quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:03 schreef k_i_m het volgende:
Vanaf 6 juni nieuwe afleveringen!!!!
Ik ook niet op mijn tvquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, oké. Die kan ik niet ontvangen
Besteld en binnengekregen.quote:Op maandag 4 april 2005 14:02 schreef Smots het volgende:
Whiehoe!
Binnenkort ff snel deze vrolijke vriend bestellen:
[afbeelding]
Die zie ik elke keer in de winkel staan, en hij blijft fascinerend. Een soort plakboek, mooie foto's, handgeschreven briefjes. En een boek zonder rug.quote:
waar koop je dat?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:57 schreef California het volgende:
[..]
Die zie ik elke keer in de winkel staan, en hij blijft fascinerend. Een soort plakboek, mooie foto's, handgeschreven briefjes. En een boek zonder rug.
Volgens mij zag ik die een tijd geleden liggen bij de American Book Center in Amsterdam. Alleen weet ik niet of het dezelfde cover is.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:12 schreef PM-girl het volgende:
waar koop je dat?
Daar heb ik 'm in ieder geval gekocht!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:00 schreef The_Joshua_Tree het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik die een tijd geleden liggen bij de American Book Center in Amsterdam. Alleen weet ik niet of het dezelfde cover is.
Fisher & Sons shirtquote:Op maandag 18 april 2005 10:21 schreef PM-girl het volgende:
...
En dat tshirt, dat angelica aan had, dat wil ik ook!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
Dan heb ik liever dat 'Liar'-shirt dat Nate aanheeft (goeie scène was dat). Wel eerst iemand vinden die een 'Whore'-shirt wil dragen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
"Fuck it Dude, let's go bowling."
quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:04 schreef Capetown het volgende:
[spoiler]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |