Enfin, hij zou n paar dagen geleden bellen, maar heeft niet gebeld, en ik ben het wachten nogal zat. Kwil nu wel eens weten of het nu definitief afgelopen is en of we nog een kans maken.
Vraag is eigenlijk.. ik ben de hele nacht wakker geweest (ik was om 8pm wakkergeworden) en'k heb eigenlijk zin om hem uit bed te bellen (z'n foon doet het nooit, dus aan de deur) tis de enige kans dat ik zeker weet dat hij der is.
Ik wil het wel doen, probleem is, dat ik niet weet wat ik dar zal aantreffen, hoe ik zou reageren als hij der niet is, en hoe als hij der wel is ook..
Stomme vraag mezelf maar't moest me ff van't hart.. en ik heb een nuchtere opinie nodig, want ik geloof dak daar iets te lang in huis gezeten heb..
- an IRC addict
quote:Als z'n foon het nooit doet heeft dat weinig zin...
Op woensdag 21 januari 2004 09:09 schreef Michielygil het volgende:
Daar heeft god de sms voor uit gevonden...
quote:Haal verschillende scenario's in je hoofd van wat je er zou kunnen aantreffen. Maak vervolgens een plan voor elk scenario, wat je wilt zeggen, of wat je wilt doen. Dan sta je daar in ieder geval niet onvoorbereid op de stoep, wat je ook aantreft...
Op woensdag 21 januari 2004 08:46 schreef Vampess het volgende:
Ik wil het wel doen, probleem is, dat ik niet weet wat ik dar zal aantreffen, hoe ik zou reageren als hij der niet is, en hoe als hij der wel is ook..
quote:Sorry, maar dit klinkt echt als een extreem kansloos stuk vreten
Op woensdag 21 januari 2004 08:46 schreef Vampess het volgende:
z'n ex woont nog in huishij zou n paar dagen geleden bellen, maar heeft niet gebeld
z'n foon doet het nooit
Mens zoek toch gewoon een ander
!
1.)Zoek een andere vent
2.)Zoek een andere vent
3.)Zoek een andere vent
4.)Zie punt 1
Als jij je een hoopje niets voelt, komt dat door die gozer... hij is je niet waard.
quote:Dat klinkt niet al te best. Maar doe jezelf nou maar gewoon een plezier en dump deze uitvreter, hij zal je echt niet verder helpen.
Op woensdag 21 januari 2004 09:29 schreef Vampess het volgende:
waarom ik hem terug wil? in 11 maanden kan er veel gebeuren en zoalsk zei water onder de brug.. misschien ist een hopeloze zaak, ik geef hoop gewoon niet graag op.. tevaak shit meegemaakt I guess, wat me nu tot n hoopje nix maakt.. grmbl
Je zult alleen maar emotioneel afhankelijker van hem worden, als je achter hem aan blijft lopen.
quote:Hmm, nieuw scenario : Je zit niet meer achter hem aan en laat hem lekker in z'n eigen sop gaar koken. Je gaat weer leuke dingen doen, stelt jezelf nieuwe doelen. Out of the blue kom je een kerel tegen die het wel goed met je voorheeft(geloof me, ze bestaan) en je vergeet de sores met je ex nu volledig, als je dat al niet was vergeten...
Op woensdag 21 januari 2004 09:29 schreef Vampess het volgende:
mja.. met scenenarios ben ik al bezig.. waarom ik hem terug wil? in 11 maanden kan er veel gebeuren en zoalsk zei water onder de brug.. misschien ist een hopeloze zaak, ik geef hoop gewoon niet graag op.. tevaak shit meegemaakt I guess, wat me nu tot n hoopje nix maakt.. grmbl
quote:Een karakterloos allemansvriendje dus. En de sex is ook al slecht.
Op woensdag 21 januari 2004 09:41 schreef Vampess het volgende:
een keer resoluut de deur achter hem dicht gesmeten.. natuurlijk juist op een keer dat hij poeslief deed.. toen hij belde ik me veronschuldigde (omdat het nu eenmaal echt bot was) was hij in een klotebui.. sindsdien nix van hem gehoord, mja het is zo iemand die van alles en iedereen houd.. alleen der vriendin van zijn stelt eigenlijk weinig voor, behalve exclusieve sex.. die ook al weinig voorstelt
Nou veel plezier ermee heh.
[Dit bericht is gewijzigd door Vampess op 22-01-2004 00:07]
quote:Ole ole, we hebben er hier een die graag geschopt wordt
Op woensdag 21 januari 2004 23:47 schreef Vampess het volgende:
mja.. hij belde vandaag.. poeslief.. mja ok, ik hou nog ongelofelijk veel van m.. zucht
[Dit bericht is gewijzigd door Nitrogen op 22-01-2004 09:27]
btw khad die post geedit omdat ik eigenlijk vroeg of iemand n manier wist om m te "dumpen" vind dat gewoon erg cru ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Vampess op 22-01-2004 11:09]
Om dan die 'relatie' toch te blijven aanhouden, puur omdat je gewend bent alles met iemand te delen (nou ja, alles...) vind ik een beetje de makkelijke weg kiezen.
Je houdt er niet van geschopt te worden, maar misschien zou een schop onder je eigen achterste wel eens heel goed kunnen zijn...
quote:Jouw edit maakt mijn reactie rrraaarrr.. Maar okay.
Op donderdag 22 januari 2004 11:06 schreef Vampess het volgende:btw khad die post geedit omdat ik eigenlijk vroeg of iemand n manier wist om m te "dumpen" vind dat gewoon erg cru
Dumpen is ook een negatieve benaming.
Maar als iets niet werkt, is het toch alleen maar eerlijk om er dan een punt achter te zetten, op een volwassen manier?
quote:Zeg dit: Sorry, maar ik zit erg met deze hele situatie in mijn maag en ik heb tijd nodig om dit te overdenken e.d. Het is het beste dat we gedurende die tijd geen contact met elkaar hebben. Ik neem wel weer contact met je op zodra ik er aan toe ben.
Op donderdag 22 januari 2004 11:13 schreef Vampess het volgende:
touché
mja.. vandaag belt hij weer.. kzou niet weten wak zou moeten zeggen..
Laat vervolgens nooit meer wat van je horen... ![]()
Beetje gemeen, maar een goede oplossing als je niet durft te zeggen dat je gewoon niets meer met hem te maken wil hebben, plus de redenen waarom...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |