erg goed, zoek maar eens op youtube, daar staan erg veel verschillende nummersquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:26 schreef horned_reaper het volgende:
er is maar één nummer dat ik ken van deze groep en dat is: Gekommen om tzu bleiben.... of hoe hij ook heet![]()
Hoe is de rest van hun repetoire ?
Zitten echt toffe tussen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:26 schreef horned_reaper het volgende:
er is maar één nummer dat ik ken van deze groep en dat is: Gekommen om tzu bleiben.... of hoe hij ook heet![]()
Ook leuk, vind vooral hun album Von Hier an Blind goed. Met o.a. Nur Ein Word en Wen ess passiert (dit nummer werd gebruikt als intro of outro voor Studio sportzomer tijdens het WK voetbal van 2006 in Duitsland). Ook Gekommen om zu bleiben staat op dit album.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:26 schreef horned_reaper het volgende:
er is maar één nummer dat ik ken van deze groep ken en dat is: Gekommen om tzu bleiben.... of hoe hij ook heet![]()
Nur Ein Wort is tofquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook leuk, vind vooral hun album Von Hier an Blind goed. Met o.a. Nur Ein Word en Wen ess passiert (dit nummer werd gebruikt als intro of outro voor Studio sportzomer tijdens het WK voetbal van 2006 in Duitsland). Ook Gekommen om zu bleiben staat op dit album.
Mijn favoriete nummer van de band, de clip is ook leuk, met de tekst van de lyrics op bordjes. Gejat van Subterranean Homesick Blues van Bob Dylan natuurlijk, maar het blijft leuk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nur Ein Wort is tof![]()
En van hun eerste album Guten Tag.
Ze geven er wel een grappige invulling vanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mijn favoriete nummer van de groep, de clip is ook leuk, met de tekst van de lyrics op bordjes. Gejat van Subterranean Homesick Blues van Bob Dylan natuurlijk, maar het blijft leuk.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:56 schreef R-Mon het volgende:
Nieuwe cd en tour, 17 oktober in Paradiso:
http://www.wirsindhelden.de/2010/06/bring-mich-nach-hause/
http://www.paradiso.nl/web/Agenda-Item/WIR-SIND-HELDEN-1.htm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |