Bittersweetquote:Op donderdag 3 maart 2005 16:17 schreef Spleed het volgende:
Hoe heet dat nummer in godsnaam?
welke dvd?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:54 schreef Spleed het volgende:
Ik vind m niet zo heel erg leuk... Kweenie, HIM wordt sowieso een beetje minder... Heeft iemand die nieuwe dvd al? Ik ben wel benieuwd, maar heb ik nu geen 20 euro voor over.
ja wow 3 foto's...ik lig nog na te trillen van de sensatie.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:19 schreef heartagirl het volgende:
iemand heeft het eindelijk uitgevonden :p
het password is: heaven ablaze in our eyes
ja echt spectaculair is het niet...het zijn nog slechte foto's ookquote:Op zaterdag 23 juli 2005 04:21 schreef Sud het volgende:
[..]
ja wow 3 foto's...ik lig nog na te trillen van de sensatie.
Nogal hele late reactie van mij maarre: ja inderdaad dat is het Issues poppetje en ben hele grote hysterische KoRnfanquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:07 schreef Spleed het volgende:
Mevrouw Korn, heb je nou dat poppetje van het album Issues van Korn op je arm getattoeerd? Dat mag zich dan een erg grote fan noemen!
Dankje!!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:19 schreef heartagirl het volgende:
iemand heeft het eindelijk uitgevonden :p
het password is: heaven ablaze in our eyes
Ik wil ook nog HEEL graag gaan, maar helaas hier ook geen kaartje voor mijquote:Op donderdag 8 september 2005 20:27 schreef daeri het volgende:
Zijn er hier nog mensen die een kaartje over hebben voor 22 september?
Ik heb nml een kaartje maar de vriendin waarmee ik wil niet.. en mn moeder ziet het niet zitten om mij alleen te laten gaan ookal ben ik al 18 :S
laat maar, vriendin van me kan niet aangezien ze pas aan dr pols is geopereerd en haar ouders bang zijn dat er iets mis kan gaan..
Ik moet nu dus iets gaan regelen.. mn moeder wil niet dat ik alleen naar paradiso ga, vind ze eng ofzo..quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:48 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik wil ook nog HEEL graag gaan, maar helaas hier ook geen kaartje voor mij
MM tja, dat kan ik me dan ook wel weer voorstellen...... zal denkik mijn dochter (niet dat ik die heb ofzo) ook niet graag alleen naar een rockconcert laten gaan. Nouja, MOCHT je nog toevallig op een kaartje stuiten, dan hoor ik het graag!quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:29 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik moet nu dus iets gaan regelen.. mn moeder wil niet dat ik alleen naar paradiso ga, vind ze eng ofzo..
zelfs al is ze 18? :S .. ze laat me wel al sinds mn 15e naar lowlands gaan ookal loop ik daar dan in me eentje rond omdat ik voor de zoveelste keer mn vrienden kwijt benquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:02 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
MM tja, dat kan ik me dan ook wel weer voorstellen...... zal denkik mijn dochter (niet dat ik die heb ofzo) ook niet graag alleen naar een rockconcert laten gaan. Nouja, MOCHT je nog toevallig op een kaartje stuiten, dan hoor ik het graag!
Tja.................................maar je moeder verwacht dnekik niet dat je op je 15e alleen over zo'n terrein banjert?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:27 schreef daeri het volgende:
[..]
zelfs al is ze 18? :S .. ze laat me wel al sinds mn 15e naar lowlands gaan ookal loop ik daar dan in me eentje rond omdat ik voor de zoveelste keer mn vrienden kwijt ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |