abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16454678
Er wordt hier teveel gezegt dat het gaat om een opvolger van GBA. Nou, dat is het niet. Nintendo komt in strijd met de PSP echt wel met iets anders. Tenminste, dat mag ik hopen. Iwata zegt niks voor niks dat dit product hun derde is NAAST de GameCube en de GBA.

Mooie lijsten inderdaad. Maar een top 5 is te weinig voor de GameCube

01. Zelda WW
02. Eternal Darkness
03. Resident Evil
04. Resident Evil 0
05. F-zero GX
06. Mario Kart DD
07. Metroid Prime
08. XIII
09. Starfox Adventures
10. Mario Sunshine

[Dit bericht is gewijzigd door Flexidexi op 21-01-2004 12:41]

Er is maar een god, en Miyamoto is zijn profeet.
  woensdag 21 januari 2004 @ 13:03:09 #52
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_16455307
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 12:36 schreef Flexidexi het volgende:
Er wordt hier teveel gezegt dat het gaat om een opvolger van GBA. Nou, dat is het niet. Nintendo komt in strijd met de PSP echt wel met iets anders. Tenminste, dat mag ik hopen. Iwata zegt niks voor niks dat dit product hun derde is NAAST de GameCube en de GBA.

Mooie lijsten inderdaad. Maar een top 5 is te weinig voor de GameCube

01. Zelda WW
02. Eternal Darkness
03. Resident Evil
04. Resident Evil 0
05. F-zero GX
06. Mario Kart DD
07. Metroid Prime
08. XIII
09. Starfox Adventures
10. Mario Sunshine

Dat een niet-exclusive als XIII de Top 10 haalt zegt al genoeg...
  woensdag 21 januari 2004 @ 13:10:08 #53
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16455483
Het gaat niet om de Cube hier, ik hoef ook geen lijstjes te zien.

Het gaat om wat je van de DS verwacht

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_16455614
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding] NINTENDO [afbeelding]
Alleen jammer dat ze al sinds jaar en dag schijt hebben aan Europa. .
-
pi_16455665
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 11:05 schreef Strolie75 het volgende:
zoals de fijnste controller
Ik denk dat dat toch echt een persoonlijk iets is..
Ik persoonlijk vind de S een stuk fijner dan dat GC dingetje.. Dat me net iets te "plastic" aanvoelt.. .
-
pi_16455698
Maar goed dames en heren het ging over de Nintendo DS en niet over top 10 lijstjes, welke controller lekkerder in de hand ligt etc

Persoonlijk zie ik het nut niet van 2 beeldschermen, aangezien je toch maar 1 controller hebt, en als er bv op een speler (voetbal) ingezoomed wordt die jij op dat moment niet bestuurd wat is het nut er dan van Behalve dat het een leuke gimmick is, kan ik me er op dit moment niet echt nuttige gameplay ontwikkelingen bij voorstellen maar ik wacht rustig af

Daarnaast is hij natuurlijk weer mega slecht gepositioneerd in de markt, en zal ongetwijfeld een beroerde marketing meekrijgen maar dat is natuurlijk niks nieuws onder de zon

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_16455770
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 13:17 schreef febster het volgende:
Maar goed dames en heren het ging over de Nintendo DS en niet over top 10 lijstjes, welke controller lekkerder in de hand ligt etc

Persoonlijk zie ik het nut niet van 2 beeldschermen, aangezien je toch maar 1 controller hebt, en als er bv op een speler (voetbal) ingezoomed wordt die jij op dat moment niet bestuurd wat is het nut er dan van Behalve dat het een leuke gimmick is, kan ik me er op dit moment niet echt nuttige gameplay ontwikkelingen bij voorstellen maar ik wacht rustig af

Daarnaast is hij natuurlijk weer mega slecht gepositioneerd in de markt, en zal ongetwijfeld een beroerde marketing meekrijgen maar dat is natuurlijk niks nieuws onder de zon

Een tweede beeldschermpje lijkt mij juist erg geil. Bijvoorbeeld bij een FSP-shooter (voor zover dit mogelijk is op een handheld).
Daarnaast heb ik altijd zo'n donkey-kong ding willen hebben waar ook twee beeldschermpjes opzaten. Een beetje van het ene naar de andere beeldscherm lopen
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_16455810
quote:
Dat een niet-exclusive als XIII de Top 10 haalt zegt al genoeg...
pfffffffffff...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_16455821
Hmz. Tot nu toe zijn er weinig producten van Nintendo niet aangeslagen.. behalve dan de Virtual Boy.

Dit zijn maar geruchten..

Ik blijf er wel vertrouwen in hebben!

Ik hoop alleen dat ze met een nieuwe console eens wat revolutionairs gaan doen! En je moet goedkoop online kunnen..!

Overigens heeft Nintendo verreweg de beste titels. Op de XBox lijken ze allemaal op elkaar! Alleen jammer dat de Mario op de GC niet zo geslaagd is.. !

1) Viewtful Joe!
2) Pikmin
3) Zelda
4) Resident Evil
5) Mario Kart!

pi_16455869
En een nieuwe handheld..!? Lijkt me momenteel niet echt nuttig! Doe mij maar een knaller van een console!
pi_16455905
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 13:23 schreef Oksel het volgende:
En een nieuwe handheld..!? Lijkt me momenteel niet echt nuttig! Doe mij maar een knaller van een console!
Jah, daar is markt voor naast de huidige 3 consoles die goed lopen
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  woensdag 21 januari 2004 @ 13:29:27 #62
76525 kulandra
Rondom 10 rules
pi_16456063
Als de prijs bescheiden blijft, lijkt mij dit erg gaaf. Ik ben helemaal geen handheld game liefhebber, maar dit spreekt me wel aan
Fok! Groentje
  woensdag 21 januari 2004 @ 13:51:47 #63
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_16456766
ff voor de duidelijkheid de 2 schermen staan VERTICAAL geplaatst.

En de spellen worden waarschijnlijk geplaatst op 1gigbit grote semiconductor. Dus geen DVD's zoals de PSP gaat gebruiken. Das wel jammer.

[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 21-01-2004 13:54]

Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_16456796
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 13:19 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Een tweede beeldschermpje lijkt mij juist erg geil. Bijvoorbeeld bij een FSP-shooter (voor zover dit mogelijk is op een handheld).
Daarnaast heb ik altijd zo'n donkey-kong ding willen hebben waar ook twee beeldschermpjes opzaten. Een beetje van het ene naar de andere beeldscherm lopen

Kei geil en " " enzo, alleen gaat dat niet tientallen miljoenen stuks verkopen wat Nintendo eigenlijk wel hard nodig heeft...

[Dit bericht is gewijzigd door febster op 21-01-2004 13:55]

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  woensdag 21 januari 2004 @ 13:54:32 #65
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16456862
Je hebt een punt Febster. Net als altijd

Maar Nintendo is nou eenmaal altijd eigenwijs, en soms lijkt het erop alsof ze helemaal geen ambitie hebben om nummer 1 te worden in de bizz.

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_16456924
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je hebt een punt Febster. Net als altijd

Maar Nintendo is nou eenmaal altijd eigenwijs, en soms lijkt het erop alsof ze helemaal geen ambitie hebben om nummer 1 te worden in de bizz.

Sorry dat ik af en toe beetje semi boos cq cynisch reageer, maar ik word me toch wel een partij moe van Nintendo hoor...
Net alsof ze het leuk vinden om de consument te pesten met producten waar ze telkens net niet op zitten te wachten
  woensdag 21 januari 2004 @ 13:57:40 #67
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16456951
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 13:56 schreef febster het volgende:

[..]

Sorry dat ik af en toe beetje semi boos cq cynisch reageer, maar ik word me toch wel een partij moe van Nintendo hoor...
Net alsof ze het leuk vinden om de consument te pesten met producten waar ze telkens net niet op zitten te wachten

Feit blijft dat de consument niet ergens op wacht Ze willen alleen wat ze zien op de tv. Of het nou goed is of niet.
  woensdag 21 januari 2004 @ 13:59:14 #68
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_16456997
Op ign hopen ze dat je het scherm kunt loskoppelen en dus draadloos beeld krijgen. Dan kun je dat scherpje op je N5 controller klikken en krijg je het zelfde idee als de Gamecube <->GBA link
pi_16457013
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 13:51 schreef BMH het volgende:
ff voor de duidelijkheid de 2 schermen staan VERTICAAL geplaatst.

En de spellen worden waarschijnlijk geplaatst op 1gigbit grote semiconductor. Dus geen DVD's zoals de PSP gaat gebruiken. Das wel jammer.

1 gigabit=dus 125 MB aan ruimte, dus even nadenkend, N64 kwaliteit?? Want ik meen dat Zelda OoT iets van 60 MB groot ofzo was/is (belachelijk weinig dus )

En natuurlijk geen DVD's want die zijn kopieerbaar, wat dat betreft doet Nintendo het altijd wel slim, spellen zijn razend moeilijk kopieerbaar

woensdag 21 januari 2004 @ 14:01:59 #70
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_16457072
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 13:59 schreef febster het volgende:

[..]

1 gigabit=dus 125 MB aan ruimte, dus even nadenkend, N64 kwaliteit?? Want ik meen dat Zelda OoT iets van 60 MB groot ofzo was/is (belachelijk weinig dus )

En natuurlijk geen DVD's want die zijn kopieerbaar, wat dat betreft doet Nintendo het altijd wel slim, spellen zijn razend moeilijk kopieerbaar

volgens mij zijn N64 roms tussen de 10 en 25 mb.
  Redactie Games woensdag 21 januari 2004 @ 14:02:46 #71
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_16457091

Stel het word zoiets als dit dan zie ik hier totaal het nut niet van in. Doe dan maar 1 groot scerm en dan N64 kwaliteit of hoger. Maar een vreemd concept met 2 schermen

LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_16457100
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 13:57 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Feit blijft dat de consument niet ergens op wacht Ze willen alleen wat ze zien op de tv. Of het nou goed is of niet.

Ik snap wat je zegt, maar om de "consument" nu als IQ loze massa af te schilderen gaat me ook weer iets te ver

Als je een goed product hebt en je doet zoals Nintendo (EU wise) weinig aan marketing cq promotie van je product, dan kan het nog wel aanslaan als tenminste je doelgroep het een goed product vindt en dat gaat doorbriefen aan leefdtijd genoten cq hun eigen "marketing" begint

woensdag 21 januari 2004 @ 14:04:28 #73
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16457135
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 13:59 schreef BMH het volgende:
Op ign hopen ze dat je het scherm kunt loskoppelen en dus draadloos beeld krijgen. Dan kun je dat scherpje op je N5 controller klikken en krijg je het zelfde idee als de Gamecube <->GBA link
Dat zou wel cool zijn.

Zowieso zie ik nog steeds wel wat in die link, maar niet op de manier zoals die nu gebruikt word Te weinig namelijk.

Daarom ben ik ook benieuwd naar Pacman VS, Zelda Four Swords en FF:CC.

Sommige games hebben niets aan zo'n link up, maar (tactical) shooters en RPG's zouden het zeker goed kunnen gebruiken

woensdag 21 januari 2004 @ 14:04:32 #74
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_16457138

LOL

nog 1 keer: De schermen zijn verticaal geplaatst. dus niet in breedbeeld.

[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 21-01-2004 14:06]

pi_16457182
Dit lijkt mij echt cool speel je MGS op je DS onder de radar boven de gameplay
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')