http://www.stack.nl/~clowntje/concerten.php?id=2784
Groezrock is er dit jaar ook weer! De eerste bands zijn al weer bekend.
Datum: zaterdag 24 april 2004
(Nog 95 dagen tot dit festival)
Prijs: ¤25,- (30 aan de ingang)
Prijs camping = 5¤
MAIN STAGE
* Beatsteaks
* de Heideroosjes
* Pulley
* Ten Foot Pole
* Madball
BACK-TO-BASICS STAGE
* Champion
* Rise And Fall
* The Promise
* Stretch Arm Strong
En hier moeten dan nog 11 bands bijkomen!
Ik ben er nog nooit geweest verder trouwens, wat zijn de ervaringen? Sfeer, prijzen, camping etc.?
Was heel gezellig, goeie sfeer, lekker klein (5000 man als ik me niet vergis), superdichtbij (uurtje vanaf Roosendaal) en goedkoop vergeleken met andere dingen tegenwoordig (22 euro). Eten en drinken weet ik niet meer maar dat was in ieder geval niet zo duur als op Pukkelpop, wel een heel vaag en onlogisch Belgisch bonnensysteem. Camping ben ik niet geweest, gewoon 1 dag, wel jammer dat we Positive Mind de avond ervoor hebben gemist met .circle. en against time maarja...
Kan het in ieder geval iedereen aanraden om erheen te gaan, tis echt cool, 2 tenten, 1 voor punkrock/skate en 1 voor hc, duurt van +/- 10 tot 1. Denk ook wel dat er nog heel wat bekende bands bij zullen komen...
kletz
en goed te bereiken idd...
vanuit nederland (uitgez. limburg) de internationale trein naar brussel nemen (stopt in amsterdam, den haag, rotterdam, dordrecht en roosendaal geloof ik) uitstappen te antwerpen en dan nog een slordige drie kwartier met een belgische boemel
quote:yep ik was er vorig jaar ook, de sfeer is idd heel goed, tis echt gezellig.. ervaringen: goedkoop entreekaartje, maar de wc's...
Op donderdag 22 januari 2004 04:22 schreef Richard27 het volgende:
Ik ben vorig jaar geweest, geweldige line-up met Hot Water Music, Poison the Well, Dropkick Murphys, Biohazard, Randy, The Shandon, Flogging Molly, Rise Against, Ten Foot Pole en nog een zooi grote namen.Was heel gezellig, goeie sfeer, lekker klein (5000 man als ik me niet vergis), superdichtbij (uurtje vanaf Roosendaal) en goedkoop vergeleken met andere dingen tegenwoordig (22 euro). Eten en drinken weet ik niet meer maar dat was in ieder geval niet zo duur als op Pukkelpop, wel een heel vaag en onlogisch Belgisch bonnensysteem. Camping ben ik niet geweest, gewoon 1 dag, wel jammer dat we Positive Mind de avond ervoor hebben gemist met .circle. en against time maarja...
Kan het in ieder geval iedereen aanraden om erheen te gaan, tis echt cool, 2 tenten, 1 voor punkrock/skate en 1 voor hc, duurt van +/- 10 tot 1. Denk ook wel dat er nog heel wat bekende bands bij zullen komen...
quote:ow wacht ik snap 't al, dat gaat over face tomorrow en terror
Op zondag 8 februari 2004 22:57 schreef iroQuai het volgende:
laat maar.. ik zat verkeerd te kijken *DOH*
die contest is op 13 februari. er staat een flyer op de message board pagina van groezrock.be
E-TOWN!!!!!!!!!!!!!!!!!! en veel andere goede bands!
check de Inside Knowledge distro als jullie er zijn!!!!!!!!!! en koop veel cd's en andere spulletjes!:Y
http://server.punksquad.nl/~clowntje/nieuws.php?id=2700
de lineup ziet er nu zo uit:
Main Stage:
Beatsteaks
de Heideroosjes
Pulley
Madball
Ten Foot Pole
The Allmighty Trigger Happy
Midtown
Strung Out
BACK-TO-BASICS STAGE
Champion
Rise And Fall
The Promise
Stretch Arm Strong
E-Town Concrete
Chimaera
The Bronx
Belvedere komt ook! het staat op de site (www.belvederepunk.com)
Op www.fatwreck.de staat dat Mad Caddies zullen spelen op groezrock, en op http://www.sickofitall.com staat groezrock ook bij de tourdates (met de verkeerde datum, maar dat deert niet)
Als dit waar is, echt te gek!!!
edit: Belvedere en Mad Caddies zijn bevestigd op de groezrock site. Ook zal Liar spelen.
KICKE!
[Dit bericht is gewijzigd door iroQuai op 19-02-2004 00:22]
Kletz
Wie gaat er dan ook voor zoveel geld speciaal naar DKM? Veel geld betalen en in een overvolle zaal zoals the choice in 013 beetje springen tegen allemaal mensenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:57 schreef iroQuai het volgende:
KaheemSaid: Best wel goedkoop
Hellfire: Wel duur
Ik ben het met kaheem eens, zo veel bands voor 30 euro vind ik echt niet duur
Als je naar Dropkick Murphy's bent gegaan ben je al weer meer dan de helft van de prijs van dit festival kwijt aan dat kaartje. ZONDE![]()
Same here.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:32 schreef Punkerdude het volgende:
als ik me rijbewijs in april wel weet te halen ga ik er heen
Haha ja... ik ken het. Maarja, Millencollin trekt meer bezoekers denken ze...quote:Op woensdag 10 maart 2004 16:47 schreef Kletz het volgende:
Ongelooflijk... MILLENCOLIN als headliner!... damn ben dan zeker weg. Elke andere band gun ik et maar niet MILLENCOLIN na die laatste zaad album damn.. te jammer. ik zou zeggen weer SOIA of MADBALL.... ja of E-TOWNmaar ja dat ben ik
Kletz
zaal?quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:36 schreef Kletz het volgende:
ja maar ik heb ook vet goeie herinneringen aan ze. Paaspop 1999 ofzo dacht ik.. en toen speelde ze veel van life on a plate en die andere met die loony tunes erop ik weet niet meer hoe die heet.. maar Life on a plate is zeer fijn.. maar die daarna vind ik echt zwaar tegen vallen om maar te zwijgen over de laatste. Maar als NOFX weer komt ga ik er wel heen ongeacht de grote van de zaal en de massale kids die erop afkomen... want live zijn ze zo fijn.
Kletz
Nou om heel eerlijk te zijn vond ik NOFX op decotour 2003 (de enige keer dat ik ze toen zag, 2002 kon ik helaas niet) helemala niet zo denderend als ik wellicht gehoopt had.quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:45 schreef iroQuai het volgende:
Ooh zo, dan snap ik het weer.
Ik ben een van de weinigen geloof ik, maar ik ben niet zo lyrisch over NOFX. heb ze nu 2 x gezien maar zo geweldig vond ik het nou ook weer niet. Het nieuwste album (war on errorism) gaat wel maar ben er niet helemaal weg van. de Oudere albums vind ik wel leuker trouwens.
Misschien omdat NOFX niet mijn entree into punk was, zoals ik vaak hoor. of omdat ik gek word van die nofxshirts die iedere jonge punker en skater aan heeft. ik weet het niet.
oei kut ik moet opschieten, had al op het station moeten zijn nu! DOEI!
Donderdagochtend waren ze er in ieder geval nog... nog gelukt?quote:Verder moet ik nog een kaartje halen, zo snel mogelijk denk ik he?
Niet echt into hardcore... je noemt nu net wel de 2 dikste hardcore bands op zou ik zeggen zo is bijna iedereen begonnen en zometeen ga je weer stapjes verder en kom je zo snel in aanraking met wat minder bekende bands.... en strompel je dan zo in de hardcore haha.... vet man...quote:Op donderdag 25 maart 2004 10:03 schreef iroQuai het volgende:
Ik ben ook niet heel erg in-to hardcore, maar Sick Of It All, Strech Arm Strong en Madball wil ik toch echt wel graag zien!
Dat weet ik ook wel hoe hij et ziet maar ik dacht ik dik et een beetje aanquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:25 schreef Ska-te het volgende:
Hij bedoeld dat hij de rest van de skatepunk bands die er komen beter vind, maar madball en soia wel wil zien omdat dat ook wel vet is
denk ik.....zo ligthet bij mij iig
Damn, ieder zn smaak, maar No Fun At All vind ik toch wel 1 van de beter bands! Hun clips heb ik nooit gezien maar van clips ga ik ook niet uit. Hun nummers zijn alles behalve saai en inspiratieloos. Van de mensen die hun laatste optreden in nederland hebben gezien heb ik goede verhalen gehoord. Ik snap niet dat je kan kankeren op die band. Maargoed, no offence verderquote:Op woensdag 31 maart 2004 12:50 schreef =HellFire= het volgende:
Niets voor niks heet No Fun At all, NO FUN at all.... ze hadden ook weinig plezier. Als je die clips van ze zag..... saai, inspiratieloos en verveelde blikken in hun ogen.
Nog maar 900 kaarten? DAMN!. Gaat hard.
HOOOOOOOOO STOP. TIME OUT!quote:Op woensdag 31 maart 2004 18:59 schreef Ska-te het volgende:
[..]
Damn, ieder zn smaak, maar No Fun At All vind ik toch wel 1 van de beter bands! Hun clips heb ik nooit gezien maar van clips ga ik ook niet uit. Hun nummers zijn alles behalve saai en inspiratieloos. Van de mensen die hun laatste optreden in nederland hebben gezien heb ik goede verhalen gehoord. Ik snap niet dat je kan kankeren op die band. Maargoed, no offence verder
Groezrock it is
Good for you maaaan.quote:Op vrijdag 2 april 2004 01:20 schreef Ska-te het volgende:
Zo mag ik het horen
Euh, let me correct myself.quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:16 schreef Ska-te het volgende:
girl.....maar maakt niet uit joh
Hmm, ik dacht dat ik er 3 noemde. had je er 1 gemist of vind je er 1 niet vet? Ik ken inderdaad gewoon die grote namen, en een paar kleinere. (ik heb hier nog twee cdtjes liggen van Backfire! en Noisy Act of Protest) . Ik vind het wel vet voor soms, maar ik vind het niet heel lang leuk, na een tijdje heb ik het wel weer gehad. Ik vind het niet variërend genoeg (misschien hoor ik e variaties niet goed genoeg omdat ik geen kenner ben, maar tochquote:Op woensdag 31 maart 2004 09:23 schreef Kletz het volgende:
[..]
Niet echt into hardcore... je noemt nu net wel de 2 dikste hardcore bands op zou ik zeggen zo is bijna iedereen begonnen en zometeen ga je weer stapjes verder en kom je zo snel in aanraking met wat minder bekende bands.... en strompel je dan zo in de hardcore haha.... vet man...
kletter
Bands als Ten Foor Pole, Belvedere en mad Caddies liggen me gewoon beter. De energie van die bands is wat minder drukkend dan die van hardcorebands. Desalniettemin vind ik SOIA errug vet live. de andere 2 heb ik nog niet live gezien maar ik verwacht eenzelfde soort live show. Ik vind het niet echt beter of slechter, het is gewoon een andere stijlquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:25 schreef Ska-te het volgende:
Hij bedoeld dat hij de rest van de skatepunk bands die er komen beter vind, maar madball en soia wel wil zien omdat dat ook wel vet is
denk ik.....zo ligthet bij mij iig
Jij durft, je koopt een kaartje zonder echt te weten wat er komt?quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:11 schreef Diverse_Reality het volgende:
Aah nee he, komt Belvedere ook al!
Laatst nog gezien, ben niet echt kapot van die skate punk.
Zal de complete line up eens bekijken, want ik wil toch wel eens weten wat er allemaal komt.
SOIA was al genoeg.quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:13 schreef =HellFire= het volgende:
Jij durft, je koopt een kaartje zonder echt te weten wat er komt?
2 feb waren ze in de melkweg, niet gegaan dan?quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:24 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
SOIA was al genoeg.. Hmn, en ik zal minder bij het hoofdpodium te vinden zijn zo te zien...
Nee, het is een 2-mans band, ze zijn allebei schizo.quote:Op woensdag 21 april 2004 20:16 schreef 2nosedT het volgende:
die zijn vast met z'n 4en
nog 2 daagjes jongens!
quote:Op woensdag 21 april 2004 20:18 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Nee, het is een 2-mans band, ze zijn allebei schizo.
Kletz vanaf nu geloof ik je op je woord.quote:Op zondag 25 april 2004 22:30 schreef Kletz het volgende:
ik had jullie et al eerder kunnen vertellen hahah MILLENCOLINde beste headliner ever!!!!!
![]()
![]()
![]()
Hey, live is All American Bad Ass een stuk beter.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:17 schreef NooWaaG het volgende:
All American Bad ASs was natuurlijk HET liedje van groezrock(dat lalala liedje van mad caddies natuurlijk)
en daarom staat die alvast klaar om gedownload te worden op http://noowaag.com
Verder zijn de complete sets van zo'n beetje alle bands op hoofdpodium door mij opgenomen, behalve mad ball(sorry nie echt hc fan en ik wou ook rust.....) belvedere mislukt(md stil gevallen!??) en die 2e vervangende band nie gedaan.......
Excusez-moi voor de kick, maar ga je dit jaar weer alle mainstage optredens opnemen?quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:17 schreef NooWaaG het volgende:
All American Bad ASs was natuurlijk HET liedje van groezrock(dat lalala liedje van mad caddies natuurlijk)
en daarom staat die alvast klaar om gedownload te worden op http://noowaag.com
Verder zijn de complete sets van zo'n beetje alle bands op hoofdpodium door mij opgenomen, behalve mad ball(sorry nie echt hc fan en ik wou ook rust.....) belvedere mislukt(md stil gevallen!??) en die 2e vervangende band nie gedaan.......
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:03 schreef Ska-te het volgende:
Ik heb alweer vet zin in groezrock jaaaaaaaaaaaaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |