abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin woensdag 21 januari 2004 @ 10:26:11 #26
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_16451165
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 08:57 schreef Doc het volgende:
Wie van de mensen die hier nu roepen dat Koeman een huilie is, is wel eens in het openbaar bespot om de kwaliteit van het werk dat-ie deed?
Kan me er wel iets bij voorstellen, maar aan de andere kant, voetbal coaches hebben meestal een dikkere huid, neem het nederlands elftal waar vaak een vloedlading aan kritiek/spot overheen komt.

Ik kan wel begrijpen dat Koeman er niet blij mee was, maar hij weet ook dat je dit soort kritiek het beste intern kan houden.

Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_16451167
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 08:57 schreef Doc het volgende:
Wie van de mensen die hier nu roepen dat Koeman een huilie is, is wel eens in het openbaar bespot om de kwaliteit van het werk dat-ie deed?

(ik niet, maar heb het wel eens meegemaakt bij anderen, en het schijnt best hard aan te komen als het van mensen komt waar je het niet van verwacht)

Hoge bomen...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_16451535
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 10:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik vond het wel een goeie, harde, kritische toespraak. Zelf kritiek is prima, het houdt je een spiegel voor...

Een van de beste vond ik : Ik doe deze toespraak niet voor het geld maar uit clubliefde, dat zouden meer 1ste elftal spelers ook eens moeten doen.

Ik heb maar een klein stukje gezien van die toespraak maar als dat het huidige niveau is van Freek, dan is ook zijn cabareteinde nabij. Wat een inkoppertjes zeg over dat Ajax in Barcelona etc. Bar eb bar slecht vond ik het. Dat Koeman zich laat kennen door zo'n slechte toespraak zegt wel iets over hem trouwens...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_16451599
Dit bericht zegt meer over Koeman dan over de Jonge of de leiding van Ajax.

Koeman, get your fokking act together.

Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_16451635
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 10:42 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik heb maar een klein stukje gezien van die toespraak maar als dat het huidige niveau is van Freek, dan is ook zijn cabareteinde nabij.

Dat is ook wel weer zo - daarom wil ik de toespraak ook graag lezen. Freek is een verrechtst bangig mannetje aan het worden.
  woensdag 21 januari 2004 @ 10:49:13 #31
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_16451710
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 10:14 schreef SCH het volgende:
Die Koeman.

Maar wat heeft Freek dan gezegd, is zijn toespraak ergens te lezen of de grappen waar Koeman zich zo aan stoort!

B.v. dat de medewerkers van de fanshop met de handen in het haar zitten omdat de uitgang geblokkeerd wordt door niet verkochte Soetaers en Sikora mokken.

,,Ik zie Ibrahimovic altijd helemaal teruglopen om bij corners ballen weg te koppen. Aan de andere kant komt Heitinga voortdurend naar voren in een poging ballen ín te koppen. Is het gek dat ik denk dat het minder omslachtig is als hun rollen worden omgedraaid?''

Over de lengte van de jonge Ajacieden:
"Je wordt bij Ajax tegenwoordig pas geselecteerd voor het eerste als je onder de wandelstok van archivaris Schoevaart door kunt lopen."

Een opmerking dat de prestaties wat tegenvallen, maar dat dat niet zo vreemd was met een elftal dat voornamelijk uit linksbuitens bestaat.

Dat soort dingen.

Ik kon er wel om glimlachen, en vond het een sterkere actie van Freek dan zijn gastoptreden bij Ajax-Austria Wien destijds.

[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_16451920
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 10:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is ook wel weer zo - daarom wil ik de toespraak ook graag lezen. Freek is een verrechtst bangig mannetje aan het worden.

OMG SCH doe toch eens lekker normaal man.

Wijsheid komt met het ouderdom zeggen ze wel eens. Je zou er een voorbeeld aan moeten nemen SCH.

woensdag 21 januari 2004 @ 10:56:49 #33
73980 Viper-X
O+ Alice O+ for Idol 2004
pi_16451923
Ongeloofelijk, er is een keer iemand in het openbaar negatief over het heilige ajax hoor.

v. Marwijk zit toch ook niet te klagen over alle negatieve dingen die over hem en Feyenoord geroepen worden door de (pro-ajax) media?

Freek had gewoon gelijk. .

Koeman, Huilie. .

[Dit bericht is gewijzigd door Viper-X op 21-01-2004 10:58]

"Weet je wat ook leuk is? Een peperdure camera kopen, hem een week later terugbrengen, en dan zeggen dat ie stinkt!" © Hans Teeuwen
pi_16451963
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 10:56 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

OMG SCH doe toch eens lekker normaal man.

Wijsheid komt met het ouderdom zeggen ze wel eens. Je zou er een voorbeeld aan moeten nemen SCH.

Wat is er dan? Ik constateer dat gewoon, dat mag toch?
  woensdag 21 januari 2004 @ 11:06:38 #35
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_16452136
Ah, de discussie of Freek de Jonge rechts is geworden of niet.

Game on.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_16452140
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 10:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat is er dan? Ik constateer dat gewoon, dat mag toch?

'k vind Freek niet echt rechts en zeker niet bang, maar jij mag alles constateren wat je wilt. Lichte onderbouwing lijkt me alleen wel zinvol bij dit type uitspraken.
Freek lijkt me niet bang omdat je anders niet van die hele flauwe grappen durft te maken over mensen die in je publiek zitten.
Van zijn vermeende rechtse kant heb ik niet zoveel meegekregen, maar wellicht leid je dat af omdat hij niet in de openbaarheid komt met zijn hoerenloopverleden.....
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_16452325
Ik zeg niet dat hij rechts is geworden, ik zei dat hij verrechtst. Voor iemand die heel links was, kan dat ook betekenen dat hij wat minder links is geworden maar dat hij nog steeds heel links is .

He is verder ook niet zo interessant ik zei het alleen als reactie op een user die constateerde dat hij wat is achter uitgegaan. Ik vond zijn verkiezingsconference vorig jaar al erg magertjes en zag laatst een interview met hem waarin hij erg angstig over de islam sprak en sowieso nogal behoudend overkwam omtrent maatschappelijke kanten.

Het is zijn goed recht overigens, zoals ik dat mag constateren, toch Speed

pi_16454050
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 11:15 schreef SCH het volgende:
Het is zijn goed recht overigens, zoals ik dat mag constateren, toch Speed
Tuurlijk lekker ding

Misschien is Freek niet rechters geworden, maar jij linkser....

pi_16454338
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 12:14 schreef Speed1971 het volgende:
Misschien is Freek niet rechters geworden, maar jij linkser....
Vraag het de mensen in POL, dat schijnt echt onmogelijk te zijn
  woensdag 21 januari 2004 @ 12:25:00 #40
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_16454360
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 07:28 schreef tha_dark het volgende:
kan dit niet in het centrale ajax topic?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_16454430
Koeman huilt altijd als het even wat tegenzit.

Zijn opmerkingen over het intimiderende Utrecht publiek waren ook al zo vermakelijk....

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_16454448
Het gaat niet om die kritiek maar het gaat erom dat Koeman in de nieuwjaarstoespraak in een poging grappig te zijn wordt afgebrand. Dat is een Ajax-orgaan, dus heeft ie gelijk als ie zegt dat dat ongepast is. En Koeman beschermd als trainer zijn spelers natuurlijk ook...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 januari 2004 @ 12:32:52 #43
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_16454577
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 10:24 schreef SCH het volgende:

En van Freek kan je dat wel verwachten - en moet je dat juist willen - dus vooralsnog vind ik het een wat vreemde reactie van Koeman. Maar het hangt er vanaf wat er gezegd is, als het echt nare persoonlijke dingen zijn, is het anders.
Ik vind het wel sterk van Ajax dat ze juist iemand hebben uitgenodigd die ook een beetje scherp en sarcastisch kan zijn en niet alleen maar brave en lieve dingen zegt. Jammer dat Koeman zo reageert.

Ik denk inderdaad dat je dat kan verwachten als je Freek uitnodigd, maar ik denk dat Koeman dan ook enigszins teleurgesteld is dat door het bestuur iemand is uitgenodigd die hem en zijn spelers afzijkt.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  woensdag 21 januari 2004 @ 12:34:10 #44
73980 Viper-X
O+ Alice O+ for Idol 2004
pi_16454616
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 12:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Het gaat niet om die kritiek maar het gaat erom dat Koeman in de nieuwjaarstoespraak in een poging grappig te zijn wordt afgebrand. Dat is een Ajax-orgaan, dus heeft ie gelijk als ie zegt dat dat ongepast is. En Koeman beschermd als trainer zijn spelers natuurlijk ook...
Koeman moet maar leren met een beetje kritiek om te kunnen gaan. En moet ook het verschil tussen een beetje zelfspot en 'afzeiken' zien en het woord sarcasme maar is opzoeken in het woordenboek.
Ga je druk maken om je team. .

Dit gezeur van hem geeft wel weer aan dat ie niet echt lekker in z'n vel zit de laatste tijd...

Ik verheug me op Koemans reactie vanavond mocht ajax verliezen van Roda. .

"Weet je wat ook leuk is? Een peperdure camera kopen, hem een week later terugbrengen, en dan zeggen dat ie stinkt!" © Hans Teeuwen
pi_16454727
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 12:34 schreef Viper-X het volgende:
-De usual poep-praat van Loek B-
Ga jij gewoon eens je eigen slaapkamertje voel poepen manjongen
  woensdag 21 januari 2004 @ 12:38:56 #46
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_16454741
Sja, in het voetbal stikt het van de grote ego's.

Koeman is allang niet meer de nuchtere Groninger (alsof provincies invloed hebben op je persoonlijkheid) sinds hij jarenlang de hemel is ingeprezen.
Heeft iemand ooit structureel negatief gedaan over zijn voetbalkwaliteit bij al zijn clubs, en daarna op zijn trainerskwaliteiten?
Dat zijn aankoopbeleid faalt (de beste spelers zijn gehaald door Leo en Co) daar mag hij het zelf mee oneens zijn. Maar als Freek de Jonge terecht opmerkt dat er 12 linksbuitens zijn dan moet hij niet gaan lopen huilen.

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 januari 2004 @ 12:39:28 #47
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_16454756
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 10:26 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Hoge bomen...

Klopt, maar ik denk dat Koeman met name teleurgesteld is dat het bestuur van Ajax iemand uitnodigt om hem en de spelers af te zeiken.

Ik denk dat-ie er minder moeite mee gehad zou hebben als het in een willekeurige show van Freek geweest was.

woensdag 21 januari 2004 @ 12:39:45 #48
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_16454762
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 12:38 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Ga jij gewoon eens je eigen slaapkamertje voel poepen manjongen

Ik weet niet hoor Speed, maar ik vind dat ie wel een punt heeft. Ik dacht dat jij Freek ook wel in zijn referentiekader wist te plaatsen.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_16454795
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 12:39 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor Speed, maar ik vind dat ie wel een punt heeft. Ik dacht dat jij Freek ook wel in zijn referentiekader wist te plaatsen.

He lees mijn eerdere post
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 10:44 schreef Speed1971 het volgende:
Dit bericht zegt meer over Koeman dan over de Jonge of de leiding van Ajax.

Koeman, get your fokking act together.

.......case closed
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 januari 2004 @ 12:43:49 #50
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_16454818
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 10:56 schreef Viper-X het volgende:
Ongeloofelijk, er is een keer iemand in het openbaar negatief over het heilige ajax hoor.

v. Marwijk zit toch ook niet te klagen over alle negatieve dingen die over hem en Feyenoord geroepen worden door de (pro-ajax) media?

Ik zie de GKL niet voldoende humor en zelfrelativering hebben om iemand uit te nodigen die z'n club, de spelers en de technische staf afzeikt hoor...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')