijs dat mijn verhaal erover gaat.
quote:Noem eens enkele details
Op woensdag 21 januari 2004 18:39 schreef yvonne het volgende:[..]
Er staan al teveel details hier
quote:kind laat ze toch lullen, laat je niet zo opfokken
Op woensdag 21 januari 2004 18:40 schreef JohnDoes het volgende:[..]
Noem eens enkele details
quote:leg uit
Op woensdag 21 januari 2004 18:39 schreef -NeukFout- het volgende:[..]
als je geen engels kan, hou dan alsjeblieft je bek
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 18:15 schreef JohnDoes het volgende:[..]
Zit jij bij de politie dan?
Wat is je msn?
quote:Dit topic hier is al genoeg om je als verdachte te bestempelen. Of het bewijs wel of niet sluitend is, daar gaat uiteindelijk de rechter over.
Op woensdag 21 januari 2004 18:37 schreef JohnDoes het volgende:[..]
Wat een bullshit, stel er gebeurd iets... hebben ze nog geen bewijs dat mijn verhaal erover gaat.
quote:Alleen al het feit dat je in dit topic zegt dat je namen hebt verzonnen en details hebt bedacht, pleit tegen je.
Op woensdag 21 januari 2004 18:39 schreef JohnDoes het volgende:
Ik heb namen verzonnen en details bedacht, ik ben niet dom hoor. Mij krijgen ze niet.
Als namelijk blijkt dat bij het voorval redelijk wat details overeenkomen met dit topic, maar niet allemaal, zou dit immers heel goed kunnen komen doordat de persoon, zoals hij zelf toe geeft, namen heeft verzonnen en bepaalde details heeft bedacht...
quote:Bikkel
Ik heb namen verzonnen en details bedacht, ik ben niet dom hoor. Mij krijgen ze niet.
quote:Als je geen Nederlands kunt, houd dan alsjeblieft je bek.
Op woensdag 21 januari 2004 18:39 schreef -NeukFout- het volgende:[..]
als je geen engels kan, hou dan alsjeblieft je bek
quote:Er worden elke week mensen in elkaar geslagen in de provincie Groningen... big deal... verdachte my ass
Op woensdag 21 januari 2004 18:45 schreef KreKkeR het volgende:[..]
Dit topic hier is al genoeg om je als verdachte te bestempelen. Of het bewijs wel of niet sluitend is, daar gaat uiteindelijk de rechter over.
[..]Alleen al het feit dat je in dit topic zegt dat je namen hebt verzonnen en details hebt bedacht, pleit tegen je.
Als namelijk blijkt dat bij het voorval redelijk wat details overeenkomen met dit topic, maar niet allemaal, zou dit immers heel goed kunnen komen doordat de persoon, zoals hij zelf toe geeft, namen heeft verzonnen en bepaalde details heeft bedacht...
quote:Als je nu echt slim was, probeerde je nogmaals die vriend van je op andere gedachten te brengen... Ik ben wel benieuwd eigenlijk, wat heb je allemaal gedaan om hem op andere gedachten te brengen? Wat zei je precies tegen hem en wat was zijn reactie?
ik ben niet dom hoor.
Want volgens mij durfde je het niet eens tegen 'm te zeggen en zelfs al heb je het wel gezegd, dan nog kwam het waarschijnlijk niet verder dan:
JohnDoe: "Zou je dat wel doen Richard?"
Richard: "Waarom niet? Ze verdienen het toch! Ben je mietje ofzo?"
JohnDoe: "Eh eh nee man, Richard echt niet! Ok ok, ik ga wel mee"
Of wil je me vertellen dat je er wel uitvoerig met 'm gesproken hebt?
quote:LOL, in Groningen
Op woensdag 21 januari 2004 18:49 schreef JohnDoes het volgende:[..]
Er worden elke week mensen in elkaar geslagen in de provincie Groningen... big deal... verdachte my ass
quote:Erm, De stad Groningen ligt anders ook in Groningen
Op woensdag 21 januari 2004 18:51 schreef Graveland het volgende:[..]
LOL, in Groningen
er gebeurt hier anders geen ene zak hoor, tenzij je in delfzijl woont
hoewel ik nog NOOIT heb gehoord van NeoNazis die in delfzijl mensen in elkaar trappen
of ergens anders in groningen
quote:Maak jij jezelf dat nou maar lekker wijs jochie.
Op woensdag 21 januari 2004 18:49 schreef JohnDoes het volgende:[..]
Er worden elke week mensen in elkaar geslagen in de provincie Groningen... big deal... verdachte my ass
Hoop nou maar gewoon dat je geluk hebt en de vechtpartij met een sisser afloopt. Want als het echt ernstig uit de hand loopt en justitie ontdekt dit topic, dan heb je grote kans op problemen.
Dat meisje dat 'veilig op Internet' vermeldde dat ze in de voetsporen van Murat wilde treden, was waarschijnlijk ook zo naief als jij.
Enige verschil is dat zij nu vermeend dader is en jij als het even uit de handloopt vermeend medeplichtige. Wel iets minder erg ja, dat gelukkig wel!
quote:Wie is Erwin
Op woensdag 21 januari 2004 18:54 schreef -Promo- het volgende:
NIET DOEN GVD!!! Ga marokkanen slaan ofzo maar geen nazi's. En heb je al aan erwin gedacht? Denk daar maar es 1st aan, en aan de gevolgen.
quote:Aanzetten tot een ander misdrijf
Op woensdag 21 januari 2004 18:54 schreef -Promo- het volgende:
was al ge-edit.
[Dit bericht is gewijzigd door yvonne op 21-01-2004 19:00]
quote:Fijn te weten
Op woensdag 21 januari 2004 19:00 schreef yogidrink het volgende:
Ik heb liever een paar kale skinheads dan een grote groep marokanen!!
quote:Ja maar we hebben het hier over neo-nazi's die onschuldige voorbijgangers lastig vallen. (Net zoals je ook probleem Marokkanen hebt die onschudlige voorbijgangers lastig vallen).
Op woensdag 21 januari 2004 19:00 schreef yogidrink het volgende:
Ik heb liever een paar kale skinheads dan een grote groep marokanen!!
Maar TS wat ga je nou doen ?
maar zeg even welke stad het is dan, of in de buurt van iets. Als het in de buurt is kan je Fok knokploeg misschien komen.
Fucking with a Fok! member? You are fucking with Yogidrink!!
Wie kan mij vertellen wat hij anders moet doen
quote:Ik woon in de stad..
Op woensdag 21 januari 2004 18:55 schreef JohnDoes het volgende:[..]
Erm, De stad Groningen ligt anders ook in Groningen
quote:Dialoog aangaan?
Op woensdag 21 januari 2004 19:07 schreef JohnDoes het volgende:
Neonazistische bewegingen zijn sowieso verboden in nederland, de politie heeft ze in de gaten maar doen er niks aan. Die kameraad van mij is al meerdere malen lastig gevallen en nu hebben ze zijn broertje ook nog ffies bedreigt. En als ie naar de politie gaat heeft ie helemaal een probleemWie kan mij vertellen wat hij anders moet doen
Heeft mij vroeger de enkele keren dat ik werd lastig gevallen op straat wel geholpen. (Ik zat toendertijd in A'dam west op school, een v/d scholen bij het beruchte station Lelylaan met veel probleemjongeren).
quote:Normaal doen of je kunt opbokken.
Op woensdag 21 januari 2004 19:06 schreef yogidrink het volgende:
/meheeft nooit problemen met neo-nazi's , hij schenkt ze geen aandacht.Maar TS wat ga je nou doen ?
maar zeg even welke stad het is dan, of in de buurt van iets. Als het in de buurt is kan je Fok knokploeg misschien komen.Fucking with a Fok! member? You are fucking with Yogidrink!!
quote:in elk geval niet bevestigen dat het om groningen gaat want dat doe je in een paar antwoorden terug met groningen ligt ook in groningen hoor!
Op woensdag 21 januari 2004 19:07 schreef JohnDoes het volgende:
Neonazistische bewegingen zijn sowieso verboden in nederland, de politie heeft ze in de gaten maar doen er niks aan. Die kameraad van mij is al meerdere malen lastig gevallen en nu hebben ze zijn broertje ook nog ffies bedreigt. En als ie naar de politie gaat heeft ie helemaal een probleemWie kan mij vertellen wat hij anders moet doen
quote:Vind ik heel dapper van je. Maar als je al moeite had een vriend van je op andere gedachten te brengen betwijfel ik of het je zal lukken bij je vijanden. Zoek liever iemand die goed kan bemiddelen. Het liefst een popi-jopie die goed kan lullen en overal mensen kent (nazi's, normale autochtonen, rel-allochtonen, normale allochtonen).
Op woensdag 21 januari 2004 19:10 schreef JohnDoes het volgende:
ik ga morgen zelf wel naar die lui toen, er moet toch mee te praten zijn
quote:ik heb al genoeg met hem gepraat maar ik kan hem niet van zijn plannen afhelpen. Hij is ziek van die gasten omdat het niet ophoud en omdat de politie niks doet.
Op woensdag 21 januari 2004 19:16 schreef KreKkeR het volgende:[..]
Vind ik heel dapper van je. Maar als je al moeite had een vriend van je op andere gedachten te brengen betwijfel ik of het je zal lukken bij je vijanden. Zoek liever iemand die goed kan bemiddelen. Het liefst een popi-jopie die goed kan lullen en overal mensen kent (nazi's, normale autochtonen, rel-allochtonen, normale allochtonen).
quote:eens
Op woensdag 21 januari 2004 19:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Goh, vermakelijk topic wel.
quote:Overruled
Op woensdag 21 januari 2004 19:31 schreef Aurelium het volgende:
Bij deze ban ik yvonne voor een week:Misdrijf: Baggeren, flamen, topic verpesten.
quote:wees es sportief
Op woensdag 21 januari 2004 19:39 schreef yvonne het volgende:[..]
Overruled
quote:hoezo?? ik nu gebanned
Op woensdag 21 januari 2004 19:39 schreef yvonne het volgende:[..]
Overruled
[Dit bericht is gewijzigd door Aurelium op 21-01-2004 19:42]
quote:Je zegt dat meer mensen last hebben van deze probleemgroep. Zeker in zo'n geval zou je ook kunnen proberen de media hun aandacht op het probleem te laten vestigen. Zeker in zo'n geval zou ik er overigens wel voor zorgen dat jou kant totaal geen blaam treft.
Op woensdag 21 januari 2004 19:19 schreef JohnDoes het volgende:[..]
ik heb al genoeg met hem gepraat maar ik kan hem niet van zijn plannen afhelpen. Hij is ziek van die gasten omdat het niet ophoud en omdat de politie niks doet.
Door zelf de neo-nazi's in elkaar te gaan stampen verpesten jullie (of die vriend van jou) deze, maar ook heleboel andere opties voor jullie zelf. Daar komt bij dat het waarschijnlijk alleen maar zal leiden tot vergelding. Er zijn maar een paar situaties waarin 'inelkaar slaan' enigszins kans op positief effect kan hebben. Bijvoorbeeld bij een pester op school, of wanneer het gaat om zelfverdediging bijvoorbeeld tegen een groepje dat niet structureel bezig is met problemen zoeken, maar door groepsdruk incidenteel iemand lastig valt.
In het geval van deze neo-nazi jongeren, die misschien zelfs contacten hebben met neo-nazi's in andere delen van het land (Rotterdam?) zal 'inelkaar slaan' hoogstwaarschijnlijk alleen maar averechts werken.
Met andere woorden, enerzijds verbeter je de situatie hiermee waarschijnlijk totaal niet, terwijl je anderzijds alleen maar eventuele kansen om tot een oplossing te komen, verkleint.
[Dit bericht is gewijzigd door KreKkeR op 21-01-2004 19:43]
Ik hoop maar dat het allemaal wel mee gaat vallen enzo...
quote:Leg hem uit wat ik jou hier uitleg. Kleine moeite lijkt me niet? Mocht zoiets je echt dwarszitten.
Op woensdag 21 januari 2004 19:46 schreef JohnDoes het volgende:
Ja tuurlijk heb je wel gelijk, maar ik kan nu voor mijn gevoel ook niks meer doen. Ik ga echt niet men kameraad aangevenIk hoop maar dat het allemaal wel mee gaat vallen enzo...
Was je nou nog van plan om mee te gaan trouwens?
quote:Vergeet je camera niet
Op woensdag 21 januari 2004 19:51 schreef JohnDoes het volgende:
Ik ga wel mee, ik voel me er nu ook verantwoordelijk voor. Als ik mee ga kan ik het nog beinvloeden.
[Dit bericht is gewijzigd door FouteMensenStaff op 21-01-2004 20:00]
quote:Waarmee jezelf beschermen deel 2
Op woensdag 21 januari 2004 19:10 schreef JohnDoes het volgende:
ik ga morgen zelf wel naar die lui toen, er moet toch mee te praten zijn
quote:Het ging over een kameraad van mij en ik typte niet over mijzelf in de derde persoon met een andere naam als je dat soms denkt
Op woensdag 21 januari 2004 19:59 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Die gasten hebben jou en je vriend toch geslagen? En je broertje bedreigd? Ik had het wel geweten als ik jou was. Als ik in de krant las dat die "leider" of meerdere van die Nazi's doodgeslagen zijn zou ik alleen maar hard lachen.Dit is vast niet het enige wat ze op hun geweten hebben.. Maar zoals meestal zal er wel weer veel geluld en geblufd worden en weinig geslagen
Waarom moesten ze jou eigenlijk hebben?
quote:'t had gekunt
Op woensdag 21 januari 2004 20:06 schreef JohnDoes het volgende:[..]
Het ging over een kameraad van mij en ik typte niet over mijzelf in de derde persoon met een andere naam als je dat soms denkt
quote:Nu ben je dus voor de volle 100% medeplichtig
Op woensdag 21 januari 2004 19:51 schreef JohnDoes het volgende:
Ik ga wel mee, ik voel me er nu ook verantwoordelijk voor. Als ik mee ga kan ik het nog beinvloeden.
quote:Weet je wat yvone? dat boeit me niks
Op woensdag 21 januari 2004 20:18 schreef yvonne het volgende:[..]
Nu ben je dus voor de volle 100% medeplichtig
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 20:20 schreef JohnDoes het volgende:[..]
Weet je wat yvone? dat boeit me niks
... jezus mens ga eens wat nuttigs doen ipv mij proberen bang te maken
quote:Door te roepen hoe medeplichtig ik wel niet ben?
Op woensdag 21 januari 2004 20:22 schreef MissyMirjaM het volgende:[..]
ze is anders een stuk nuttiger bezig dan jij
Omdat ik iets wat me dwars zit van me af typ?
quote:Als het je ZO verdomde dwars zou zitten zou je het wel ergens gaan melden, en dan bedoel ik niet een site met meer dan 1 miljoen views PER DAG.
Op woensdag 21 januari 2004 20:25 schreef JohnDoes het volgende:[..]
Door te roepen hoe medeplichtig ik wel niet ben?
quote:je vroeg om HULP
quote:bij de politie
Op woensdag 21 januari 2004 20:29 schreef JohnDoes het volgende:
Waar dan? op een site met 1 view per dag?
quote:Hulp? ik word als crimineel bestempeld omdat ik weet dat er een stel nazis in elkaar worden geslagen
Op woensdag 21 januari 2004 20:29 schreef MissyMirjaM het volgende:[..]
je vroeg om HULP
iedereen geeft je hulp en nu ga jij het zielige onschuldige mannetje zitten spelen? tss
quote:Ze probeert je, waarschijnlijk tevergeefs, bewust van iets te maken.
quote:Dat jij het ziet als bangmaken is erg jammer.
Op woensdag 21 januari 2004 20:20 schreef JohnDoes het volgende:[..]
Weet je wat yvone? dat boeit me niks
... jezus mens ga eens wat nuttigs doen ipv mij proberen bang te maken
Maar goed, dit zul je je waarschijnlijk nog wel gaan beseffen....later als je wat ouder bent...
Laten we nu gewoon hopen dat je geluk hebt en jouw kinderlijke naïeviteit je niet noodlottig wordt.
[Dit bericht is gewijzigd door KreKkeR op 21-01-2004 20:33]
quote:nee hoor
Op woensdag 21 januari 2004 20:30 schreef JohnDoes het volgende:[..]
Hulp? ik word als crimineel bestempeld omdat ik weet dat er een stel nazis in elkaar worden geslagen
wel het feit dat je koppig blijft volhouden dat je het niet bij de politie wil melden
quote:face it: je bent een crimineel als je niet naar de politie gaat om 't te melden.
Op woensdag 21 januari 2004 20:30 schreef JohnDoes het volgende:Hulp? ik word als crimineel bestempeld omdat ik weet dat er een stel nazis in elkaar worden geslagen
quote:Burgerplicht enzo.
Hulp? ik word als crimineel bestempeld omdat ik weet dat er een stel nazis in elkaar worden geslagen
quote:Als een persoon zich, zoals blijkt uit jouw reacties, niet bewust is van eventuele juridische gevolgen, is het volgens mij goede hulp, wanneer anderen de persoon op deze eventuele gevolgen wijzen.
Probleem is waarschijnlijk dat jij jezelf (misschien terecht, daar kan ik niet over oordelen aangezien ik de exacte situatie niet kent) ziet als slachtoffer van de omstandigheden, waardoor je denkt dat jou geen blaam zal treffen wanneer het uit de hand loopt.
De gedachte zeg maar, dat je slachtoffer bent en dus geen crimineel. Terwijl je (helaas) van slachtoffer toch echt vrij makkelijk medeplichtige kan worden.
Wanneer iemand die gepest is op school, een vriend vertelt dat hij van plan is zijn pester te vermoorden, is deze vriend heel simpel, gewoon medeplichtig en dus strafbaar. Natuurlijk is het in de praktijk moeilijk hierachter te komen, ware het niet dat jij verhaal hebt gedaan op een openbaar forum.
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 21:11 schreef KreKkeR het volgende:[..]
Als een persoon zich, zoals blijkt uit jouw reacties, niet bewust is van eventuele juridische gevolgen, is het volgens mij goede hulp, wanneer anderen de persoon op deze eventuele gevolgen wijzen.
Probleem is waarschijnlijk dat jij jezelf (misschien terecht, daar kan ik niet over oordelen aangezien ik de exacte situatie niet kent) ziet als slachtoffer van de omstandigheden, waardoor je denkt dat jou geen blaam zal treffen wanneer het uit de hand loopt.
De gedachte zeg maar, dat je slachtoffer bent en dus geen crimineel. Terwijl je (helaas) van slachtoffer toch echt vrij makkelijk medeplichtige kan worden.
Wanneer iemand die gepest is op school, een vriend vertelt dat hij van plan is zijn pester te vermoorden, is deze vriend heel simpel, gewoon medeplichtig en dus strafbaar. Natuurlijk is het in de praktijk moeilijk hierachter te komen, ware het niet dat jij verhaal hebt gedaan op een openbaar forum.
quote:Kom op zeg hee. We hebben het over sieg heil mannekes hier. Hoe ernstiger en pijnlijker, hoe beter. En dat meen ik 100% serieus.
Op woensdag 21 januari 2004 20:33 schreef Vision het volgende:[..]
face it: je bent een crimineel als je niet naar de politie gaat om 't te melden.
Voor de wet betekent dat allemaal weinig, maar of je in de spiegel kan kijken is een stuk interessanter.
[Dit bericht is gewijzigd door Pappie_Culo op 21-01-2004 21:57]
quote:Het kwaad is al geschied, het zal je niets helpen
Op woensdag 21 januari 2004 21:37 schreef JohnDoes het volgende:
Doe maar een slotje dan, dan zakt het tenminste wat af
quote:Neuh, we schoppen het zelfs even omhoog
Op woensdag 21 januari 2004 21:37 schreef JohnDoes het volgende:
Doe maar een slotje dan, dan zakt het tenminste wat af
quote:Maar topickicken is toch not-done?
Op woensdag 21 januari 2004 22:47 schreef yvonne het volgende:[..]
Neuh, we schoppen het zelfs even omhoog
quote:nu wel
Op woensdag 21 januari 2004 23:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
Maar topickicken is toch not-done?
quote:staat er nog geen bericht op de frontpage dan
Op donderdag 22 januari 2004 10:46 schreef Blind_Guardian het volgende:
De TS is waarschijnlijk al door een stelletje geflipte nazi's aan een boom opgeknoopt. Zielig voor die boom trouwens
quote:M voor Mussolini?
Op donderdag 22 januari 2004 11:59 schreef yvonne het volgende:
Heeft iemand ''M'' al gebeld? :PVoor TS
Ik heb maar ABC! terug ge smst
quote:Ah, we halen deel 3 dus nog wel, kewl
Op donderdag 22 januari 2004 13:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
dus jullie hebben nog tijd zat om popcorn en bier te halen hoor
quote:En dat is relevant omdat?
Op donderdag 22 januari 2004 13:09 schreef JohnDoes het volgende:
vaag man, ik krijg steeds sms's van verschillende nummers met AEM AEM AEM
Ik heb maar ABC! terug ge smst
quote:het zal toch wel
Op donderdag 22 januari 2004 13:10 schreef yvonne het volgende:[..]
Ah, we halen deel 3 dus nog wel, kewl
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 13:10 schreef yvonne het volgende:[..]
Ah, we halen deel 3 dus nog wel, kewl
quote:geen idee
Op donderdag 22 januari 2004 13:12 schreef JohnDoes het volgende:
Weet ik niet wat dat er mee te make heeft...... waarschijnlijk niks he
quote:http://www.aem-vzw.be/StaatOokVoor.htm
Op donderdag 22 januari 2004 13:12 schreef MissyMirjaM het volgende:[..]
geen idee
jij weet vast wat aem betekent
quote:Ja. Dan zou ik verdomme ook even ABC terugsturen.
Op donderdag 22 januari 2004 14:40 schreef Kwarkie het volgende:[..]
http://www.aem-vzw.be/StaatOokVoor.htm
quote:lol
Op donderdag 22 januari 2004 15:06 schreef Poepoog het volgende:
Verdomme... Me door alle pagina's heen geploegd blijkt dat het eigenlijk nergens over gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |