quote:kijk jou in je element zijn
Op dinsdag 20 januari 2004 23:30 schreef Ang3l het volgende:[..]
Nee
Nou kijk, het zit zo....
Deel 1 is de wedergeboorte van Louis de Pointe du Lac (Brad Pitt) en zijn leven met Lestat en Claudia. Lestat (Tom Cruise) is de bad guy in zijn ogen. En zo lijkt het ook.Deel 2 is de wedergeboorte van Lestat en zijn leven als Vampier van heel vroeger tot aan heden. En in die periode zit OOK de periode die beschreven wordt door Louis in deel 1, maar dan nu vanuit Lestat's oogpunt. En dan blijkt het ineens iets anders te zijn.
Deel 3 gaat verder waar deel 2 is opgehouden (Lestat staat op na jaren slapen) en gaat over zijn drang naar roem (rockster) en daar doorheen geweven zitten de verhalen van verschillende bekende Vampieren en de oorsprong van de Vampierensoort. Dat komt uiteindelijk tot een climax wanneer de bkende Vampieren (uiteindelijk 1 coven geworden) het moeten opnemen tegen de Moeder Aller vampieren (Queen of the Damned, in de film Aaliyh) die ontwaakt is door Lestats godslasterende (lees: vampierlasterende) rockmuziekteksten
En daana heb je nog:
Deel 4: Tale of the Body Thief (meer over Lestat)
Deel 5: Memnoch the Devil (Lestat ontmoet satan en God en leert over het begin van de mensheid en Hemel en Aarde)
Deel 6: The Vampire Armand (het leven van 1 van de bekende vampieren)
Deel 7: Merrick (samenvoeging van The Vampire Chronicles en Lives of the Mayfair Witches)
Deel 8: Blood & Gold (het leven van Marius, 1 van de Coven)
Deel 9: Blackwood Farm (weer een Mayfair/Vampire boek)
Deel 10: Blood Canticle (laatste deelNog niet uit....)
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 23:32 schreef Prego het volgende:
Ang3l: Sil heeft geregistreerd
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 23:34 schreef Prego het volgende:[..]
kijk jou in je element zijn
quote:ze heet 'Lips' hier
Op dinsdag 20 januari 2004 23:35 schreef Ang3l het volgende:[..]
als wie wat waar?
quote:Armand zit ook in Interview With The Vampire toch? Als ze in Parijs zijn? Of is dat weer een andere?
Op dinsdag 20 januari 2004 23:30 schreef Ang3l het volgende:[..]
Komt Louie ook nog in de andere delen voor?
ik ken alleen maar de film, zoals wel duidelijk is
quote:* G_E ziet opeens een Ang3l voor zich met scherpe hoektanden waarbij het bloed langs zijn lippen sijpelt.
Op dinsdag 20 januari 2004 23:34 schreef Prego het volgende:[..]
kijk jou in je element zijn
quote:neem nog wat te drinken...
Op dinsdag 20 januari 2004 23:37 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
* G_E ziet opeens een Ang3l voor zich met scherpe hoektanden waarbij het bloed langs zijn lippen sijpelt.
.
quote:Da's idd dezelfde Armand (al is Armand in het boek een 16jarige jongen en geen Antonio Banderas)
Op dinsdag 20 januari 2004 23:37 schreef beaverhausen het volgende:[..]
Armand zit ook in Interview With The Vampire toch? Als ze in Parijs zijn? Of is dat weer een andere?
Komt Louie ook nog in de andere delen voor?
ik ken alleen maar de film, zoals wel duidelijk is
Verder heb je nog....
Gabrielle (mama van Lestat)
Marius (Volgens film QOTD de maker van lestat... wat dus NIET waar is)
Santino
Pandora
Maharet
Jesse
Khayman (mijn favoriet )
Mael
Erik
David
Daniel (de interviewer uit deel 1.....spoiler:
quote:Ik ben benieuwd
Op dinsdag 20 januari 2004 23:36 schreef Prego het volgende:[..]
ze heet 'Lips' hier
quote:Omdat ik alle delen van The Vampire Chronicles in de kast heb, plus The New Tales of the Vampires, plus Bram Stokers Dracula, plus Great Vampire Stories, plus het spelboek van Vampire: The Masquerade, plus het spel van VtM, plus enorm veel Vampire-movies?
Op dinsdag 20 januari 2004 23:37 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
* G_E ziet opeens een Ang3l voor zich met scherpe hoektanden waarbij het bloed langs zijn lippen sijpelt.
.
(ow, en ik heb idd van die opzethoektanden die zo goed passen met Kukident dat je er gewoon mee kan eten )
quote:hmm...geloof dat ik maar eens op zoek moet naar Anne Rice boeken
Op dinsdag 20 januari 2004 23:40 schreef Ang3l het volgende:[..]
Da's idd dezelfde Armand (al is Armand in het boek een 16jarige jongen en geen Antonio Banderas)
En Louis komt iig nog t/m 4 voor (want de rest heb ik in de kast staan maar nog niet gelezen).
quote:Als er ergens in mij nog een klein sprankje behoefte over was om naar de meeting toe te komen...
Op dinsdag 20 januari 2004 23:42 schreef Ang3l het volgende:(ow, en ik heb idd van die opzethoektanden die zo goed passen met Kukident dat je er gewoon mee kan eten
)
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 23:42 schreef Ang3l het volgende:[..]
(ow, en ik heb idd van die opzethoektanden die zo goed passen met Kukident dat je er gewoon mee kan eten
)
quote:De boeken hebben best wel een homo-erotische ondertoon (had de film een klein beetje... Armand & Louis). Anne Rice de FagHag.... thehe, misschien omdat haar zoon homo is? (die overigens ook boeken schrijft)
Op dinsdag 20 januari 2004 23:43 schreef beaverhausen het volgende:[..]
hmm...geloof dat ik maar eens op zoek moet naar Anne Rice boeken
quote:Heb ze alleen met carnaval in hoor
Op dinsdag 20 januari 2004 23:45 schreef beaverhausen het volgende:[..]
quote:Ik kan naar bed. Mijn doel van vandaag is weer bereikt
Op dinsdag 20 januari 2004 23:45 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Als er ergens in mij nog een klein sprankje behoefte over was om naar de meeting toe te komen...
.
quote:ik denk dat Ang3l wel zo lief is om voor jou de tanden thuis te laten met de meet
Op dinsdag 20 januari 2004 23:45 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Als er ergens in mij nog een klein sprankje behoefte over was om naar de meeting toe te komen...
.
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 23:47 schreef Ang3l het volgende:[..]
Ik kan naar bed. Mijn doel van vandaag is weer bereikt
quote:Jahoor, ik zal alleen met woorden bijten
Op dinsdag 20 januari 2004 23:49 schreef beaverhausen het volgende:[..]
ik denk dat Ang3l wel zo lief is om voor jou de tanden thuis te laten met de meet
quote:Pink?
Op dinsdag 20 januari 2004 23:49 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
[url=http://forum.fok.nl/i/s/nosmile.gif][afbeelding].[/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |