hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:33 schreef Anskee het volgende:
Ik ben echt helemaal verslaafd aan Him, vooral als ik op de fiets zit en als Him met volle volume me oortjes vermaakt. Dan fiets je een stuk vlugger. Ik moet me altijd zo erg inhouden op de fiets niet mee te blehren.
Van de week trouwens nog Viva la bam gekeken. Toen moest Ville eigelijk die vader en oom van Bam leren rocken. Ik was ziek, maar toen ville dr op was zat ik ineens wel recht.
Beter kijken zou ik zo zeggen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:18 schreef yok het volgende:
Zijn jullie trouwens allemaal gothic hier (fans van HIM). Ik heb namelijk nog nooit een 'normale*' fan gezien van HIM.
*= Geen gothickleren/uitingen.
-niks tegen gothics, maar het verbaasd me alleen-
Tja die zijn gewoon wat moeilijker te herkennen he, ze zullen er best zijn.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:18 schreef yok het volgende:
Zijn jullie trouwens allemaal gothic hier (fans van HIM). Ik heb namelijk nog nooit een 'normale*' fan gezien van HIM.
Him dekbedquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:54 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Tja die zijn gewoon wat moeilijker te herkennen he, ze zullen er best zijn.
Hebben jullie ze al gezien bij de Large.. HIM slippers.. handtasjes.. wekkers.. mag ik even een teiltje
jah whaha hebbuuhhh!quote:
HIM wcpapierquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:04 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
jah whaha hebbuuhhh!
What's next.. HIM lollies.. kaftpapier.. fietsbellen.. Lijkt K3 wel onderhand![]()
Ik denk dat veel mensen mij wel als kakker/bal zien. Ik studeer en zit bij een corporale verenigingquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:18 schreef yok het volgende:
Gothic's haten him hoor.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:18 schreef yok het volgende:
Ik vind Dark Light echt 10x beter dan Deep Shadows and Brilliant Highlights en zou de laatste dan meer onder de noemer 'ghey' scharen dan DL. Het titelnummer van DL zuigt overigens wél enorm.quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:36 schreef Valo777 het volgende:
heeft deze band geen kritiek gekregen op het album wat ze uit hebben gebracht. Dit album zuigt dus echt superhard om het nog maar eens zachtjes uit te drukken..
tot nu toen heb ik van elk album kunnen genieten.. Maar dit boyband achtige jankalbum slaat alles..
Dit album is echt zo ontzetten ghey, echt ongelooflijk dat dit mijn favoriete band zou moeten zijnecht om te kotsen dus
amen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |