zoekt en gij zult vinden....denk dat iedere zichzelf enigzins respecterend modewinkel toch wel wat van gap verkoopt????
[Dit bericht is gewijzigd door Mr.Zop op 21-01-2004 15:29]
quote:ok, ook bedankt, america today zit ook in r'dam! Komt goed uit! Verkopen ze daar deze trui ook?
Op woensdag 21 januari 2004 15:10 schreef registered.copyright het volgende:
reg.cop. draagt nu een GAP trui gekocht in Breda...zoekt en gij zult vinden....denk dat iedere zichzelf enigzins respecterend modewinkel toch wel wat van gap verkoopt????
Trouwens..als je die trui wilt, je zou hem volgens mij ook kunnen bestellen van GAP . Je zult dan waarschijnlijk wel S&H moeten betalen.
En, als de nood heel erg hoog is, in Duitsland, Engeland en Frankrijk zitten GAP winkels. ook daarvoor...url=http://www.gap.com]GAP[/url].
[Dit bericht is gewijzigd door AKnynke op 21-01-2004 16:06]
die komt uit groningen....volgens mij ook uit een america today ofzo...en is pas een jaar of twee oud hoor...
quote:En hoe weet jij dat?.....?
Op maandag 26 januari 2004 12:11 schreef sonneke het volgende:
registered.copyright's trui komt bij de Sting vandaan. Ze verkochten die truien echt OVERAL! Of de Sting ze nog heeft betwijfel ik maar America today heeft ze nog steeds en die zitten in iedere grote stad.
Maastricht heeft anders ook een Lacoste winkel dus zo bijzonder is het niet.quote:Op maandag 22 maart 2004 00:02 schreef Blik het volgende:
In Den Bosch en in Breda hebben ze een Scapa winkel (Den Bosch is ongeveer de kakstad van Nederland buiten de randstad, ze hebben ook een Lacoste winkel, wat vrij bijzonder is)
Ligt er een beetje aan, maar van 100+ euri hoef je niet op te kijken geloof ik.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:24 schreef Joran-Joran het volgende:
Hoeveel betaal je in Nederland voor een Scapa polo? En verschilt dat veel met de prijs die je er in België voor betaalt (waar het vandaan komt)?
¤75 is de duurste die ik ben tegen gekomen............quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:24 schreef Joran-Joran het volgende:
Hoeveel betaal je in Nederland voor een Scapa polo? En verschilt dat veel met de prijs die je er in België voor betaalt (waar het vandaan komt)?
quote:Op zondag 2 mei 2004 09:33 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan, maar van 100+ euri hoef je niet op te kijken geloof ik.
ehh..wat is het nouquote:Op zondag 2 mei 2004 11:38 schreef BigB het volgende:
[..]
¤75 is de duurste die ik ben tegen gekomen............
Granville in Eindhoven.........verkoopt alleen maar van dit soort spulquote:Op zondag 2 mei 2004 13:33 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
[..]
ehh..wat is het nou![]()
BigB, waar heb je die van 75 euro gezien dan? Het lijkt me zo goedkoop..
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:48 schreef gimeone het volgende:
heey mense weten jullie soms of er in nederland ook bepaalde winkels zijn waar je scapa sports of scapa kleding kan halen.
http://www.scapasports.com/
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:39 schreef Miss_mini het volgende:
Ik wil graag zo,n Scapa sports polo shirtje,maar weet iemand waar ik die toevallig kan kopen,in welke zaken? En wat kost zo,n polo gemiddeld....
Wie vind deze polo ook mooi?
je kan het overal kopen hoor, zou maar eens even goed gaan kijken!quote:Op woensdag 21 januari 2004 15:03 schreef Parisss het volgende:
Ik ben stad en land afgeweest voor deze merken maar niet gevonden. Waarschijnlijk niet goed gezocht. GAP kan ik echt NERGENS vinden, en Scapa heb ik gevonden in den haag, een een groot filiaal, hele hele hele mooie winkel. Maar die zoek ik niet, ik zoek er een in een overdekt winkelcentrum ofzoiets (ooit van gehoord) kan iemand mij helpen aan deze 2?
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:09 schreef FortunaHome het volgende:
Hallo,
weet iemand hier een site waar je scapa polo's online kunt bestellen?
ik vind alleen http://www.scapasports.com maar daar is niks online te bestellen
alvast bedankt,
excuse me... denk dat het door vught komt ja !!! Den bosch is geen kakquote:Op maandag 22 maart 2004 00:02 schreef Blik het volgende:
In Den Bosch en in Breda hebben ze een Scapa winkel (Den Bosch is ongeveer de kakstad van Nederland buiten de randstad, ze hebben ook een Lacoste winkel, wat vrij bijzonder is)
idd den bosch is een grote stad en daar houd het opquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:09 schreef ramsesii het volgende:
[..]
excuse me... denk dat het door vught komt ja !!! Den bosch is geen kak![]()
bij de lacoste winkel was een tijdje geleden nog totale leegverkoop, misschien faillissement of is de winkel niet winstgevend genoegquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:09 schreef ramsesii het volgende:
[..]
excuse me... denk dat het door vught komt ja !!! Den bosch is geen kak![]()
klopt maar vind de collectie wel tegenvallen en iedereen heeft die GAP trui met hoodquote:Op zondag 16 mei 2004 23:52 schreef Stuart het volgende:
Hier (Engeland) hebben we genoeg GAP winkels
Wel vlak over de grens. In de outlet Maasmechelen Village.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:51 schreef Miss_mini het volgende:
of ergens anders in limburg?
dat is net zo saaiquote:Op donderdag 3 juni 2004 16:15 schreef schatje het volgende:
Ik vind GAP een vrij saai merk. Ga dan voor Guess ofzo.
mijn polo koste koste iets van 80 euri in de uitverkoop. (had 50 gelezen totdat ik ging pinnen)quote:Op maandag 7 juni 2004 17:07 schreef Miss_mini het volgende:
jes jes...ik heb een winkel gevonden in maastricht
ik ga dit shirt a.s woensdag halen als alles goed is
maar wat kost het eigenlijk?
[afbeelding]
In Eindhoven heb ik ze gezien voor ¤70quote:Op maandag 7 juni 2004 17:07 schreef Miss_mini het volgende:
[afbeelding]
Nee, jij bent lekker met je Evisuquote:Op maandag 7 juni 2004 17:46 schreef Maffioso het volgende:
Wat zijn die Scapa shirts ontiegelijk lelijk zeg. Er lopen ook best wel veel foute figuren in. Ook van die gasten die eerst mensen belachelijk lopen te maken omdat ze met merkkleding waar het merk groot op staat lopen en dan kopen ze zelf zo'n scapa shirt waar het merk er 3 keer groot opstaat![]()
Ja en wat heeft dat ermee te maken??quote:Op maandag 7 juni 2004 18:19 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Nee, jij bent lekker met je Evisu![]()
Er lopen helaas idd een hoop foute figuren in ja. Dat het er niet uitziet is jouw mening...quote:Op maandag 7 juni 2004 21:13 schreef Joran-Joran het volgende:
Dat het er niet uitziet, er ook een hoop foute figuren in lopen, en dat ook hier het merk er enkel groot opstaat?
Ik deel met hem die meningquote:Op maandag 7 juni 2004 21:24 schreef Maffioso het volgende:
[..]
Er lopen helaas idd een hoop foute figuren in ja. Dat het er niet uitziet is jouw mening...
Ik heb hemquote:Op maandag 7 juni 2004 17:07 schreef Miss_mini het volgende:
[afbeelding]
zoek een polo met nummer 1,2 of 4 want dat zijn de special editionsquote:Op maandag 7 juni 2004 17:07 schreef Miss_mini het volgende:
[afbeelding]
Is dat net zoiets als winnercards bij foxkids tvcardsquote:Op maandag 7 juni 2004 22:19 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
zoek een polo met nummer 1,2 of 4 want dat zijn de special editions
Waar in maastricht? Want ik ben ook op zoek.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:07 schreef Miss_mini het volgende:
[afbeelding]
dat komt omdat een polo team maar 4 spelers heeftquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:24 schreef EmPulSe het volgende:
Tegen mijn Tommy polo (wit met rood-wit-blauwe strepen) en rugnummer 12 kan heel die scapa-zooi niet op.
en wat moet ik dan als ik er ene gevonden heb met 1,2,of 4,??quote:Op maandag 7 juni 2004 22:19 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
zoek een polo met nummer 1,2 of 4 want dat zijn de special editions
hoeft ook niet. Tis gewoon zo dat je gewoon minder mensen ermee zal zien lopenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:53 schreef Miss_mini het volgende:
[..]
en wat moet ik dan als ik er ene gevonden heb met 1,2,of 4,??
ja afrekenen dat snap ik...maar wat is er bijzonder aan?
Oh ja en de winkel in maastricht ligt:
Als je vanaf de brug tegen de bijenkorf aanloopt ga je naar links,dan weer naar links en daar ligt het ergens op een hoek
oke ik zal er eens naar op zoek gaanquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:06 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
hoeft ook niet. Tis gewoon zo dat je gewoon minder mensen ermee zal zien lopen
ALLES.... laten we ajb niet het topic vuil maken met evisu!! dank uquote:Op maandag 7 juni 2004 21:04 schreef Maffioso het volgende:
[..]
Ja en wat heeft dat ermee te maken??
quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:14 schreef Ickeane het volgende:
Weet iemand wat de prijzen zijn van Scapa Sports ongeveer? en waar je dit merk ergens online kan kopen.
Vondt 2 winkels 1tje in kampen maar dat is niet echt om de hoek.
Ik vindt deze erg strak:
Iemand weet hoeveel je voor zon trui zou moeten neertellen? net zo duur als ralph lauren (120 euro per trui)??
quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:14 schreef Joran-Joran het volgende:
Het is Belgisch en niet zo bekend in Amerika dus.. Je zou in Den Haag tegenover paleis Noordeinde kunnen kijken daar zit een officiele winkel, ze verkopen het ook bij Maison de Bonneterie. Ik denk dat de trui idd iets van 120-150 euro is.
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:51 schreef Aernoud het volgende:
Die polootjes zijn idd alweer bijna "uit" nu 't pauper het overgenomen heeft![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |